/norgetråden/

Brev öyne guuuttåå-utgaven

Forrige

Other urls found in this thread:

no.wikipedia.org/wiki/Klukkhøne
nrk.no/norge/vedum-stenger-regjeringsdora-for-rodt-og-mdg-1.13660834
vg.no/nyheter/innenriks/politi/funn-av-levninger-ved-sjusjoevatnet-i-omraadet-hvor-det-er-lett-etter-savnede-stig-45/a/24127423/
youtube.com/watch?v=t8EwzisBEHc
youtube.com/watch?v=rbhj54prNkE
youtube.com/watch?v=lzewAloV60M
rb.no/nyheter/ost-politidistrikt/eidsvoll/na-vapnet-politiaksjon-i-eidsvoll/s/5-43-575096
vgtv.no/#!/live/145666/direkte-store-politistyrker-i-aksjon-etter-alvorlig-hendelse-i-akershus
twitter.com/romerikepoliti
youtu.be/_GQf4vxayi4
tek.no/artikler/rykte-iphone-8-lanseres-12-september/404347
twitter.com/SFWRedditVideos

...

gjeninnfǿr jǿdeparagrafen

For par som elsker hverandre

Påskeklukkhǿna til a moster jo

Da har mosteren din ei meget fin påskeklukkhone, hva enn det er

Adopt me already

no, pls go

>one chance at life
>wasn't born nordic

no.wikipedia.org/wiki/Klukkhøne

nrk.no/norge/vedum-stenger-regjeringsdora-for-rodt-og-mdg-1.13660834

kommunistmokk BTHU

>lever i verdens beste land
>vil ikke ta inn flere flyktninger

Noe må være alvorlig galt med dere.

vg.no/nyheter/innenriks/politi/funn-av-levninger-ved-sjusjoevatnet-i-omraadet-hvor-det-er-lett-etter-savnede-stig-45/a/24127423/

>Folk har hevdet at de har sett han i flere uker nå
>Liket er så råttent at det må identifiseres med klesplagg.
>Familien har hatt falskt håp fordi mange idioter har ringt og "tipset"

>Leteaksjonene har ikke vært like intense fordi han, "hadde militær bakgrunn" og kune leve i skogen lenge.


Hvil i fred.

F

...

youtube.com/watch?v=t8EwzisBEHc

youtube.com/watch?v=rbhj54prNkE

Dette, men uironisk.

kanskje jeg skal fortelle hva som skjer i tronespillet

...

...

...

...

ja
nei
kanskje
jeg vet ikke
kan du gjenta sporsmålet

Hvor burde jeg reise til om jeg skulle reist til Polen?

ingen sted polen er et helt råttent sted som bor unngås, dra heller til tyskland eller frankrike
men sånn helt seriost så krakow/warszawa/gdansk/wroclaw/sopot, alt annet er dritt som ikke er verdt ett ore

Ok, da får jeg huske det til jeg får lyst å ta meg en tur.

STEM RǾDT DA FOLKENS
youtube.com/watch?v=lzewAloV60M

Jeg kjenner en fyr som uironisk stemmer Rödt. Han var en ganske normal fyr (men alltid vært litt sjw) helt til han ble sammen med ei feministkjærring for noen år siden. Först gikk det i SV, så gikk det i MDG helt til han endte opp på Rödt kjöret.

Rödt, ikke en eneste gang!

We don't care, jewman!
Go away
And stop bullying the arabs into bullying europe!

Hva der det som foregår i Akershus gutta? Er det nå det skjer?! Skal de endelig skje?!?

Hva da?

Ser bare ut som et drap eller noe sånt. Det er jo ingen innsatsstyrke der, ser vi på bildene, så da er ikke det snakk om noe avverget terror eller noe sånt.

hvem som helst som stemmer for kommunisme eller hvilken som helst andre form for akkurat det bor uironisk jaktes ned med våpen fåvæ

Sikkert bare en utlending som har drept kona si igjen heller noe sånt. Det skjer ikke allikevel..

Ser nå at det er en politibetjent med mp-5 der. Da regnes det i det minste som farlig.

kanskje det blir SP på meg i år?

