/Nederdraad/

Nieuwe dag, nieuwe draad

Welkom: Nederlanders, Vlamingen, Nederlandstaligen

Niet welkom: Walen en Fransozen

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=KLwR31BiKY4
nl.wikipedia.org/wiki/Natuurfilosofie
youtube.com/watch?v=XbxZargtXug
youtube.com/watch?v=jr8tffNHJno
youtube.com/watch?&v=ATPxhlPa8yI
youtube.com/watch?v=3ugbGKGFySg
youtube.com/watch?v=r1ZxFAhV0dM
lmgtfy.com/?q=adblock
twitter.com/NSFWRedditGif

World of Warcraft patch 7.3 is live. Ga spelen.

WoW is schijt

WoW was echt goed tot Cataclysm uitkwam

Ik vind het geen leuk spelletje. Ik wilde F1 2017 kopen maar het grafische gedeelte ziet er niet echt geweldig uit.

>race spel
>om het graphische deel geven

En laat mij raden, zeker op een spelcomputer?

Het is een goeie NOOT skinner box.
>Race spel.
>Alles behalve GTA 5 spelen.

>GTA 5 spelen

>regen dus lekker in de keet zitten niksen

>regen dus lekker in het verkeer niksen

Waarom besluiten mensen op het rempedaal te trappen elke keer dat ze een druppel zien?

Regent het overal!?

Ik en rova willen niet naar sgool
Hier wel

Ze vinden het leuk om te slippen

Dat doen ze maar op een parkeerplaats, in plaats van de snelweg af te zetten.
Ben nu al 2 uur onderweg naar werk.

Nee, het regent water

Nee pc, gewoon grafisch in het algemeen is ruk dit jaar.

Godverdomme ik ga blij zijn als de zomer gedaan is. Geef mij gewoon regen en een zachte temperatuur van ongeveer tien graden.

J'AI DE L'OR LIQUIDE À LIVRER

Moeten we de Joden hebben gestopt?

Al jaren, die spelcomputers houden alles tegen

TÈÈÈ TI MFÉ TRIKER

>A few months later, a beautiful and clever but rather too forceful woman asked me to be her lover. I had some doubts but wouldn't reject the idea out of hand. So she spent the night with me. t. Richard Stallman

>gedaan
Afgelopen

>NOOT zeurt over warm weer

Het zal eens niet, he

aanpassers aub

...

Na het verneuken van me Havo begin ik volgende week met me mbo. Ik hoop dat ik in die 3 jaren alles op de rails krijg zodat verder kan met het hbo.

Is het raar om een hele andere opleiding te nemen na je mbo?

Waarom zou je dat doen?

Ik weet van mezelf dat ik nooit gelukkig ga worden met de studie die ik nu ga volgen.

Op hbo heb ik misschien een kans om een studie te vinden die ik teminste echt leuk vind.

amerikanen ahahahah

Neen, kankerveel mensen doen dit.

En na je HBO P kan je naar de uni als je wil dacht ik. (het kan ook zijn dat ze dit recent veranderd hebben omdat het misbruikt werd)

HANS, je kunt op zowel MBO als HBO IT STUDIES volgen.

Hmm. Mischien kunnen we daar werken km dijken te bouwen

wie wil instagrams van lekkere hollandse wijven (vlaamse mag ook) delen? liefst met dikke tieten

we kunnen uitwisselen als je wil

Doe het voor haar.

>Havo zo hard verneuken dat je naar MBO moet
Prutser.

Nederlanders hebben water onze teef gemaakt. Tijd voor de Amerikanen om iets van ons te leren.

>Uni
Dan ben ik inmiddels al 25 voordat ik met het 1e jaar begin. ben al blij met hbo , hoef geen docteraat ofzo.

Maar waarom ga je niet doen wat je leuk vindt, en daarmee door te groeien op het hbo?

