/norgetråden/

Aldri glem-utgaven

Forrige: Dette er den ekte tråden! Trenger ikke valgtråd så jævla tidlig!

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=lmGqG3grTrg
youtu.be/2ql5tkK1jdk
twitter.com/SFWRedditVideos

/balt/

...

Rettmessig tråd.

DUBLETTER

Hvordan får jeg tak i dynamisk IP fra Get?
Vil drittbreve litt oftere fåvæ, kanskje bli bannlyst med noen ganger også.

Er ikke de fleste IPer dynamiske i dag? Sjekk hva adressa di er nå, trekk ut modemet i 10 minutter, og se hva adressa er etterpå.

Dulter denne gutta. God natt

>han har ikke stemt MDG
Noe er jævlig galt med deg.

Hvem parti skal jeg stemme på?

Vi skal alle få oss en jv i 2017 gutta

DETTA ER TRÅDEN VI FORTJENER!

Prǿver det. Hva skal jeg breve for å bli utestengt?

Stǿtter denne tråden. God natt.
Senterpartiet, så klart.

Vel, jeg er fornoyd

Kan godt like et parti som fokuserer på miljoet, men hvorfor i helvete skal jeg stemme på et parti som KUN fokuserer på miljoet og ingenting annet? Å deetablere olje- og gassindustrien så fort som MDG vil (helst i går), vil fullstendig ruinere norsk okonomi.

For ikke å snakke om at jeg faktisk er en hvit mann, og MDG hater meg på grunn av det.

Hvorfor stemme på et parti som KUN fokuserer på innvandring?

Vil Senterpartiet kunne gi meg en jv for 2017 er omme?

>trådautisme

>okonomi er viktigere enn fremtidens liv og natur
Du er jo helt syk i hue.

Har vel aldri sagt noe om hvilket parti jeg stemmer på? Jeg finner det bare vanskelig å ville stemme på et parti som åpenlyst beklager min eksistens som hvit mann. Jeg trenger ikke spesialbehandling, jeg vil bare ikke bli kontinuerlig demonisert. Dette inkluderer MDG, Rodt, SV og til dels Venstre.

FAEN TA AMERIKANERE

Senterpartiet vil skyte alle jver.

>okonomi er viktigere enn fremtidens liv og natur
Jeg er ingen kråke. Du kan legge bort stråmannen.
Du må vel selv innse at det vil bli vanskelig å omdanne Norge til et mer gront samfunn hvis okonomien går fullstendig dukken?

Vi er allerede rik, nå er det på tide å tenke langsiktig.

>tenke langsiktig
så kaste ut alle negere og ikke-skandinavere med andre ord?

Hva har du tenkt til å erstatte olje med?

Store deler av oljefondet er allerede lovet bort i form av pensjons- og trygdeutgifter. Vi er kun rike på papiret. Å opprettholde levestandarden på samme eller tilsvarende nivå som i dag fordrer fortsatt okonomisk vekst. Vi må sikre at den bærekraftige og miljovennlige okonomiske primus motoren faktisk er på plass for vi avvikler den gamle.

Fornybar energi.
(Hort om solarpanel?)

>tenkt
Hadde han gjort dette hadde han ikke stemt MDG. De påstår å tenke langsiktig, men å legge ned 57% av okonomien for et alternativ er på plass er det motsatte av langsiktig tenking.

Vi er allerede selvforsynte, skal vi ha en okonomi som består av 50% energisalg til våre naboer?

Tja, hvorfor ikke?

fy faen heng deg

Har du hort om penger? Solcellepanel er jævlig dyrt, og det koster jævlig mye penger å sette opp. Hvor skal vi få penger til å produsere (evt. kjope) og montere alle panelene fra, hvis vi legger ned oljeproduksjonen?

Daglig påminner.

>å nei, pengene våre
Vi er verdens rikeste land, det er på tide å ta vare på naturen og redde verden. Hva så om vi mister litt penger?

Vi bruker dette tråden fåvæ. Unskyld for at jeg brevet i det andre tråden.

Minner om at de fleste som döde i tvillingtårnene var skitne finansjöder og at det derfor er ingenting galt med å le uironisk av angrepet.

skal jeg ta meg to (2) skiver med salami, majones, og agurk til kveldsmat?

Nå er det blitt så kaldt ute at jeg legger fiskehanskene på hylla snart. Fy faen.

