NEDERDRAAD

Welkom: luilakken
Niet welkom: vroege ochtend mensen

Other urls found in this thread:

wijnemenjemee.nl/nieuws/hoe-de-noordzuidlijn-bijna-in-de-boerenwetering-was-gebouwd
youtube.com/watch?v=q3mWV5BT9Zo
twitter.com/SFWRedditVideos

Mooie draad. Nu is het tijd voor wat koffie.

Lekker bakkie pleuris

ik HAAT ochtend mensen.
executuren.

>Niet welkom: vroege ochtend mensen
Niet liev

Jij bent altijd welkom ^_^

Je bent er zelf anders ook 1.

...

>Kom meisje tegen met Pokemon GO.
>Vind wat meer info over haar.
>Heeft interesse in Star Wars en andere gaming dingen.
>Zag er uit als een 8/10.
Interessante achtergrond hebben sommige toch terwijl ze in real life echt op normies lijken.

>normies
normaaltjes* nieuwflikker

Halve tekst is in het Engels en gaat over Zakmonsters gaan. Dat is duidelijk 77IQ of een 77IQ imitatie. En dan niet eens de juiste miem gebruiken voor mensen die Engels gebruiken.

Volgens mij ben jij de nieuwflikker hier.

>Pokemon, Star Wars en gaming
>interessante achtergrond
Wat de neuk is mis met jou?

dgw ik om 3;30 op moest staan voor werk.

Hoi nederdraad

Goedemorgen :3

Goeiemoggel

Dat zijn geen interesses voor vrouwen, zeker niet als ze aantrekkelijk zijn.

Geertje

Tony

>normaaltjes
Niet le ebin im su randum gurl

>not Pauline

To the windmill gulag

Heb jij nooit geluisterd naar mij?
Normaaltjes zijn net als jij en ik, ze hebben alleen masker.

Chris Chan heeft een vriendin.. Zet je echt aan het denken.

Het zijn de typische interesses voor aantrekkelijke vrouwen die uniek proberen te zijn door zich voor te doen als nurt.

>not Thierry

To Tanzania

Fuck you! I'm not working today!

>it's been complicated with...

Wat de neuk bedoelen ze hiermee?

Dat ze vreemd is gegaan, maar hij de schuld gekregen heeft en nog samen zijn.

Wel vreemd dat als ik haar alleen in de regen tegen kom zij dan alsnog haar nerd hobbies aan het doen is. Weet niet wat zij er uit kan halen als vrouw, ze hoeft alleen maar Instagram of Youtube te doen om veel meer mensen aan te trekken.

Omdat het een hobby is en ze mentaal verneukt is.

Blijkbaar, als vrouw kan je easy mode spelen door gewoon op je looks te vertrouwen. Het is hardmode als je in nerd hobbies interesseerd.

IDD: maagden die vrouwen bespreken

Hallo boeven en brave burgers

Hoi crimineel tuig.

Hallo delinquenten en nette mensen

>Star Wars
Weg er mee.

Claire Abbott nudes zijn uitgelekt! Woehoe 2017!

Nu kan je dus foto's zien waar ze er minder leuk uitziet dan als ze schaars gekleed is.

BELGIE

slechte post

HA HAAHAHAHAHA

>post
paal

Ng twee dagen tot Internationale Verbrand Een Koran Dag

Ik ben te gierig om een koran te kopen en ze bouwen er vast een moskee mee met de verkoop van al die korans.

Op verzoek van u/FrenkAnderwood stel ik me vanmiddag graag beschikbaar voor een AMA/VMA. Sinds 1,5 jaar ben ik directeur van de Noord/Zuidlijn, de nieuwe Amsterdamse metrolijn. Daarvoor was ik van 2008 tot 2016 als directeur reizigers en omgeving van Dienst Metro/Metro en Tram van de gemeente Amsterdam betrokken bij de Noord/Zuidlijn. Als Metro en Tram zijn wij verantwoordelijk voor de bouw van de nieuwe metrolijn en de opening op 22 juli 2018. Vanaf deze dag is de Noord/Zuidlijn toegankelijk voor Amsterdammers die jarenlang moesten toezien hoe de bouw een stempel op de stad drukte. Met nog ruim 10 maanden te gaan kunt u mij vanmiddag van 12.00 tot 14:00 uur alles vragen over de Noord/Zuidlijn en de Amsterdamse metro.

