/norgetråden/

BRUNOST-utgave

forrige:

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=jO28bfTcwN4
vg.no/nyheter/utenriks/politiet-i-usa-drap-trolig-rasistisk-motivert/a/24143505/
dagbladet.no/kultur/et-onske-til-erna/68699737
youtube.com/watch?v=5va4dq_gG3M
vg.no/nyheter/innenriks/rettssaken-mot-eirik-jensen/eirik-jensen-doemmes-til-21-aars-fengsel/a/24143544/
youtube.com/watch?v=s_nufSwU-T8
samnytt.se/bekraftat-nacka-kommun-kopte-tre-bostadsratter-for-manggift-nyanland-fran-syrien/
twitter.com/NSFWRedditVideo

Tar og slurker i meg litt juice

Slik skal vi velte det jödiske korthuset:
youtube.com/watch?v=jO28bfTcwN4

dette bildet beviser jo at Listhaug er Hitler! vræææææææl!

henge?

Norska tungumálið læknar þunglyndi

þ-þú líka

Det er lov å håpe

>Impliserer at FrP ikke er det störste jödevennene som finnes på stortinget
Nå får du gi deg.

>impliserer at Sylvi ikke setter kjepper i hjulene på jödevognen

germanske brunostjenter

Afrikanske jenter

Ser blandet ut. Quadroon eller kanskje octodroon

*patruljerer tråden*

BLÅ LIV TELLER

Fine klokker

nå holder du opp

Heldigvis har Amerika sterke straff for sånne gale jævler...i Sverige hadde de fått 5 år fengsel, ute etter 3.

da går jeg da

Han överste fikk jo bare 20 år. En hvit i samme situasjon hadde nok fått mer

DE KNULLER HVITE MENN!

En av hovedsakene på VG akkurat nå er at noen afro amerikanere kanskje har blitt drept av en hvit fyr i USA
vg.no/nyheter/utenriks/politiet-i-usa-drap-trolig-rasistisk-motivert/a/24143505/
Men fargede menn er vel 7% av befolkningen i USA og begår 50% av alle drap. Og hvite folk blir drept av fargede i langt större skala enn omvendt.

Mediesjefer, sammen med politikere, står först i gasskammerköen.

>Vær så snill og fjern Sylvi Listhaug som innvandrings- og integreringsminister!
dagbladet.no/kultur/et-onske-til-erna/68699737

Får deg virkelig til å tenke

Husker mediaoppstyret rundt denne lille krabaten, selv i Norsk presse. Ble fort ganske stille men...
Hvite folk blir drept av negere på bestialske vis hver dag, men ingen bryr seg. En neger blir drept av en hvit (Zimmerman var ikke hvit) og hele verden stopper opp og alle hyler om rasisme.

>ansvar, frihet og mangfold
Ahhh....
Jeg har sagt dette i 10 år nå: innvandrere vil alltid stemme på mer innvandring, derfor er én innvandrer på norsk jord én innvandrer for mye.

Kroppen er et fengsel

neida så
ny landsmann ja
sånn er det ja

>Jeg er klar over at det skyller en nasjonalist-bolge over hele Vesten for tiden, men jeg hadde håpet at vi kunne bremset dette i vårt lille land. Listhaugs mange utspill har ikke skapt mangfold, men bare fremmedfrykt og splid. For meg er det ikke tilfeldig at hoyreekstreme ideer og tanker har fått mer spillerom de siste to årene etter at Listhaug strekker grensen for ytringsfriheten hver blodige dag. Folket folger etter. Forst nazister i Kristiansand, så nasjonalister på Karl Johan, for to av Frp’s stortingsmenn begge angriper Arbeiderpartiet for å være et innvandrerparti.
Prek det, bror, prek det.

ZimZammen gjorde ingenting galt. Faen meg sykt at en mann skal bli erklært folkefiendene nr 1 pga mediejöder trenger et sort offer

>Listhaug strekker grensen for ytringsfriheten hver blodige dag
Helt fuckings utrolig. Hva med litt takknemlighet for at han får vokse opp i den hvite manns land?

Når skal vi innfore klokkeforbud i norge?

Can't Flim Flam the Zim Zam

er dette greit!?

Syns han virker litt truende nesten jeg

Husker jeg fulgte rettsaken på Sup Forums for noen år siden. Tror det var noe av det mest underholdene jeg har vært borte i noen gang. Det beste var når dette prehistoriske dunderbeistet skulle vitne og undergravde det siste av troverdighet Martin hadde.

hvorfor mener du jodene vil ha mer innvandring? skjonner ikke helt det her

Hvorfor jeg tror jödene vil ha mer innvandring er ikke så relevant, faktumet er at de vil det

Den aller stǿrste trussel mot jǿde-kristendommen er de raserene folk rundt om i verden. Hedendommen er i blodet og blander de blodet ǿdelegger de det sterke mennesket. Husk at kristendommen ǿnsker ikke at vi skal være sterk, den ǿnsker at vi skal være svake ydmyke sveklinger som betingelseslǿst bǿyer oss i stǿvet og slaver for "guds utvalgte folk"!