Voor jou? Maar ik weet niet eens hoe je eruit ziet, schat

77IQ aub

Voor veel van de topbanen in het bedrijfsleven heb je gewoon WO nodig. Dat heb niks met een doctoraat te maken. En je kan nog tot 30 stufi krijgen.

Verder is er niks raars aan studeren als je oud bent. Toen ik nog aan de universiteit studeerde was er een vrouw van in de 60, een man van pakweg 70 (die was directeur bij de radio of zoiets geweest weet ik veel), een man van in de 40 met goede biceps, een jongen van 28, een jongen van 26, een man van in de 30 die al een eigen praktijk had, een man die bij de kant en klaar maaltijden afdeling van de albert heijn werkte, etc etc.

>dvw kk veel snottebel

Ik weet het user. Een combinatie van luiheid , depressie en gewoon geen motivatie heeft alles voor me verneukt. Heb teminste nog de kans om alles te halen , maar duurt alleen wat langer.

Haast , heb niet de tijd genomen om alle studies goed te onderzoeken dus ik heb maar iets uit het ICT gedeelte gekozen. Kan altijd veranderen op het HBO.

Was altijd als hoogbegaafd beschouwd. Ga je niet onzeker voelen.

Daar heb je een punt. Duurt nog jaren voordat ik die keuze moet maken , dus we zullen zien.

Die gozer van 26 had eerst latijn of grieks oid gestudeerd omdat hij daar dol op was en ging nu iets anders doen.

Waarom niet dat jaar havo overdoen en dan naar het HBO ipv 3 jaar verprutsen op MBO?

Vroegah moest je gewoon een jaar overdoen als je het compleet verneukt had, of werd je een niveau lager gezet, hoe werkt dat dan tegenwoordig?

het lijkt me wel leuk om ergens rond mijn 40e opnieuw te studeren

maar dan iets lichts zoals filosofie

Je wil niet weten hoe hard ik het heb verneukt.

Dan heeft ie geld teveel of wil graag zijn leven lang studieschulden terug betalen.

>Je wil niet weten hoe hard ik het heb verneukt.
Wil ik wel

>filosofie
koek

Belgen maken vage muziek

youtube.com/watch?v=KLwR31BiKY4

2 keer havo 4 gedaan , en beide keren gefaald. 2e keer was ik er grotendeels geeneens.

>Afgelopen
Gedoan godverdoeme

Ik heb ook andere diploma's hoor pik

lijkt me gewoon leuk om mijn kennis te verdiepen, studeren is eigenlijk het enige in het leven dat leuk is en (voor mij) met vrijwel geen stress gepaard gaat

Of hij wil gewoon leren mongool. Het leven is kut na dat je afgestudeerd bent.

Alle wetenschap is filosofie. Wetenschapper is gewoon een ander woord voor natuurfilosoof.

nl.wikipedia.org/wiki/Natuurfilosofie

Wie is hier vandaag braaf en vroeg opgestaan?

Vroeger dacht ik dat Belgen gewoon de slechtste palers in de draad waren, maar dat is ook niet heel moeilijk als er maar twee nationaliteiten palen.

Maar nu ben ik er heilig van overtuigd dat Belgen de slechtste palers op Sup Forums zijn.

>kankerdom
>kankerirritant
>kankerhoekig
>niet grappig

Godverdomme wat een weerzinwekkend land, wat een weerzinwekkend volk is het toch ook.

Prachtig aas, je word iedere keer beter.

Hij kan ook gewoon iets doen met zijn Grieks/Latijn doen.

Me vakantieritme is fucked up. Werd half 7 s'avonds wakker en ik ga waarschijnlijk straks slapen.

T'CHERCHAIT LA FIGHT? ALORS J'TI COLLE UN COUP D'PATTE

Echt niet gezond.
Je gaat nog iets aan je hart krijgen.

Kun je gewoon opkankeren?

Komt wel goed. School begint volgende week en dan komt het vanzelf weer goed.

