/nederdraad/

Chinese plaatjes editie

Welkom: liefhebbers van chinese plaatjes
Niet welkom: mensen die on ironisch zeuren over chinese plaatjes

dennis vermijn

/fr/

Korrina is cute, CUTE!

voortaan moet elke draad zeggen:

niet welkom: Dennis Vermijn

Onzin. Als ik zeg dat randstedelingen intelligenter zijn dan boeren, dan zou ik dan inderdaad aan moeten tonen.
Maar dat water nat is weet iedereen wel. Evenals dat beter/sneller service hoger klanttevredenheid betekent. Ik bedoel, wie wordt er nou niet blij dat je beter/sneller wordt geholpen?

JA MIJN GEZOND VERSTAND

>JA MIJN GEZOND VERSTAND
Heb je nie

Wie is Dennis Vermijn?

gz

Dit is hem.

Hou nu op over die dennis.
Jullie zijn toch geen mankinderen?

>dvw een schattige jijbuizer video's offline haalt maar jij hele archieven vol hebt staan met haar materiaal

Koek

Dan lullen we wel over lelgen

>lelgen lmke

Moet jij nodig zeggen
Jij paalt de hele tijd plaatjes van tekenfilmmeisjes

...

Ik heb vandaag 3 keer geslapen.

Van 23 uur t/m 9 uur
Van 11 uur t/m 16 uur
Van 18 uur t/m 20 uur

EN NOG STEEDS BEN IK SLAPERIG

WAAROM DAN
IK SNAP HETN IET

...

>zeurt on ironisch over chinese plaatjes

Dat heet een depressie, anoniem.

Kan iets met je hart te maken hebben.

Waarom verhuizen we niet naar jongens?

Ik kan hier geen zinnig antwoord op formulieren.

Maak de draad maar.
pedo

Ze is 18 hoor.
Maak je niet druk.

struikeldonderdag is altijd zo emotioneel.

het is vrijdag

weet ik, maar ik ben nog steeds ontdaan van de het heftige dag. Al dat sociaal contact heeft wel een emotionele vermoeidheid opgewekt.

De enige die emotioneel vermoeid is moet Dennis Vermijn zijn

Ik ben een erg empathisch persoon en erg aangedaan over wat hem is overkomen. Aangezien ik het zelf - terecht - heb meegemaakt.

Exact dit.

Maar ik ben ook weer sadistisch.

Hmm

Ik hoop alleen niet dat hij zelfmoord pleegt.

>JA MIJN GEZOND VERSTAND

Is geen bron, is slechts waanzin.

Hij heeft het verdiend, je moet ook niet je persoonlijke informatie op internet zetten.

Exact de reden dat ik geen sociale media heb.

Ik doe wat ik wil

zelfde

Bloedarmoede of een andere ziekte GA NAAR DE HUISARTS

opgeslagen.

Ligt eraan waarvoor.
LinkedIn is best wel handig om te hebben.

Je slaapt te veel.
Slaap van 23:00 tot 7:00 (dus bed in gaan om 22-22:30) en meer niet.

waarvoor dan?

Het is de ergste. Je gezicht kan toch altijd via google gevonden worden en het is een professioneel netwerk dus ze hebben dan je uni of werk en daarmee kan je hard geraakt worden.

IK WIL EEN VRIENDJE AAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

normaaltje

Carrière

Ja, dat is wat ik een werkgever wil laten zien.

Totaal niet, iemand die gelijk je hele school en werk carriere heeft.

Iedereen kan het zien niet alleen werkgevers. En als je een baantje hebt die je een bepaalde werkgever niet wil laten zien en een andere wel dan heb je pech.

