/norgetråden/

Nasjonal-utgaven

Forrige:

Other urls found in this thread:

forum.kvinneguiden.no/topic/1135465-fascisten-oswald-mosley-hadde-han-rett/
youtube.com/watch?v=FFpGf7aPXNA
youtube.com/watch?v=v5Tc4mXodrI
youtube.com/watch?v=h3Ml3p497a0
ordbok.uib.no
document.no/2017/06/22/ny-lov-om-likestilling-og-diskriminering-rammer-ogsa-familielivet/
regjeringen.no/no/dokumenter/prop.-81-l-20162017/id2547420/
twitter.com/SFWRedditImages

For skjǿrtejenter

hvilken klokke passer meg?

forum.kvinneguiden.no/topic/1135465-fascisten-oswald-mosley-hadde-han-rett/
For at denne tråden skal dultes

for goy i hverdagen

Det har gått for langt om en bruker det når konteksten er Tinder

>Hei user, vil du klappe marsvinet mitt?

Bra bilde fra hubble teleskopet i dag, gutta.

For jv-er som har fått litt for mye å drikke.

Det jeg ikke liker med bilder fra universet er at for menneskeöyet vil alle galakser bare se hvite ut. Blir liksom juks. Er ikke så vakkert som bildene tilsier.

er da fortsatt vakkert

>fascistisk tankegang kan tyde på psykisk sykdom
>(((psykologi)))
>(((Adorno)))
>Part of (((Frankfurt School of critical theory)))
NEI NÅ ALTSÅ

ser jeg en vajeen der?

>se gutta jeg bruker de episke megmeg-parentesene passer jeg inn nå?

hva er frævask da?

>>se gutta jeg bruker de episke megmeg-parentesene passer jeg inn nå?
Nyhomo eller?

Nei, det er bare noe du tror.

Blir veldig uærlig å fremstille dette bildet som realiteten da.

Heng deg din helvettes pikkslurker

Blir litt som bildene av lenkeveien tatt langt ute i skauen med 30 sekunder lukker, et menneske klarer ikke se det kamera ser.

Du kunne ha brevet talen hans om globalisering som har mye hoyere "oi, han hadde faen meg rett"-faktor. Den videoen du brevet har ingenting som man kan si "ja, han hadde rett" til, fordi det er bare en motivasjonstale. Det at det er bilder av NMR osv. i bakgrunnen er heller ikke så gunstig for publikummet på kvinneguiden.

Videoen er utdrag fra globaliseringstalen. Alt frem til NMR og motivasjonsdelen er jo "oi han hadde rett" da. Men ja, er uheldig med NMR.

Har du ikke annet å gjore?

>mfn faktisk leser Adorno

frævask er et verb i infinitiv, med det vi kaller passiv (egentlig refleksiv) form. samme som moderne norsk "hǿres", norrǿnt "heyrask". mer bokstavelig betyr det "fræva sik", "jeg begynte å 'fræva' meg".
"fræva" inneholder nå elementet "frǿ", ja, men å oversette linjene som "jeg tok sæd" er helt hårreisende. det er grammatisk helt umulig.

... n-nei..? hvorfor?

Er jeg den eneste her som synes at kroppspress og informasjon om hvor usunt sukker er i stor grad er en bra ting? Nordisk råd estimerer at vi bruker 1% av BNP på å behandle effektene av overvekt og usunn livsstil. Totalt bruker vi ca 10% av BNP på helse. Hver tiende helsekrone går altså til å behandle noe som dumt som at folk spiser for mye usunn mat og sitter for mye i ro. Mer kroppspress ville spart samfunnet penger.

...

Så hva har du lært?

bra brev som alltid. innafor å tagge deg på twitter om jeg kommer over slike ting?

>det er folk i tråden som seriöst bruker fritiden sin på å drittbreve nazi/fascistmegmeger på Kvinneguiden

Når jeg trodde nassene ikke kunne være mer taperske.

jeg er ikke på twitter lenger.

men det er jo skvip
blah blah nietzsche sa at blah blah
men alt er slaveri
og jazz suger
t. adorno

>Jazz suger
Ganske så enig, finnes ikke mye god jazz

det var dumt, men takk for all informasjonen.

>bruker heller fritiden min på å le av nasser i en ubetydelig drittråd på 4kanalen jeg

er ikke så glad i jazz selv, men det er da hvertfall bedre enn de derivative Schoenberg-hermingene som Adorno komponerte.

Et solur?

>Lars Gule (fodt 24. juni 1955 i Oslo) er en norsk filosof og samfunnsdebattant. Han er forsteamanuensis (ved Hogskolen i Oslo og Akershus, HiOA). Gule ble kjent for en storre offentlighet i 1977 da han ble arrestert i Beirut med sprengstoff i bagasjen. Fra juli 2000 til desember 2005 var han generalsekretær i Human-Etisk Forbund.

LMFAO.

Kjenner ikke til Adorno som musiker fåvæ
youtube.com/watch?v=FFpGf7aPXNA

Den moderne tankes geneologi, men det må selvsagt kontekstualiseres med post-moderne tenkere.

kan du fortsatt komme til himmelen om du henger deg selv

Ganske morsomt at en dömt terrorist er professor på et universitet i Norge, men en fyr som sender slebrige meldinger til jenter blir hengt ut i media.