Faen as gutta, lastet ned Knusk på telefonen, har ikke fått samsvar med en eneste jente

Noen som kan lage en slik en, men med Voe og norsk tekst?

Du misforstår poenget hans. Hvis vi legger ned oljeindustrien vil vi ikke ha penger til å gå i gang med fullskala produksjon og montering av solcellepanel. Vi trenger oljeindustrien for å finansiere det gronne skiftet.

HAHAHAHAHAH NASSISSME IKKE SANT
FY FAEN DET ER JO ET KLASSISK SÅKALT MEM
HHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAHAHAHA DU KAN Å SPOKE
FY FLATE

Tanker?

Hva med nassene og nassebreverne?

Tenker at det er litt av et artig sammentreff at du brevet et bilde av akkurat den kroppsdelen der. I skrivende stund utskiller jeg avforing fra nettopp den kroppsdelen som er avbildet.

>vi kan ikke fjerne (den farlige) oljeindustrien, den skal jo hjelpe okonomien mi-... vår
Sverige klarer seg uten olje, da kan vi også klare oss uten olje.

jeg er ikke homo jeg er ikke homo jeg er ikke homo jeg er ikke homo jeg er ikke homo jeg er ikke homo jeg er ikke homo jeg er ikke homo jeg er ikke homo

Æsj, alt for hårete fåvæ

Tror jeg kan lage dette selv, men er det noen som vet hva den filtereffekten som er brukt heter? Har testa alle nå og får ikke noe lignende resultat.

ville tatt deg hardt

dette

er det mulig

Sverige har ikke hatt oljeindustrien som fremste vekstårsak i 40 år. Det har vi. Er da elementær logikk å forstå at vi ikke kan legge ned over halvparten av okonomien over natta. Vi vil ikke ha råd til verken velferdsgoder eller infrastruktur. I beste fall vil vi måtte velge mellom de to. Et gront skifte med en okonomi som har opplevd en nedgang i verdi på 57% kommer ikke på tale. Vi vil ikke ha råd til det. Brevingen din bekrefter bare min mistanke om at MDGere i realiteten er skap-konservative som kun megmeger om "det gronne skiftet" for at okonomien skal kollapse og velferdstaten skal måtte legges ned.

Prumpet du mye? Prumping er nemlig mitt fagfelt...

*prump*

Folk blir mindre attraktive når de blir eldre, ekstra nyhetssending klokka to!

Hva skjedde?

>det bildet
>mindre attraktiv
Nei nå altså
Ville danset salsa fra Roma til Drammen ifort betongsko og tornedildo kun for å la henne kastrere meg med en pappkniv.

Jödiske kirurger

Når skal dere stemme, gutta? Er NAUT, så jeg vurderer å mote opp når valglokalet starter. Innafor å kle seg ut?

Hun ser jo helt jævlig ut på det siste bildet.

KNUT MEG HARDT PAPPA

Hörte rykter om at The Impartial Truth er en svarting da gutta. Han er en av de "NS for alle folkeslag!"-gjengen, men hva skal negere med NS når den eneste måten de overlever på er å suge blod av den hvite mann?

Uansett, jeg önsker han all lykke som er.
youtube.com/watch?v=lmGqG3grTrg

>hun ser jo helt jævlig ut på det siste bildet

Du blir kanskje overrasket men tyskerne hadde alle slags folk som soldater. De var ikke imot andre, men for seg selv.

Haha, fy afen.

Negrene kan dyrke nasjonalsosialisme innenfor sine egne statsgrenser. Hvorfor skal vi stoppe dem i å gjore det?

Tror dere virkelig negere sör for Sahara vil få det bedre om de skal klare seg på egen hånd? Uansett er det helt imot den afrikanske psyke å ikke ta i mot gibs om de kan få det.

Klarte og kræsje i en rundkjoring der politet stod og viket i avkjoringen ved siden av.

>Fortsatte å kjore, de setter på lysa.
>Fem timer tidligere drakk jeg en gin, hadde royket en joint hasj og tatt en stilnoct.
>De kommer og sporer om forerkort, hadde ikke det. Ga vognkortet
>Han spor om jeg har drukket noe ikveld, sa det var lenge siden, så han ville jeg skulle blåse. 0.0 var resultatet.
>"Annen narkotika da?"
>"Hehe, nei fokuserer på skolen, kom akkurat inn på universitet."
>Horer de prate utenfor at de ikke har mistanke om noe mer.
>Går ut å prover å bytte dekk som hadde punget, mens dem står og ser på meg, klonet som faen.
>Det virket som de måtte videre og spurte om jeg vil godta et forelegg på uaktsom kjoring. Hadde sagt at jeg ble distrahert av radioen.

