/Norgetråden/

Forrige:

Other urls found in this thread:

strawpoll.me/13835965
urbandictionary.com/define.php?term=shipping
youtube.com/watch?v=WgPDh764CK4
youtube.com/watch?v=N-gyjVd9Ses
vocaroo.com
twitter.com/AnonBabble

...

Guys i was thinking. AP got the majority only because the boomers and many elderly votes for them. When they die out AP is going to be weak, and the establishment in Norway won't accept that. What is going to happen, in 10-15 years, maybe before, is that the Green party is going to surge and be popular. Just like what's happening in Austria and Netherlands. They will push for closing down our oil and gas ventures and give us a major set-back, lining us up for the EU. They are going to be increasingly popular with the young and nihilist, as well as those scared by the climate change narrative. We must destroy the green weeds before they are able to set root and destroy our natural norwegian nature.

Med de Gronne, blir Norge ei ronne!

JEG ER ET SOSIALT VESEN
GI MEG VENNNER
GI MEG JV
VRÆÆÆÆÆÆL

For en hvit framtid

germanske jenter

Brever denne på nytt, jeg

Har norge fått nok negere enda?

strawpoll.me/13835965

...

Hadde gått av det flyet der fåvæ.

gutta, en kvinnelig bekjent driver å "skipper" meg og en kompis. blir skikkelig ukomfortabel av det og hun vil ikke slutte. driver å si at vi er lagd for hverandre og forteller det som er i grenseland av fanfiksjon til vennene hennes
syk dame fåvæ

Astrid bekrefter at hun har kjæreste gutta. Fy faen...

kanskje jeg skal "spille" kw igjen, det begynner å bli mange år siden. kanske lilly-ruten..

Snakk norsk homse

hun ligner litt på thereportoftheweek

heng deg, du har allerede brevet dette og engelsk er ikke tillatt i denne tråden

haha fy faen, ser det nå

Beste kropling ?

>animedritt i OP
Noen som gidder å lage en ekte tråd?

God ide fåvæ

spǿr meg hva som helst om norrǿnt da

...

Det der tar du tilbake UMIDDELBART, ellers smeller det!

>skipper
Hva betyr dette?

urbandictionary.com/define.php?term=shipping

Katawa shoujou er verken anime eller japansk
det er en stor bæsj av en "visuell novelle" laget av amerikanere som jomfruer på Sup Forums forelsket seg i

helt enig i at vi burde ha ny tråd, dog. alle som like katawa shoujo burde også bli hengt.

Hhhnnngggggg, kilde?

dette er hvordan det föles å vere meg

jeg må nesten en tur til thailand gutta

Hva mente han med dette?
Tror du noe på dette flertallet?

reviewbrah er jo ganske sot da

t. middelaldrende skalla og feite menn

...

Så hun kommer med kommentarer om at de burde homse med hverandre? Det kan være rimelig irriterende ser jeg for meg.

Tror valget blir ekstremt jevnt

håper Stǿre taper så hardt at han dǿr av hjertesvikt etter at han ser resultatet
fåvæ

t. elsker rasemiksing men ikke om mannen er hvit

ja, er litt ekkelt. la ut på Snap at han og jeg spiste mat sammen, fikk da "åååå dere er på date! sot sot sot!! kan jeg se på neste gang?" på melding fra henne.
Hun driver og tar bilder av oss når vi henger sammen og tegner hjerter rundt oss og greier. sær dame

>Mitt ansikt når animedritt-utgave og ikke noe Norgerelatert som Sylvi-utgaven

ville fåvæ

Noen andre her som har satt penger på at Alliansen kommer over sperregrensa? Blir de mest lettjente pengene noensinne.

Peker og ler av dette brevet.

Jaja, gled deg til Rodt+SV+MDG+SP-Regjering.

Satte 45 000 på Trump 5 dager for valg-resultatet og vant 135 000. Det kan jeg trygt si var den beste dagen i mitt liv.

Tror jammen berlin under weimarrepublikken bare skiftet addresse jeg gutta

går rykter om at det er en apekatt

hva er weimarepubikken?

>weimarepubikken
Hva er google? Seriost, jeg vet ikke hva det er.

