/norgetråden/

Blogg-utgaven

Forrige tråd:

Other urls found in this thread:

youtu.be/snu99tdY7h8
youtube.com/watch?v=dyM2AnA96yE
youtube.com/watch?v=ffQS6x8aJJ8
i.4cdn.org/wsg/1504674753006.webm
proff.no/selskap/vandelay-industries-as/trondheim/eiendomsmegling/Z0IC3HZ1/
mariazhler.blogg.no/
resett.no/2017/09/04/hva-er-poenget-med-nasjonalstaten/
streamable.com/brwu9
greatwar.nl/books/meinkampf/meinkampf.pdf
youtube.com/watch?v=4WaDzGGQ0SE
twitter.com/SFWRedditGifs

For Susanne Sundfǿrs deilige nye album.
youtu.be/snu99tdY7h8

Alliansen?

si hei

*tager dig med på bådrejse*

Pas nu på at ikke "få lugen i hovedet", user! ;)

Ja...ja....

Litt ironisk at hun selv ser ut presis som en sandneger

*sier hei*

Ble noen doxxa?

Ja, rullestolanon.

>Neste buss hjemover går kl 14:30
>17% strom på mobilen

Fyfan...

>Han bærer ikke meg seg en powerbank og i det minste 2 usb kabler som en ekte autist.
Lmao

>wææææ jeg overlever ikke uten mobilen i en halvtime
nyhann

>han tror jeg er så forberedt.

Det har regnet i hele dag og jeg tok ikke med meg mer enn en genser fåvæ

Det er jo på den jeg har bussbilletten da

>bruker mobilen til unodvendige ting som bussbilletter
nyhann

Gutta
Jeg vil at Sylvi skal beholde sin nåværende posisjon
Men jeg tror egentlig Höyre og Frp kommer til å få nok stemmer til å fortsette, derfor tenker jeg å stemme noen som er litt mer anti-EU, altså SP.

Så, om jeg stemmer SP, men Frp blir slått ut kommer jeg til å angre at jeg ikke stemte på dem.
Men om jeg stemmer Frp, og de får mer enn nok til å fortsette, kommer jeg til å angre at jeg ikke stemte på SP

Hva gjör jeg?

Det er jo billigere

>mobilbatteriet hans varer ikke i minimum tre dager
Dette er faktisk ikke lov. Vi er i nåværende år.

Senterpartiet. Du kjenner kanskje Sylvi i hennes nåværende posisjon, men du husker vel ikke hvilken regjeringspost hun hadde til å begynne med? Der var hun fullstendig udugelig.

Hvorfor har du ikke plastkort for bussen isteden? De fleste steder har det, og de går ikke tom for batteri. Dessuten er det noe galt med batteriet ditt om 17% ikke varer i 45min uten nevneverdig bruk.

>bruker opp sine siste prosenter på 4kanalen fordi han er avhengig av internettet
nyhann

Hva /lytter/ dere til gutta?

/lytter/ til youtube.com/watch?v=dyM2AnA96yE

Men tror du Frp og Höyre fortsetter, eller vinner Störe?
Jeg vil ikke stemme Sp om Störe vinner

Det kom visst en annen bus gutta. Måtte ikke vente så lenge

Det er vanskelig å si. Helt åpent. Husk også at et sterkt Senterparti er viktig for å holde Arbeiderpartiet tilbake i enkelte saker, uavhengig av hvilken blokk du vil ha i regjering.

youtube.com/watch?v=ffQS6x8aJJ8

Koster jo 500-600 for månedskort, og det er omtrent det samme å bare bruke mobil appen

Men betyr ikke det at om AP vinner, så kommer hverken Frp eller SP til å ende opp i regjering, selv om de får en del stemmer?

Om AP vinner, får vi en regjering med AP, SP og kanskje noen småpartier. Vil du at AP og småpartiene skal bestemme alene, eller vil du ha et sterkt SP som kan stille krav?

Det regner igjen gutta...

i.4cdn.org/wsg/1504674753006.webm
Er dette virkelig verdenen vi lever i?

germanske jenter

Ingen av de ser serlig nordisk ut.

hvad havde norge af bornefjernsyn da i var born? danmark havde Bamse og Kylling

Dfn ingen nasjonalistisk jåddve med tvilsomt stort snyteskaft

Dere er ikke velkommen her

slutt å være rasist

Gutter, hvor kan jeg se alle episodene av I Mummidalen med norsk tale? NRK er dodfodt, samme med youtube

Sesam Stasjon

Det er mange torrenter på Piratbukta, men det er ikke mange som sår dem.

Hvem er det? Var det Trondheim?

det ser sjovt ud, hvem er ham den store?

proff.no/selskap/vandelay-industries-as/trondheim/eiendomsmegling/Z0IC3HZ1/

FYFAEN!

hysj på deg din taper det er ikke opp til deg å bestemme det

Max Mekker, en av trådens barndomshelter.

han virker som en flink fyr. Var han direktǿren for togstationen?

Nei, han var en slags vaktmester og altmuligmann.

Hvor er dette utdraget fra?

mariazhler.blogg.no/

Hor, hvis du vil ha FrP og Hoyre i regjering, men samtidig stemme mot globaliseringen, da stemmer du det eneste rette, Alliansen

For et herlig innlegg. Hvor ble det publisert? Nettavisen?

Fǿler at Alliansen må gjǿre noe veldig autistisk fǿr valgdagen for å bli relevant. Får nå håpe at de kommer inn på stortinget i hvert fall.

