/norgetråden/

Sylvi er vår venn-utgaven

Forrige:

Other urls found in this thread:

andreaasveinsdottir.blogg.no/1505231813_hvorfor_sensurerer_dere_jenter.html
martinehalvs.blogg.no/1505130300_det_er_helt_normalt.html
mammatilmichelle.blogg.no/1505232004_nakenvideo__mitt_svar_p_puppebildekritikken.html
youtube.com/watch?v=g_gRCOfZ8BI
regjeringen.no/no/dokumenter/handlingsplan-mot-antisemittisme/id2516367/?q=antisemittisme
twitter.com/jehorowitz
theguardian.com/commentisfree/2017/sep/06/white-people-solution-problem-munroe-bergdorf-racist
twitter.com/SFWRedditImages

Jesus velsigner denne tråden.

Godt

Denne tråden er bedre.

negere er kule
jeg vil bli neger

Brev noe vakkert.

jeg kan gi deg litt negerarbeid
lonna er lav

For å henge og slenge utendors, og bare nyte dagen.

Syvende for rettmessig hyssing

>han betaler negrene sine

>negere er kule
Jödisk megmeg.

Har du startet på negringen da?
Det er tross alt ikke så lenge til jul, vet du

Kan vi bumpe denne litt for å gjöre den rettmessig?

Enig. Dulter med litt Sigrid jeg, hvis det er greit

Lurer på hvor mange forskjellige norske etternavn vi har

Samme her.

dfn utenlandsk etternavn

Mitt etternavn er særnorsk.

Situp 10/100

...

Det er nok en god del
Bare i min slekt har jeg to navn som det er mindre enn 1000 personer som har
Har også et som er på omtrent 1000 i norge og 10 000 i danmark

Voe er for god for denne dekadente verdenen ;_;

Etternavnet mitt har rundt 300-400 stk, og det er særnorsk. Fǿles godt.

*bra brev. Dult.

sagemannen er kommet

Hva synes dere om frigjoringen flere norske bloggere har kastet seg på nå med å poste bilder der du ser brystene? Jentebryst er ikke mer spesielt enn guttebryst. Som f.eks her, de to fra paradise:
andreaasveinsdottir.blogg.no/1505231813_hvorfor_sensurerer_dere_jenter.html

Definisjonen på en neger. Blodsprengte oyner, svart som asfalt og stjeler iPhones.

hu er en dekadent drittkjerring selv fåvæ

Jasså?

...

det har 100% med publisitet og klikk å gjore, og 0% med "frigjoring" å gjore. om det blir greit at jenter går topplose rundt i hverdagen kan islam likesågodt ta over fåvæ

Såklart har det med publisitet og klikk å gjore.
martinehalvs.blogg.no/1505130300_det_er_helt_normalt.html
Men vhrfor synes du det ikke skal være greit å gå topplos?

Jeg hakke no lyst til å bli arrestert jeg

Ikke faen.

Sokte på SSB nå og mitt etternavn er det visst kun 50 stykker som har. Mellomnavnet mitt er det 3000 som har.

Jeg pröver å komme på en morsom kommentar, men får det ikke helt til. En liten pupp for mennesket... et stort bryst for likestillingen? Faen så idiotisk

Heng deg pedofaen

Det er greit på stranda og lignende, men pupper er seksuelle ting. Det er ikke greit å gå med pikken ute derfor er det ikke greit med pupper heller. Det er også bare nok et steg på veien til den totale nedbrytelsen av vår kultur og vårt samfunn.

mammatilmichelle.blogg.no/1505232004_nakenvideo__mitt_svar_p_puppebildekritikken.html
mammatilmichelle postet jo denne også. Det blir jo goy for barna at klassevennene deres kan se.

Menn tenner seksuelt på pupper og hvis kvinner skulle gått rundt topplöse ville noe av mystikken rundt kvinnen gått tapt, og det ville gjort sex mindre interessant.

innför muslim

e-er vel g-greit nå som det nesten er torsdag, i-ikke sant?

Ja, dem er seksuelle ting. Men burde det være det?

JEG HAR SÅ FOKKINGS LYST TIL Å KNULLE DRITTEN UT AV SANDRA JEG TROR JEG KLIKKER

SEKSUELL FRIGJORELSE er kodeord for POLITISK KONTROLL.
Få på dere klær, kjerringer.
youtube.com/watch?v=g_gRCOfZ8BI

Nei, vi må få bort med seksualiseringen av kropp, pupper, kuk og fitte.

Jeg liker når jenter poster bilder der du ser nipplene gjennom skjorta eller nudes så jeg synes dem bor fortsette med det

Det har ingenting å si om de "burde" være det eller ikke, de er det. Det er bare marxister, sosiologer og andre idioter som tror at alt avhenger av kultur. Store pupper er et tegn på samme måte som brede hofter på at kvinnen er fruktbar og egner seg som en mor, derfor gjor det mannen opphisset. Det er biologisk, du får ikke forandret på det uansett, så ikke prov, jævla marxistsvin.

Skjekket mine navn på nytt, det var mindre enn jeg husket

Mitt etternavn: 600 i norge, 10 000 i danmark, 1000 resten av verden
Moren min sitt: under 40
Bestemoren min sitt: under 100
Navn i farfars slekt: under 150

Slå den, du!

...

Håper du forstod at jeg med vilje agnet litt. Jeg er jo såklart helt enig, og synes det å poste puppebilder som neon av disse bloggerne nå har ikke er noe annet enn slutty samt en måte å få klikk på. Men jenter idag prover jo å få det til at kvinnebryst er helt det samme som mannebryst og burde ikke seksualiseres. Men det skal godt gjores å la seg endre.

