/norgetråden/

STEM ALLIANSEN ELLERS SMELLER DET-utgaven

Forrige:

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=9_1GMwYvK8I
youtu.be/O7pStrPoZMw?t=7m32s
aftenposten.no/norge/politikk/i/vLe5w/For-forste-gang-i-Norge-Flere-innvandrervelgere-enn-forstegangsvelgere
nrk.no/sorlandet/xl/transens-sexsalg-ble-for-mye-for-sjefen-1.13652882
bbc.com/pidgin
youtube.com/watch?v=hKycRuWnnO4
twitter.com/SFWRedditImages

...

Kanskje jeg skal stemme AP?

Hvis du er narkis så bor du henge deg, fåvæ. Henge deg, eller slutte med den driten.

Hvem pizzabakeren pizza smaker best?

Nummer fem for illuminati prover å ta oss
youtube.com/watch?v=9_1GMwYvK8I

Chorizoen er min favoritt
fåvæ

Gjor det for henne.

haha så morsomt alt er..

Nei, det blir i så fall for henne, men jeg stemmer nok sannsynligvis Senterpartiet uansett.

först for stina

Grandiosa

Er du deprimert user? Har du vurdert å oppsoke psykolog?

...

Biffen er den eneste som er brukbar. Pizzabakeren er soppel fåvæ

Kanskje det er på tide å ta inn innvandrere igjen?

...

jeg...

>Jente Nr.1 jeg hadde sjangs med å pule, men var for beta til å ta det siste steget gikk fra hoyre politikk til langt på venstre siden og kom ut av skapet som lesbisk noen år senere
>Jente Nr.2 jeg hadde sjangs med å pule, men var for beta til å ta det siste steget ble skikkelig overvektig noen år senere
Var problemet at JEG hadde sjangs på dem, eller var problemet at jeg ikke fikk gitt dem kuk? De var ikke stygge heller, i den tiden.

"""god""" morgen gutta

#

Bra, det er ekte. Har en venn som bor I perth akkurat nå. Mange afrikaans og engelsk sör-afrikaners hadde reiste till Perth og laget en stör kristen community der. Men jeg liker ikke masse immigration.

#

Mmmhm....pröve å send interesting snaps for en stund. Ikke bare "hello" og kjedelig snaps. Ikke trykk det med for mange snaps.

>sjangs
det heiter å ha höve til.

>dfn ingen sǿrafrikansk jv

youtu.be/O7pStrPoZMw?t=7m32s
>sup daowg SUP DAOWG
kva meinte dei med dette?

Det var göy så lenge det varte gutta.
aftenposten.no/norge/politikk/i/vLe5w/For-forste-gang-i-Norge-Flere-innvandrervelgere-enn-forstegangsvelgere

...

Svarte deg her

nrk.no/sorlandet/xl/transens-sexsalg-ble-for-mye-for-sjefen-1.13652882
>hun
>hun
>hun
>hun
Fy faen...

Auda, ble du avfyrt nå eller?

>Anita omtaler seg selv som kvinne, men fysisk er hun en mann. Hver dag sminker hun seg og tar på kvinneklær.
Når var det Aftenposten ble transfobiske?!

Er faktisk ganske opprǿrt av at de ikke kan kalle en mann i kvinneklær for en mann i kvinneklær.

>Det store unntaket er i Vest-Agder, der 15 % av dem som selger sex er transpersoner.
hahahahahaha hva faen

Banker på dǿren din om 10...

Er det så ille å kalle folk for det de ǿnsker å bli kalt da? Er jo hǿflig og krever minimalt med innsats. Man går jo ikke rundt og kaller alle for det man tenker om dem, det er jo forbeholdt tilfeller der du vil starte en konflikt.

Hva kaller man en sur, feit transe?

Det er misvisende som faen. En mann har pikk. En kvinne har fitte. Hva de selv ǿnsker å bli kalt er vedkommende sitt eget problem.

>Nå får hun virkelig merke konsekvensene av at hun alltid har vært litt annerledes og folt at hun ikke har passet inn noe sted. Hun har ikke noe sosialt nettverk. Det er ingen som inviterer henne med på noe. Hun foler seg mutters alene.
Neimen sier du det?! Hvem skulle trodd? Foreldre burde banke litt sunn fornuft inn i disse folka. For deres egen skyld.

>Suicide attempts among trans men
(46%) and trans women (42%) were
slightly higher than the full sample (41%).
Cross-dressers assigned male at birth
have the lowest reported prevalence of
suicide attempts among gender identity
groups (21%).

