/Nederdraad/

Thierry-editie

welkom: Thierry
niet welkom: niet Thierry

>barbaren die wij waren voor het christendom
>Denken dat chr*stendom wat aan die barbaarsheid heb gedaan.
Het waren mensen die elkaar nodig hadden voor handel wat ze minder barbaars maakte.

De saus bij de kipnuggets van de McDonalds is best ranzig maar ook best lekker

Net als dat je een lekkere wind laat

Handel is ook de belangrijkste manier waarop religies verspreiden.

Dat komt door dat je cultuur uitwisseld met de handel maar de handelaren zelf hebben er niks aan.

Uitwisseld

HAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHHAHAAHHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHHHAHHAHAHAHAHAAAAHAHAHHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHHAHAAHHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHHHAHHAHAHAHAHAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAAHAHAAHAHAHAHAAAAHAHHAHAAAHAHAHAHAHAAHAAHAHAAHAHAHAHAAAAHAHHAHAAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHHAHAAHHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHHHAHHAHAHAHAHAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAAHAHAAHAHAHAHAAAAHAHHAHAAHAHAHAAHAHAHAHAAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHHAHAAHHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHHHAHHAHAHAHAHAAAAHAHAHHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHHAHAAHHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHHHAHHAHAHAHAHAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAAHAHAAHAHAHAHAAAAHAHHAHAAAHAHAHAHAHAAHAAHAHAAHAHAHAHAAAAHAHHAHAAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHHAHAAHHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHHHAHHAHAHAHAHAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHHAHAAHHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHHHAHHAHAHAHAHAAAAHAHAHHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHHAHAAHHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHHHAHHAHAHAHAHAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAAHAHAAHAHAHAHAAAAHAHHAHAAAHAHAHAHAHAAHAAHAHAAHAHAHAHAAAAHAHHAHAAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHHAHAAHHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHHHAHHAHAHAHAHAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAAHAHAAHAHAHAHAAAAHAHHAHAAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHHAHAAHHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHHHAHHAHAHAHAHAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAAHAHAAHAHAHAHAAAAHAHHAHAAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAAHAHAAHAHAHAHAAAAHAHHAHAAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHHAAHAHAHAHAHHAHAAHHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHHHAHHAHAHAHAHAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAAHAHAAHAHAHAHAAAAHAHHAHAAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAH

arabier aub

*Trapt duif dood*

huidige situatie

>met vd op vakantie in oost-azië
>haat dat kankerwijf kk erg
>krijg vanavond een enorme ruzie met die hoer
>relatie getermineerd
>we hebben nog een paar dagen in Seoul te gaan en gaan daarna door naar Taipei

geef advies

>gewoon kankerawkward nog anderhalve week met die kankerbitch chillen
>onmiddellijk een vlucht boeken van Seoul naar een andere bestemming, alleen, en haar achterlaten

Pardon?

jij

lage kwaliteit normaaltjesblog, euthaniseer uzelf middels overdosis gebakken hond

Het heeft de handelaren geholpen om christelijk te worden, in tegenstelling tot de religie die men meestal had in Europa rond die tijd was het christendom niet een lokaal gebaseerde religie maar een religie die van elke geografie was.

je zei dat het belangrijk was

sneue sukkel

geef advies of djz

ik heb de draad jaren interessant gehouden en ik verdien het om jullie advies te krijgen omtrent deze zaak

Ik vond je oetz niet de leukste paler maar goed. Hoe lang heb je al met haar?

half jaar

maar het is permanent over, ik heb haar nooit gemogen

vakantie uithouden of gewoon lekker zelf alleen op reis, mogelijk terug naar NL?

>op een miemer reageren

Ik ben verslaafd aan aftrekken.

domme sukkel

Waarom ga je op vakantie met een chick die je niet mag?

Dit is mijn speeltuin, snoes.

Je kan denk ik niet zomaar iemand alleen achterlaten in een ver land. Ze redt haarzelf echt wel, mensen spreken wel een soort van Engels en in Seoul is het niet onmogelijk een hostel te vinden of een hotel, maar nog los daarvan is het vrij eenzaam. Vermoedelijk is ze blank of wat en valt ze redelijk op daar, neem daarbij op dat er toeristisch eigenlijk weinig te doen is daar en je kan optellen dat het misschien de meest euforische actie is om nog even bij haar te blijven.

