/Nederdraad/

nieuwe draad, dezelfde schijtpalen

Welkom: schijtpalers
niet welkom: Normale palers, Walen

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=AqokkXoa7uE
twitter.com/SFWRedditImages

/negerbraap/

Als je geen goede en echt noodzakelijke reden hebt om op je vrije dag naar je werk te gaan, dan kom je over als wanhopig en doelloos

Ja.

maar ik wil ;_;

Ga dan dikzak

ik hou je niet tegen, ik waarschuw je alleen dat je het juist negatieve gevolgen kan hebben ondanks je goede bedoelingen

Dan moet ik dus juist gaan. Ik pak de duivel bij de hoorns. Dan kan niks me maken.

Wat voor werk doe je?

doe niet zo triest

Herinnering dat vrouwen obsolete zijn:

youtube.com/watch?v=AqokkXoa7uE

Horeca stage

>stage
>werk

>vrije dag
>op stage

Is het een meisje?

ja.

>Horeca stage
Vind je het leuk om bij normaaltjes te zijn?

Nee

Noem een werk dat geen normaaltjes betreft

>moet dadelijk ook weer gaan werken
Zo erg geen zin in.

Dit was mijn werk. Nu is het stage met meer uren.

Ruilen? Ik zit op hete kolen.

Wat dacht je van werken terwijl je ontslagen bent. Dat is pas kut.

>Noem een werk dat geen normaaltjes betreft
Software developer. Kan je vanuit huis doen als freelancer, maar je kan ook met andere autisten werken.

Welk bedrijf laat je nou nog werken terwijl je ontslagen bent?

COBAL-programmeur

HAHAHAHA

Ik zei WERK. En indien je werkt in deze sector, ben je dus normaal tot de kern. Zie silicon valley, wereldhoofdstad der normalen.

Eentje die je ontslaat tegen alle regels in

Wat de neuk betekent dit nu weer?
>werken terwijl je ontslagen bent
dit doe je dus ook gewoon zelf

Wat de neuk. Hoe heet het bedrijf dan?

Dat ik niet thuis wil stilzitten

>dit doe je dus ook gewoon zelf
Leuk feitje, als jij op staande voet wordt ontslagen, moet jij de volgende dag jouw diensten aanbieden.

Ga dat niet vertellen voor ik alles geregeld en er klaar mee ben.

Ga geld verdienen dan.
Leuke feitje: als ik ontslagen word, dan kom ik niet meer

Ja, wel.

>Ik zei WERK
Waarom is software developer zijn geen werk? Je hebt natuurlijk verschillende sectoren ja, maar wat is er mis mee?

>Ga dat niet vertellen voor ik alles geregeld en er klaar mee ben.
Je bent er toch al klaar mee?

Impliceer je dat autisten werken? Het NOOTschap verlaten is het domein der normalen betreden.

En mijn werk is het minst voor normalen.

>Leuke feitje: als ik ontslagen word, dan kom ik niet meer
Zullen de meeste mensen doen. Maar het kan gezien worden als werkweigering.

Ik heb de officiële brief nog niet binnen en heb mijn advocaat nog niet ingelicht.

>Impliceer je dat autisten werken?
Ja.

>horeca
>mijn werk is het minst voor normalen
kies één

De schrobber is altijd zo'n autist ergens verstopt in een hoekje.

>COBAL-programmeur
Hahahahahahaha

waarom zijn bedden met dekens zo comfortabel?

geen zin om het bed te verlaten

Wat?

>de volgende generatie worden zulke grote hoorndragers dat Anne-Fleur een nazi lijkt
Jullie gaan jullie thuisland verliezen, jongens. En jullie kunnen niet zeggen dat jullie het niet verdiend hebben.

Als ik Anne-Fleurs hoorndrager mag zijn, dan vind ik het best.

>Wat?
Welke homo gaat nu nog COBOL leren?

Iemand die niet met normaaltjes wil werken

Want er is ook nog zoveel werk te vinden als COBOL programmeur?

Het is gemaakt om comfortabrl te zijn

Het zijn nu allemaal bejaarden die het kunnen en veel banken gebruiken nog COBAL systemen.

Nou laat me duidelijk zijn. De keuken wordt bezet door alfa's. De bediening, minstens zo belangrijk maar ondergeschikt, bedient niet alleen de gasten maar ook de keuken. Dit is het normaaltjes werk. Het bijbaantje voor de student. Gezellig enzo maar ze moeten beschikken over de normaaltjes kwaliteit: sociaal ontwikkeld zijn.

