/norgetråden/

JV-utgaven

Forrige tråd:

Other urls found in this thread:

forum.kvinneguiden.no/topic/1135465-fascisten-oswald-mosley-hadde-han-rett/?tab=comments#comment-20392176
youtube.com/watch?time_continue=55&v=mlxdnyfkWKQ
tv.nrk.no/serie/99-norsk
strawpoll.me/13963579
youtube.com/watch?v=kB3r1tiuuXc
anyforums.com/
twitter.com/NSFWRedditImage

germanske jenter!

ANDRE FOR UTVIKL NORD NORGE

For jver å nyte en lordags ettermiddag med

Ikke verst utgave.

Det er jo onsdag nå?

Kjærlighet gjor en forvirret

Ja, det er greit. "Hun-du-vet" er forresten sǿtere enn både Maria og Iryna til sammen, så det er kanskje ikke så rart.

For Bergenshǿsten

hvem /fǿdt i feil århundre/ her?

Trente armer i dag gutta.

Trente armen i dag gutta.

trente rygg i dag gutt

Lurer på hvordan Aurora er i senga

hǿrte alarmen i dag gutta

...

>de trener ikke hele kroppen hver okt


Jaså ja, nei det tror jeg ikke noe på du

trenger en tykk snobrettjv
kan noen gi meg en tykk snobrett?
h-hallo?

asiatisk rompe
vil du ha?

>dei trenar muskelgrupper
>ikkje rorsle
Ler ut hogt @ liva dykkar

Hahah. Svarte deg tilbake med det mest blåpillede vrövlet jeg maktet å skrive
forum.kvinneguiden.no/topic/1135465-fascisten-oswald-mosley-hadde-han-rett/?tab=comments#comment-20392176

Ikke det?

Å, mener du Jurgitaen`? Ja, det er mulig.

>rorsle
Mener du kardiovaskulær trening? Nei fy faen, det kan du holde for deg selv.

Kvifor er pardans lov å vise på fjernsyn? Det er altfor erotisk og ikkje someleg i det heile tatt for offentlegheita.

ja takk, veldig gjerne

Vennligst ikke brev bilder av Helene Olafsen uten at jeg eksplisitt ber om det, dette for å unngå for mye folelser

Takk på forhånd

Ja, hvem trodde du jeg mente?

>Det er nettopp dette som er farlig med talere som Mosley, og til og med Hitler. De er ekstremt overbevisende, men det betyr jo ikke at de har rett i hva de sier. Professoren min i Exphil pleide å si "det lever i en fascist i oss alle", og det er nettopp derfor man virkelig bor granske seg selv om man plutselig finner seg trollbundet av slike ideer. Jeg tror du ville hatt godt av å lese litt Franz Boas eller Theodor Adorno ("The Authoritarian Personality" er en interessant bok og teori om hvordan fascistisk tankegang kan tyde på psykisk sykdom).

Nei, å trene spesifikke rorsle/monster/stillingar, ein mykje meir atletisk måte å tenkje på sdm, muskelbygging i seg sjolv er uviktig.

>dfn når ingen helt koko kommunistisk hjernevasket idot kjerring jv

GUTTA
youtube.com/watch?time_continue=55&v=mlxdnyfkWKQ

...

Dette fåvæ, TV2 burde bǿtelegges for utukt.

...

tv.nrk.no/serie/99-norsk

>99% norsk
>99%

Hva mente Norges Rikskringkasting med dette?

KOMMUNISME FUNKER

Hun er sǿt daaa :3

Vi kan ha /hat sex/

Er det flere som har beynt med negringen enda?

strawpoll.me/13963579

Kanskje om jeg spruter inn litt esoterisk metafysikk og rasemystikk...

hæ?

...

...

>10% rapporterer at de kjenner noen som har blitt utsatt for overgrep

Kan noen som ikke er autist forklare meg hva "kjenner noen som har blitt x" statestikker skal være godt for? Hvorfor ikke bare si hvor mange som rapporterer at de har blitt x istedet?

det er flere som "kjenner" noen en de som det faktisk er.


og det er vanskelig å finne riktige tall på hvormange som faktisk har blitt utsatt for overgrep pågå mange rapporterer ikke det

Kanskje lage meg en bilde relatert..?

Er vel bare for å gjöre tallet större så det virker mer alvorlig. Pluss, hvis en random ringer fra blabla-byrået og spör deg om noe flaut, kommer du til å svare ærlig?

fordi den måten
media kan lyve

Det er enklere å få svar om ting som overgrep, narkotika etc. via "kjenner du noen..."-måten enn å spǿrer direkte, siden mange opplagt nok ikke vil innrǿmme det til andre enn nære venner/familie.

NazBol er så jævla patetisk. Er for folk som ikke har selvtillit nok til å innrömme for seg selv at de er en "nazist".

vilken vån bruker du


eller er du bare i panama

Hvilken vpn

ikke vån

>Han er ikke på /norgetråden/ meetup i Panama
Fy flate, anonsen.

