/Norgetråden/

eneste banneret jeg hadde lagret-utgaven

Forrige

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=pXutmuCNbCo
youtube.com/watch?v=Rd0iZUE7v6I
youtube.com/watch?v=6jaeSHfNTuQ
twitter.com/NSFWRedditVideo

For skjǿnnhetssǿvnen.

youtube.com/watch?v=pXutmuCNbCo

ikke skrem meg slik igjen gutta
trodde det var over på ekte

>25 kr

Gutta i tråden begynner å få jv. Dere vil få et nytt liv gutta.

Hvem /drikker alene/ her?

Her kommer jeg drita full hjem og legger merke til at det ikke er en ENESTE Norgetråd oppe. Skam dere.

Jada. Heil Hitler. Hiel Mosley.

>Nattskiftet er ute å drikker

Jaha, er det der problemet er...

jeg
slurker i meg en iskald dr pepper

youtube.com/watch?v=Rd0iZUE7v6I
bekjemp jödisk media ved å ovrgå dem

drikker cola fåvæ

germanske jenter

Del dine bekymringer og/eller fǿlelser. Historier er også velkommen.

jævla nerd fåvæ´j

...

dere...

ja?...

h-hei

Kanskje jeg burde besǿke hun jenten jeg liker for tiden...

så sent?

Blir vel om et par måneder. Hun bor ikke akkurat i Norge.

er hun germansk?

Det er hun ja.

dfn ingen jv som forsotod seg på JöDEsorsmåket.... jaajjja hun firsotd seg forværtfa på hvorfor de var kreft

På rema er det skittent og styggt

en bussjåfǿr, en bussjåfǿr
er en mann med godt humǿr

og er han ikke i godt humǿr
så er han ikke en bussjåfǿr

J? er du hjemme enda? Kom du deg hjem trygt?

>mfn bussjåfǿren er slem mot meg

en gang nektet bussjåforen å stoppe på busstoppet mitt
og det neste
og det neste
måtte bli med helt til terminalen og ta en annen buss tilbake til huset mitt

tror han fikk sparken, jeg så ham aldri igjen

>Fast Eiendom - Falsk Blues

JEPP, UTROLIG NOK

legger meg nå. god natt gutta

JEG TRENGER HJELP! HVIS NOEN AV DERE BOR PÅ FJELLHAMMAR OMRÅDE I LORENSKOG!

JEG HAR EN VENN SOM SENDTE MEG EN MELDING RUNDT KLOKKA 1:40 OM AT HAN ER I TROBBEL, HAN HETER WILLIAM G.!

HVIS NOEN AV DERE BOR PÅ FJELLHAMMAR, SE RUNDT OG SJEKK OM DET ER NOEN SOM TRENGER HJELP ELLER LIGGER PÅ BAKKEN!

>WILLIAM

farmoren min er fra lorenskog

>Gorrilaene - Superrask Manet

Never mind, politiet ringte meg. Han sover hjemme.

Et endelig svar på om finner eller hvite eller ei.

youtube.com/watch?v=6jaeSHfNTuQ

Tar han også for ſeg det ſamiske Spǿrsmålet?

det samiske mener du? han nevner det som en av de eldste europeiske språkene, men han har nok andre videoer om akkurat samisk og andre undermenneske-språk.

Jeg vet at Varg mener (eller mente) at Samene ble brakt til Europa ſom Slaver for Finnene, og deretter miſtet Samene ſit eget Språk. Derfor, ſier han, er Samiſk og Finsk i Slekt.
Det ſamiſke Spǿrsmålet går ut på hva man ſkal gjǿre med Samene nå.
Skal de fornoſkes?
Skal de ſegregeres?
Skal de forgaſſes?
Ingen ſer ut til å vite.

>Finsk
Faen da. Dette er vanſkeligere enn jeg forventet.

>blablablalbablalbalblablblalbalblalaaaaaaa
Samene må gasses. Enkelt og greit.

skal vi stikke til Åmål og dringe Aldeksandra til å dra tilbake i tid.. fåvæ?

ABSOLUTT MÅ SE

14/88 4ever

...

spain? more like super-pain

Jeg vil ha en stor, sterk norsk mann å gi meg et emema

god morgen /norge/

God morgen alle sammen

Morn morn morn jeg heter user morn morn morn hva heter du?

Dromte at jeg hadde en deilig jv å kose med, det var godt. Men så var det ikke like goy å stå opp da, siden nå har jeg jo ikke lenger en jv å kose med.

Har drǿmt det fǿr jeg også.

Har fått en ny ansatt på jobb. Hun veier minst 80kg. Flǿrter med meg hele tiden, virker det som. Hva betyr dette? Er dette fremtiden min? Det vil ikke jeg være med på fåvæ.

Jeg dromte at jeg gikk på skolen i samme klasse som Jonas Gahr Store, også hadde vi en prove. Jeg satt ved siden av Jonas og kikket på svarene hans.

får vell stå opp jeg da

Er "vell" blitt megmeg, eller er det faktisk bare noen som ikke forstår at det er feil?

jeg er stået op af sengen to gange nu og lagt mig igen begge gange

lǿrdage er forfærdelige.

