Sverigetråden - Nattupplagan

...

Other urls found in this thread:

forebears.co.uk/surnames/bernson
youtube.com/watch?v=5Bh-p1ggO9s
twitter.com/SFWRedditGifs

>dkn kan inte bestämma mig om jag vill klippa mig eller inte

...

>slut på snus

Hundar och katter

Svaret är alltid ja

Men det är en illusion, hon är egentligen inte svensk, kolla alltid närbilder på dessa "blonda" "svenskar" som "rasblandar".

>Mongolveck

>Kebabnäsa

alltså vilken QUEEN
SLAAAAAAAAAAAAY

trodde inte mitt ds skulle gå igång men de gjorde de efter en stund :3

1-9 Gör det
0 bli som en grottmänniska

Hoppas verkligen ni grabbar går och lägger er

>Men det är bara jag och en annan så stämningen är lite tryckt just nu

Nu är vi ju fem personer men stämningen är väl lika tryckt fortfarande.

>omg hej user

jag på bilden

rödpillra mig om japanbrevaren
varför bajsar han ned tråden med krypskott?

Är det där Nils storasyster?

Nej

är hon finsk?

När blev Nils en transa?

För att han är sjuk i huvudet och borde sitta på anstalt

lillasyster

har nils blivit en transa?

VI

Bernson är ett Israeliskt namn

forebears.co.uk/surnames/bernson

Lillasystern var ju typ 15, hon där är minst 19-20

söt

jvdk, och till affären kan jag inte gå nu

varje.
jävla.
gång.

Hat föder hat. Jag lärde mig under 90 dagar att det spelar ingen roll hur snäll du är, det spelar ingen roll vilken ängel till vän du är. När rykten floreras på internet blir det snabbt sanning och kränkningar, hot och anonyma samtal blir verklighet. Mina åsikter har jag alltid haft men dom har aldrig spelat så stor roll som idag när jag kan nå ut till media på ett helt annat sätt. Det började med hembesök, spott och bråk på nattklubbar "Du är vidrig din jävla pundare" Sådana som dig borde dö, Du förnedrar kvinnor och sexuellt utnyttjar dessa. Efter tre månader bestämde jag mig detta tar slut nu. JAG Blev extremt självsäker i mig själv era hot, kränkingar hade ingen kraft längre jag blev starkare, och sa ifrån. Idag kommer jag aldrig mer ta skit pga lögner, Jag kommer försvara mig stå upp gör mig själv och mina åsikter, Jag är den personen ni aldrig kommer kunna bryta ner, erat hat skrattar jag åt det är vardagsmat för mig. Hotar ni mig försöker skada mig och min familj, kommer jag se till att det är aska kvar av er, Rädsla finns inte längre det har slutat att existera, jag försvarar mig till varje pris. Mina åsikter är lika viktiga som alla andras, Jag stödjer inte mångkulturen i Sverige, Jag stödjer inte HBTQ rörelsen och jag säger vad jag tycker. Glöm inte bort att ni som hatar mig än idag skapade mig och att jag idag vågar skriva exakt vad jag tycker & känner! Tack

joho!

tack!

Det är bara en slump dumma Goj!

HÖG TEST

Det där är elvira...

Någon som studerar vid Uppsala Universitet här?

Fyfan ni kommer inse att allt är en lögn mina vänner ALLT!!!!!!. Det spelar fan ingen roll man har insett att sverige är en korrupt skithåla med en så pass rådvill och tafat oppisition att inte ett skit av den samhällsomspännande korruptionen har kommit till dagen och mina vänner lögnmedian eller samtidens benämning "fakenews" dvs. bonnier konglomeratet har givet samhällets avfall fri lejd dvs. (((såsarpartiet))). Fyfan mina vänner, fyfan !!!!


inte ens matematiken kunde hållas pur från korruptionens föroreningar och de basala axiomen som all konventiellmatematik bygger på självdefinerar sig självt. Allt vi kan göra är REV!!!!! mina vänner REV!!!!!!!!!!

