/norgetråden/

Snart kommer vinteren-utgaven

Forrige:

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=-yzuv3rqHfw
liberalistene.org/politikk/kjernesaker/storre-mangfold/
senterpartiet.no/politikk
youtube.com/watch?v=_JdPIEB8GbM
twitter.com/SFWRedditVideos

...

Klare til å stemme, gutta?

Lagde denne en tid tilbake, ingen syntes den var morsom (ikke sett den bli brukt av noen ei heller fått yous)
>dfn sadpepefjes.jpg

tredje for bruk av militærmakt mot sivile

Klar for å stemme Alliansen

do you guys understand what is being sung here?

youtube.com/watch?v=-yzuv3rqHfw

Man får jo FRP på testen bare fordi man er imot innvandring.

Klar for å stemme Liberalistene.

> klar til å stemme på partiet som hadde tatt bort stemmeretten din

Ja, Senterpartiet.

Den var fin user. Skal du megmegerie i Norge trenger du mer norsk relatert.

Hva er dette partiet? Virker lovende.

Jeg lagde den igrunn ikke for tråden. Det var utenfor tråden, på det store og skumle Sup Forums. Lagde en tråd med den en gang, og ble bedt om å dra til pol av en tysker, selv om jeg aldri har vært på pol. LOL.

Også imot EǾS, formueskatt, og for privatisering.

Eneste partiet i Norge som vil la deg bestemme mer over ditt eget liv. Resten av rokla er egentlig bare en salig blanding av sosialdemokrater av forskjellig kaliber.

Det er et parti for fedoratippere som ikke har turt å tatt steget over til Alliansen ennå..

Bruker dere klokke?

Ja.

Brev noe som er litt snodig med dere gutta, det må være relatert til kanaler!

>jeg liker både anime og politikk, men går hverken på Sup Forums eller Sup Forums

Vi må vel nesten negre oss til jul, må vi ikke det, gutta?

> individer mot kollektivet

Velger å være et individ, guttebass.

Nei, min biologiske klokke er upåklagelig.

Jeg liker matlaging og teknologi og vitenskap, men går ikke på /ck/, Sup Forums, eller /sci/

Finn noen i Norge som går mer mot kollektivet enn denne karen..

Er din biologiske klokke swiss made?

Sånt som skjer. Har brevet på firklovern siden jeg var 13-14. Sup Forums har blitt kreft. Sup Forums har blitt Sup Forumsad. Er egentlig bare /norgetråden/ og Sup Forums som er brukbart lenger her lengere.

Hvis du filtrere dritten på Sup Forums så er det et par tråder om dagen som er verd å få meg seg.

Ting gikk til helvete etter fbi fryste sia fåvæ. Megmegeri som den der hadde du fått 1-2k upvotes for på r/thedonald.

Ja fåvæ. Fin klokke det der, anonsen.

Lysglimt er /ourguy/.

Lysglimt er kun opptatt av en ting, og det er å være i opposisjon. For han handler alt om å rive ned det etablerte, og hva som kommer etter er ikke så viktig. Du vet kanskje ikke dette, men Lysglimt er/pleide å være, veldig aktiv i Mises Norge. Han var også veldig aktiv i mange liberalistmiljoer for, men nå er tydeligvis ikke det godt nok, og "alt-right" er det nye kule, så da slang han seg på den bolgen. Opportunist som bare skal være imot alt.

liberalistene.org/politikk/kjernesaker/storre-mangfold/

feil bildet

>liberalistene.org/politikk/kjernesaker/storre-mangfold/
Liberalistene vil derfor:

Legge til rette for arbeidsinnvandring
Redusere og til slutt fjerne alle stotteordninger som er rettet mot innvandrere
Legge til rette for okt integrering ved å fjerne passiviserende stotteordninger og deregulere næringslivet
Forhindre kriminelle og terrorister i å komme inn i landet

L U K K E T S T A T S K A S S E

takk for tipsene

>Opportunist som bare skal være imot alt.
Det som var poenget mitt, han er alltid i mot kollektivet.

Var å stemte i går jeg da gutta.