Hǿyre og Frp kommer IKKE til å få nok stemmer. Jeg tror den eneste (lille) sjansen vi har er om vi stemmer riktig alle sammen. Da kan ikke du sitte her og tulle om SP. Stem borgerlig hvis ikke motarbeider du faktisk Norge.

Nei, bare bloggen hennes.

Hun er Norgetrådens waifu nå.

Så det ble ikke engang publisert et sted?

>Hoyresiden vil selge landet
>Venstresiden vil gi bort landet
>Senterpartiet vil bare skyte ulven

Hvem skal man stemme på hvis man bare vil beholde landet ?

>dfn ingen rod jv å rasemikse med

Senterpartiet, så klart. Skyt ulven, behold landet.

>stemme riktig
>stemme på de rette
puke

Kystpartiet eller Alliansen fåvæ.

Men blir det ikke da "Skyt ulven, la AP gjore som de vil med landet" ?

Hvis Senterpartiet får tosifret oppslutning, lar de ikke Arbeiderpartiet holde på som de vil.

tror jammen hun er /vårjente/ ja

resett.no/2017/09/04/hva-er-poenget-med-nasjonalstaten/

Altså, å stemme taktisk på de som vil forme regjering sammen. Det nytter ikke å stemme på SP fordi man liker SP når SP har tenkt til å la AP åpne grensene.

Glad i hǿne var han òg
streamable.com/brwu9

Nice.

>Tenk å stemme på noe til venstre for SP
>FYYYY FAEN

>lærer vitser om den 2016 Amerikanske valgkampen for tiende gang

gi meg noe og lese da

>Får nå håpe at de kommer inn på stortinget i hvert fall.
De startet partiet et halvår for valget for faen. Er du 18 år eller noe? Selvfolgelig kommer de ikke inn på tinget.

DUDE PUMPF LMAO

kan ni inte utrota det svenska folket när ni invaderar? skulle vara schysst.

Er det fremdeles noen som har tenkt til å stemme på Alliansen nå som vi faktisk har en liten mulighet til å sikre borgerlig seier?

Foler problemet til Alliansen er at få vet om dem. For at de skal bli relevante og bli tatt med i statistikker trenger de alle stemmene de kan få.

mmmm kanskje det du

Nå må dere se på partiet til Magnus Carlsen.

jepp

greatwar.nl/books/meinkampf/meinkampf.pdf

Da elsker du muslimer.

Koste meg veldig på seminar idag gutta. Vi diskuterte mye rundt helgener som Sunniva og Olav. Var veldig artig.

Må si det er goyalt å ha skikkelige fagrelaterte diskusjoner på et nogenlunde anstendig nivå, folte at jeg lærte mye og kanskje til og med fikk lært bort litt.

Spor meg hva som helst om St. Sunniva da gutta

>"Du er enten med oss eller så er du med fienden" -tankegangen
Heng deg.

>moxnes tjener bare 350,000 i året

og du elsker joder

STEM ALLIANSEN

...ELLERS SMELLER DET!

Du tar et bevisst valg og lar flere muslimer komme inn i landet. Det er faktisk ikke mer komplisert enn dette.

kanskje jeg skal spise litt ost med kjeks
eller kanskje litt sjokoladepudding med vaniljesaus
eller kanskje rett og slett en pose med potetgull

>anonsen reduserer nasjonal politikk til hvorvidt man vil ha flere muslimer eller ikke

Du er ganske dum, du.

>antyder at folk i tråden har noe særlig peiling om politikk

Det er det eneste som haster for tiden, det vet vi alle sammen.

>lol stem på et autistisk småparti midt i en flyktningskrise og vend ryggen til den beste innvandringsministeren vi noensinne har hatt fordi han ikke liker Ervin

>han tror sporsmålet om man skal bygge ei bro her og der og ulvesporsmålet er viktigere enn erstatningen av vårt folk

Det handler ikke om å ta symptomene på problemet. Vi må ta roten av problemet. Sylvi kommer bare til å prǿve å bekjempe symptomene av problemet.

youtube.com/watch?v=4WaDzGGQ0SE

>sverige

Roten på problemet er Arbeiderpartiet og den mest effektive måten å bekjempe de på er en stemme til FrP.

Skjǿnner jeg godt

Det var overhodet ikke det jeg refererte til, men det er vel ikke noe poeng i å diskutere med en som er så jævla trangsynt.

AP og Hǿyre vil fǿre nesten samme ǿkonomipolitikk, bortsett fra litt skatting som ingen bryr seg om. Begge vil fikse flere jobber og mindre arbeidsledighet. Begge vil være i EǾS uansett hva SP mener. Begge er like på miljǿ, bette er like på skole. Norge kommer til å være veldig likt uansett hvem som vinner valget, bortsett fra det som handler om "verdiene" våres. AP vil åpne grensene mens vi ignorerer islam og vil fortsette å slå hardt ned på ytringsfriheten ved å kalle all kritikk av islam "hatsk" osv. Borgerlig vil sakte men sikkert stoppe den kreften der. Det er jo dette som kjempes om i dette valget.

Ingen, og jeg mener INGEN vil ta rotta på ((((dem)))) hvis det er det du tror. Det skjer rett og slett bare ikke.

Liker ikke hvordan adjektivet autistisk blir stadig mer og mer brukt helt feil som et billig ekvivalent på andre mer pejorative ord.
Slutt med det autisme er ikke noe dere bor gjore narr av.

kanskje jeg.....