Vraag me sowieso af waarom je met een meid die je niet echt mag een relatie bent begonnen en ook nog eens met haar naar het verre oosten bent gereisd. Maar ik heb je nooit echt goed begrepen om mee te beginnen.

het is (was) mijn vd

ik moest wel met haar op vakantie, dat is een sociale conventie jammer genoeg

Hoe lang moet je nog op vakantie? Ik zou het volhouden en haar in NL dumpen, maar zou haar eigenlijk al gedumpt hebben voor de vakantie.

>dvw je op kot bent en niet kunt mastruberen omdat anders je telemeter op 100% komt te staan en je trager internet hebt en de kotbasin dat ook zal merken en verdacht vinden

Wat is het beste moment om marinier te worden. (Ik ben nu 19, maar ik moet mijn WO nog afronden)

Stelling: geweld tegen de staat is geoorloofd als groepen mensen onrecht aangedaan wordt (bijvoorbeeld werkgevers die inkomen uit arbeid van de werknemer stelen).

ik zou haar niet op straat achterlaten, we zitten nu in een penthouse in Seoul dus ze overleeft het wel.

Stap 1. Bel de mariniers.

Ben ik nog welkom?

's morgens na het ontbijt

Waren je ouders je kop zo moe dat ze je al anderhalve maand te vroeg op kot sturen?

Stelling: Rechters zouden verdachten van geweld in elkaar moeten slaan.

anderhalve week

gelukkig heb ik in mijn koffer nog een fles sake

Het gaat er niet om dat ik verwacht dat je haar op straat achterlaat. Zelfs al was dat zo had ze zich alsnog wel gered vast. Het gaat er meer om dat een stad zo ver van huis nogal snel eenzaam kan zijn als je eigenlijk met iemand anders zou zijn gegaan.

Ik weet niet of het fijn is om iemand moederziel alleen achter te laten. Zeker als je in een hotel zit vindt je niemand nieuw om mee om te gaan, gaat makkelijker in een hostel ondanks dat dat zadige plekken zijn.

Ik had er eigenlijk op gehoopt dat er mariniers in deze draad waren. Als ik klaar ben met de Uni heb ik twee studies afgerond, maar ik denk dat ik meer van nut zal zijn bij defensie dan op een kantoor of in de rechtszaal.

ik heb herexamens

Is goed, ik roep mijzelf nu af als rechter. Nu mag ik jou in elkaar slaan.

Waarom zou iemand ooit een pion van de politiek willen zijn?

user, de wereld draait ook zonder jou. Doe gewoon wat je het leukst vindt.

Je kan jezelf geen groter plezier doen.

ik zal nooit maar dan ook nooit gelukkig zijn in het decadente westen

prachtige schijtpalen heren.

De grote leider is trots

In het decadente oosten is alles beter.

Zal ik AMG'tje kope

wat is een AMGtje?

japan is niet decadent oetz

>geen blankies
>geen negers
>geen abrahamitische religies
>niet enorm verwesterd zoals Zuid-Korea
>東洋道徳西洋学芸
>discipline en beleefheid

oetz ik moet naar japan verhuizen onmiddelijk

Kankerwieb

>geen blankies
>geen abrahamitische religies
>niet enorm verwesterd
Dat is de definitie van decadent.

ik haat anime maar japan is gewoon het beste land ter wereld

ik vraag me af hoe moeilijk het is om een burger te worden als ik met een jap trouw

ainu>chinese bezetter

>deze sociaal gehandicapte wieb

Doe de ultieme wiep actie en pleeg Sudoku.

decadente blankie aub

overal waar blankies zijn geweest hebben ze verloedering gebracht

japanners zijn beleefd, intelligent, capabel en wijs

sjinezen zijn onbeleefd, dom, incapabel en onwijs

Dus Japan ook, daar verafgoden ze Nederland bijna.

Dat zijn negers

nee

nederland is letterlijk somalië vergeleken bij japan

>sjinezen zijn onbeleefd
>geven voedsel
>bedanken je met alles
>vragen of je iets goed vind voor iets te doen
>dom
Heb ze daar nooit op betrapt
>incapabel
Daarom weten ze alles te maken
>onwijs
...aardig? Klopt

Hou je kanker bek over blanken vieze kanker wiep. Sinds de opiumoorlog willen ze allemaal de blanke lul.

Aziaten hebben geen ziel. Dat zie je ook in Japan. Al dat autistisch gedrag. Ze zouden iedereen met nog maar een druppel aziatenbloed moeten vermoorden. Letterlijke degeneratie. Ik heb nog liever een moslim dan een Aziaat en dat meen ik.

chinees aub

ik was een aantal jaar geleden in ghuangzhou en sjinezen zijn niets meer dan barbaren

japanners zijn een superieur volk, zie de sino-japanse oorlog

>nee

Wat is dit dan?