>Respondents who are HIV-positive (51%) and
respondents with disabilities (55-65%) also have
elevated prevalence of suicide attempts. In particular,
65 percent of those with a mental health condition
that substantially affects a major life activity reported
attempting suicide.

>51% har HIV
>60% er funksjonshemma
HAHAHHAA

fremtidig aske?

Nei, transfettsyre.

MODIG

Tennbrikke?

Dette er meg under partilederdebatten.

>meg når PST banker på

tenk å være en kvinne med penis, ha HIV og være funksjonshemma

hello bbc!!!!!!! hAHAHAHHAa

Se hva jeg fant på den gamle datamaskinen min gutta

BBC har lansert en negervennlig utgave.
bbc.com/pidgin

hvad synes i om dette billede?

kjempetoff

Sannhet

Gutta, har ikke lyst å drikke i dag men sa tidligere at jeg skulle bli med, hva er noen gode unnskyldninger

Jödisk psyop som "Eternal Anglo" for å få folk til å tro at Den Evige Jöde bare er en megmeg.

Bare si at du skal kjöre

...

Enig i at det er misvisende, men det er ikke verre enn at vi fjerner stigmaet med at kvinner kan ha enten penis eller fitte og at det ikke lenger kan oppleves som frekt at en heterofil mann spör en kvinne om de har penis eller ikke.
Dette spörsmålet må oppleves som like nyansert som å spörre hvor noen kommer fra, fordi her i Norge har vi jo mange dialekter og du kan gjette deg litt til området men du kan jo spörre da siden vi er jo litt nysgjerrige og glade i vårt lille land.

Slik skulle jeg önske det var da, men nå er det jo noen tilfeller der hvor det er rasistisk så det kan du jo ikke alltids gjöre. Også håper jeg jo at kvinner föler seg hånet av å bli antatt for å ha penis slik at de dropper det der med å være så veldig frempå med å akseptere at det finnes gutter som er overbevist om at de er jenter.

Har ikke bil

>rullestolanon er negerelsker

Hvorfor er jeg ikke overrasket?

dfn ingen jv å oppleve beroring med
faen gutta..
tror jeg må til Polen

De fleste kvinner er IKKE SRK, vil bare understreke dette. Riktignok er de overrepresentert i velgermassen til partier som stotter SRK-atferd, men jeg er uenig i at det du snakker om vil hjelpe. Det blir som problemstillingen i . Etter faktum vil de skyldige partene pulverisere ansvaret og se på person heller enn sak, og vi vil være enda lenger unna målet: en verden der ingen bryr seg om hva som er mellom beina dine, men ikke må gå rundt og dobbeltenke når de ser noen som åpenbart er fodt som det ene eller andre.

Helt ærlig, de fleste transer ER syke i hodet. Vi "behandler" dem for å få ned selvmordsraten, ikke fordi det er hold i at de "er et annet kjonn". Det er svada og polsevev.
Om en av mine venner sier de er transe vil de mote noe forståelse og speshul pronowns, men for det meste gir jeg faen. jeg vil ikke ligge med transer, med mindre de er pre-op pre-hrt ftm. Det er mitt valg, og ingen kan få meg til å handle annerledes.

Haha, fy faen...

>dette bildet igjen

Hvorfor så opptatt av et tilfeldig par som koser?

Si du er syk. Eventuelt kan du jo bare kosedrikke litt hvis du eier litt selvkontroll. 3-4 ǿl er da ikke så ille, men er nok til at du ikke er så edru at det blir teit hvis resten drikker mye mer.

Rǿyk deg stein som faen og si at du er for hǿy til å bli med ut.

Drikk noen ol for du går dit, ikke feig ut mann, drekka mer :^)

Hahaha. Minner om at skriftspråk ikke eksisterte i Afrika för de fikk kontakt med den hvite mann. Minner om at Zulu ikke har ord for hvite abstrakte konsept som "forpliktelse".

For jven er pen og det var så koselig da jeg så det direktesendt. Og det passer jo til budskapet liksom.

"Time na 7.30 for morning and Olajumoke Olajide, Nigeria para-wheel chair athlete, dey train on top one bad track like that.
Di track wey dey inside National Stadium, Surulere, Lagos, be like one place wey dem don abandon for many years.
Na so e go be sake of say even di National Stadium itself don dey abandoned by government.
But no be only di stadium government abandon. Even people like Olajide wey be African record holder for Para wheel chair athletics too dey suffer neglect from government."