>Hat föder hat. Jag lärde mig under 90 dagar att det spelar ingen roll hur snäll du är, det spelar ingen roll vilken ängel till vän du är. När rykten floreras på internet blir det snabbt sanning och kränkningar, hot och anonyma samtal blir verklighet. Mina åsikter har jag alltid haft men dom har aldrig spelat så stor roll som idag när jag kan nå ut till media på ett helt annat sätt. Det började med hembesök, spott och bråk på nattklubbar "Du är vidrig din jävla pundare" Sådana som dig borde dö, Du förnedrar kvinnor och sexuellt utnyttjar dessa. Efter tre månader bestämde jag mig detta tar slut nu. JAG Blev extremt självsäker i mig själv era hot, kränkingar hade ingen kraft längre jag blev starkare, och sa ifrån. Idag kommer jag aldrig mer ta skit pga lögner, Jag kommer försvara mig stå upp gör mig själv och mina åsikter, Jag är den personen ni aldrig kommer kunna bryta ner, erat hat skrattar jag åt det är vardagsmat för mig. Hotar ni mig försöker skada mig och min familj, kommer jag se till att det är aska kvar av er, Rädsla finns inte längre det har slutat att existera, jag försvarar mig till varje pris. Mina åsikter är lika viktiga som alla andras, Jag stödjer inte mångkulturen i Sverige, Jag stödjer inte HBTQ rörelsen och jag säger vad jag tycker. Glöm inte bort att ni som hatar mig än idag skapade mig och att jag idag vågar skriva exakt vad jag tycker & känner! Tack

nöff nöff

Chrilles ord?

Swedes are runts

>20+ killar har velat ligga med det där

>En person i Libanon med namnet Bernson
Får en verkligen att tänka

>dkn Nils fick negernäsan
BARA

...

...

rare?

Bögigt brev, men håller med om kontentan. Man ska vara stolt över sina åsikter, verkligen om man älskar sitt folk.

Det finns bara en väg mina vänner, vägen till seger!!!!!!!

>velat

Rude

Det är fan ingen negernäsa

>Isle of Man

Jag och min gäri

Vid 18-år har svenska tjejer haft sex med 50 olika killar

NMR till höger?

haha aa

vill ha en fv med en sådan röv

Haha hej

aaaeeaaeaaaeeaae
fotoaffära loggan någon

jag vill bara ha en fv

>haft sex
I think I could master Swedish pretty easy lol

>dkn ser mycket yngre ut än vad jag egentligen är

>klo dampar loss på sin mamma
>igen

Germanic languages are fairly similiar

Väldigt fint, tråden. Men det där är ingenting, kolla det här.

Den värsta svho jag känner har haft sex med 12

>han är oironiskt monosexuell

ålder?

But English isn't Germanic

Det är ju bra när du blir äldre än 30 så du inte skrynklar ihop som de flesta.

18

allt faller på sin plats

Du försökte åtminstone

FY FAN SVENSKA FLICKA

>*hell seger viskas i vinden*

...

tyst

det är det faktiskt

>beta missfostercuckjonte som ska plugga genus
asg

spana in det här

>comes to thread trying to pipe up
>gets BTFO in .5
that rare flag (xD) won't save you retard.

...

betalvägg ju. breva arkiv om du kan.

Hur går man med i en Discord?

Per-Arne...

Need I post the loan word %?

får en inbjudan

Man kan ju inte söka på dom.

irrelevant

I don't think words changes the basic language structure, dude.

Snart händer det

Så man måste känna personerna som är i Discorden innan man blir addad? Trodde att man kunde gå in i olika kanaler som i IRC.

Bra försök din äckliga transa, skulle uppskatta om du inte misslyckades lika hårt med att vara en människa.

lmao

youtube.com/watch?v=5Bh-p1ggO9s

Varför är bögar så jävla patetiska?

God kväll tråden. Har ni tittat på sista Twin Peaks någonsin än och blivit ledsna över att det är sista Twin Peaks någonsin? Har ni blivit Lynchade?

>vi lever i en tidslinje då feminister ser ut som bokstavliga MAD Magazine-karikatyrer

Var är Uppsala och Rei?

>anuset svider
>måste skita

...

häng dig, bögjävel

>i-i need permission to post
cuck?