...

Skal på grillings om ikke så lenge, væert er fint og jeg slapper av med en aldri så liten pepsi maxi og litt Peisstein.

>snakker med en Hǿyre-aktivist
>sier at jeg stǿttet Trump
>ser på meg som om jeg hadde dettet ned fra månen og ropt "Sieg Heil" så hǿyt jeg kunne
neida, så...
det er jo greit, det da...

fæle nazist

Det er media sin feil, de får det til å se ut som Trump er en turborasist.

Tar mitt liv

Jaja... tar meg et glass med bare H melk til frokost jeg....

sa også at jeg ville at Solberg-regjeringa skulle fortsette, ǿnsket lykke til, men det hjalp ikke en dritt, fyren ville ikke engang ta meg i hånda. skulle jo tro at jeg hadde sagt at jeg ville drepe ungene hans.
nei, gutta. debatten er nok dǿd. argumentene er over. ytringsfrihet er praktisk talt ulovlig. jeg må vel bare se på mens vestlig sivilisasjon faller, og vente på at domino-effektene omsider når hit til Norge. vente mens alle oljepenga våre blir verdilǿse, vente mens helsesystemet kollapser, på at politikerne blir desperate og totalitære, vente på at strǿmmen skal gå for aller siste gang, vente på at alle hordene med afrikanere skal komme hit, invadere oss, stjele alt vi har, drepe alle som gjǿr motstand.
men neida. det er greit, det... om et par hundre tusen år vil menneskeheten kanskje få en ny sjanse... kanskje...

Men det går jo an å diskutere innvandringspolitikk uten å si at du stǿtter Trump. Drit i Trump fåvæ, han er ikke helten vår.

var på fest igår gutta
Var en der som sa uironisk at han skal stemme Rödt, fordi "ekte komunisme har ikke blitt gjort enda" og "norge må lede veien".
Stilte han noen spörsmål, tror kanskje jeg greide å få ham til å revurdere, men man må vel nesten vente og se

Hvilke spǿrsmål? Fortell mer.

Det var ikke som om jeg lǿp opp og skrek "jeg elsker Trump, MAGA MAGA MAGA!", jeg ǿnsket å snakke med dem litt taktisk, for vi har et rart paradoks på gang hvor det nesten er viktigere å stemme på Venstre enn på Hǿyre hvis du vil at Solberg skal kunne fortsette som statsminister. På grunn av hvordan sperregrensa fungerer, altså: Solberg ryker hvis Venstre (eller KrF) havner under 4 prosent.
Venstre vil bokstavelig talt ikke ha min stemme, de vil faktisk veldig gjerne IKKE ha min stemme, de har gått ut og sagt at Trump-tilhengere ikke er velkomne i partiet. Hǿyre er tydeligvis enige med Venstre der.
Jeg stemmer selv veldig gjerne på småpartier, eller "kaster bort stemmen min" som det også heter, så det må nok bli Alliansen i år.

Drit i hva politisk korrekte politikere sier, og stem venstre.

Jeg nekter å stemme på folk som hater meg.

Ikke vær irrasjonell. Du skal stemme for et resultat ikke etter hva et uviktig venstre-medlem sa.

Spurte först hva som får ham til å tro at når det har blitt prövd flere ganger, og ingen greide å opprette virkelig komunisme, selv etter hverfall 20 forsök, hva får han til å tro at det kommer til å funke neste gang.
Svaret hans var at det har et godt spörsmål, men det har alltid vært shitty stater som ble komunistiske, men norge er så oppegående at det er ikke det samme, og vi må lede veien.

så forklarte jeg hvorfor komunisme krever autokrati og lite mulighet til å gå utenom "sin rolle". Tror ikke han hadde et svar på det, husker ikke helt, da jeg var full

Og til slutt fortalte jeg ham at jeg tror selv at komunisme kan muligens funke en dag om kanskje 500 år, når vi har fått teknologien til å eliminere alle jobber som ingen vil ha, for om vi ikke greier det vil det alltid være folk som plages av at de må plukke söppel og anen nödvendig drittjobb.
Han forstod jo at slik en situasjon ville enten lede til autokrati eller revolusjon, så jeg tror jeg ga han litt å tenke på

>hele tråden stemmer Alliansen

Når er valgen?

9/11

når jeg får bite den rompa

tre uker og to dager.
>dfn ingen germansk jv

BEINFISK
*bloopbleepblooblooblooodipdoop*

Mhm sju dager för min norsk jentes bursdag...

holder meg hjemme der det er trygt og godt

jeg kan godt lide vildsvin

Snakkte me ei hore på tinder gutta

Ville jeg skulle betale gutta

>Snakkte

Vil ikke betale

jeg kan også godt lide ællinger

brev no fint da

...

...

...

>bur i nynorskkrins
>er eit skilt hjå eit av dei störste nærbulaga på öya der det står "Vær forsiktig, barn leker"
>Ikkje "Ver varsam, born leikar"

...

Eksplosjoner i Stockholm.

lytter til et seks timers radioprogram om The Cure

kan /norge/ lide The Cure?

hvordan er det å leve med autisme?