/Norgetråden/

tilbake til hverdagen-utgaven

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=Zd6uOWIKDaw
youtube.com/watch?v=6UpMwVfwoDA
youtube.com/watch?v=5PeKcWCC-tw
hitlerorchurchill.info/
youtube.com/watch?v=vbO3_vHpehM
twitter.com/AnonBabble

gjenninnf-

elendige hverdag

youtube.com/watch?v=Zd6uOWIKDaw

...

Froskefrua, Eleanor Kendrick.

Håper dere kan se om du har et stort utvalg en del på Facebook og Twitter

youtube.com/watch?v=6UpMwVfwoDA

For kneboy.


Er det innafor å bruke "han" i akkusativ? Trodde man var nodt å bruke "ham" eller er det bare akseptert siden det er ingen som vet at de skal bruke "ham" og vi har gitt opp?

Pillene dreper mine kognitive egenskaper. Men hvis det er det eneste satans byråkrater kan gi meg så har jeg nesten ikke noe valg.

det er tragisk min ven, jeg ville onske der var flere danspergere på Sup Forums men danskere er ikke nede med at bruge hele dagen på firekanal når solen skinner

heldigvis har jeg jer, mit brodrefolk

Slurker i meg litt sushi
Knasker i meg litt farris

Dette.

>dfn ingen jv som fyller miljǿvennlig drivstoff

>spiser pǿlser i hamburgerbrǿd
Noen må stoppe meg!

...

Trenger du de andre effektene til pillene da? Jeg har tourettes og fikk haldol en god stund, men det odela energien og de kognitive evnene totalt. Ikke verdt det, da tar jeg heller noen tics og såre muskler.

Jeg er helt motsatt jeg min bror. Jeg klarer så vidt å være ute i solen når den skinner, jeg bare smelter.

dette.

jeg har det på samme måde, solen er satan's skabning og gud finder man i snefnug og måneskin

GUTTA

jeg tror han som spammet negerkvinnfolk ble bannlyst
alle bildene hans i forrige og nest-forrige tråd ble slettet

...

Ikke umulig, det hender at vaktmesterene slår seg vrange og bannlyser for regel 2/6.

MODDER=GUDER

Ja, går bokstavelig talt gal. Trenger noe som kan sende meg tilbake til bakkenivået.

Blir aldri tatt seriost av personer som har sett meg i det værste. Jeg pleide og ha mange venner og folk tok meg seriost.

Nå er jeg han som droppet ut og forsvant. Pillene er en form for statlig påkrevd selvskading.

Skal finne nye medesiner. Tenker modafinil + noe humorsenkende dritt.

ta dig en bajer og fol deg som hjemme!

Må elske churchill

>solskinnsbolle fra rema

>Må elske churchill
nei

bra!

>dfn ingen deilig negerjv.

Bra

jeg droppede ud at gymnasiet fordi jeg fik edderkopper i hjernen, er kun lige det sidste år-halvandet begyndt at komme tilbage i spillet

har stadigt ingen venner, dem skræmte jeg væk da jeg var syg

...

Tar å mediterer litt fåvæ

>de har rod social/okonomisk politik men er både anti-EU og anti-immigration

Tenk om vi hadde et sånt parti her hjemme gutta.......

Må kanskje ikke. Men han fikk være alt han kunne være.

nå må dere slutte å hylle Churchill

>edderkopper i hjernen
?????????

>edderkopper i hjernen
er dette et sånt rart dansk uttrykk?

Slett den posten!
Han der er en klåfingra jævel uansett.

Ville dere ǿnsket å la kjæresten deres gå i disse klærne?

se det er et udtryk for psykisk sygdom, jeg er skizofren

åja

han ville at hver engelskmann skulle være villig til å do for at det Tysktalende folk ikke skulle få forene seg.

Leit å hore, håper du finner ut av det

nei

Er jo bare å jobbe for at Venstrepopulistene blir en ting det.

Ikke jeg heller, men disse klærne ville vært ganske ålreite.

Negrer litt her, jeg

Kjenner igjen det du snakker om.

Har dratt til sykehuset og nevnt at jeg har en slange som beveger seg gjennom kroppen og lignende faenskap.

Liker en del av tinga han har sagt. Men akkurat den der virker jo veldig sarkastisk.

hyll strasserisme

heng deg.

youtube.com/watch?v=5PeKcWCC-tw

Haha, jævla svindlere

Sarkastisk? Eneste gangen jeg har hort han være ærlig.

dette fåvæ

>mulatt med afro
hver gang

Lager et sånt autisme-slektstre gutta, og har sporet en slektslinje ganske langt tilbake. Hvilket flagg brukte man i Norge fǿr unionen med Danmark, noen som vet?