Fy faen, de har forstått hva mangfold skal bety. Jeg liker dette. Tror du de har noen sjanse denne omgangen da? Fullt mulig jeg stemmer på dem neste gang, om ikke denne gangen.

NEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII JEG VILLLL IKKE MERRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ingen andre?

senterpartiet.no/politikk

>Betale for Armbåndsur
>I det nåværende år
>når man har både klokke og kalender på mobilen
>eneste man får ut av det er å spare 12 sekunder

Jeg vet det er fordi det "viser status", og jeg pröver ikke være eggete nå, men om du må vise status med noe så ubrukelig syns jeg kanskje du pröver for hardt.

>Legge til rette for arbeidsinnvandring

Nei fy faen

Tror ikke det har like mye med status å gjore som det er "stil" eller hva en skal kalle det. Noe som horer bekledningen til.

Har lyst til å stemme SP, er veldig enig med mye i partiprogrammet deres. Men er enkelte uspiselige ting, samt at de mest sannsynlig vil gjenge opp med AP, og der går grensa.

>storre-mangfold
Synes det holder med mangfold nå fåvæ.

Om meningen din ang statussymboler er at de er ubrukelige så er ikke hoy kulturell kapital helt din greie tror jeg.

Jeg merket meg noe en liten stund tilbake da jeg var invitert ut med noen litt eldre venner av meg. Det var en middag med disse, og venner av dem igjen også. Det ble rundt 30 stk tilsammen, og jeg kjente ikke engang alle. Jeg la merke til at det var så mange som hadde klokker. Tror jeg konkluderte med at absolutt hele gjengen brukte klokke, bortsett fra meg (jeg har jo men bruker ikke alltid). Var bare noe jeg la spesielt merke til. Jeg er jo litt yngre enn de da. Jeg tror det er mer populært å bruke det når man "blir voksen" enn det er når man er ungdom. Jeg ser alltid klokker på folk som er 25+ mens når jeg ser folk under 20 så har de ofte ikke det.

Sounds just like mumbling to me, can't spell out any words.

flytter til ohio

youtube.com/watch?v=_JdPIEB8GbM

Tror du har et poeng her. Å ha en klokke er som å putte en prikk over i-en. Bekledningen din er ufullstendig uten klokken, men det er ikke sånn at alle ungdommer har råd, så da går de uten.

Ok, men jeg syns fortsatt det jeg sa er relevant
Det er ikke som om det er bekledning som en jakke eller slikt.

Det er det å betale masse penger for status jeg syns er teit.
Det er jo bare konsumerisme. Den statusen du "får" viser skjeldent noe virkelig av deg som en person.
Kanskje om det er affeksjonsverdi på den, men ellers er det liten verdi så vidt jeg ser det.

>men det er ikke sånn at alle ungdommer har råd, så da går de uten.
vis du tror dette er den hovedsakelige grunnen tar du veldig feil

Er Flavor Flav klokke innafor?

Nei jeg vet jo ikke. Men det kan jo virke sånn. En ungdom vil jo prioritere noen tusenlapper på andre ting enn en klokke.

dyre klokker er dritharry fåvæ

Ikke han, men det har vel litt med å gjöre at når man har fast inntekt i form av jobb, så har man også mer å bruke til diverse ting som ikke er livsviktig å bruke penger på. Klokke er jo kulturelt vevd inn i samfunnet i den vestlige verden (evt hele verden?), så jeg ser personlig at så å si alle har klokke når man kommer over en viss alder, som jeg sa litt over her.

Seff

Dromte jeg fant en pepe figur som dabbet på bunnen av stor blå eske som var fylt med lego

Definer dritdyr klokke.

Dyr*

Det er så typisk nordmenn å tro de kan kjope seg status, selv om de for alltid vil være sonn av en elektriker, gift med en forskolelærer og jobbe i en lavstatusbedrift, om enn så "godt" betalende.

Hva regner du som dyr? Du får klokker til et par millioner om du vil.

Jeg har ikke inntrykket av at folk flest har dyre klokker uten at de faktisk har litt penger. En elektriker har som regel en klokke til kanskje 2 tusen eller under. Det er en helt anminnelig klokke. Mens du har noen med mer penger som kan ha en klokke til 20 eller 40k. Ungdommer som går med klokker har vel som regel slike typiske moteklokker som koster 500 kroner på H&M, og for mange er dette mer enn nok. Det handler mest om å ha en klokke enn hva den koster.

meg til hoyre

Tenker at jeg skal kjope meg en sånn klokke når jeg har råd.