Elke baan is slechter dan een gat.

ok vul maar in:

identificeert als: m/v/t
lengte:
gewicht:
hoogst genoten opleidingsniveau:
waar je blij van wordt:
wat je in een relatie zoekt:
een geheim over jezelf:
een film:

hmm die stuur je een CV waar dat op staat

nee, totaal niet. Soms kan je beter een gat hebben of een kleine leugen dan bepaalde banen. Vooral als je banen in de politiek hebt gehad of als je vorige bedrijf zeer negatief in het nieuws kwam.

>hmm die stuur je een CV waar dat op staat
Maar misschien zijn er wel andere bedrijven die mensen zoeken en je dan een aanbieding sturen, voordat je zelf ook maar iets gedaan hebt.

>"ik zie dat je hier 10 jaar niets hebt, hoe komt dit?"
Nee, dat is een goede

>Oh, ik zie hier dat je bij (vul politieke partij in) hebt gewerkt, wat vind je van (vul controversieel politiek standpunt van die partij in)?

>oh, ik zie hier dat je bij chickenfriend hebt gewerkt, dat bedrijf dat fipronil in eieren deed. >Wist jij er van af?

Makkelijker uit te leggen dan een gat van 10 jaar, waar je uiteindelijk toch hetzelfde moet gaan vertellen.
Als ze je uitnodigen met die bedrijven erop heb je meer kans dan als ze er niets van weten.

Nee, dan zeg je gewoon dat je huisvader bent geweest omdat je vrouw een tijd met haar carriere bezig was o.i.d.
En je kan dat beter in persoon uitleggen dan dat hij het van tevoren ziet en je helemaal niet uitnodigt voor een sollicitatie

De meeste goede vacatures worden intern vervuld (75%) en de anderen per open sollicitatie.

Alleen in velden waar ze echt mensen nodig hebben, worden die gezocht. Maar uiteindelijk kun je in die sectoren toch wel een goed baan vinden, dus zie ik het nut niet LinkedIn in.

Het heeft alleen zin als je een bedrijfje hebt en je zoekt opdrachtgevers Of als je in specifieke kankersector zit waar sociaal media een vereiste zijn.

Bij mij is dit niet het geval en ik hecht aan mijn privacy. Juist omdat ik zoveel mensen via het internet heb zien worden geneukt op sociale media. GZ op zijn insta.

Gat van tien jaar is een hyperbool.

Liever een gat van een jaar dat je kunt verbloemen met "wereldreis" dan dat je gebrandmerkt als een mislukking die een mindere baan moest accepteren.

Ik zit in een sector waar ze veel mensen zoeken, maar ik ken toch echt niet alle bedrijven.

ur language sounds really weird

Nee jij klinkt lekker

werk.nl en je cv aanpassen op het bedrijf waar je solliciteert. je moet zeker niet liegen maar je moet wel vertellen wat een bedrijf wil horen.

Dan solliciteer op een vacature, want als je zoeken dan betekent dat ze niks kunnen vinden.

Maar goed, zoals ik zei: het heeft ongetwijfeld voordelen.

Ik schijtpaal liever persoonlijke dingen. Iedereen zijn prioriteiten.

Mijn LinkedIn werkt ook prima, heb al een paar aanbiedingen binnen.

were full.

>dan betekent dat ze niks kunnen vinden.
En je dus meer kan vragen

>Ik schijtpaal liever persoonlijke dingen
Ik weet gewoon de grenzen waarin je kan palen

don't worry I'm going to leave soon

>dvw je onvindbaar bent op internet omdat je niet voor de socialemediamiem bent gevallen

Wie nog meer /anoniem/ hier

Als een bedrijf naar jou toe gaat dan is er echt iets vreselijks mis of je zit in de ICT of Beta richting.

Ik ben niet onvindbaar maar heb geen sociale mediums. Je moet echt veel moeite doen om mij te vinden.

In mijn sector is het normaal, er zijn weinig mensen die het willen doen en veel vacatures om te vullen.

Hmmm, maar vacaturesites kun je ook je cv opladen en daar benaderen ze je zelfs zo. Zonder dat je gezicht op google staat. Dat heeft bij mij de voorkeur.