Blitt litt mindre fan av churchill. Var ikke det storste fan`et fra for men.

>en test utfort på en gjeng med amerikanske "vineksperter" beviser dette
jeg har personlig sett Sommeliere gjette riktig vintage, drueslag, region og vinmaker flere ganger, heng deg.

ta denne

hitlerorchurchill.info/

astrid, er det dig

>ganske langt tilbake
>oldeforeldre
Topp LOL.

Hvis ikke samtlige på det mini-treet er norske så er ikke du norsk.

er vel det nærmeste

youtube.com/watch?v=vbO3_vHpehM
fåvæ

Kan du virkelig spore slekten din tilbake til 1300-tallet?

Fǿr Kalmar var det ikke vanlig med landsflagg. Man brukte det personlige banneret/våpenskjoldet til herskeren. I dette tilfellet vil det være Erik Magnussons (og etterfǿlgere) som var i bruk, altså , mye likt dagens riksvåpen.

>for unionen med Danmark
>oldeforeldre
Fy FAEN, du er dum du.

Takker Anonsen

Én slektslinje som kan spores helt tilbake til det bysantinske riket på 800-tallet fåvæ.
>dfn gresk

Ikke han, men jeg har sporet min tilbake til 1100-tallet.

Men det virket som om du skulle fylle det lille autismetreet der.

Er naziboo her?

>dfn ingen fluffy kittyvenn

jeg er desværre en dreng, og ikke HELT psykisk syg nok til at tro man kan lave om på det

hvordan sporer man slekten sin

800-tallet faktisk. Det er et godt stykke.
Jeg kan personlig spore mange linjer tilbake til rundt 1000, men av en eller annen grunn blir det veldig vanskelig å gå enda lengre tilbake. Jeg var nede på 900 med et par linjer.

du bare er deg selv

oi der ble liberalisten avfyrt

What do Norwegians think about Finns?

Vet ikke hva autismetre-user gjǿr, men jeg har et familiemedlem som er slektsforsker og hun lagde en bok for meg. Du kan bruke sånne slektstre på internett også da, wikitree tror jeg er en gratis en.

We like you, but you're hidden behind Sweden so we don't relate to you as a neighbour in the same sense we do sweden and denmark.

we don't really think about you tbqh

Jeg tenker at Amanda Kotaja er litt pen.

Jeg skulle onske jeg hadde en ung og flott joddve.

Lærte mye av den der du. Mer respekt for hitler nå en for jeg trykket på den linken.

>skolestart om to (2) dager
BARE

I had a crush on a Finnish girl for just about my entire childhood, she turned me down because I was (and am) a big autist.
But she turned out to be a weeb so it's all cool.

Snakk med alle nålevende slektninger, lag et tre på f.eks. MyHeritage, bruk Digitalarkivet og og kirkeboker, så er du godt i gang.

Har faren og onkelen min å takke for det, de gjorde mye av grovarbeidet. Har bare holdt på et par uker, og av det jeg har gjort selv har jeg "bare" kommet maks 8 generasjoner tilbake, til midten av 1700-tallet. 1000-tallet er jo heller ikke dårlig da, fant du noen spennende personer så langt tilbake?

>skole
UNDERAGEB&

Jeg også.

Si meg, gjor du noe fornuftig med livet ditt eller nauter du bare her hele tiden siden du ikke er student?

I guess this is how it is both ways. I like Norway and Norwegians though. Even when your athletes are doped as fuck.

wew lad

godt. OPUS?

>antyder at det ikke finnes skole etter du har fylt 18
siste året på VGS er alle 18

>du bare her hele tiden
I'm not a faggot

var på OPUS men dér må man kun være i 2 år max, så nu er jeg på Distriktpsykiatrisk Center

...

Lahti 2001 never forget

brev nesene deres

Spennende personer? Ja, jeg kan jo knytte meg til denne karen blant annet, i tillegg til både svenske og danske monarker. Når jeg var så langt tilbake så var det veldig mye kongelige, jeg hadde for eksempel en eller annen polsk prinsesse tilknyttet et sted også. Det er gjerne historiske personer du klarer å spore så langt tilbake til. Hvis du finner deg så langt tilbake, så betyr det trolig at en eller annen linje er tilknyttet en historisk person, for det er de menneskene linket til historiske personer som blir husket.

>svarer ikke på sporsmålet
Bidrar du ikke til samfunnet bor du egentlig henge deg umiddelbart.

Er tindergamet mitt on point gutta?

>fant du noen spennende personer så langt tilbake
ikke han men jeg er i slekt med Peter Tordenskiold et stykke tilbake