Du må huske på at tråden vår er litt preget av janteloven fordi det er enkelte som har vokst opp i fattige kår, og/eller er navere. Da er det naturlig at det er enkelte som begynner å snakke om klokke som om det skulle vært "for rikfolk" eller folk som er altfor opptatt av "status", selv om realiteten er at folk som har klokke ikke tenker så fryktelig mye over hvor mye "status" det gir.

alt over en hundrings

Haha, fyfaen.
Lurer på hva som skiller en klokke til 1 million og en til 260 million.

Rullestolmannen?

Ja, har merket det. Husker en gang så ble noen hissige fordi det var noen som hadde lappen eller bil. "ALLE KAN IKKE VÆRE RIKE", som om det å ha lappen eller bil er det samme som å være rik.

>når jeg har råd.
Jeg har dårlige nyheter user.

Ikke han, men rullestolmannen kan skrive ǿ, og jeg tror han foretrekker jv-ene ganske normale fra livet og opp.

å ha klokke er ikke viktig, i det hele tatt, hvor gammel er du? 50+?

>selv om realiteten er at folk som har klokke ikke tenker så fryktelig mye over hvor mye "status" det gir.
dette tar du jævlig feil i og det vet du
t. har selv klokker men tar dem bare på når jeg vil larpe som riking

Det er lov å være optimist.

jævla materialister fåvæ

23. Har allerede nevnt at det ikke er viktig, men folk flest velger å ha det likevel når de bikker en viss alder virker det som. Som jeg nevnte så har nesten alle på min alder evt et par år eldre klokke.

Ikke han, jeg har ikke det inntrykket i hvert fall. Jeg har jo på meg klokke selv og jeg gjor det uten å tenke på hvor "rik" jeg ser ut. Det er mer som å ta på seg en lue eller å ha på seg et skjerf, eller annet tilbehor.

En grei klokke koster ingenting. Å kjope Rolex er ekstremt harry.

Ok, da har vi ulik oppfatning. Hvorfor larper du som rik med å ha klokke, når klokke er allemannseie?

Nå var det jo heller ikke snakk om rolex

"HEHE, i dag vil jeg se rik ut. Tror jeg tar på meg joggesko fåvæ"

Jeg klokker ut dere snart

>ikke ur i lommen i 2017
guttaaaaa

å gå med klokke i dag er på samme nivå som å gå med ringer, smykker og sminke fåvæ
eneste formål er forfengelighet.

Hadde vært morsomt å ha et lommeur.

Er ikke ansett som mer forfengelig enn å ha på seg et slips fåvæ. Slips er i bunnen en forfengelighet som er vevd inn i samfunnet vårt sånn som klokke. Men folk ser ikke det sånn.

>jævla materialister fåvæ
>bygger en 100m hoy statue med masse utsmykking

hvis du går med slips utenom til selskap bor du bruke det til å henge deg.

Nei, gjǿr jo ikke det. Men poenget er at når du ser noen med slips så ser ikke du det som en forfengelighet fordi det ser naturlig ut. Klokke ser også naturlig ut, da også i hverdagen. Hvis du tar på deg en örering så ser det ikke naturlig ut, da ser det bare homsete ut.

klokke ser og homsete ut.

Er Lysglimt /ourguy/?

bruker han klokke?

Hold kjeft, fattigmann

Ikke for folk flest. Jeg vet ikke om du er en del av den lille underklassen som eksisterer i Norge, men du må virkelig komme deg ut av boblen din og ta inn litt av inntrykkene rundt deg og forstå at dine sære holdninger ikke er normen.

Hvilken klokke har han?

JÆVLA SOSSER UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUTTTTT

HaHAHA ja, jeg er så jævlig soss vet dere at jeg faktisk har et belte i skinn? HÅJÅHÅHÅHÅHÅH TA DEN DA. Er jeg soss eller?

Det er ingenting. Jeg har solbriller. Fyfaen! Slå den.