/nederdraad/

Austistische editie

Welkom: niet-normaal functionerende leden van de maatschappij
Niet welkom: normaaltjes

Other urls found in this thread:

sleepwet.nl/
twitter.com/SFWRedditImages

Betere editie alsook 1e voor 033

#
Dat zijn wijze woorden.
Helaas kunnen we de mensen die ons veel betekenen niet voor alles beschermen, maar ook de negatieve gebeurtenissen vormen ons tot een sterkere mens met een sterkere persoonlijkheid

Had ik een zorgeloos leven gehad vol met positiviteit dan had ik vele dingen niet geweten of gekunt.

Voor jou zal dit het zelfde zijn, als jij de negatieve ervaringen niet had gehad had je anders naar dingen gekeken, waarschijnlijk was je naïef geweest
Maar juist door deze negatieve ervaringen leer je de lessen van het leven die jou onder andere zullen helpen een beter en sterker mens te worden waardoor je de volgende tegenslagen beter aankan

Het meeste ja, ik droom er regelmatig over het houd je in gedachten bezig
Maar ook dingen die hier zijn gebeurt, het is helaas niet zo geweest dat het hier zo uit het niets alleen maar positief en fijn was, daaraan is veel vooraf gegaan

>dit is de betere versie zonder die schijtmiem
>geen zin in draadoorlog

Hoe overkom ik mijn autisme en krijg ik een vlaamse vd?

Ik ben plotseling echt zo neukende geil.

HER PAAL

>dvw schattig meisje in mijn wijk ergens
>glimlach altijd en zeg hallo wanneer ik haar tegenkom (eens per maand ofzo)
>zag haar laatst weer op een terras ergens zitten in gesprek met een vriendin
>liep langs en ze zwaaide kort en lachte en keerde toen weer om naar haar vriendin
>heb haar facebook al lang gevonden maar heb haar nooit toegevoegd omdat ik geen duidelijke foto van mezelf heb en het raar zou zijn als ik haar toe zou voegen >"hey hoe heb je mij gevonden:))"
>ga binnenkort studeren, dus ook op een gegeven moment uit huis
>weet dat zij ook waarschijnlijk zal gaan studeren
wat doe? En ja ik weet dat dit een waarschijnlijk een kenker saai blog paal is maar als je niks beters te doen heb kan je net zo goed reageren toch?

Wees jezelf
Klinkt als een miem maar stel je doet je anders voor als hoe je bent ja?
Daar komen ze sowieso achter vroeg of laat

Je kan aan je evtl zwakkere punten werken, zelfvertrouwen en een sterke persoonlijkheid (en biceps) is belangrijk

Toevoegen. Wat boeit jouw het? Als je haar niet toevoegt dan kan het ook nooit niets worden. Als ze al letterlijk tegen je zwaait.

Spreek haar aan
Zonder enige druk of stress
Gewoon gechillt en dan komt het goed

Het ergste wat er kan gebeuren is een "nee bedankt", dan vindt je wel weer een andere

Ja het enige probleem is dat ik haar dus echt maar eens per maand/2 maanden tegen kom, en elke keer dat ik haar dan tegen kom klap ik weer dicht.
Ja dit lijkt mij de beste optie

Ben waarschijnlijk te bang om grote stappen te zetten. Maar het zou wel tof zijn als ik dat kan laten gebeuren.

>voeg toe
>zeg hoi of feestboek
>tast even af hoe ver ze wil gaan?
>zou je een keer iets mee willen gaan drinken ? als date
>Ja: ook leuk. Nee: ok, neuk jou vieze heur.

Je kan haar toevoegen en zeggen "dat je haar per toeval hebt gezien in een misschien ken je deze mensen lijst", maar ik raad je aan een beetje aan je zelf vertrouwen te werken voordat je deze stap zet
Anders word het een grote gok en misschien een grote teleurstelli g

Dankjewel jongens, ook al twijfel ik nog steeds over letterlijk alles zoals bij alle risico's die ik neem, denk ik dat ik er gewoon 100% voor moet gaan. Klaar met die onzin waar ik liever veilig wil leven met spijt van dingen die ik nooit heb gedaan.

Ik heb meer dan de helft van de mensen op mijn feestboek toegevoegd na één keer gezien te hebben.
Gewoon toevoegen oetz.

Veel succes!

sleepwet.nl/

>Ook mogen de geheime diensten alle geautomatiseerde apparaten hacken (bijvoorbeeld uw telefoon, computer, smart-tv en pacemaker).
>pacemaker

lmke wat willen ze precies bereiken? op afstand doden?

hoofdpijn :(

Wat een onzin.
Gellukig mag dit niet in Belgie.

Drink een groot glas water.

>HALT! BEWEISEN SIE DASS SIE KEIN JUDE SIND

Wat doe je

Hun trakteren op een biertje, een muntje laten vallen en het niet oprapen.

dat hielp onironosch.

Aardig in hun gezocht doen, snachts molotov op hun huis.

Er zijn zo ongelofelijk veel levenslessen te leren van Scrubs. Zwaar ondergewaardeerde serie.

>dvw je maar half zo comfy bent voor Dragonball Super omdat je cola op is.

OMG JODIE WAT R U DOINH
O oooh s s s s orry ... dokter cox
OMG NEWBEEEE U CAN DO IT
oh, yeah its thos meme disies yo eliot i love you but not really brah
ROSA?
Le kool black dude dock, nah im still nerdy XD
El spicy latina giiiirl Lulz black nurf just gave dat sazzzz EEEYOOOO

Zoveel lessen geleerd

episch

De laatste tijd ben ik een beetje klaar met dat constante cynische gedoe, alles is kut en als je ergens trots of blij mee bent dan ben je een kanker sukkel en altijd maar verbergen achter 5 lagen van ironie. Kunnen we hier mee ophouden?

oké

Oke, ik garandeer dat de draad (en je leven) er door beter zal zijn

>net mijn kjoetie gekust en een goede nachtrust toegewenst
Wow, dit voelt goed. We zijn allebei een beetje onhandig, maar dat is niet erg.

Inderdaad, Goede instelling

Oetz, roodhet is dan miss een betere optie.

d'awww
Blij voor je anoniem.

Nee, cynisme is nodig om je te beschermen tegen een corrupte wereld. Ga je nep vrolijk lopen doen dan toon je zwakte waar andere gebruik van gaan maken.

Als je een zwak persoon bent misschien, sterke karakters zien de negativiteit en laten het ze niet beïnvloeden.

schijnbaar trek je het je wel aan, anders maakte je niet zo'n paal.

Wees morgen eens een ontzettende cynische kankerlul. Het is erg leuk.

Ik ben letterlijk mijn hele leven al een cynische kankerlul. Ben er gewoon een beetje klaar mee.

Het is beter om open te zijn en eens in de zoveeltijd gekwetst te raken dan om altijd maar zuur te doen en iedereen weg te duwen en immer miserabel te zijn.

Beide methodes kunnen werken, zolang je maar naar je doel toe gaat.

Schaap