Hoi! Allereerst bedankt voor de AMA!
Hij werd gisteren al gesteld in de introductiedraad, wat is uw mening over een mogelijke uitbreiding van de noord/zuidlijn in beide richtingen?
En verder, hoe ziet u de toekomst van het Nederlandse/Randstedelijke/Amsterdamse openbare vervoer (zegmaar, 2040)? Welke plannen worden nu ontwikkeld om deze visie te kunnen verwezenlijken?

Wat mot je hier?
Heb je geen stad om kapot te maken?

HAHA BELGIE?

welkom op roodhet

onze metro gaat sinds de jaren 60 helemaal van den haag naar rotterdam zuid.

...

Favoriete kleur?

a salaam aleikum

Je moeder

Goedemiddag, bedankt voor de vragen. Ik vind het goed dat er nu actief gekeken wordt naar uitbreiding van het metronet ook na de start van de Noord/Zuidlijn. Dat is ook nodig voor de leefbaarheid in de stad en om de stad in de toekomst ook bereikbaar te houden. In dat kader wordt er ook echt gekeken naar de verbinding tussen Amsterdam en Schiphol bijvoorbeeld door de Noord/Zuidlijn door te trekken, maar ook een variant als de Oost-Westlijn.

...

Wit is niet echt een kleur.

belgie

...

integratie

...

>hoor harde toeter
>hoor nog een harde toeter
Dit is geen deodorant.

...

Elke fokken poes is pienk aan die binnekant

koek

...

Ik denk dat die ook nu lijkbleek is oetz. Misschien wat groen/blauwig.

...

...

Ik las hier en daar dat één van de redenen dat het project is vertraagd en de kosten ervan zo enorm hoog zijn geworden, is doordat het traject een stuk naar het oosten is verplaatst. Eén van de mensen die deze beslissing mede heeft genomen, woonde in de Herman Heijermansweg, waarlangs het traject in eerste instantie liep. Ik kan echter nergens vinden wie dat was, en ik ben er enorm benieuwd naar, dus: welke bestuurder was dat?

Engeland-user.
Ze draagt je jas

allah is groot, broeders

RANDSTAD
A
N
D
S
T
A
D

1.20m is niet groot.

...

>integratie
Is een schitterend woord, maar shit, tis focking bitter wanneer niemand het hoort

...

Alizee draagt die autistenjas niet

Spreek Nederlands. Ik begrijp niet wat je wilt zeggen.

Ik denk dat boeddhisten vrij apathisch zijn over moslims oetz.

Wat is de genocide van Rohingya?

Niet mijn probleem.

...

kanker neger joden

Het klopt dat er diverse tracés bestudeerd zijn. Uiteindelijk is gekozen voor dit tracé. Over de achtergronden van de keuze hebben wij een interview op onze site gepubliceerd: wijnemenjemee.nl/nieuws/hoe-de-noordzuidlijn-bijna-in-de-boerenwetering-was-gebouwd Ook Parool-journalist Bas Soetenhorst is hierop ingegaan in zijn boek: Het Wonder van de Noord/Zuidlijn

youtube.com/watch?v=q3mWV5BT9Zo

Het beste wat er gebeurd is in de afgelopen jaren

...

...

...

...

Is deze draad gelinkt in Sup Forums of wat

...

>ameriganen

Mijn ambities als een rijder

Ik zal het niet ontkennen ik ben een rijder
Je wilt niet met mij neuken
Heb de politie om me hielen
Maar ze kunnen niets doen tegen een G

...

>wat is vachtflikker

"Islam is de religie van vrede, terroristen zijn geen echt moslims. Maar als je gematigde moslims beledigt ben je intolerant en is het je eigen schuld als je iets overkomt"

...

Even ter informatie, niemand is geïnteresseerd in je domme kutplaatjes van Sup Forums