Sverigetråden - Asiatiska upplagan

...

Other urls found in this thread:

i.4cdn.org/wsg/1503503385667.webm
myredditvideos.com/
twitter.com/AnonBabble

Först för judar i media!

Ja. Det är nog för att normalbögar har tagit över datayrket. Förr så var det jävligt kompetenta människor som verkligen älskade data som satt i många spelföretag. Har för mig att de som gjorde age1 och 2 hade doktorerat(10år på uni). De har succesivt sållats ut pga. ålder och annat samtidigt som inflödet har ökat, dvs. det reella antalet programmerare har ökat inom företaget, vilket har minskat relevansen av de få som fortfarande är kvar av de gammla. Detta kombinerat med att det finns redan system för allt, spel är inte några personer kärleksprojekt längre. Man sitter mycket i system och gör spel och sen småkodar ett par skript

snyggt

Det är helt sjukt hur de sådär öppet och fräckt kan ljuga.

Nej, jag byggnar nu

...

BÖGANALSEX

dö jävla missfoster

BÖG
ANAL
SEX

>"möh korrigerat för socioekonomiska faktorer"
Varför får jag intrucket av att när man korrigerar eller sviktar statistik, då inte bara invandringsrelaterat i Sverige, så är det helt godgyckligt vad gäller omfattning och hur man gör det. Det blir liksom lite "jag ville ha ett annat resultat" av det hela.

>gör sommarmatte från chalelmers för extra csn-poäng
>kursen tog tydligen slut igår

Någon som vet om jag fortfarande kan få CSN-poäng? Bara gjort typ hälften av testerna men man kan fortfarande göra dem. Frågar åt min pappa.

Ja du ser ju att de aldrig bifogar studierna som gjorts. De tar en jävla tid att hitta och ibland går det inte alls men när man väl gör det så märker man att det är en massa tjurskit dold bakom fina ord. De tar korrigeringsfaktorer lite rätt ut ur luften, filtrerar bort en massa data (de gånger det ens finns) lite som de vill. Dessa studier hade aldrig klassats som akademiska om vi hade fungerande universitet.

Varför kontaktar du inte dem? Jävla pucko.

>Har för mig att de som gjorde age1 och 2 hade doktorerat(10år på uni). De har succesivt sållats ut pga. ålder och annat samtidigt som inflödet har ökat, dvs. det reella antalet programmerare har ökat inom företaget, vilket har minskat relevansen av de få som fortfarande är kvar av de gammla.

>letade upp HL3 manuset igår
>första träff reddit
>tråden hade spårat ur till motsatsen av ditt påstående
>fullt med "utvecklare" som grät över att de inte fick anställning på valve för att de inte har utbildning eller erfarenhet

jontefieringen är påtaglig i många IT-bolag

Judar är äckliga.

>dkn får höra att jag ser ut som en oskuld
>det är sant

haha minns ni?

Vad är hans namn igen?

Alla inkvoterade kvinnor gör inte saken bättre heller.

hvordan går det med stina nå til dags?

...

minns inte att han har brevat det där

Fast det är ju inte åldern som är relevant, det jag tala om var ju kompetens. Att data har blivit så mycket bredare istället för ett få jävligt kunniga fanatiker som gjorde allt själva.

>motsatsen

Nej, till exakt hur jag beskrev det.

Varför får samhällsparasiter utan jobb rösta?

jag till vänster

>inte parasit
>arbetar

välj en

>dkn ingen stor stark nordisk frufu

sparad

AAAAAGGGGGHHHH

Mer vin, ers nåd?

jvdk

Har någon när hennes midja är helt borta och bröstet sitter på benen ?

Tror ni någonsin att vi kommer lyckas att bryta oss ut från judens grepp?

På lth fungerar det typ såhär

>oj nu blev politiken lite jobbig och jag som autistnolla vågar inte ta ställning till det så jag lägger bara locket på och fortgår med min missverkande tolerans så jag kan fortsätta nböga mig

Folk på högre utbildningar är riktigt svaga måste jag tyvär säga. Ryggraden är något de kasta bort för länge sedan.

...

Jag saknar mitt ex

nej det gör du inte

...

DÄR FINNS INGEN SKRUVAR I PSU LÅDA OCH DET SÄGER DÄR BORDE HAR VARIT FYRA AV DEM

99 gånger av 100 är det tanken att vara med någon du saknar, inte den personen specifikt. särskilt om man varit tillsammans med någon en längre tid (flera år)

GUD VAD STARK JAG VAR

Fyfan vilken vidrig bild.

Detta med inkvotering av kvinnor inom teknik är verkligen cancer. Jag var med i en programmeringstävling på min högskola och av de ~100 pers som var där fanns inte en enda kvinna. Trots månader av shillande och "pink programming" och annan skit för att motivera dem.