GUTTA
RINGTE ETTER PIZZA KLOKKA 19:14
KLOKKA ER 20:19
JEG TRENGER PIZZA

youtube.com/watch?v=WgPDh764CK4

Alt var lov for hitler og gjengen hans tok over.
Vil anbefale dokumentaren fåvæ

...

fy fean

Gikk ned på butikken nå og ble mott av en stor muslimsk familie med seks små barn lopende rundt, alle kunne til og med norsk! Hyggelig å se at intergreringen virker.

OwO whats this

Må da være lov å ha sine egne meninger. Om de meningene er for mye for noen andre så er det ikke værre enn at de styrer unna. Sikkert litt autisme ja, men skjonner godt at han ville unngå henne etter det, og omvendt.

Hvor mange elfenben er det i Elfenbenkysten ?

Hahaha, fy faen. Er så bra at avisene kommer med store oppslag hver gang et parti går bittelitt frem eller tilbake på disse unoyaktige målingene.

Gutta
Pizzaen er her

Man snakker ikke om det på forste date din jævla autist.

>muh meninger!
Har ikke en dritt å si

Spiste en helt lik en i går. Er det nummer 22 fra Piazzabakeren?
Den var fantastisk da.

henger meg nå

Bingo

...

hva bok lese nå gutta

lest:
kriminalitet og straff
notater fra grunnen
1984
stolt ny verden
dyregåren

lilly is best girl. all other answers are incorrect

...

>gitt så mange lik på tinder at de ikke tillater at jeg liker flere på 9 timer
>får fortsatt ikke lik

Notater fra grunnen

Sosialismens utvikling fra utopi til vitenskap av Engels

Her ser hun nesten litt manisk ut

I dag har jeg forhåndsstemt g-gutta, gidder ikke stå i ko på valgdagen

Pizza og en

denne

Er dette en erkjennet tinfolieteori, eller er det bare vas?

Provde å lese den, men merket at jeg hadde hort nok jodeprat fra Sup Forums. Ble lei fåvæ. Trenger noe annet nå, men jeg kommer nok til å fullfore senere.
lest
takker

Sov i to timer gutta. Tror jeg kan glemme nattesǿvnen. Fy faen...

hva tror du om dette?

Hvorfor er det alltid nazistgreier med hvit fremtidsfolk? Er de ikke kreative nok til å lage noe urelatert til nazilarping? Alltid samme klærne og symbolene fra 1940.

Om de virkelig brydde seg om hvit framtid og ikke episk larping for å få reaksjoner og oppmerksomhet så hadde de dannet en ny en som ikke har nazismesymbolisme bare for å provosere andre.

Prǿv med noe nytt gutta. Prǿv noe med rasebevisthet uten resten av tullebaggasjen den har med seg.

Odysseen
Edda
Theogonien

Fine tall, men har null ide om hva du faktisk prover å si.

>HV rep om 2 dager
VIL IKKE
Dreit bort hele ferien på vissvass og den siste uken vil jeg ikke tilbringe i skauen!

>Prǿv noe med rasebevisthet uten resten av tullebaggasjen
Som jödeskepsis?

Fotball på TV jo

fine tall, men det er riktig det du sier. det forskjellen på wn 1.0 og 2.0.

den her er bra og relevant (hvis jeg ikke husker feil)
youtube.com/watch?v=N-gyjVd9Ses

cute

Hva jeg sier er at man kan faktisk være for hvit framtid uten å kle seg i billige latex fetish kostymer fra club4shop og swastika-armbånd fra cosplayshop.com. Så jeg begynner å tro at de egentlig ikke er så opptatt av hvit framtid, men heller bare slenge bæsj på andre. Kjapp oppmerksomhet uten noe arbeid involvert.

Finn en ny vei for hvit framtid uten å ty til gamle stier kjent som nasjonalsosialisme type germansk 1940, for den stien er så bombet i stykker av alle at den leder ingen vei.

Stolt ny verden og notater fra grunnen er de to beste bokene du har der.

G-gutta.. Jeg er mett.. men jeg har ikke spist i hele dag.. så jeg må spise.. tok 3 skjeer proeotineinpolvar og en halvliter melk, men jeg klarer ikke spise maten min så det er ikke nok..

