/nederdraad/

Tekenfilm editie

Welkom: anime
Niet welkom: vreemde westerse taferelen

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=R9CF6oaEZa0
nu.nl/terrorisme-in-europa/4896623/dodental-aanslag-barcelona-opgelopen-zestien.html
www
youtube.com/watch?v=UxpVwBzFAkw&bpctr=1503845005
twitter.com/NSFWRedditImage

/balt/

>/Bantz und Sealz/

...

>Animepaler
>Boos over tekenfilm editie

Dit is waarom ik anime haat

Laatste nedermiet was leuk hé?
Wijs jezelf eens aan.

xde voor yaoi

ik had em eigenlijk gepaalt omdat ik niet meer wist wat voor gifje het was

Eeuwige Indo

Ikke 2de rechts vanboven

Ik rechts

ik links

FAAAAAAAAAAAAAAL

Kijk deze gangster dan

Als iedereen in Europa gedood werd, dan zou dit de grootste genocide in de geschiedenis van de wereld zijn. Nu komen er immigranten Europa binnen en in het VN verdrag van de rechten van de mens staat dat dit telt als genocide. Dit betekent dat alle 500 triljard Europeanen vermoord zijn en dus zijn wij slachtoffer van de grootste genocide in de geschiedenis. QED.
Dus nu blijkt dat we helemaal geen psychopatenras zijn en dat we helemaal niet iedereen die we tegenkomen op de meest brute wijze vermoorden. Wij waren eigenIijk het slachtoffer!

Is het wettelijk om vrouwen te euthanaseren? Op mij komt vrouw zijn wel over als "uitzichtloos lijden".

Wat was het?

het was maar dan zonder plaatje

Ik snap de hele hysterie rondom Mayweather niet. In een echte straatgevecht sla ik hem nog vrijwel direct neer

...

youtube.com/watch?v=R9CF6oaEZa0

Heel doorzichtig hoe de partij van vrouwenhaters en minderhedenhaters de drie vrouwen en de neger die aanwezig waren extra goed in beeld brengen om te veinzen dat ze deugen.

Ik keur deze editie goed.

Hij is een goede bokser.

Maar dit is ook een dom opgeblazen kanker gevecht. Een MMA-vechter voor de eerste keer tegen een ongeslagen boxlegende volgens boxregels?

Je wist hoe dit ging aflopen. Competitief heeft het gevecht dus ook geen enkele echte waarde. Alleen dom vermaakt voor domme leken om geld aan te verdienen.

>want dit doet links letterlijk nooit

djz.

Die baard staat hem echt goed.

Theo ziet er wel echt uit als een nazi. Zo blij dat ik op hem heb gestemd.

verliezen*

>betaal 1900€ voor ticket.

linkse rat gedetecteerd

Ik ga ff naar de appie jonges, moet ik nog wat meenemen voor jullie?

Sjippies

2 blikjes ijskoffie

>glijmiddel
>touw
>chocoladesaus

krijg ik nu lucide dromen?

Ik wil Dennis haatneuken!

Rook 1 week wiet. Stop abrupt en je hebt lucide dromen

>werklui die boos zijn dat ze niet serieus worden genomen door hun meerderen
had je maar een echt vak moeten leren he

ik hou niet zo veel van wiet.

>"we zijn GEEN nazis!!"
>letterlijk allemaal een hitlerjugend kapsel

het is gewoon een goed kapsel

Stelling: stemrecht zou proportioneel moeten zijn aan IQ.

Goedgekeurd

Meiweer heeft tientallen volle stoten gegeven aan McGregor en geen van die stoten deed hem echt iets.
Daarom ook: Meiweer zou in een straatgevecht verliezen van een amateur zoals jij en ik.

Een vent van 1 meter 90 met 110 kilo krijgt hij echt niet neer.

Kijk mij. Ik ben rechts. Ik stem op FvD omdat een alt-rechts youtuber mij vertelde dat linkse mensen cucks zijn haha. Gelukkig stem ik rechts, dus begrijp ik politiek en economie beter dan het meerendeel van de academici in dit land. Wat weten mensen die hun hele leven het effect van macro-economisch beleid hebben bestudeerd nou? Ik weet daar namelijk na een jarenlange studie van alt-rechts kanalen op youtube veel meer van!

Ik begrijp niet waar mensen zich allemaal zo druk om kunnen maken. Hoe kan fascisme nou slecht zijn? Nederland is enkel voor de autochtone, blanke bevolking. Behalve natuurlijk de autochtone blanken die het niet met mij eens zijn, die moeten we van helikopters af flikkeren net als mijn idool Pinochet dat deed haha! Als we immers iedereen die het niet met ons eens is doden, dan is uiteindelijk iedereen het met ons eens.

Datzelfde principe geldt voor de economie. Survival of the fittest. We moeten belasting en het sociale vangnet volledig afschaffen want daar profiteren alleen de allochtone belastingtrekkers van. Wat? Ja, dat klopt, ik ben arbeidsongeschikt door mijn obesitas en ontvang een WAO-uitkering, wat heeft dit er nou mee te maken? Prijs Kek (dit heb ik geleerd van mijn vrienden online haha)!

Hoe durven mensen ook kritiek te geven op het kolonialisme. Ik heb veel alt-rechts boeken gelezen en die vertellen me de het kolonialisme echt goed was voor die arme pauperlanden die we hebben veroverd. Ik begrijp niet hoe die linkse cucks met hun achterlijke kankerideeën dan ook iets durven te zeggen over onze geschiedenis. Het zijn gewoon landverraders.