De keuken, waar ik het over heb als ik zeg horeca, is een gecompliceerde, intelligente hierarchie, waar ondanks de vele verschillende taken, bijna geen voorkennis of ervaring voor is vereist om er deel te kunnen nemen. Letterlijk iedereen kan er werken. Daarom vind je in de keuken bijna geen normaaltjes. De mensen die het daar volhouden, de stress aankunnen, die zijn minstens een beetje gek, en soort zoekt soort. Dit zijn harde werkers die niet zoveel geven om het leven van een normaaltje. Je moet ook sociaal kunnen zijn, maar zolang het het werk ten goede komt, niet de omgang. Dat geldt voor chefs en afwassers net zo. Ga maar een keer als afwasser werken in een redelijk restaurant. Normaaltjes kunnen dit niet.

Maar in de keuken ben je ook sociaal. Een keuken zonder communicatie is een probleem.

>dfw deken te kort voor mijn lichaam
>dit gevoel zullen manlieten nooit hebben

>Je moet ook sociaal kunnen zijn
Dus je moet ook een kankernormaaltje zijn.

Daar vergis je je in

maar zo kom ik er niet op tijd uit

Ja dat zei ik al kut. Alleen maakt het geen donder uit in de keuken zolang je kan meedraaien en resultaat neerzet. Je kan elke houding en taalgebruik hebben, en elk uiterlijk, en dan al helemaal in een gesloten keuken. Normaaltjes houden het hier niet uit. Die willen kletsen enzo, niet gewoon hard werken.

>dvw ik diagonaal in mijn extra lange tweepersoons bed moet liggen om te passen

>dvw ik twee tweepersoons bedden naast elkaar moet hebben om er volledig op de kunnen passen

Dan zijn mijn collega's geen normaaltjes, al hebben ze een vrouw, kinderen, vrienden en een sociaal leven, puur omdat ze gewoon doorwerken.

Maar jij bent dan ook geen manliet

gelukkig hoeft er nooit iemand naast je te liggen

Noem een normaaltje dat het volhoudt in de keuken. Dat kan je niet.
Ja. Mijn collega's ook, en ik wil dit zelf ook. Je bent echt niet meteen normaal als je een familie onderhoudt.

dvw tweepersoonsbed, alleen er is nog nooit door iemand op de andere helft geslapen ;_;

Dat klopt

Ben je liev? En sgattig?

Gelukkig is die persoon een kleine opdonder die genoeg heeft aan een kwart.

Bij het begin van de avond.

Dvw vriendin weg is voor een weekend naar haar ouders en ik een weekend niet gepijpt in de douche zal worden.
Voelt slecht man.

ik EIS seks

D R O N T E N

J-ja

>ik EIS seks
Je kan eisen wat je wilt maar je krijgt het niet zonder er zelf wat voor te doen.

maar dat betekent dus dat je haar niet mag neuqen

Wie?

stoer man, hier is je (jij)
beetje aan je flexibiliteit werken, kan je het zelf ook doen

>Het zijn nu allemaal bejaarden die het kunnen en veel banken gebruiken nog COBAL systemen.
Dat klopt wat je zegt, de taal wordt veel gebruikt voor transfers met verschillende valuta's ja(dus uiteraard gebruiken banken het). Normaaltjes beweren dat er niks fout gaat in COBOL qua transferen, omdat het ook maar tot 2 decimalen kan uitrekenen(minder kans op bugs natuurlijk; weinig decimalen=weinig bits gebruikt=kans op memory leaks heel laag). COBOL zal wel binnen ~10 jaar niet meer gebruikt worden. Het zijn immers (zoals je zegt) alleenmaar bejaarden die het kunnen(die niet lang meer zullen leven), en er is ook niemand die het nog gaat leren.

Nou en?
Dat is toch het punt van hoorndragerij?

Dronten is een plaats en een gemeente in de Nederlandse provincie Flevoland, in Oostelijk Flevoland. De gemeente telt 40.711 inwoners op een oppervlakte van 334 km2. De plaats Dronten telt zelf 28.073

Iemand aanzetten tot een strafbaar feit zoals verkrachting is dus ook strafbaar he.

Doe ik en zo bedoelde ik het toch niet.

hoi AIVD

Nee, inderdaad.

Wat moet ik er zelf voor doen?

Niet jezelf zijn

Een meid versieren en overtuigen.

>dvw toch maar ziek gemeld
voelt goed man. drie hele dagen geen slaaf zijn.

>loonslaafjes zijn blij met drie hele dagen vrij
ik ben heel blij voor je hoor

mvg, arme persoon

Goed punt.
Waar vind ik zo'n meid en hoe overtuig ik haar?

>Waar vind ik zo'n meid
Buiten je huis
>hoe overtuig ik haar?
Flirten, relatie mee aan gaan enz.

Hoe doe ik flirten?
Klinkt wel allemaal als een hooo gedoe. Meestal stappen meisjes op mij af.

>mgw ik me bedenk hoeveel de staat kwijt aan mij is

homo

Maar als meiden op je af stappen, hoe heb je dan nog geen relatie?

dit

Heb momenteel geen sociale omgeving als school/werk waar zich dat voltrekt.

NOP hier kom mieten.

Wat dan wel?

>Dronten
>NOP

Er is ik en mijn kamer