HVA FAEN ER DETTE!?

Gutta, snart skjer det!
youtube.com/watch?v=hKycRuWnnO4

Det er samme språk som Petter Solberg snakker.

Negere som leker ariske.

Negerspråk.

hater meg

Slutt å breve konspirasjonsteorier. Start heller en nodblogg.

ville /norgetråden/ stole på mælkevandreren?

innafor å naute hele livet?

Fy faen... Jeg er helt uenig og jeg er ikke en sånn beta ny-mann som bǿyer seg i stǿvet for andre for å unngå konfrontasjon. Er det en mann, så kaller jeg det for en mann og er det en kvinne, så kaller jeg det for en kvinne.

j...

får vell lage meg fem brodskiver med peanottsmor og en kopp kaffe jeg da...

>dfn melkejǿden tok oss når vi var små

SLUTT Å DRIKKE MELK

>var melkevakt på skolen og delte ut melk til de som henta det
>mfn ingen var der i pausene og vi drakk sjokomelk i smug som vi hadde stjålet

>fem brodskiver med peanottsmor

Ingen som vet når ǿkonomien skal daue fåvæ.

>antyder at han har feil

Vet ikke hva du mener med SRK. Vi har jo samme mål. Jeg framstilte bare mitt åsyn på en problemstilling jeg folk her tenker mye om ved å trekke paralleller mellom en annen sak jeg vet folk brenner litt for.
Jeg er klar over at min lösning på dette problemet kan oppleves som motvirkende og kanskje litt destruktiv i seg selv. Jeg er jo bare her da for å utnytte min rett til å ytre meg fritt. Jeg gir jo faen jeg også og kunne gjerne koset litt med en pre-op post-hrt mtf. Det er mitt valg og jeg framstilte bare hva du gjerne kan kalle for min lille endelige lösning.

Ja det tenker jeg da mens jeg humrer for meg selv fåvæ

>mfn jeg var på familiefest i går
>Og jeg sa stolt i fra at vi må drepe alle negre
>Fleste i slekta lo av meg
I det minste så stǿtet min nevǿ det, selv om han ikke sa det rett ut, han var enig at utlendiger var for mange, men ikke at de var en direkte kreft i det hvite samfunnet.
Fortalte stormfront historien og de var i det minste enige med meg. Så heldigvis er jeg ikke alene om tankene

Hei henrik, lenge siden sist

nydelig. Tor jeg sporre hva kilden er?

Bryr meg ikke fåvæ, men setter pris på meningsutveksling.
Tror du misforsto fåvæ. Provde å kommentere relevansargumentet, ikke holdningsargumentet.

KLM

Veganerjǿde pls gå. Seg soyavannet ditt et annet sted.

Hvem er henrik? Homseelskeren din? Antar du er en spydig multikult gjernevasket jǿde som de fleste er i denne tapertråden, så heldigvis bryr jeg meg ikke.

Nå som det snart er valg må det være innafor å negre litt

Må til butikken

>N-nei nei! Sinte tapere er ikke OSS, VI ER GODE GUTTER!!!
Snedig hvordan ekte skotter er normalbruken deres, samtidlig som dere ler av kommunister for å ta til det argumentet om "Not REAL communism!"

hvem tung veier du?

TYKKKKKKKKKK

Doggerbank inkludert.

>Ingen stress med å kjǿre i mange timer til arbeidsplassen hvor jeg bor i 4 timer
>Nesten hjerteinfark når jeg kjǿrer i byen bare for å hente noen på 15 minutter
Fy faen jeg hater å kjǿre i byen. Hvorfor kan ingen å bruke blinklys??

>nrk.no/sorlandet/xl/transens-sexsalg-ble-for-mye-for-sjefen-1.13652882
>Drommen er å ha en vanlig jobb og kunne selge sex når jeg har lyst.

Tenk at narkotika debatten fortsatt er tabu.

Humor er ikke din sterke side for å si det på den måten

Hvem faen skal jeg stemme på? Tenkte mot hoyre, men Hoyre liker EU alt for mye. En Ap-regjering får i det minste SP på lag(Ap er heller ikke like EU-kåt som Hoyre)

Skal jeg bare stemme på et studentvennlig parti eller noe?

[spoiler]Venstre[/spoiler]

Alle tror at du er tankeleser. Det eneste du kan gjǿre er å kjǿre fǿr de rekker å komme i veien eller vente til de er ute av veien og gå ut i fra at alle er ute etter å drepe deg.