Sverigetråden - kvällsupplagan

...

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=C0X3CLJVMJU
twitter.com/SFWRedditImages

...

vad glad jag blir av att se att jimmy har tagit tag i sitt liv

och ingenting av detta hade hänt ifall jag inte hade kommit och dödat tråden, kom ihåg det

då hade snubblarna fortfarande suttit här och spammat om hur ingen tjej vill prata med dem
jag räddade snubblarna, precis som mitt mål var

>man bittra anons gråter över att de aldrig kommer vara som Jimmy

vem är du?

Så oförskämt

kan du rädda oss anons också

Nbögar är bättre för samhället än robotar. Försök vara glada för dem

Ni minns nu vår grabb Smögen

Fått förslag från anons i tråden att jag ska dränka uppsalaanon istället för att såga ihjäl honom. Vad tycker ni?

>dkn är fortfarande kvar
>dkn tråden är värre än den någonsin varit
>dkn mitt liv är i samma skick som tråden
allt är ditt fel sidf

så jävla snygg

>samhället är bra

AHAHAHAHAH det sjukaste är att det finns en liten risk att du faktiskt tror på det där själv

>två hela timmar kvar av att hjälpa gamlingar till sömns

>vilja ha en äcklig smöransikte 3DGRIVI sv ho som knullat bajshudar

>antyder att snubblare någonsin varit något annat än nbögar
""""haha""""

det är sanningen

jag dödade tråden vilket tvingade snubblarna att göra något annat med deras liv

flygis deltog också i denna processen men jag gjorde en stor del av det

hell mig själv

>tappar vikt
>är fortfarande ful
tack svea
får jag träffa dig ivl slår jag ihjäl dig

du var inte här under snubblareran
många av snubblarna var /r9k/bögar

rannsaka dig själva ditt jävla miffo

Du kom till tråden 2015...
Du är bokstavligen talat en nybög, Jimmy hade redan börjat lämna tråden pga sämre kvalitet vid den tiden.

Kul för honom men håret blev lite för bögigt favä

Hon är ju sjukt snygg när hon inte sminkar sig som en hora, slayyqueenar sig och är allmänt vidrig. Vilken skam att hon förstörde sig själv.

>>är fortfarande ful

du har dåligt självförtroende

hennes ansikte är inte jättesnyggt nej, men hennes kropp är.

Exempel på genomsnittlig svensk kvinna
Mer än 99% av svenska kvinnor ser inget som helst fel med detta

ja, för att jag är ful din dumma negerkuksugare

Hatar tjockisar som blev Chads sedan ska de börja med sin inspirerande "bara träna bara klä dig bättre xD"-motivation. Dra åt helvete ex-fetto, jag var alltid vältränad, det hjälper föga när man ser ut som en påse skit.

dkn om man hade våldtagit queen zara med all sin kraft hade hon gapskrattat åt din lilla penis

Minns ni?
youtube.com/watch?v=C0X3CLJVMJU

Helt favä blev ju killen mer BLEKT än hon blev SVARTAD

>Du kom till tråden 2015...

nej det gjorde jag verkligen inte din dumma nybög

...

>ser jimmies fv
>blir helt kall i kroppen
>känner igen henne
så jävla mycket
>försöker komma ihåg var jag känner igen henne från
>identisk med en tjej som jag träffade och hånglade med på en klubb
>tänker tillbaka vilket datum som jag var ute
>kollar bloggen
>kollar datumet som jag kommer ihåg
>samma datum skriver hon om att hon var ute tills klockan 3 med sina kompisar och att det var en NICE kväll
>ser hennes outfit
AAHHAHAHAHAAH

vill bara träffa svea så jag kan drämma hans jävla gitarr i skallen på honom, fyfan vilken värdelös och tråkig människa

Som man bäddar får man ligga

falska nyheter

det här är plain bullshit

Vår grabb

d1, svea hade ju snyggt ansikte från början

>dkn läser en bra bok med bra musik och en god kopp kaffe.

Faktum är att "beta-cucks" som SVEA får ligga medan "alfahannar" som stormbögarna i tråden inte får det. Kolla på typ Den Gyllene och Nårdbröderna och hela deras stormgäng, ingen har ju fv och de umgås bara med killar. Samtidigt så finns det killar som SVEA som inte går på gym, röstar F! och spelar musik som får ligga som galningar.

emelie

...

kom hit så ska jag slå ihjäl dig din lille bög

länka inlägget det datumet då

hmmmm :/

Allt som spelar roll är ANSIKTE, RAM, och LÄNGD

>han är en del av den "alternativa högern"

rannsaka er själva

Jag åt flingor

t. manbarn

Du vet att jag har rätt. Rödpillret, PUA, Sup Forums, RoK etc etc ljög. Det ENDA som avgör hur attraktiv du är för en kvinna är ditt utseende. Tjejer vill mycket hellre ha en blyg och känslosam snygg kille som SVEA än någon anabola-pumpad, känslokall stormbög som är ful.

>HÖRRU DU VILL INTE VARA JÄVLA OSKULDS NEET ELLER HUR? DU MÅSTE KNEGA SÅ ATT JIBRIL OCH MIN SON HAR RÅD ATT GÅ TILL SKOLAN DIN JÄVLA FÖRLORARE

27 feb favä

jo det gjorde du din äckliga lilla fitta, minns även att du började snubbla utanför Sup Forums och skrev om hur mycket du ogillade sverigetråden, fast än du brevade där som user lmao.

okej herr vågar inte breva ens ett finger på sig själv för han vet att han bara ljuger om allting-bög-arne slemsugarfitta

>dkn hade kunnat heema dom på två sekunder
Känns bra att vara man

j-jag vill också ha

ska riva all hud från din kropp i tunna remsor och sen rulla dig i en jordhög så du får tetanus i anuset och dör

Nej Mårtin, du får ingen. Börja sova!