Men det er jo faktisk ikke det samme?

Har ingen problemer med å innromme at jeg ikke akkurat har "stuerene" meninger ang. rase og lignende om det er det du tenker på.

dette

>Men det er jo faktisk ikke det samme?
Ja nettopp, du tillegger deg den mest idiotiske ökonomiske modellen i verdenshistorien for å distansere deg fra Hitler, som om han gjorde noe som helst galt.

jeg hater Hitler for at holocaust ikke skjedde

> muh hest sko teori

Dette er JV-utgaven, brev JVen din.

...

Det er den eneste logiske slutningen for tysk idealisme og den vestlige organisme. Er strengt tatt nynazister som er revisjonister uten genuint radikalt tankegods.

>brev JVen din
>impliserer implikasjoner
Kom hjem fra treningssenter tidligere i kveld og runket til ei tilfeldig jente som trente i nærheten nok en gang. Sosialiser jv-er når?

...

...

germanske gutter

...

jeg...

Dama di, ikke rart jeg syntes det var merkelig formulert

bilde relatert

10/10 fitte

Tror egentlig ikke hun ville likt om jeg brevet henne her...

jeg vil slikke fitte

jeg vil slikke fitte NÅ

drikker et par hvite russere for å drukne min sorg over at jeg ikke er på fjellet og jakter med gutta

>Inge jv på 4 år
>Vil bare ha jv for å ha noen å tomme sæd i
Hva gjore

Bergens politiet i kjent stil youtube.com/watch?v=kB3r1tiuuXc

Eksen min, mener du vel.

Hva kan jeg gjore med vodka? Har vodka, har du noen tips til hva jeg kan gjore med den som ikke bare er å helle cola oppi?

Ja, det er vel så

hvit russer er den eneste måten jeg har greid å nyte vodka på siden jeg var 16 fåvæ

Takk, en tulling i går ga den bare 6/10...

Hahaha jeg var i Arendal når bæsj traff vifta. Gode minner.

Jeg er nå i stand til å drikke vodkaen bar da, så det er ikke så viktig for min del, men hadde vært morro å prove. White russian er ikke aktuelt for min del da, takler ikke kaffe.

DYTT MEG TIL KANTEN

nei, altså, hvis du greier den bar uten å brekke deg så er det vel bare å drikke min favorittdrink, "hold kjeft og drikk mer"

>*dytter deg til kanten*

Jeg prover å ikke være så norsk akkurat på det området, må ikke drikke meg odelagt, da klarer jeg ikke treningsoktene mine. Kjopte for å ha på lur i tilfelle vi endte opp med å drikke sammen her på blokka, da kunne det jo passet med et par drinker.

Whiskey derimot.. Det får jeg ikke ned om jeg sper det ut til evigheten.

...

jo altså er nok lurt akkurat det med treningsoktene, selv ikke en daglig urge fucker deg like mye opp som å bli en halvfunksjonerende alkoholiker
men ouff hvis du greier vodka men ikke whisky tror jeg det er noe smågærent med deg

>men ouff hvis du greier vodka men ikke whisky tror jeg det er noe smågærent med deg
Whiskey har jo masse rar smak i seg, kvalmende som faen, var rett for jeg spydde da jeg provde det. Vodka smaker jo så å si ingenting, det er jo nesten godt.

kjǿp deg en sånn japansk plastikkdåkkejv då vel

Takk for tipset, den virker god, jeg liker ingefærol har jeg funnet ut.

smak og behag antageligvis
elsker whisky fåvæ, men har desverre drukket opp alt nå
Islay-whiskyer som smaker som de har blitt helt ned en kreosotstolpe er forst hvor penga ligger, faen as, tror jeg må ned på polet imorgen og rekvisisjonere en flaske

Ikke vær alkoholiker da

Dette.

har noen av dere endret drastisk din egen person for

er edru fram til middagsmåltidet altså, kunne vært verre

Når du bare er en mann som gjor så godt du kan
Men
Du får det ikke til

Jeg...J-jeg h-har ingen...

>dfn du vil aldri få oppleve det i bildet der med ei jente som det der

Jeg fant ikke dette bildet med reverse image search..Er det virkelig din JV user?

Å fy faen, aldri kjop sånn stratos litago sjokolade. Har lyst til å kaste opp.

Kjopte meg noen dyre deilige plommer på meny i dag, tenkte knaske i meg en nå

*tar et saftig jafs*
oi fy faen
*plomme saft spruter overalt*
dæven dette var digg, lenge siden jeg har spist plommer
*tar et knask til*
mmm deilig

Dude, er ikke det hun her???
Fy faen puledukkeanon er alfa som faen

stratos og litago er forst topp ti verste anime-crossovere