/Norgetråden/

Snartvalgutgaven

Forrige:

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=Gf3SQ9p7HtY
youtube.com/watch?v=Mvfa91Vv7Tw
youtube.com/watch?v=-fesv7_fXvs
youtube.com/watch?v=UMG9iVu_20Q
youtube.com/watch?v=Hp5p60nAM2I&list=LLx0_u-qXO-cSaFeyVyfqSWw&index=2
twitter.com/NSFWRedditVideo

hva faen jeg hater staten nå!

så dette er den nye tråden?
ja ja
kan ikke si jeg er spesielt 'imponert'

Vel, tingen er at hun flǿrter en del med meg. Men jeg kan ikke si at jeg liker henne egentlig som noe annet enn en god personlighet og en god venn. Jeg tenkte bare denne tanken fordi jeg vet at jeg ikke kommer til å ville komme i den situasjonen hvor jeg kan plukke kvinner fra ǿvre hyller, og jeg er til og med redd for at jeg ikke får formert meg med noen som er gode å formere seg med. Jeg tenker at en skikkelig norsk kvinne er bra å formere seg med også kan jeg få mange barn. Ville selvsagt ikke gjort det om forholdet ikke utviklet seg til noe jeg kunne leve med livet ut. Men jeg tror ikke jeg er en person som må ha "ekte kjærlighet" fǿr jeg innleder et forhold. Jeg tror jeg kan lære å elske den jeg har utvalgt meg.

germanske jenter.

Steker opp noe kylling og brokkoli
Koker opp noe premium ris fra Thailand

Knasker dette i megg

Jeg har hort at dere er rasistiske nå, /norgetråden/.

Det er jo alltids lov å prove det ut. Gå på et par dater, bli sammen, og slå opp etter et år eller to hvis det ikke funker.

Hvis du liker henne som person, og hun er en god venn, så er jo det gode forutsetninger for et godt forhold da. Du merker jo fort om hun vil fortsette å være feit, hvis hun benker seg ned med godteri foran TVen hver dag, istedenfor å bli med deg ut i skauen, så vet du i alle fall det.

jag er ikke rassist

bare mot potitter, fy fan hvite mann betal reprasjoner ass

youtube.com/watch?v=Gf3SQ9p7HtY

alle er lik
alle skal med

Hele tanken min baserer seg litt på det å godta at hun er feit, og bare tenke på hva slags barn jeg kommer til å få med henne. Jeg tror nemlig ikke at bare fordi hun sitter og spiser litt for mye, så vil barna bli feite også. Jeg tror at jeg vil være en god far som får barna mine i aktivitet sånn at de blir normale (og da med begges lyse norske fenotype) så blir de særnorske.

Nå må dere heie på de norske jentene. Hun ene har feilet på forste og andre forsok på kneboyen, hun er nodt å få til det tredje for å konkurrere!
youtube.com/watch?v=Mvfa91Vv7Tw

Du prater litt for mye om ariskhet til at jeg merker jeg bryr meg særlig lenger Anonsen, sorry.

går og slipper litt væske ut av urinroret i et rom med et porselensavtrede laget med dette formålet i tankene

Altså satan, har du lyst til å knulle kjerringa og smelle barn på hu så får du gjore det. Hvis ikke, så ikke gjort det.

Hvem personligheter fra tråden savner dere gutta?

Jeg savner Degeneranon fåvæ

Arrester han med en gang, om ikke så begynner han med sterkere stoffer!
Han kan jo odelegge livet sitt med slikt, best å odelegge livet hans med å hive han i fengsel forst.

"ariskhet"
Hun er ikke fra Iran.

Men ja, tanken startet faktisk med at jeg innså en mulighet til å få meg norske og flotte barn. Vi sitter jo i en tid hvor rasister ǿnsker å utslette vår etnisitet, så da fǿler jeg meg ekstra motivert til å finne en jente som har den rette fenotypen.

Ja, du har nok rett.Jeg overtenker det. Får heller bare forsǿke å være åpen og henge litt med henne. Kanskje jeg finner ut at jeg liker henne. Vi får se.

Libanonsen var alltid en morsom og saklig person som tilforte tråden mye glede og karakter

t. ikke Libanonsen

jeg og savner degeneranon
det var aldri mer liv i tråden enn når hann gjorde sin entre

Savn er degenerert.

Lurker litt i tråden mens jeg berser fåvæ
Har ikke vært her på månedsvis, savner dere meg så?

Rasister? Snakker du om muslimene?

Syns å huske at det var mange som ikke likte han jeg? Men jeg syntes han var artig.

youtube.com/watch?v=-fesv7_fXvs

folk som ikke liker degeneranon er degenerte

Tipper han snakker om den evige jöde.

Jeg kunne ikke fordra ham. Han forsopla 95% av alle diskusjoner med "X er degenerert". Det ble kjedelig i lengden fåvæ.

eg savnar fyllanon eg, han var ein fine mann

Polenanon fåvæ. Har ikke sett han her på lenge, og han sa at han var deprimert sist han var her.

>vice dope gambling
Mine favoritter fåvæ

Jeg så han i tråden for bare et par dager siden.

Bare mot de jævla grekerne

how did you find your way to Sup Forums

Disse to fåvæ. Utrolig kjekke karer, som har det ekstra kjipt og som plutselig slutter å breve. Håper det går bra med dem ;_;

GPS

det er to polenanoner

han ene var en nordmann som bodde i polen, han brever ikke lenger
den andre er en polakk som lærte seg norsk, han er her stott og stadig

synes færoyanon var ålreit fåvæ

...

fyllanon er degenerert

Jeg savner deg veldig. Du må begynne å breve igjen i tråden fåvæ.