TAPETTE VIOLETTE

Altijd, sta rond 7 op zonder wekker.

youtube.com/watch?v=XbxZargtXug

noem een beter muziekje

youtube.com/watch?v=jr8tffNHJno

youtube.com/watch?&v=ATPxhlPa8yI

>rug doet zeer

youtube.com/watch?v=3ugbGKGFySg

ik ontsteek in toorn wanneer ik weer word geconfronteerd met een domme lelg

...

>kankerdom

In draden over geschiedenis zie ik vaak veel Belgen met kennis van zaken oetz.

>kankerirritant

Subjectief natuurlijk, maar Belgen zijn vrij onopvallend op Sup Forums oetz, wij zijn geen aandachtstrekkers. En dat dit niet door onze kleine bevolking komt bewijzen de Finnen.

>kankerhoekig

Daar heb ik er wel eens wat gezien, heb wel eens een Belg gezien die gek werd t.o.v. Amerikanen en meestal zijn de meningen over Moslims ook niet bepaald positief.

>niet grappig

In de context van Sup Forums en Sup Forums in het algemeen ga ik daarmee akkoord, zoals ik al zei we zijn vrij onopvallend en de meeste Belgen zijn normaaltjes dus aan uitgebreid miemen doen wij niet.

DOE LIEF

Nee jij!

Wat een leuke paal in een leuke draad. Je bent een goed mens en ik waardeert je bijdrage aan deze draad.

Sarajevo
Sarajevo
Sarajevooooooooooooooo
Sarajevoooooooo
Sarajevooo

kopie plak paler waar ben je

we hebben je NU nodig

paal iets interessants zodat de draadkanker ophoudt

PIA D'MES COUILLES PUTÉ FOCREVÉ VASTIFÉ CORRAREDJIIII TÈ

leuvensesteenweg mechelen

NIET LIEF
LIEF ZIJN

>paals verwijderen
hihi

w-wil iemand mijn rug masseren tegen financiële compensatie?

>geen adblock gebruiken

Wat is het BBP per inwoner van Vlaanderen? Zo'n 33000 euro? In de randstad is het 41000 euro. Vlaanderen denken dat ze zo welvarend zijn maar ze zitten op het niveau van Nederlandse provincialen. Vlamingen zouden blij moeten zijn als ze bij Nederland mogen horen.

Ik zie graag de aanbiedingen oetz.

Je beseft je wel dat als Vlaanderen zich bij Nederland voegt, dat alle Francofone Kongolezen, Marokkanen en dergelijk gespuis meteen van Wallonië naar Vlaanderen zou sprinten?

Nee bedankt.

>android 4
>reclame
>geen 4kin pas
neuk mijn schijt maar omhoog

haal je struikel er eens af vuile flikker

youtube.com/watch?v=r1ZxFAhV0dM

Nou, sorry dat ik niet zo goed ben als meneer de professionele paler.

lmgtfy.com/?q=adblock android

Maar ik zie graag de aanbiedingen. Plus ik hoef geen virus.

ahahahhahaha

>lmgtfy
Kunnen ze dit niet een keertje woordfilteren?

Ik wil niet uit bed komen ;(

Krijg je dit te vaak al antwoord?

>kom we storten alles vol asvalt en beton
>oh nee het water kan nie weg!!
HOE dom zijn Amerikanen?

Zelden om eeuwig te zwaffelen. Ik stoor me meer om wat het allemaal impliceert. Dat niemand vragen mag stellen en google over alles het hoogste gezag heeft is niet echt een prettig idee.

Het meer dat je wat moet opzoeken voor je domme dingen gaat vragen

Dat was misschien ooit de bedoeling geweest, maar het is helemaal uit de hand gelopen.
Het zou me niet eens verbazen als het vanaf het begin af aan al een psyop was om mensen te intimideren om alleen nog maar kennis via google te vergaren en geen vragen meer te stellen aan mensen.
/aluhoedje