>jeg vil ha flere muslimer

Om du stemmer på et parti bare fordi det er en söt jv der, er du ikke bedre enn damer som stemmer Rödt fordi Moxnes er kjekk.

>Bare to uker igjen til valget
>har enda ikke satt meg inn i hvordan ting funker, eller hva partiene står for

...ELLERS SMELLER DET!

Nuke Israel please

hej norge

jeg er i skole

Hva er det viktigste for deg da?

At ikke Lysbakken får makt mellom henda

germanske jenter?

Lysbakken får ikke noe makt uansett.
Noe annet?

kanksje

Altså, det blir vel innvandringen, så det blir vel höyre eller FRP
Men, jeg vet ikke hva annet det er å bry seg om for tiden

Lysbakken blir vel utenriksminister eller noe sånt

rb.no/nyheter/ost-politidistrikt/eidsvoll/na-vapnet-politiaksjon-i-eidsvoll/s/5-43-575096

vgtv.no/#!/live/145666/direkte-store-politistyrker-i-aksjon-etter-alvorlig-hendelse-i-akershus

>beredskapstroppen observert på E6
>Klokken 10 skulle politiet komme med opplysninger


Livestrommer

twitter.com/romerikepoliti

>Men, jeg vet ikke hva annet det er å bry seg om for tiden
Innvandring er det viktigste å bry seg om nå for tiden. Alt annet kan vente til ting er under kontroll.

Ender vel med at han blir innvandringsminister eller noe sånt, og åpner grensene, hehe.

Det er igrunn ikke stort annet å bry seg om for tiden hvis du spǿr meg. Det er jo litt media og politikerne sin feil også, fordi de ikke tar opp noen av de andre sakene. Valgkampene i Norge er litt paradoksale i at det virker som om partiene ikke tǿr å snakke om sakene sine fordi de er redd for å få motargumentene og kanskje media sin vinkling. De har snakket litt om skatt. Hvis du bryr deg om det så vil ap ǿke(for alle viser det seg), hǿyre vil i utgangspunktet lette litt men det tror ikke noen at de vil ta seg rå til å gjǿre i den neste perioden - så da blir det nok å holde skattene som de er (de ble jo lettet i perioden som var uansett). Klima, utdanning, helse, og igrunn det meste annet har jo egentlig uteblitt fra debatten.

>12 dode
>Gjerningsmann på frifot

På tide å skalke lukene

...

Et tips angående det der: hvis du stemmer Frp så sǿrger du for at de sikrer seg plass ved bordet når de bestemmer seg for hvilken regjering som skal bli dannet på hǿyresiden. Det blir litt taktisk da, men sånn er det jo bare i dagens Norge. Det er vanskelig å unngå et stort Frp. Litt usikker på hvordan stǿttepartiene forholder seg til et stort Frp. De vil jo ikke samarbeide med Frp sier de, og det kan hende det blir mindre aktuelt å samarbeide hvis Frp er veldig stort. Da tror jo de at Frp vil dominere for mye i forhandlingene fra sak til sak, mens de selv som er småpartier vil bare få matrestene. Men hva annet alternativ har de? Hǿyresiden klarer neppe å danne regjering uten Frp, så jeg tror at de kommer til å velge å fortsette regjeringen som er sammen med Frp når alt er ferdig maset og fjaset - de kan altså ikke ignorere et stort Frp. Derfor tror jeg at et stort Frp er fordel.

Dette. En stemme til Frp er en stemme til hǿyresiden. Også er det en god måte å vise at vi vil ha mindre innvandring. Politikerne tar nok hintet hvis Frp gjǿr et supervalg.

Lunsj gutta

Kan jeg få halve?

:)

Du kan få halve forn en tier fåvæ

Beste jodebrevet noensinne, ti poeng til deg israelanon.

Greit det. Nam Nam.

...

Kunne spart seg mye blekk ved å bare trykke "Jeg er en hanrei" på den skjorta

for vel stå opp jeg då

Alltid digg med baguette til 70 og jordbær melk til 25 :)

...

driter i miljǿet jeg da

henger i miljǿet jeg da

legger ned miljoet jeg da

30 og 15* men ja

Så det er ingen skjanse for at om AP eller noen slike vinner, at Frp kommer inn, uasnett hvor mange stemmer de får?

