/norgetråden/

Alt For Norge-utgaven

Forrige:

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=BjE2iq7BPMc
youtube.com/watch?v=5PeKcWCC-tw
cambridge.org/core/journals/journal-of-wine-economics/article/an-examination-of-judge-reliability-at-a-major-us-wine-competition/15EF999FBAC63C5FB6DCF1C2F4BB6655
cambridge.org/core/journals/journal-of-wine-economics/article/an-analysis-of-the-concordance-among-13-us-wine-competitions/0133849E8FD76B5D20A13C9F720EE102
cambridge.org/core/journals/journal-of-wine-economics/article/how-expert-are-expert-wine-judges/A9F356BC73B3E38F8DF81C7D70F80D10
vg.no/nyheter/innenriks/stortingsvalget-2017/ap-hyret-advokat-for-aa-stoppe-nrk-sak-om-stoeres-vennetjenester/a/24136381/
vg.no/nyheter/innenriks/stortingsvalget-2017/skatteekspert-kritiserte-stoere-og-fikk-telefon-fra-ap-foelte-meg-truet/a/24136957/
dagbladet.no/nyheter/forskere-trodde-lenge-at-dette-var-en-mann-nye-analyser-kan-endre-vikinghistorien/68678539
chessbomb.com/arena/2017-fide-world-cup/05-Carlsen_Magnus-Bu_Xiangzhi
twitter.com/AnonBabble

Forste for Marlboro

youtube.com/watch?v=BjE2iq7BPMc

...

får vell stå opp jeg da

...

...

Eksplosjoner i Stockholm.

Privatiser lånekassen.

Privatiser morgen.

Privatiser jv

Hvis du noen du kjenner har gitt sin mening om vin, så kan dere smelle dette i dem neste gang.

youtube.com/watch?v=5PeKcWCC-tw

Det er ingen som faktisk kan forskjellen.

Tull fåvæ, sikkert jævlig mange svindlere ute og går men det er absolutt mange folk der ute som har veldig god peiling på vin.

germanske jenter

Det er det ikke.

cambridge.org/core/journals/journal-of-wine-economics/article/an-examination-of-judge-reliability-at-a-major-us-wine-competition/15EF999FBAC63C5FB6DCF1C2F4BB6655

cambridge.org/core/journals/journal-of-wine-economics/article/an-analysis-of-the-concordance-among-13-us-wine-competitions/0133849E8FD76B5D20A13C9F720EE102

cambridge.org/core/journals/journal-of-wine-economics/article/how-expert-are-expert-wine-judges/A9F356BC73B3E38F8DF81C7D70F80D10

>disse tre studiene viser at ikke finnes en eneste person i verden som kan noe om vin, alle bare famler i blinde

Stemmer litt på Store

...

Tre eksempler
>Jeg har rett, ingen studier kan bevise meg feil!

Lag din egen studie da, skinkerytter. Eller så får du finne noen studier som beviser at vinsmakere kan forskjellen.

>cringe

Sier den korrupte fyren som ringer folk for å trekke kritiske uttalelser om hans person.

Stå opp nå eller vente til Liverpool - City matchen?

>Dfn når forste renn om mindre enn to måneder

Kanskje jeg skal gjore noe i dag....

Kanskje. .......det......

Hva mener du

Hva skal jeg handle på Kiwi i dag da gutter?

Ikke fått med deg at de ringte og presset en fyr til å trekke uttalelser om Stǿre som skulle være på print på NRK?

Norske matbutikker er de verste i verden

Gi meg linken

Hvordan det a

Uenig. Blant de beste i verden fåvæ.

Det er to som jeg har lest, i denne rekkefǿlgen:

1. vg.no/nyheter/innenriks/stortingsvalget-2017/ap-hyret-advokat-for-aa-stoppe-nrk-sak-om-stoeres-vennetjenester/a/24136381/

2. vg.no/nyheter/innenriks/stortingsvalget-2017/skatteekspert-kritiserte-stoere-og-fikk-telefon-fra-ap-foelte-meg-truet/a/24136957/

Burde vel hoppe i dusjen....... nå.......

Men det blir jo fole bråkete da å hoppe i dusjkabinettet.

HAHAHAHA MENN BTFO!!!!!!1
>Ifolge en svensk studie kunne kvinner ha hoyere rangering enn menn under vikingtida
>Forskerne tror at kvinnen var en kriger, at hun jobbet med taktikk og strategi, og at hun kunne lede tropper i strid.
Kvinner er bedre enn menn til alt, selv å være krigere!!

dagbladet.no/nyheter/forskere-trodde-lenge-at-dette-var-en-mann-nye-analyser-kan-endre-vikinghistorien/68678539

>Hvordan det a
Elending utvalg i forhold til så godt som alle andre land i verden. Du finner bare de samme varene og merkene i alle butikker.

