/Norgetråden/

Forrige:

Other urls found in this thread:

vg.no/protokoll/send-oss-din-stemfie/1979
dagbladet.no/kultur/frykt-forer-fordommer/68677347
bt.no/nyheter/lokalt/i/rQ4Ow/Endelig-gift?utm_campaign=Echobox&utm_medium=Social&utm_source=Facebook#link_time=1505031965
youtube.com/watch?v=ds_m2guX2OM
youtube.com/watch?v=hVnetZUJOQY
twitter.com/SFWRedditGifs

...

>mitt forbilde

...

Bara hälsar från öst och hoppas på att ni får ett trevligt val med en seger på högerkanten.

Hva er det egentlig som er galt med dette? Hierarkier er da vel ikke verdens undergang?

[stenger kommentarfelt]

1488

Påminnelse:

Jo mer innvandring, jo flere arbeidslǿse innvandrere får vi.
Jo flere arbeidslǿse innvandrere vi får, jo mer press vil politikerne legge på arbeidstakere sånn at flere skal inn i jobb og få den integreringen som ǿnskes.
Jo flere innvandrere som kommer ut i arbeid, dess færre jobber blir det for fattige nordmenn som sårt trenger de samme jobbene selv, gjerne nordmenn som sitter i denne tråden og har vært naut men vil gjerne ut i jobb.
De innvandrerne som ikke får jobbene som egentlig tilhǿrer dere, tar istedenfor velferdspengene som tilhǿrer dere.

Med mer innvandring blir de fattigste nordmennene mer fattige, så vel som de aller fleste nordmenn.

>tar meninger fra norges Breitbart seriost

((((Dette er en uhoytidelig måling for hva leserne i denne saken mener. Resultatet trenger ikke være representativt for gjennomsnittet av befolkningen.))))

>norges breitbart
tilbake til r/norge med deg din skitne jöde

Kanskje jeg skal kjope meg en...

hvorfor er det ingen parti på venstresiden som er imot innvandring

når jeg tenker etter er jeg egentlig for mer innvandring. Bare ikke negre, menn eller gamle,

Vet ikke helt. Det er litt rart egentlig.

>rom-folk: vi tigger for deg

For en tåpelig ting å si (skrive).

Når sandnegrene sender flyktninger sender de ikke sine sote jenter, de sender voldtektsmennene, de som er for dumme til å arbeide og de kriminelle.

Det er en del av venstresiden som kaller seg venstrenasjonalisme. Det er gamle 68'er fra arbeidersida som vil ha bedre kår for norske arbeidere.

Hans Rotmo er en slik kar, og du så jo hva som skjedde da han kom med sine nye album for noen år siden. Alt han gjorde var å gjengi en holdning blant mange innad i de gamle kommunistpartiene, men som nå har blitt gjort stuerent.

De henges ut som rasister og mister sine verv.

Vi må bygge en mur, med en stor nydelig dor i (til jentene deres).

germanske jenter

virkelig fikk meg til å tenke

>smeller sassy muslimsk jv på tjukka
>hun föder mulattsönner som vokser opp med identitetskomplekser fordi de ikke er ordentlige nordmenn
>de begynner med "muh heritage" breving på Sup Forums og Sup Forums fordi de er 50% durka durka
>de blir radikalisert og du har nå mannlige jihadister i Norge

vg.no/protokoll/send-oss-din-stemfie/1979
Hva faen

dagbladet.no/kultur/frykt-forer-fordommer/68677347
(((Dagbladet)))

Skulle onske det fantes et sånt parti.

Fffffy faen
bt.no/nyheter/lokalt/i/rQ4Ow/Endelig-gift?utm_campaign=Echobox&utm_medium=Social&utm_source=Facebook#link_time=1505031965

Frykt er et overlevelsesinstinkt.

Hur kan autisten där rösta om han bara är 17?

kom til danmark, Dansk Folkeparti er strengt anti-immigration, anti-EU og nationalistiske, men socialt og okonomisk venstreorienterede

nazbol?

hvem /17 år/ her?

Tror 17 åringer som fyller 18 i år kan stemme

((Ervin der evige Jude))
Hver gang. Husker sviker-Jonas dro han opp på siste TV-debatt, det var kringlete.

Trond Andresen fra Trondheim var vel aktiv i SV eller Rǿdt, for de syntes han ble for rasistisk.
De gamle arbeiderne som ofte var gutta på gulvet i disse partiene på sent 70 og tidlig 80-tall har blitt skvisa ut.
De regnes ikke som hoyre, men de snakker om jǿder og da er det ut med en gang.

Jon Færseth, Didrik Soderlund og Jens Brun Pedersen sorger for å rydde opp.

Nu kommer städaren!