Hur får man en afghansk fv?

>tråden just nu

hell queen!

Varför ljuger du? Finns inget inlägg den 27 feb om varken utgång eller outfit

jag har OC från 2013 som jag har brevat och bevisat tidigare i tråden

inte bara det men påståendet att jag kom hit 2015 är riktigt jävla efterblivet då jag var en av dem som spammade mest under valet 2014

häng dig

Se detta är problemet. Så fort en snubblare eller en person brevar en bild så kommer ni autistbögar alltid med samma ursäkter
>"M-MEN HAN HADE BRA KÄKE ÄVEN INNAN HAN BLEV SMAL...DET HAR INTE JAG"
>"M-MEN HAN HAR INTE LIKA SNE NÄSA SOM MIG"
>"M-MEN HAN ÄR 2 CM LÄNGRE ÄN MIG DET ÄR DÄRFÖR HAN HAR FLICKVÄN OCH INTE JAG HAR DET"

Det finns ingenting att bevisa. Ni är omöjliga att övertala och ni kommer aldrig att bli lyckliga för att ni är förevigt fast i era offerkoftor om hur OTROOOOOOLIGT svåra förutsättningar ni har.
Man kan inte hjälpa de som inte vill hjälpa sig själva

...

funderar på om man ska bygga dussintals bomber med timers så man kan spränga flera platser samtidigt och döda hundratals nbögar, låter det bra tror ni?

orkar snart inte fler av dessa svartpiller favä

dds Conny

...

>inte bara det men påståendet att jag kom hit 2015 är riktigt jävla efterblivet då jag var en av dem som spammade mest under valet 2014
AHAHAHAHAHAHAHHAHHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAAHH
DU VAR INTE MED 2014 ÖVERHUVUDTAGET LMAO

>lol alla är snygga lol hö hö ba ta en dusch och klipp dig hö hö
fin fantasivärld

>Afganistan
Varför ser hon asiastik (mongol tier) ut?

26 feb*

>att en kvinna lyckas låsa ned en och spendera ens pengar för knull 1 gång varannan månad är en måttstock för att ha lyckats

Bra jobbat Sverige, finns ingen som är så bra på folksjälvmord som ni är

>svensk undervisning

lmao

stormbögarna och mcgregoranon är ju de som får ligga mest av alla i tråden

Hur stor är chansen att det är en ilsken robot som skrev det dock

>vad är hazarer

Chads lever i en helt annan värld. är du inte en chad så kan du lika gärna bli NEET och ruttna i ditt rum.

Varför ska du arbeta? för att köpa något någon marknadsförings Chad har övertygat dig att du behöver? för att inte göra dina föräldrar besvikna? samma föräldrar som födde dig fast de hade dåliga beta gener? för att bidra till ett samhälle som hatar dig och vill se dig, ditt land och ditt folk gå under?

varför har folk svårt för att ta avstånd från identitetspolitiker oavsett om det är från höger eller vänster?

Jag har helt gett upp på svenska kvinnor favä. Bryr mig inte om dem överhuvudtaget och försöker undvika kontakt med dem så mycket som möjligt. Orkar inte ens nbögar längre i det här landet, flera månader sedan jag var på krogen/fest. Jag bor i korridor och går på uni så tappar inte min sociala kompetens, det räcker för mig. Resten av tiden spenderar jag med att plugga, jobba, träna och förbättre mig själv så jag är mer attraktiv när jag flyttar utomlands. Först då kommer jag försöka hitta fv.

Vad är det är som är skrattframkallande av den här utstyrlsen?

stackars ingvar
>förlora all kontroll över sitt företag
>"ingvar, du var nazist som liten, nu jävlar!"
>*skapar bokstavligen hur mycket rasblandarpropaganda som möjligt*

gift dig med någon du faktiskt tycker om och som tycker om dig då? man måste ju inte välja en ytlig ho

usch tandköttet

vet inte om du trollar eller bara är dum i huvudet men häng dig

det var till och med 2014 jag började spamma Atlantisskiten

var det inte 2014 jimmy hade sin cykelresa också?

vet inte varför jag ens bevisar detta IGEN men vill bara att ni dampungar ska hänga er

aha okej

vem fan är jimmy?

t.nybög

Du kan ju bokstavligen köpa lyxhoror om du tjänar bra så varför bli NEET?

Men ja det är helt sjukt vilka liv Chads lever. Vi kan inte ens börja föreställa oss. Värsta är ju PUA-idioter som tror att om någon user började bete sig kaxigt så skulle han få samma förmåner.

>Hur gör du för att leva mer hållbart?
>Gift med en thailändska

Han till vänster på den här bilden: "user" är "förvånad" att han har en fv...

OwO vad är detta!?

JÄ HO

HAHAHAHAHAA :-DDD

Det där är ju Badboll. Han sitter i finkan pga slog ihjäl bögen Divi.

>lägga pengar på kv*nnor
fy fan vad besviken jag blev

Var det inte knivanon som gjorde det? Dessa gammelbögar xD

>(((moderna))) svenska kvinnor
>inte ytliga horor

bra jagjagat där