Hva mener du? Jeg har jo slått den. 400 er mindre. Dessuten har du 10 000 i danmark.

g-gutta........

regjeringen.no/no/dokumenter/handlingsplan-mot-antisemittisme/id2516367/?q=antisemittisme
>Oversikt over tiltakene i handlingsplanen:
>Folge med på antisemittisme på internett og i media (pilotprosjekt)

Minnes om Lorentzen og Co i Hjernevask.

Men poenget mitt er at jeg har ikke bare ett skjeldent etternavn, men også tre andre som jeg kan bruke, og alle de tre andre er under 400

400 folk har etternavnet mitt også fåvæ, og de bor alle i Norge.

Det er også bare jeg som heter mitt fulle navn i hele Norge.

Vi er ikke anti semitistisk her dog? Er ingenting galt med å være jode eller å være fra Israel.

>Håper du forstod at jeg med vilje agnet litt
Nei, det er jo minst 3 i tråden som uironisk stemmer rodt så man vet jo aldri.

>bare 6 personer med etternavnet mitt
>alle i min familie

Nei, men jeg innrommer som jeg nevnte at jeg gjerne skulle sett flere jenter poste topplos bilder.

...

>Er ingenting galt med å være jode eller å være fra Israel.

e9

Skulle likt å sett originalposten.

>skjeldent
Ok, sjekket mamma sitt også: 386
Pappa sitt var på 377.

Farmor sitt: 16,995
Mormor sitt: 7,974

>Er ingenting galt med å være jode eller å være fra Israel.
Helt enig, vi må bekjempe disse unaturlige fordommene mot joder, homofile, innvandrere og pedofile. Vi er alle like

(denne brukeren er faktisk ikke ködd)
twitter.com/jehorowitz

*slurper i seg ananasjuice*

Hva går galt i en manns liv for å bli som han der?

>det ordner seg
>er jo bare hovedstaden uansett
Fy faen som jeg hater folk som det der.

snart er det jul gutta

Galt? Han oppförer seg slik jöder har oppfört seg siden tidenes morgen.

...

...

...

*slutter å være homo*

theguardian.com/commentisfree/2017/sep/06/white-people-solution-problem-munroe-bergdorf-racist
>My fellow white people: if you’re not part of the solution, you’re part of the problem

>Han oppförer seg slik jöder har oppfört seg siden tidenes morgen.

Mhm, selvfölgelig i motsetning til alle de jödene som ikke er sånn da, naturligvis.

Skjönner ikke hvordan dere ikke har noe problemer med å se på menneskene i andre folkeslag som individer, men når det kommer til jöder er de en bikube liksom.

Hvorfor lenker du den dritten her? Kan du ikke bare ta det til Sup Forums?

Dere innser det kanskje ikke enda, men alle tyskere har et hemmelig ǿnske om å bosette seg i Norge. Bare sier det. Når levekårene i Tyskland går i dass på grunn av masseinnvandringen vil det flomme inn med (etniske)tyskere til Norge. Norge vil forbli europeisk.

men men, var bare noe jeg tenkte på

>nå
>jeg er hvit, jeg er hvit!
>når hvite er i mindretall og blir slaktet ned av horder av niggere
>jeg er ikke hvit, jeg er jöde!

>men når det kommer til jöder er de en bikube liksom.
Korrekt

Det er forskjell på å snakke generelt og universelt.
Om man sier "sigoynere er noen jævla svin" snakker man generelt. Hvis man sier "hver eneste jævla faens sigoyner, alle som en, finnes ikke et eneste unntak, er noen jævla svin" snakker om universelt. Anonsen snakket generelt og ikke universelt ettersom at han sa "joder" og ikke "alle joder noensinne".

å være #notall-fyren er så jævlig verdilost

>europeisk
spanjoler er europeiske
polakker er europeiske
grekere er europeiske
jeg gir vel faen i om Norge forblir europeisk, dersom europeerne ikke er skandinavere

polakker er innafor
men tyskere er ikke

god natt gutta

wow, vi får masse hjernevaskede ubrukelige faens tyskere hit, så bra. de samme folka som har stemt på merkel i hva er det nå, 15 år?
juhuuu

se

t. Piotr

>dfn var nære ved å bli NAUT i 2012 etter vgs.
>begynte å studere, ble normiss
>fullforte mastergrad i vår
>500k i begynnerlonn
phew, nære på, men heldigvis gikk det bra

hvemslags mastergrad fåvæ?

>hver eneste jævla faens sigoyner, alle som en, finnes ikke et eneste unntak, er noen jævla svin
Pröver du å si at dette ikke er tilfellet? Du må bli mer radikalisert, anonsen.

han svarte vel på idiotien din med noe sarkasme da, din jævla faens idiot.

enig zig*Ynere var et dårlig eksempel

sigoynerne var faktisk min forste rodpille, jævla svin hele gjengen. ubrukelige, det er som om folk med downs var smarte nok til å stjele og lage kvalme, det er sigoynere.

en siving-linje på NTNU, Trondheim fåvæ

Nei. Det er de ikke.
Slutt å vere etnonasjonalist.

Hvorfor?

oisann
*rǿdmer*

smarting du? fy faen.. skulle onske jeg ikke var en hjerneling

Da skal jeg stille meg på grensa og plaffe de ned, alle som en. Hvis de engang våger å flykte fra det rotet de har lagd i hjertet av Europa skal jeg for evig forbanne det tyske folk.

Man hörer det på bare navnet av folkegruppen at de er bånn i bötta undermenneskelig:
>sigöyner
>jöde