Hvordan funker det med forelegg, vil jeg få det i posten da? Og hvis jeg er uening må jeg ta det til tingretten? Ville bare ha de vekk så fort som mulig.

>betal for å få fri tilgang til å bruke programvaren vår!
>nei nei, dette får du ikke lov til å se på!

Hvorfor i helvete skjonner ikke programvareprodusenter grunnen til at piratkopiering er så ut utbredt?

Fytti helvette mann... Du slapp jævlig billig unna og burde takke Gud

Politiet skal vel strengt tatt informere deg om hvordan prosessen rundt forelegg funker. Mulig de hadde det for travelt, og at du ikke spurte. Du får det i posten. Anbefaler deg på det sterkeste å betale det. Hvis du er uenig vil du bli anmeldt for uaktsom kjoring, og det vil bli rettsak ut av det. Ettersom politiet faktisk så deg, og mest sannsynlig har fotografisk bevis, kommer du til å tape og må punge ut enda mer penger i tillegg til bota. Merknad på rullebladet får du også.

har rett, du slapp billig unna. Betal forelegget og pris deg selv lykkelig.

men kan man kalle en man har sprutet i et par ganger jentevenn?

Post bilde. Jeg er den eneste her som har brevet et fittebilde jeg har tatt selv.

Nod skaper sterke menn og handlekraft. Etter en periode med okonomisk og befolkningsmessig nedgang vil det til slutt finnes motivasjon for å stable seg selv på beina igjen. Media vil sikkert hyle og grine for "offa folk som dor og sånn" (selv om det skjer hele tiden uten at noen bryr seg), men jeg tror det er det det afrikanske kontinentet trenger. De trenger en dyptgående krise som de selv klarer å karre seg ut av. Det vil fore til okt selvtillit og tillit til institusjoner og lover.

Fy faen regner no helt sjukt ute nå

Hvem bor du?

kan poste med norgetråden lapp neste gang

Sprutet i? Hva mener du? Tisser du i munnen hennes?

Ikke en dråpe i Trondheim

jaja... får vel stille alarmen til kl 10... ut og stemme ja... fy faen

Brev dette fittebildet.

Regner det ikke hos deg?

Ja. Det var fem timer siden drinken, men 10-20min siden hasj og stilnoct. Klarte nesten ikke holde balansen noen ganger.

De gjorde nok det, spurte hva som skjer hvis ikke godtar forelegget, da anmelder hun meg til retten. Betaler forelegget. Kunne fort blitt mye mer her. Kjorte oppå en 30cm hoy kant, raslet buskene og kjorte ned.

Du vet vel hva du skal stemme?
Så det ikke smeller.
youtu.be/2ql5tkK1jdk

Regn er koselig da.

Alliansen trenger alt de kan få

Synes du er en jævel som brevet det fittebildet fåvæ.

tror han sikter til den slitne botox looken, hun hadde sett bra ut nå hvis det ikke var for det

Hvorfor?

blir vel hoyre på meg tenker jeg

Bare når jeg tisser og sæder på mitt eget ansikt.

Du gjor det riktige. Utforskjorsel alene kvalifiserer til forelegg. Kombinert med kjoring uten gyldig forerkort ville blitt anmeldt i 99% av tilfellene. God sjanse for at de hadde tatt deg med på stasjonen også, og da kan du slenge med ruskjoring og bruk av ulovlige rusmidler, med alt det medforer. Betal bota di tjommi, og sett pris på flaksen din. Ville ikke spilt lotto med det forste, kvota di er oppbrukt.

FrP! FrP! FrP! Håper at å stemme FrP kan öke sjansen min til ha sex med Siv.

Vræææ~ææææææææl

Er ikke trist for at årebrot er dod jeg da

Hvorfor ikke? Om du var enig med ham eller ikke, var han likevel en klok mann.

paizuri

Nei han var dum og likte AP også

Hvilket parti vil gjǿre genmodifiserte revegutter ekte?