Jij bent echt gedesillusioneerd.
Geef je vd een eersteklasse vliegticket naar huis en blijf daarna maar lekker in Japan.

Is dat niet de oorlog waar de jappen de gruwelijkste daden ooit pleegde? Echt superieur volkje hoor.

Mijn tienerjaren waren ook best hoekig user, je groeit er wel overheen.

Ik vind Nederland boven de rivieren echt lelijk.

Was laatst in Leiden.

JEZUS hoe lelijk is dat. Allemaal van die lelijke oudbollige huisjes. Universiteit ook. Blijk dus echt gigantische bouwval te zijn. Echt letterlijk 0 cultuur daar.

nederland heeft ook japanse tuinen en tattas houden van sushi, dat zegt weinig.

ga naar amsterdam en dan naar tokio.

amsterdam staat tot tokio zoals mogadishu staat tot amsterdam

inderdaad gruwelijk, 30 dode sjinezen voor elke dode japanner lmke

de leeuwen van azië

WALEN BUITEN!

Ik ben 34

Dat is zeker waar, maar er zijn te veel leuke dingen om te doen.

Om deel uit te maken van de politiek moet je eerst hun pion worden

>Amsterdam is Nederland
>die zielloze moderne troep vergelijken met een antieke stad

Blijf maar lekker daar

Kankersaai naar een tijd. Je hoopt bijna uitgezonden te worden omdat je maar de tering gaat van verveling.

Je bent gewoon klaar met je studie en je hoopt werken te omzeilen.

Leer dan gewoon eens een beetje opgroeien mongooltje.

Hmm

Je hebt gelijk. Ik had een antieke stad zoals Edo/Tokio niet moeten vergelijken met een moderne troepstad als Amsterdam.

De leeuwen van Azië.

Was ik daar maar in 1945. Lekker helemaal dood gaan. Heerlijk.

De aanhouder wint

Twee bommen waren duidelijk niet voldoende om de eeuwige jap het zwijgen op te leggen.

Laten we niet vergeten wie ons van nederlands-indë heeft beroofd!

gebaseerde japanners bliezen de tattas de neuk uit

>blanke superioriteit

lmkeee

thierry kanker

Mercedes AMG

ik luister geen top 40

*blocks your path*

je bent echt zo'n kneus die zich laat aanpraten dat je met een half jaar al samen op vakantie moet. als je niet wilt moet je niet knurft, je hebt toch wel ballen of niet? lekker huilen op een miembord nu. neuk haar kapot voor de rest van de vakantie en dan uitmaken.

Meeste normale japanners vinden anime ook tenenkrommend

challenge accepted

het is al uit domme sukkel

>maakt het uit met vd van half jaar die hij niet eens mag op vakantie
>noemt iemand anders een sukkel
I mean.... Kaasschaaf
We invented it , you use it for your many cheeses
Tak ir!
Å æ o

>meanwhile in Netherlands

what a legend

>meanwhile
>10 years ago
Also fake british news

niemand mag zijn vriendin

Je gaat nu terug op het strand liggen, ok, miroslav?

Waarom denk je dat wij ergeen hebben?
Welke sukkel valt er nou voor de >dvw geen vd

>wil vd
>vind vd
>haat ze altijd meteen
>hou het soms jaartje of langer vol
>ben altijd opgelucht als ik ze dump
>herbegin cyclus

stop maar met azen je verpest de draad met je verzinseltjes

hoe vind ik een vd
Ik kom ze meestal per toeval tegen. Is er een snellere manier?

Veel buiten komen oetz. En niet gigantisch dik of raar zijn helpt

Ik was eerst kritisch maar kanker netjes.

Consistent ook.

Ik was net naar de supermarkt en alle meisjes kijkte naar me.

Is dit wat ze bedoelen met "jouw tijd komt nog wel?" Ben ik eindelijk tot bloei gekomen? Of heb ik gewoon mooie benen.

Ik ben wel knap en populair, maar ik kom gewoon niet vaak nieuwe mensen tegen. Misschien moet ik dit collegejaar eens iets van sport of geen hobby gaan doen

Niemand is hier knap naast mij.

Stop.

Je beledigt me.

>kijkte

we kunnen toch niet zien of het is omdat je lelijk bent of knap. post foto.