Laten we ten slotte ook nooit overstappen op groene energie, want global warming is een complot van de Chinezen, dat heeft Trump namelijk gezegd! Er is toch oneindig veel olie in de grond, dus het is niet alsof we ooit gedwongen gaan worden om over te stappen op groene energie. Zolang ik me maar aan het einde van de dag kan verantwoorden tegenover mijn alt-rechts vrienden online. Shadilay!

kanker op

Die met het lang haar.

Zou op je stemmen.

veel beter dan die andere versie

Sup Forums de neuk uitgeblazen

nu.nl/terrorisme-in-europa/4896623/dodental-aanslag-barcelona-opgelopen-zestien.html

Ja, plus dat vrouwen niet mogen stemmen. Zelfs met hoog IQ willen ze meer staat en zullen links stemmen.

>Amerika flikkert bom op Afgaans ziekenhuis
niks
>16 kanker normaaltjes worden door een held van hun leven verlost

OMG KANKER ISLAM

>d66 stemmer

>arabier impersonator blijft maar spergen

>Amerika flikkert bom op Afgaans ziekenhuis
Als je ze aan gaat vallen moet je de vijand niet in je land halen.

Ehm pardon, maar kolonialisme was inderdaad beter voor die landen. Kijk maar hoe ze nu zijn en vergelijk het met toen ze onder Blanken waren.

Daarnaast was slavernij ook beter voor de negers. Toen ze slaven waren hadden ze tenminste nog gezinnen. Nu zijn het allemaal alleenstaande moeders mets 8 kinderen bij 3 verschillende vaders.

ze mogen van mij nog wel 100 meer ziekenhuizen bombarderen.

>Niet welkom: vreemde westerse taferelen
Te laat
www facebook com/ministerievansport/videos/373463863071521/

Ik vind deze wel goed oetz
Beter dan die arabier sperglord die al sinds 2015 irrelevant is

>Oh nee, mannen weten te veel over wat een beesten vrouwen zijn. Straks gaan ze eisen dat vrouwelijke stemmers geen rechten meer hebben en dan stemt niemand meer op ons regressieve partij!

youtube.com/watch?v=UxpVwBzFAkw&bpctr=1503845005

>het is OORLOG en de oestrogeenbommen zitten lekker aan de BBQ

Ik denk dat ik oestrogeen ga slikken

Vraag een pyromaan alles.

KANKER REDACTUER

Wanneer word je volwassen?

hoe ruikt een vagina eigenlijk???

...

wat zal ik vanavond eten

Ben je geschoren?

wat is je cupmaat

Als je 18 bent.

Geen idee.

Jij niet?

C

je bent mij vergeten

Alt-rechts figuren zijn ZO snel op hun teentjes getrapt

kanker op

>Jij niet?
Nee, jeukt te veel

Ik ben niet gewelddadig maar als je niet je kop houdt dan ga ik je letterlijk dood maken.

PRECIES wat ik bedoel

Gewoon niet reageren dan kankert hij vanzelf wel op
Arabier impersonators geilen op (Jij)'s

Moslims zijn anders ook nogal snel gekontpijnigd
Zo erg dat ze zichzelf gaan opblazen

>n-niet reageren, d-dan gaat hij wel weg

afz. gekontpijnigde anoniem anno 2015, 2016 en 2017

Boterhammen.

nieuwflikker

>z-zij ook

whataboutism lmke

typisch alt-rechts

>neparabier zit nog meer te spergen
>blijft lekker in mijn filter hangen

kanker geil.

...

Ik stem jesse klaver

doei

kanker is een bijvoeglijk naamwoord

*onritst piemel*

>j-jongens ik heb Arabier gefilterd

derde keer in de draad, heilige kanker wat een kontpijn

en er is ook geen twijfel dat hij mijn palen allemaal leest. ik weet dat je dit nu leest, flikker. je trilt.

Nee het is een samen trekking.

ik ben weer uit de dood opgestaan

geniet nog even van jullie vrije zondag avond he morgen weer lekker loonslaven

België vernedert Nederland in het hockey.

krijg ik nu lucide dromen of niet?

"kanker" heeft een versterkende werking en is derhalve een bijvoeglijk naamwoord

/^!/;op:no;
Bedank mij later

Je moeder heeft een versterkende werking op mijn biemel.

Ik heb twee pappa's kanker hond

All the errors detected are listed below, from left to right, as they appear in the pattern.
/ An unescaped delimiter must be escaped with a backslash (\)
/ An unescaped delimiter must be escaped with a backslash (\)

STOP
STOP
STOP
MET DEZE MIEM

Kanker is een bijvoeglijk naamwoord zoals het is gebruikt. Je zet het voor een zelfstandignaamwoord en heeft het dus de functie van een bijvoeglijk naamwoord. Een samentrekking staat LOS van deze grammitcale normering.

Het is gewoon 100% een bijvoegelijk naamwoord, maar jullie kanker allochtonen kunnen dat gewoon niet bevatten.

Combinaties met kanker worden aaneengeschreven, maar voor de duidelijkheid mag altijd een streepje worden ingevoegd. Soms is een streepje verplicht, bijvoorbeeld voor een hoofdletter (kanker-Europa) of voor een afkorting (kanker-pg).

Kanker heeft in samenstellingen vooral een versterkende betekenis; het geeft aan dat een eigenschap in grote mate aanwezig is, of dat het om een zeer grote soort of een zeer groot exemplaar van iets gaat. Vaak ook is kanker- een positieve kwalificatie, zoals in kankerlauw.

Als ik zeg:

>haha jij hebt kanker.

Dan is het een zelfstandig naamwoord.

als ik zeg:

>haha jij bent zo kanker dom, want je kunt niets eens de basale grammatica regels toepassen.

Dan is het een bijvoeglijk naamwoord.

Dvw jullie een vmbo-niveau hebben, maar wss toch iets aan de uni studeren als economie.

Ik haat de verpaupering van de Nederlandse universiteiten..