En ik ben ook wel voor baantjes benaderd, maar dat viel toch altijd tegen.

Ik wil werk en privé ook gescheiden houden, maar dat is lastig met LinkedIn. Tenzij je alleen collega's toevoegd.

>Ik wil werk en privé ook gescheiden houden, maar dat is lastig met LinkedIn. Tenzij je alleen collega's toevoegt.

Je moet dat ook geen vrienden toevoegen, alleen wat klasgenoten (van een bijpassende opleiding) en (oud-)collega's

Nee, als er veel vacatures zijn dan zijn er juist open sollicitaties. Tenzij de vacatures zo niet gewild zijn om andere redenen dat ze het liefst zo min mogelijk informatie willen prijs geven over de werkomstandigheden.

Als je mijn naam goegelt krijg je wat dingen, maar daar kun je niks mee.

Ik controleer ook eens in de zoveel tijd. Laatst had een vorige stageverschaffer mijn adres en alles online gezet. Die heb ik toen gemaild met een lul verhaal en het is verwijderd.

Het is helaas niet helemaal te voorkomen.

Ik zou hem onironisch voor de rechter hebben gesleept. Vooral als je een lul verhaal moest ophangen.

>er zitten in deze draad "mensen" die onironisch feestboek hebben

Drink gewoon meerdere koppen koffie zoals elk ander normaal persoon.

Hmm. Het was in een functie waar ik bereikbaar moest zijn.

Het lulverhaal moest niet, maar met stroop vang je nu eenmaal meer vliegen.

Het is gewoon een klein wereldje, weinig mensen die het doen en de goede zijn bekend.

Gewoon een aangetekende brief met hele gerechtelijke woorden, dan schrik je ze wel af. Kan je letterlijk bij elke notarieel recht student krijgen voor een tientje.

Hoi.

Nee, zo werkt het niet. Zeg maar wat je sector is want het lijkt er op dat je nog meer lult dan Dennis Vermijn.

Ik heb gezegd dat ik het slachtoffer was van identiteitsfraude en de politie had geadviseerd om contact op te nemen om mijn gegevens te verwijderen.

Als je nog een keer homoplaatjes paalt dan stuur ik de doksafbeelding naar Youri uit je eindexamenklas.

amandelen roken

Het is niet echt Dennis, maar een nepperd die om een of andere reden hem na wil doen oetz

Ik ben niet zo dom. En zo werkt het wereldje wel.

tis hem niet..bonhomme

mijn baas heeft me dubbel betaald. wat gebeurt er als ik er gewoon niks van zeg?

de verantwoordelijkheid ligt bij hun administratie om het goed te doen, niet bij mij om het te melden. toch?

+

>Ik ben niet zo dom.
>haha als ik mijn sector paal dan komt mijn privacy in het geding
>*paalt hele opleiding- en werkcarriere op internet*
>zo!

Selectief delen noemt men dat.

Waarom specifiek Youri?

Het betreft een onverschuldigde betaling. Daaruit volgt dat op grond van artikel 6:203 BW je werkgever het geld van jou kan terugvorderen.

Ze komen er vanzelf achter, meld het gewoon eventjes.

ja dat snap ik, als ze het terug vragen krijgen ze het natuurlijk terug. maar wat als ze er niet achter komen? ben ik dan ergens schuldig van als ik het niet meld?

>plaats alles op internet
>selectief delen

ja, tuurlijk.

Dan ben je electrotechnicus, registreraccountent of ICT infrastructuur

Ik heb niet zo heel veel verstand van strafrecht oetz
Ze komen er toch wel achter dus wees geen neger en meld het bij je baas.

nee
>t. 2de jaars rechtenstudent

Ik weet dat je fiscaal recht doet flikker.

Hier ga je al.

Ik ben de doksmeester en ik kan iedereen vinden.