Det var billig, her tror jeg at jeg betaler omtrent 65 for noe tilsvarende. 45 for baguette og 20 for drikke. Men så ser maten her litt bedre ut da, og serveres på fat og ikke i plast.

...er dette en spǿk?

smatt smatt slafs

youtu.be/_GQf4vxayi4
Mimrer gutta... mimrer

Nei. Altså, jeg tror jo selvsagt ikke at de vil slutte å være hanreier og PK-politi, men de FORSTÅR mer enn det ser ut til. Politikerne vet sikkert allerede at folk flest vil ha mer innvandring. Det er nok derfor AP ikke snakker så hǿyt om sine planer om å åpne grensene, sånn de gjorde sist. Hvis Frp gjǿr supervalg så vet politikerne godt hvorfor. Men det betyr ikke at de kommer til å endre sine PK-holdninger. De er tross alt politikere.

vil ha mindre innvandring** kek

>dfn byen min er fylt med rodt/tjen folket klistremerker

Fjerner de jeg ser og brenner det

I min by har de spraymalt logoen med forbildene sine på vegger ved parkeringsplasser. Vært der i mange år, så antar folk synes det er helt greit

>han er faktisk MOT flere folk som kan hjelpe vårt samfunn

Jeg skjonner ikke logikken deres fåvæ

Noen dager (som idag) har de også varm mat for 40

Jeg...

De tallene...

>1488
FY FAEN!!!

Hva faen, 10k?? Mobiltelefoner koster jo nå mer enn en ganske bra PC.

tek.no/artikler/rykte-iphone-8-lanseres-12-september/404347

Lel, fyfaen. Men fra spǿk til alvor, jeg hadde drept quisling om jeg hadde sjansen. Han ville tross alt gi landet vårt til tyskland. En stǿrre hanrei finnes ikke engang i Rǿdt og SV-leiren.

>Hitler sa til meg, «men like overfor Dem som germaner har jeg gitt mitt æresord som mann at Norge skal bli et fritt og uavhengig rike på like fot med de andre, og vi har ingen annen hensikt med Norge.» Og jeg regner det for den hoyeste av all urettferdighet at man vil anklage meg for å ha villet bringe Norge inn under fremmed maktherredomme.

Ikke helt sant. Han trodde han handlet for Norges beste ved å samarbeide ved Tyskland, men det var Terboven som tok alle beslutninger. Quisling hadde ingen reell makt, han holdt taler, vinket til Hirden og gjorde andre mundane greier.
Jonas Lie og Sverre Riisnæs derimot, var villige til å la tyskerne voldta hele Norge om de ville.

Trondheim?

...

Uansett hvem av dem som ville det, så er det helt hanrei å være villig til en tysk okkupasjon og risikere å bli en del av et tyskt rike når krigen var ferdig.

Skulle drept alle de fittene som spilte poker med norges frihet.

Gott ey gǫmlum mǫnnum,
gott ey ungum mǫnnum...

S-s-slett dette...

Jeg trenger en god pc med 32gb ram og 1TB SSD. Alt er svindyrt - over 20 000 kr. Mens på Amerikanske Amazon koster de samme pcene 10 000 kr. Hvorfor er livet så urettferdig

Stem Liberalistene for frihandel så du kan bestille fra USA om du vil. Fjern momsen når vi forst er igang.

Hva trenger du en 1TB SSD til uansett? Videospill?

Lage spill på Unreal Engine.

Sjekket nettopp nettsiden deres

>Liberalistene onsker fri innvandring velkommen under forutsetningen av en rettsstat, der hvert menneske disponerer egen eiendom og intet mer.
>Innvandring er positivt fordi ressurssterke, skapende og produktive mennesker kommer hit for å realisere sine drommer og ideer. Resultatet blir okt innovasjon og generell velstandsokning, noe som kommer alle til gode – og da forst og fremst innvandrere som har forlatt dårligere kår i hjemlandet.

lol. Nei takk