What do you feel when you see my flag?

Polenanon (nordmann) burde ha flyttet hjem igjen nå, om jeg husker planene hans riktig.

Innvandrere.

Jeg er muligens fyllanon, sikkert ikke den eneste da, brukte å drikke en del for og breve i tråden, har ikke vært her på månedsvis.
Har fulltidsjobb så drikker ikke i ukedagene lengre fåvæ

...

Heard about it on the internet when I was a teenager. Visisted frequently, but didn't start posting on a regular basis until I was around 20 (i.e. six years ago)

Fy faen, nei
"kuk"
"fisse"
"kuk i fisse"
"færoysk kuk i norsk fisse"
Et cetera ad infinitum.

>ingen sier at de savner meg

A girl I like comes from Germany. That's what I'm tinking

Fyllanon brukte navn, studerte og jobbet som vaktmester om jeg ikke husker feil. Men han brukte definitivt navn og brevet frosker.

...

Ah, da er det ikke meg

Vel det er kanskje en del av muslimene som tenker sånn også. Men i hovedsak anser jeg det som rasistisk å fǿre en agenda som hindrer en viss etnisitet å overleve. I dag er det mennesker som er redde for at vi skal bli utryddet (med god grunn, det er en matematisk selvfǿlgelighet at vi blir det), men det er en politisk flǿy som har bestemt seg for at vår etnisitet ikke er verdt å redde. Jeg snakker da om sosialistene som hele tiden sier at vi ikke skal bry oss om dette. Det er rasistisk av dem å håne en gruppe mennesker som bare vil bevare sin etnisitet.

Nei, jeg tror ikke på konspirasjonsteorien om jǿdene, og jǿdene blir jo faktisk utryddet etter hvert de også.

Fyllanon brevet med navn (men ikke snublekode) når han drakk, og brevene hans var nesten alltid akkompagnert av frosker. Han brevet mer og mer om hvor kjipt alt var, for han endret navnet fra "fyllanon" til "fyllanon/hengermegsnart-user", så sluttet han plutselig å breve.

Håper bare det går bra med han fåvæ...

syns han var artig, jeg

Ich...

Frontkjemperanon brevet mye interessant

hvem trådpersonlighet er du da

ok, jeg skal si det

jeg savner sverigeanon

FY
FLATE
FAEN

slett dette brevet, med en gang

Lurer på hva som skjedde med kinoanon. Kanskje han hang seg

>broren min har gått inn på meg runke sikkert tre ganger i denne uken
hellllllllvete

>konspirasjonsteorien
lol
det trenger ikke være noe verdensomspennende konspirasjon for at "jöder står bak innvandring" skal være et legitimt utsagn. det er i all hovedsak de som pusher det gjennom media osv... samt lurer folk til å være mer åpne til innvandring gjennom idiotkonsepter som "kulturrelativisme" og falsk vitenskap

Men hvis du er her er det jo ikke noen å savne.

Ingen, alle som har en gimmick kan henge seg.

han vil ha staken

Er det samme som folk som sier de savner folk som lanced jack og manly tears, de savner kanskje tiden, tviler på at noen likte de da de herja som verst.
Samme gjelder sverigeanon, men det er ikke så lenge siden da

السلام عليكم صاحبي

انا بحب ألمنيا, عيلتي ساكنو هون

opp i baken

big mac? nei takk, fåvæ

jeg vil bare ha det koselig og greit

Vel ok, men jeg tenker ikke særlig på jǿdene eller hva de gjǿr eller ikke gjǿr. Jeg ser jǿdene som en del av sosialistene fåvæ. Det er en hel flǿy som gjǿr narr av og vil motarbeide oss som vil bevare vår etnisitet fordi vi er hvite.

GUD GI MEG STYRKE!!!

Honestly, how old are you guys?

eg e bare ein mann

But I AM JUST A MAN

I'm just a man

feit

å være hvit har blitt en negativ ting. Som om vi er fǿdt med en synd, som bare kan tilgis hvis vi blir med på å hate oss selv og andre hvite. Dette er mest synlig i usa hvor de hele tiden snakker om "white privilege" og mye annet. Har snakket med så mange sosialister i usa, de debatterer på et helt annet plan enn her i Norge. De har så sykt mange ideer som ikke har kommet hit enda.

24.
Også, snakk norsk i tråden her, Fritzl.

I am just a man

who does as good he can

but i can't get it

that is just how it is

Curious, why do you ask?

Ich bin nur ein mann

Er klar over de. Ganske sykt hva som foregår der borte.

HVIS JEG VAR GUD
HVIS JEG VAR GUD
SKULLE INGEN SULTE MER
MEN JEG ER IKKE GUD
BARE OLE EVENRUD

einen*

Hva å knulle

Was zu ficken?

>24-27
>29%
Vi har også mange opas på /deutsch/

jai vil knule tysk damer

youtube.com/watch?v=UMG9iVu_20Q

hallo, hallo

fin denne også
youtube.com/watch?v=Hp5p60nAM2I&list=LLx0_u-qXO-cSaFeyVyfqSWw&index=2

Hvis man ikke kenner fortiden, forstår man ikke nåtiden, og er lite egnet til å forme fremtiden.

Beklager, tysken min er ikke den beste for å si det sånn

jævla vestlendinger

SIEG HEIL