Kvinnor är helt enkelt inte intresserade av detta.

...

STAAAARKARE

Sup Forums är och förblir det bästa brädet

>På lth fungerar det typ såhär

Vad har du utsatts för propaganda? Min nollning var bokstavligen helt politikbefriad, och den var precis under valet 2014. Känns som ingenjörer verkligen inte bryr sig om politik alls och om de gör det är de typ lolbertarianer.

...

...

varför är jag så jävla ful och kort?

Gör inget, bli bög och glad

>bryr sig inte om politik

För att de är svaga patetiska nollor.

>propaganda

hbtq, öppna era hjärtan, alla är vi svenskar och alla är vi bara indevider

>välutbildade och överklass är i regel progressiva och liberala
>judar är i regel välutbildade och överklass
>förvånad att judar i regel är progressiva

Kollar du på Israel så är de inte alls progressiva, detta då de inte är lika rika och utbildade.

Jag har fem av dessa, kan jag använda de för min psu???
Där fanns ingen skruvar i psulådan

små
vita
kukar

Ja

>För att de är svaga patetiska nollor.

Ja stämmer bra. Den genomsnittliga studenten på LTH, KTH och Chalmers går ju på Sweddit.

>hbtq, öppna era hjärtan, alla är vi svenskar och alla är vi bara indevider
Neger bokstavligen var? De orden nämndes aldrig under min nollning och det var som sagt exakt under valet.

>bajsbrev nmr hundrabiljarderfurtiotre

vafan äre här för autism brevning?

i.4cdn.org/wsg/1503503385667.webm
hmm

verkligen?

Jag fått ingen skruvar då, är det vanlig?

Baserat.

Molyneux är ju också jude lel.

>inga skruvar
köpte du din dator på ikea?

...

>kollar statistiken
>har tydligen fröat 12 tb de senaste 2 månaderna

Har skrivit om det i tråden omgående.

Mehmets föreläsning osv. Massor av ren hästskit. Det roliga är att de tidigare säger att allt ska vara så jäkla vetenskapligt sen låter de mehmet köra en två timmar känsloföreläsning. Eftersom det är tolerant och det är så det ska va i samhället, vidrigt favä.

Att hakkors är ursprungligen från Indien är ett påhitt. Hakkors har varit en symbol i flera tiotusentals år i hela Europa och Afrika. Hakkorset symbolisera flera saker, de fyra elementen, ett kretslopp och mycket mera. Anledningarna till att det är så förbjudet är för det är en av de heligaste symbolerna våra förfäder använde, det är en hednisk symbol som har funnits i tiotusentals år.

Hell seger

Varför ser juden så ledsen ut?

lel vad fan har hänt med LTH på bara 3 år? Eller jagjagar du bara? Vi hade ingen värdegrundsskit alls.

HAMMARDAGS

Ja de passar, testa.

>dkn den råkade glida in utan kondom

fdåd

Kan du inte se att han smått ler?

Hakkorset är en symbol för livet. Judarna hatar levande friska saker så därför har de förbjudit det.
Häng dig.

>lärare i gymnasiet sa att symbolen var från hinduismen
>dkn man inser hur lite lärare faktiskt kan

Är Sup Forums och Sup Forums de enda bra brädena som finns kvar? Sup Forums blev förstört av städaren, Sup Forums och /x/ av nybögar, /fit/ av tidens gång.

>jagjagar du

nej

Också det var jävla dyr, och jag får ingen skruvar!

...

>Hakkorset symbolisera flera saker, de fyra elementen, ett kretslopp
nej, se bild.

KLAGA
L
A
G
A

fö he

AUTISM? ÄR DET AUTISM? ÄR DET SÅ DU TALAR TILL DIN KONUNG?

>Sup Forums
>bra

Han har ju inte direkt fel. Hinduismen är ju en indoeuropeisk religion och nära besläktad med våra gamla religioner i Europa. Ironiskt nog så är Hinduismen mer europeisk än kristendomen.

Läste du inte vad user skrev? Det symboliserar flera olika saker.

NUDISTSTRANDEN

...

Varför görs det inte mer "forskning" om hur man förhindrar bräden från att urarta till cancer? /r9k/ och xkcd-signal till exempel var ju ett experiment, och det lyckades halvt.

Du borde ströva genom Campus ned mot stan och stanna vid LUX eller socialhögskolan någon gång om du vill se på vänsterdegeneration. Eller varför inte Smålands nation?

*tomte

>Sup Forums
förstört av nybögar
>Sup Forums
förstört av tidens gång

robert är inte min konung
Tronen tillhör Stannis Baratheon

snsd*

>han besöker inte obskyra bräden

betyder swastikan något?

NIA

...

Livet som Chad måste vara så jävla underbart. gratis vänner, fitta, jobb osv.