Ah, då förstår jag. Synd att vi inte hade det i 2014, då hade jag fått rösta SD

Meg nederst fåvæ

STEM SV

FǾKK HVITE MEN

Herregud, snakker de om joder? Snakker om å la seg narre av kapitalistene. Mye av det som sies om joder er egentlig ganske riktig, bare man bytter ut ordet "jode" med "kapitalist". Så hvorfor ikke bruke det riktige ordet istedenfor? Å mase om joder er bare ren idioti.

Noen som vil starte operasjon Falskflagg på VG? "Jeg stemmer rödt fordi jeg hater hvite" og sånt. Vi kanskje kan få folk til å stemme FrP

Ikke så dumt. Men hva med bildedokumentasjon?

Hvordan skal man liksom falskflagge på VG når man må bruke facebooken sin?

>Han har ikke minst 15 falske fjesbok-profiler

Det ville krevd noe så avansert som en falsk Facebook-konto. Vi kan spör han derre hackeren Sup Forums, kanskje han vet hvordan man lager en sånn.

Hvorfor falskflagge på VG når man kan gjore det anonymt på jodel? Har holdt på slik på jodel i en måned nå, og med gode resultater

tror ikke at en sånn kommentar får noen som helst til å endre sitt politisksyn kanskje med unntak av noen drittunger som mest sannsynligvis ikke skal stemme uansett

>dfn du vil aldri mote en sot syrisk jente en kald, mork host som er helt alene i landet og bli kjent med henne og la henne flytte inn hos deg og varme og troste henne sene hostkvelder og lære henne norsk mens hun lærer deg arabisk og utvikle ett dypt forhold med henne og gifte deg med henne.

heng deg rasemikser

>Dfn hun blir steinet av familien sin

Nå kommer jeg og henger deg

>dfn de dode i syria og du lot henne gråte mot skulderen din mange hostmorke kvelder

>dfn alt dette men med en russisk politisik aktivist-pige som flygtede fra putin

Vis oss eksempler.

Joda, men må ikke man ha nummeret sitt som bekreftelse?

A-arne?

gikk og stemte frp nettopp jeg hehe : )

Heng deg

antydning at det går ann å flykte fra ham xaxaxxaxaxaxxax

youtube.com/watch?v=ds_m2guX2OM

Når man er på lan, holder man seg under hele greia eller deler man faktisk toaletter med tusenvis av andre mokkete hårete tapere

...

Vi hårete tapere er ganske renslige

Hvem er deg her?

Alle, forskjellige jodler

Men hva er strategien din? I den ene sier du at Kåre er antisemitt, og i de andre så kritiserer du venstresiden?

Noen menn vil bare se verden brenne

Noen menn vil bare se verden brenne.

Noen branner vil bare se verden menne.

Noen menn vil bare se verden brenne

Noen verden vil bare se menn brinne

Noen se vil bare brannen menne

Noen vil bare brenne en svenne

Noen Bergensere vil bare se Brann vinne.

Noen brenner bare svenner

Noken her?

Kjorer på med ein liten dusj eg

Ja, mot meg borte med klatreveggen.

eg kjem med deg eg

:)

Noen svenner brenner venner

Dette er fin tråd

God gammeldags trolling, liker å se begge sider hisse seg opp og krangle

Disse altså

Kåre Willoch-jodelen var ment som et angrep mot Israelelskere

folk som bruker jodel fortjener ikke bedre, det er fullt av hanreier

Så da arbeider ikke du for et spesielt resultat som for eksempel at folk blir mer rǿdpillet?

Veldig goy å trolle/agne dem

Utfallet blir at folk blir mer rodpillet, selv om det i seg selv ikke er min motivasjon for å gjore det

Fortsatt morsomt å drittbreve der. Traff også en jente fra jodel

hvordan vet du at de blir mer rodpillet

Fortell

vi hater staten, men elsker landet

>Bæsjebrever i en Jodel
>En jente kommer og, naturligvis som jenter gjor, identifiserer seg som en jente i tråden
>Vi begynner å snakke
>Sporr om snap
>Hun er turbonormiss
>Tar henne med ut senere
>Hun synes jeg er morsom (brukte bare autismehumor her og der)
>Puler rundt i en måned eller no
>Jeg flytter ut av byen, vi snakker fortsatt noen ganger
Hun var ganske ok, men likte ikke normissdriten fåvæ

ser det rart ut å bruke pass som id i butikken?

du er en jævla normissdritt

Jeg er vel det nå..

Jodel vil ikke finne min plassering selv om jeg har satt på plassering i innstillinger. Noen som vet hva denne feilen går ut på?

Det som drar ned jodel er normissene, men drittbreving er goy for det

Bare for ordens skyld, siden jeg er nysgjerrig på hva dere mener: hvordan definerer dere normisser? Hvem er normisser og hvem er ikke?

Jeg er normiss, du er ikke normiss.

ekte animeneger timer
youtube.com/watch?v=hVnetZUJOQY

...

Men seriǿst svar da

Dere som bare får tekstmeldinger fra partiene har det egentlig ganske lett. Jeg ble tafset på av en kvinnelig politiker i går.

Knivstikking i kirke i Birmingham