Grunnskolen er et niårig hjernevaskingsmaskineri hvor barn, fargerike, strålende av livsglede og fantasi, blir stappet inn for å ǿdelegges til å passe i et gjennomfǿrt perverst og sykt jǿde-samfunn! Når Pink Floyd synger "just another brick in the wall" glemmer de et ord. De burde sunget "just another brick in the jewish wall"!

Men jeg kan vel gi deg litt å tenke på, siden du spurte

fy f...!

Minner meg om den mannen som utgir seg for å være dame som tok nakkegrep på Ben Shapiro og truet ham på direkte tv

>America's vast moral failure to offer refuge to Jews fleeing Nazi persecution, a story told so powerfully by David S. Wyman in his two books and that of many subsequent historians, can never be forgotten. The story is told in the permanent exhibition of the United States Holocaust Museum, but with less prominence than it deserves, no doubt out of concern for appearing overly critical of the nation on whose national mall the museum stands. While the U.S. administration was fully informed how and where millions were being murdered in Europe, only a handful were grudgingly granted safety here. The story of the ship the St. Louis is perhaps the most poignant and widely known instance of this monstrous policy, but scores of Jews seeking refuge could tell equally appalling tales of grotesque treatment. Along with the trade in African slaves and the institution of slavery and the treatment of Native Americans, America's abandonment of the Jews to Nazi annihilation is arguably the greatest moral failure in its history. This shameful, frightening history has formed, as it were, the sacred moral basis for mainstream Jewish support for generous legal immigration.

Fordi jöder ikke kan holde på med triksene sine i et homogent samfunn. En sterk etnisk nasjonalstat (bortsett fra Israel så klart) er jödenes verste fiende. Ved å blande alle kulturer til en stor suppe kan de undergrave nasjonalstaten og styre gojim uten at noen kan stoppe dem. Se: Kalergi planen.
Jöder vil ha ikke vestlig innvandring i alle vestlige land, men ikke til Israel. De er verdens störste hyklere. (Jeg snakker om sionister, ikke vanlige folk som tilfeldig vis er jöder)

(dette var dog ikke helt riktig, fordi jöder önsket åpne grenser fra 1924 (da USA stengte grensene pga for mange jöder og italienere))

Er det andre som har begynt å negre enda?
Siden albertspartiet tapte kan det jo bli litt knapt for tiden, og kanskje litt vanskelig å bli ferdig til jul

...

>lett ristet grovbrod
>jordbærsyltetoy
>brunost

JǾDER

Men hvorfor akkuratt jöder? Er det noe i deres hellige skrifter som driver dem til å gjöre dette? Det har jeg heller ikke skjönt.

Han sportsfyren som tok kjönnsopperasjon?
Han som var sammen med Mr Garrison i den nyeste sesongen av South Park?

79615616
forklar hva er det jeg ser på

På vei hjem gutta

>Er det noe i deres hellige skrifter som driver dem til å gjöre dette
Ja. De er guds utvalgte folk og alle ikke jöder er hedenskap som de kan utnytte.
Men når vi snakker om jöder her i tråden mener vi ikke ALLE jöder (ikke jeg i hvert fall). Vi snakker om sionister sånn som Ervin Kohn og Barbara Spectre som aktivt jobber for å bringe (((mangfold))) til Europa. Men samtidig gjör alt for å holde Israel homogent.

Er du dust?
Du må jo faktisk lenke til det brevet. Folk går jo ikke rundt og husker nummeret på alt de brever heller!

>Er det noe i deres hellige skrifter som driver dem til å gjöre dette?
Se på denne dokumentaren du
youtube.com/watch?v=5va4dq_gG3M

du ser litt lubben ut
hvor hoy er du og hvor mye veier du?
når vi forst er i gang hva er personnummeret ditt? tviler på jeg kan gjore noe med det uansett

Som du sikkert vet er de fleste religioner dypt interessert i å konvertere nye folk til religionen. Du ser det i islam og i kristendommen. Kristne og muslimer har gått langt for å konvertere ikke-kristne/ikke-muslimer. Sektmedlemmer er like.
Jǿdene? Helt annerledes. De ser på seg selv som Guds utvalgte folk, og de får innstilt fra barndommen av at goyim og jǿder ikke er likeverdige. Men enda verre: goyim kan ikke *bli* jǿder. Religionen går i arv, fra mor til barn, og jǿdedommen henger derfor nært sammen med "rase" (men i en litt bredere forstand enn hvordan Vesten ellers oppfatter begrepet "rase"). Jǿdenes forhold til europeere og afrikanere er omtrent som bǿnders forhold til kyr.
...hvis man tror på konspirasjonsteoriene, altså :^)

>Jews were responsible for bringing Negroes into the Rhineland, with the ultimate idea of bastardizing the white race which they hate and thus lowering its cultural and political level so that the Jew might dominate.
- Onkel Adolf

sikker på det?

