/norgetråden/

Utgaven for en rikere verden med downs.

Other urls found in this thread:

youtu.be/P-5Lr0TUnSM?t=83
mg.co.za/article/2008-01-18-chess-genius-bobby-fischer-from-hero-to-fugitive
algemeiner.com/2015/10/30/could-strengthening-the-association-between-antisemitism-and-mental-illness-help-to-curb-it/
en.wikipedia.org/wiki/The_Authoritarian_Personality
youtube.com/watch?v=bNuCNZK-r5A
twitter.com/NSFWRedditGif

Northug er mannen!

Står og lager middag gutta. Blir to 150g burgere og litt pommes.

For styrkeloftssotnosjver og benkpresskjorter

Fjerde for obligatoriske ultralyd i uke 12 av svangerskapet.

brev gul

Si hei?

Negring föles jo så godt, gutta
Dere må virkelig pröve det en dag
Er jo ikke så lenge til jul heller, så det er snart på tide

Hvorfor går egentlig Stǿre så kraftig ned på målingene?

fordi ingen liker ham
pappa skal stemme AP men syns Store er en "tullekuk"

*går av skaftet*

>vg stengte kommentarfeltet på artikkelen om knivstikking i sverige

OY VEY

Var det et kommentarfelt til å begynne med da?

Hvorfor overrasker dette deg? 90% av kommentarene er jo sikkert bare eder og galle.

Jeg er bare et barn

Fy faen... hvorfor kan vi ikke ha et norskt forum som er basert?

>hva er kvinneguiden

Kvinneguiden er ganske bra, men de har fortsatt ikke et underforum for fascisme.

Jeg synes det er synd at dette skjedde og håper politimannen klarer seg, sier Fatemeh Khavari, talsperson for Ung i Sverige

...

kan jo sporre om de kan lage det

Hvem parti skal jeg stemme på om jeg vil gjeninnfore husmorskoler, grunnlovsfeste minimum 2% til forsvaret, stenge grensene for lykkejegere, slutte med meningslos u-landshjelp og legge ned prosjektet om fergefri E39?

frp

liberalistene

eff ærr pe

Skal jeg se The Lobster etterpå, gutta?

In a dystopian near future, single people, according to the laws of The City, are taken to The Hotel, where they are obliged to find a romantic partner in forty-five days or are transformed into beasts and sent off into The Woods.

Tilleggspǿrsmål: hvilket udyr ville dere helst bli transformert til?

>Åpne grenser
Ikke faen Muhammed, jeg vil ikke ha flere av fetterne dine her, dere er alt for mange allerede.

En neger.

Helt uironisk den dårligste filmen jeg så fra 2015. Den hores jo interessant ut, men det er egentlig bare en sånn "DUDE SÅ SURREALISTISK LMAO" film som jeg ikke takler.

Muslim.

Hva faen jeg elsker samer nå?

Jeg gir den uansett en sjanse.
Men hvilke andre filmer skal jeg se da? Jeg trenger filmer, men ikke sånne megmegfilmer fra utlandet (altså utenfor usa/england/norge-men vil ikke ha norsk film forresten)

For snille, sjarmerende jv-er

Med Liberalistene blir landet så fryktelig at alle forsoker å stikke av, og da er åpne grenser et gode.

dfn uironisk liberalist

Tror jeg heller foretrekker å IKKE odelegge det vakre landet vårt.

Kanskje jeg skal få meg en massasje slik at jeg i det minste får bli tatt litt på.

Av en stor mann

*voff*

Nei, av en noenlunde normal kvinne.

Definer "noenlunde normal".

Sjakkanon, er du her? Vet du hvorfor Bobby Fischer ble gravlagt på Island?

Nei hahah

youtu.be/P-5Lr0TUnSM?t=83

Ikke frastotende.

Fordi det var der han dǿde (i 2008, i en alder av 64 år), og da hadde han bodd der en stund allerede. Han hadde islandsk pass.

Ikke sjakkanon, men han var jo på rǿmmen fra myndighetene i usa. Han bodde derfor på Island.

Hvorfor romte han fra USA

Jödisk forfölgelse.