Gutta
Hadde et slik "performance review" med sjefen
jeg er vist lite hyggelig mot kundene

Håper kundene i det minste slipper å se deg, sånn som du ser ut.

hvordan går det ann
når jeg jobbet på dagligvare elsket alle kundene meg
det var til og med mange som spurte etter meg når jeg sluttet, horte jeg

ja ja

alle kan ikke være like karismatiske

Turners Dagbok. Jeg leser ikke fiksjon fordi jeg er ikke så pingle at jeg må ha virkelighetsflukt.

Det er vel ingen som gjor heller da, til og med ikke ny-nazister, og ja, Nazisme er en tidsspesifikk bevegelse og ideologi, såklart kommer ikke den tilbake, men den underliggende gnisten som fosteret bevegelsen kan få et annet uttrykk, og vi kan, ihvertfall som enkelt mennesker forsoke å ha et sannferdig forhold til Nazismen og slutte med hysteriet.

Personlig tviler jeg på en ny bevegelse, tror det er for sent.
Andre verdenskrig var DET veiskillet for menneskene. Nå går vi mot kunstig intelligens osv, og ikke-biologisk livsform og da vil rase ikke lenger spille en rolle.

Dette er hva de såkalte "liberale-demokratiene" i dag leder til, teknologi over biologi.

>1984
>Stolt ny verden
>dyregården
Faktaboker fåvæ

Nazistene drepte mange mennesker unodvendig, både de og ideologien er dum.

Gutta, hvordan vet jeg egentlig om jeg er smart, eller bare en dust?

alt-right prǿvde jo riktignok å brye igjennom barrieren med nazi larping. Bare synd at majoriteten tilhǿrer internettgenerasjonen, spesifikt utrente sære gutter som ingen jenter likte i skolen. Megmeger er ikke en bra måte å framstille sin posisjon på. Er jo ingen som forstår dem egentlig utnom "sine egne".

Ingen ǿdela Europa mer enn nazistene gjorde fåvæ.

>anonsen kommer med et godt uttenkt brev som tar opp mange gode poenger
>andre anonsen kommer med en dum liten replikk som hores ut som noe en kunne lest på facebook

Hvem klarer å hores mest lik Qusling?
vocaroo.com

Norske kvinner og norske menn!
Etter at England har brutt Norges noytralitet ved å utlegge minefelter i norsk territorialfarvann uten å mote annen motstand enn de vanlige intetsigende protester fra regjeringen Nygaardsvold, tilbod den tyske regjering den norske regjering sin fredelige hjelp ledsaget av en hoytidelig forsikring om å respektere vår nasjonale selvstendighet og norsk liv og eiendom. Som svar på dette tilbud om losningen av en for vårt land helt uholdbar situasjon, har regjeringen Nygaardvold iverksatt alminnelig mobilisering og gitt den hensiktslose ordre til de norske stridskrefter å motsette seg den tyske hjelp med væpnet makt. Selv har Regjeringen flyktet etter således lettsindig å ha satt landets og dets innbyggeres skjebne på spill.

Under disse omstendigheter er det den nasjonale samlingsbevegelses plikt og rett å overta regjeringsmakten for å verne om det norske folks livsinteresser og Norges sikkerhet og selvstendighet. Vi er de eneste som i kraft av forholdene og vår bevegelses nasjonale mål kan gjore dette og derved redde landet ut av den desperate situasjon som partipolitikerne har fort vårt land opp i.

Regjeringen Nygaardsvold er trådt tilbake. Den nasjonale regjering har overtatt regjeringsmakten, med Vidkun Quisling som regjeringssjef og utenriksminister og med folgende andre medlemmer: Professor Birger Meidell, kirke- og undervisningsminister. Politisjef Jonas Lie, justisminister. Dr. Gulbrand Lunde, sosialminister. Direktor Albert V. Hagelin, handels- og forsyningsminister. Arkitekt Tormod Hustad, landbruksminister. Professor R. Schancke, arbeidsminister. Godseier Fredrik Prytz, finansminister. Major R. Hvoslef, forsvarsminister.

Alle nordmenn oppfordres til å vise ro og besindighet i denne for vårt land så vanskelige situasjon. Ved felles anstrengelser og alles godvilje skal vi berge Norge fritt og frelst gjennom denne svære krise.

>Ingen ǿdela Europa mer enn nazistene gjorde fåvæ.
>Overser hele USSRepoken
Nei nå altså