Rundt 1,87 ca.100 kg og personnummeret mitt er 99999999991

Martin Sellner.

Nice!

si hei

*får ut fingeren*

ingefærol med smak av wasabi

Jeg er egentlig opptimistisk til at alt kommer til å gå greit til slutt
Men med tanke på hvor kaotisk verden er på alle kanter nå, og at det er jævla slitsomt å i det hele tatt pröve å fölge med på hva som skjer, skulle jeg egentlig önske jeg bare kunne hoppet 15 år frem og levd livet mitt da isteden

noen andre?

Neh, ting kommer til å være enda verre om 15 år.

>dfn ingen jv2017

>Som du sikkert vet er de fleste religioner dypt interessert i å konvertere nye folk til religionen.
Damn, dette har jeg faktisk aldri tenkt på en gang. Jödedommen er virkelig bare et skalkeskjul for en kult basert på etnisitet

Ikke si sånt

Jeg vil jo forstå hvordan ting utvikler seg, men jo mer jeg lærer, jo tyngre blir det å bære
Men det er jo så få man i det hele tatt kan snakke med om sånt

er det et ord for slemme jöder, slik som vi sier at slemme muslimer er opererer under "radikal islam ideologi" ?

Jensen er ikke uskyldig og fikk 21 år gutta
vg.no/nyheter/innenriks/rettssaken-mot-eirik-jensen/eirik-jensen-doemmes-til-21-aars-fengsel/a/24143544/

Jeg er jo ganske svartpillet så jeg er ikke rette person til å gi råd, men uansett om ting går til helvette eller ikke er det ikke så mye annet du kn gjöre enn å få et så bra liv som mulig. Er lett å bli litt for opptatt av verden rundt, men du kan jo få et fint liv hvis du jobber for det. Dine eventuelle barn er en annen sak men men..

Sprott at det går ann å få så streng straff for narkotika fåvæ.

Norge er et helt retardert land når det kommer til narkotika og friheten politiet har til å trakassere deg.

Du er en stor fyr

fy FAEN

kommer rommet mit til å permanent lukte spy nå, eller går det vekk av seg selv etter hvert? Helvette at jeg måtte spy i senga

tar å ronker litt jeg

For deg

Har vel noe med at han er politimann i tillegg og brukte posisjonen sin til å begå kriminalitet.

brev fantastiske musikkvideoer da

youtube.com/watch?v=s_nufSwU-T8

Har det trukket seg inn i madrassen? I så fall kommer det i å lukte råttent spy i all evighet.

ja tror det. spydde mens jeg sov og så la jeg meg bare til å sove igjen

Men man kan jo voldta og drepe og slippe unna billigere... hvis det var heroin han smuglet ville det vært et argument å finne, men det er det jo ikke

Brenn rommet ditt fåvæ

Husk at han har snyltet staten for masse penger. Det er det absolutt verste du kan gjöre i et sosial demokrati. Du kan voldta små barn, men om du snylter på skatten er du langt verre ute.

Da må du enten rense den eller kjöpe ny fåvæ
Sikkert billigere å skaffe ny. Spyet ditt kommer bare til å ligge å godgjöre seg og mugne nedi madrassen din om du ikke gjör noe med det.

Tror nok ikke det er så mange i media som i det hele tatt nevner kritikk mot jödedommen

men kanskje "nye verdensorden" passer for deg?

*bukker*
*nikker*
*neier*
*snur meg omkring*
*danser for deg med hopp og sprett og spring*

Kommunister

kjipt da. spydde på 2 av madrassene mine

Skulle nesten tro at massemedia var eid av Jöder..

Sionister

Gott ey gǫmlum mǫnnum,
gott ey ungum mǫnnum...

Innafor å kjope en 240 istede for en audi?

>Svensk kommune kjopte tre boliger for 14 millioner kroner til EN muslimsk mann med TRE koner og 16 barn
HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA!
samnytt.se/bekraftat-nacka-kommun-kopte-tre-bostadsratter-for-manggift-nyanland-fran-syrien/

Jaaa, Jensen fikk 21 år!

skulle bare mangle