Fy faen, respekt ovenfor Islandske myndigheter isåfall.

Det er komplisert, men han sa fra seg sitt amerikanske statsborgerskap, flyttet fǿrst til Japan, og deretter Island. Han hadde en del uttalelser i kjǿlvannet av 11. september som ikke var så populære, og skyldte en del skatt.

Jeg kjenner ikke til detaljene, men han var gal(led av seriǿse vrangsforestillinger). Her er en artikkel om dette:mg.co.za/article/2008-01-18-chess-genius-bobby-fischer-from-hero-to-fugitive

Disse uttalelsene var at han håpet at usa ble utslettet. Bare for å være litt mer spesifik.

Sitter her og seriost vurderer å bestille en pizza hjem, tenker litt på peppes fordi jeg vil jo egentlig ha litt god-god kvalitet om du skjonner senpai, har ikke dolly her i byen min lenger

t. gutt som ikke har bestilt pizza hjem på flere år

Snakker vi om pizza eller "pizza"?

>tenker litt på peppes fordi jeg vil jo egentlig ha litt god-god kvalitet

En ganske overpriset pizza*

Det bǿr nevnes at da Fischer var god, var Sovjetunionen like dominerende i sjakk som Norge er i damelangrenn. Han var en gigant på brettet, og man kan si at det var sjakken som holdt hodet hans sunt. Det var ikke fǿr etter at han la opp at ting begynte å gå galt.

hva mener du nå ?
sant nok, men det må vel kunne sies at de er bedre enn en utlendingsjappe?

>peppes
>god-god kvalitet

Sovietunionen var åpenbart ikke like dominerende hvis de tillot en amerikaner som fischer å bli verdensmester. Vårt kvinnelandslag tillater jo ikke noen utlendinger å bli verdensmestere. VI TAR JO ALT HEHEHEHE

>Could Strengthening the Association Between Antisemitism and Mental Illness Help to Curb It?

>There is indeed a body of literature that makes a good case for antisemitism as a sign or symptom of serious mental illness.

>We must devise smarter, reinvigorated strategies for curbing the misplaced and deadly enmity that is antisemitism. I call on researchers, scholars, academics, and activists to consider new research with workable data, so that we may lobby the APA to help us combat the scourge of antisemitism.
algemeiner.com/2015/10/30/could-strengthening-the-association-between-antisemitism-and-mental-illness-help-to-curb-it/


>Social critic Christopher Lasch[29] argued that by equating mental health with left-wing politics and associating right-wing politics with an invented “authoritarian” pathology, the book's goal was to eliminate antisemitism by “subjecting the American people to what amounted to collective psychotherapy—by treating them as inmates of an insane asylum.”
en.wikipedia.org/wiki/The_Authoritarian_Personality

>nevner ikke en bedre ein

nei vet du hva, nå må dere gi dere

...

Kommer an på utlendingssjappa fåvæ.
Er en i nærheten av meg som er eid og drives av utlendinger som har 10/10 pizza

Pizzanini

Hvor mange norske kvinner finner vi blant de 20 beste fra forrige sesongs verdenscup?

Hva skal dere stemme og hvorfor?

DET ER FOR SENT NÅ HAR JEG ALLEREDE BESTILT GUTTA!!!!!!!!

håper ikke det er en sotpai som leverer da...fy faen

Greit.

GREIT DA DIN REKELUKTENDE FITTE.

Men vi lar i det minste ingen svensker bli verdensmestere.

frp
liker ikke skatt og innvandrere

Skal bestille pizza i kveld jeg også fåvæ

Hmmmm.

FRP for utryddelse av jödene.

Senterpartiet, fordi jeg er enig i det meste som står i partiprogrammet.
Nei, det er bra. Den beste svenske sjakkspilleren ligger for tiden på 99. plass på ratinglisten.

Du vil la flere innvandrere strǿmme til og bæsje på sjakkbrettene våre.

Fyfaen jeg trodde du var en mann av Norge.

SHP.
Selvstendig Norge fåvæ.

>folk i tråden vil uironisk at AP og rǿd regjering skal vinne valget og åpne grensene.