(((Svensk studie)))

Tar jeg med ein klype salt for å si det mildt

Samme det
Hvorfor er det sånn?

Har lyst å slikke rumpe

Pga. (((Norgesgruppen)))

HAHAHA menn kan jo ikke gjǿre noe riktig hehehe. Tror faktisk ikke menn engang var de beste hǿvdingene.

Alle vet at vikingene så sånn ut

Jepp. Ingen var hvite fåvæ, selv ikke kvinnene. Vet ikke hvordan hele den naturlige befolkningen i Norge endte opp som hvit, men det er i hvert fall helt sikkert at ingenting vi er stolte av er "vårt" fordi alt tilhǿrer negere.

Brev rumpehull

Slutt å bruke disse tilbakestående parentesene.

...

Kan ikke du bare stikke og henge deg? Ingen vil ha deg levende

Rolig nå unge mann

my... nordic.. brothers

Så så, ingen grunn til å bli sur i stumpen bare fordi folk ikke liker det elendige megmeget ditt.

>Vargbreving
>Bra megmeg
heng deg fåvæ

nå er treningen trent

jeg har skikkelig fylleangst gutta...

fy faen

Våkna du opp i ditt eget spy på fellesdassen for kollektivet, med tannkrem spruta utover hele ansiktet?
(Ikke at jeg gjorde det...)

Nei, passa ut etter nattings og tror jeg har brukt altfor mye penger altså

Tror kanskje jeg runka hoylydt også... fy faen...

>Han pumper jernjöden
Nei fy faen

VI

Jeg sovna hos ei dame i 50 åra (var faktisk milf) forrige helg. Jeg hadde lyst å pule men endte bare opp med at hun runka meg. Jeg kom ikke da, var for full til det.

LOL

VAR

...

Fyllesex suger as.. Du er kåt som faen, men er alt for nummen av alkoholen til å komme, så det blir bare masse törrjokking helt til du gir faen og legger deg.

...

Begynner å regne igjen ja....haha....fy....FAEN

Dette gjelder bare for folk i dårlig form

Morran, gutta.
Hvordan står det til der hjemme?

Har blitt runka av ei gift dame på nach

En gang var det ei dritfull 50-ish (ikke så veldig fin egentlig) dame på en pub som ville ha meg med rett nedi gata for å henge opp et skilt. Jeg og en kompis sa ja og ble med, så fant vi ut at det var en skiltet til en sexsjappe som hu eide. Hu hadde også sin yngre feite kusine eller noe slikt der, altså et familiemedlem. Det endte med at kompisen min piska hu feite kjerringa og jeg nesten ble sugd på en dass av gamla for kompisen min blei fyllesur og vi måtte stikke. Var rimelig dritings den kvelden.

Hadde blitt forbanna hvis noen dro meg vekk fra et sug

slutt å vær degenererte

Sier han som brever greven i norgetråden

Det var jo litt kjipt, men hu var jo egentlig litt motbydelig så det var egentlig like greit.

Må vi egentlig do?

Jeg vil slikke fittene til mǿdrene deres.

Joda, men trenger ikke å se på henne mens hun gjor det

Var med en kompis som rævkjǿrte en dame midt på gata for noen måneder siden. Han ble anmeldt for voldtekt. Litt trist egentlig.

Hva het denne butikken?

da har man stått opp da

Hvem /sjakk/ her?

Spisestatus: Tre(3) stykk havreknekkebröd med salami, ost og paprika.

Slurkestatus: Et stort glass med Tine™ Lettmelk.

Så här levde våra förfäder gutta

det skal være en ®

Heng deg, Sverigeanon.

Dräp dig själv, Rullstolsautist.

hvem FAEN bryr seg

Hvor kan jeg sjå

...

chessbomb.com/arena/2017-fide-world-cup/05-Carlsen_Magnus-Bu_Xiangzhi

kanskje jeg bare skal gi opp

nei det må du ikke gjore!

det skjer jo ingenting

Hysj, kineseren tenker.

Når vet man att man er full?

Spisestatus: tre skiver grovbrod med stekt egg
Slurkestatus: to liter vann

Når du får lyst til å kaste opp og drite deg ut.

Når du forteller fremmede om jodene og deres knep uprovosert, da der du full

Disse are ganske gode.
Teit at de er bannlyst i Norge.

trist at vi nesten ikke har noen frokostblandinger i Norge fåvæ. synes vi bor inn i EU så vi også kan få gode frokostblandinger

Hvorfor er de det?

Det er jo ikke sunt da fåvæ. Er jo masse sukker i det.

Ja det er det nok, så ikke anbefalt som hverdagskost.
Perfekt frokost på en fridag derimot.