Det er over og ut fåvæ. Når selv norgetrådens medlemmer vil at norske jenter skal bli knullet i ræva av muslimer mens vi sitter og ser på, ja da er det nesten over og ut. Intet håp igjen å hente fra selv norgetråden.

>han vet ikke at Norges fjerde beste sjakkspiller, som for ǿvrig skal spille i World Cup nå snart, er sǿnn av iranske innvandrere

Ikke alle innvandrere er like, Anonsen.

Dette.
Hater SP-stemmere like mye som AP-stemmere, fordi de vet godt at deres stemme går til åpne grenser.

Jeg gir jo faen i hvor flink han er i sjakk. Og jo jeg var klar over hans eksistens i vårt sjakkmiljǿ.

iranere er germansk

Rimelig sikker på at det er sammehomsing fåvæ.

Hehehehehehehe 88
Ikke like mye som somalere fåvæ.

innafor å stikke ut og plokke flein? noen som har snoring på dette?

Åpne grenser er ikke en av Arbeiderpartiers hjertesaker, og SP vil kreve at kommunene skal få nok penger til å håndtere innvandrerne for å kunne gå med på det. Sannsynligvis blir det et kompromiss der innvandringen neppe okes veldig mye, fordi AP neppe er villig til å gi kommunene særlig mye penger.

Du mener det bare er én som skal stemme SP?

>Norges fjerde beste sjakkspiller
Trist, den eneste som betyr noe er jo nummer en. Burde bytte statsborgerskap til Iran så han blir best i landet.

Jeg så ham forresten sammen med hun her under Landsturneringen i fjor. De så ut til å gå veldig godt overens.

gå dit hvor kuene driter og håp på hell og lykke, for jeg har provd sikkert 5-6 ganger i lopet av livet og bare funnet en eller to. Du må være tidlig ute også for det er alltid noen gjenger som har stålkontroll på hvor det vokser og er der for alle andre.

Jo det er en av APs hjertesaker. De ǿnsket syrerne velkommen til vårt land i 2015. De vil gjǿre det igjen, særlig med SVs Lysbakken som vår neste innvandringsminister.

Er sikkert noen få som ikke stemmer Höyre/FRP/Alliansen, men tror dere lager urepresentativt mye lyd.

Agdestein er 50 og Hammer er notorisk ustabil, så det skal ikke så mye til fǿr Tari er nummer to i Norge.

Ganske naivt å tro at det vil bli masseinnvandring så fort Ap kommer i regjering.

Er du helt på trynet? Selv venstrevridde aftenposten har gått gjennom hva slags komprimisser AP vil gjǿre. De vil gjǿre komprimisser med SP for å danne regjering, og SP er som kjent i dag kun et åpne grenser-parti, siden de har tapt eierskap i klimadebatten. De har nå innvandring som sin greie. AP vil fjerne de strenge reglene vi har i dag og da blir det åpne(ere) grenser enn vi har nå. Hvis du tror AP, som har 1/3 av velgerne sine fra innvandrere ikke har tenkt til å være snill mot innvandreres familier og andre muslimer som ǿnsker seg inn i landet, så er du EKSTREMT naiv.

youtube.com/watch?v=bNuCNZK-r5A

Hva tenker tråden om Sigrid?

De er jo kreative da

Det er ikke naivt. Det er jo realiteten. De skal gjǿre sånn at våre strenge regler ikke lenger gjelder.

AP folger strommen, innenfor rimelighetens grenser. Sist de var i regjering var de blant de mest restriktive.
Er det i det hele tatt sikkert at SV kommer i regjering? Det kan hende de vil holde seg utenfor for å unngå å totalknuses som de ble sist. Da kan de stille kompromiss som at "vi SKAL ha flere innvandrere" i bytte mot at AP og SP ellers får gjore som de vil, istedenfor å bare dilte etter AP.
Dessuten har vel Sverige fortsatt en ganske restriktiv innvandringspolitikk, så det blir vanskelig for innvandrerne å passere Sverige for å komme til Norge i utgangspunktet.

>Er det i det hele tatt sikkert at SV kommer i regjering?
Ja. De trenger SV spesielt nå med lavere oppslutning.

...