Helga nærmer seg med stormskritt gutta

youtube.com/watch?v=v5Tc4mXodrI
veldig middelmådige greier

Du kan fortsatt komme inn om du er et godt troende menneske. Selvmord er en synd, men Jesus, Guds sonn dode på korset for våre synder.

FYSJ
Klarer ikke mer enn 1. minutt

finns det någon bra norsk ordbok för gamla norska ord?

like degenerert som filosofien hans fåvæ

Hva skjer da?

Hva faen har du gjort?

Men fargene er ekte, husk det user. Det er ikke sånn at man fargelegger bildene med hvilken som helst farger. Men tar et bilde også bǿyer man frem fargene som allerede eksisterer i dataen for å få de frem.

Noe slikt som på videoen der, er planen i det minste

Nå må dere lage middag

Dere fra Ǿstlandet, finnes det episk natur der egentlig? Få se!

Ja, du får i alle fall ha lykke til med det.

Hvordan gikk treningen i dag?

Kom da

men det finns ju inga norska ord

varför suger era ordböcker

Nei? Det er jo ganske vanlig å si Fjesbok, 4kanalen, DegRor, Piratbukta, osv...

Takk for det.
Har ikke vært på trening enda, skal nå snart, tar bussen kl.5

Brev fåvæ. Vær så snill. Jeg vet dere har bra natur, men jeg har ingen anelse om hva jeg skal sǿke etter.

Dag 1 med mikrodosing.

tok to hatter og fire stilker med sopp, gikk ut for å gjore dagens aktiviteter. Vanskelig å fokusere, sterkere sanseinntrykk av alt rundt meg. Finner meg i en "småtrippy" opplevelse. Dosen burde iallefall halveres til neste gang, men usikker hvordan toleranse burde regnes på dette her.

Positive siden:
Folte at jeg kunne tenke litt klarere emosjonelt sett, kom på at jeg burde smile mere.
Ting så klarere ut og jeg horte mye mer av alt rundt meg.

Negative siden:
Ting så klarere ut og jeg horte mye mer av alt rundt meg, vanskelig å filtrere ut lydene.
Vanskelig å fokusere.
"trippy" folelse i hodet, ubekvemt.

Lærdom: Reduser dosen betraktelig.

Roykeslutt: fire timer siden siste sigg. Har lyst på en sigg men er ikke uutholdelig.

Gudbrandsdalen og omegn, mjosa osv.

Den visste jeg om allerede. Noe som Oslofolka ha litt mer tilhǿrlighet til?

Gudfart, anonsen

germanske skjelettjenter

Jo nærmere Oslo, jo kjipere natur, så nei, ikke egentlig.

Tynset?

>muslimer i Solo-reklame
>sykepleier med hijab i KLP-reklame
>negerunger i Tine-reklame
>osv osv
STOPP

JEG VIL AV

Jeg har ikke noe imot muslimer eller negre eller hijabber engang, jeg bare orker ikke å få all denne politiske agendaen trykt ned i halsen min mer

MÅ JEG FLYTTE UT I SKOGEN FOR Å KOMME MEG VEKK?!

Jeg elsker kvinner

>dfn man bor i skogen og ikke ser på tv

hvorfor ser du på TV?
hvorfor har du ikke ad-block?

Austlandet har noko trollsk natur. Skogar og tjonn.

hei

hei /

youtube.com/watch?v=h3Ml3p497a0

vet ikke fåvæ. hvis du leter etter et spesifikt ord kan du vell sjekke ordbok.uib.no

document.no/2017/06/22/ny-lov-om-likestilling-og-diskriminering-rammer-ogsa-familielivet/
>Under forhandlingene om den nye loven i Stortinget kom imidlertid KrF og Ap med et eget forslag knyttet til lovens virkeområde. De onsket at den nye likestillings- og diskrimineringsloven skal gjelde på alle områder i samfunnet, også i familielivet. Dette forslaget fikk flertall mot Hoyre og Frps stemmer.

>Med denne utvidelsen bor flere enn bare klassiske kristne bli bekymret, for dette gir staten en unik mulighet til å holde en klam hånd over familiers integritet. Foreldre som ikke stotter sine barn i deres onsker om f.eks å skifte kjonn eller religion, vil i framtiden bryte loven

regjeringen.no/no/dokumenter/prop.-81-l-20162017/id2547420/
>Loven forbyr diskriminering på grunn av kjonn, graviditet, permisjon ved fodsel eller adopsjon, omsorgsoppgaver, etnisitet, religion, livssyn, funksjonsnedsettelse, seksuell orientering, kjonnsidentitet, kjonnsuttrykk, alder eller kombinasjoner av disse grunnlagene.

Litterært eksen min.

royskopp

Hyttetur til helgen gutter

er det lov "å starte helgen" (altså å begynne og drikke) på torsdag om man har vært en ellers snill gutt resten av uken?

Fleinsopp

nei

Det er det ikke nei

Ekspertbruk av reversert psykologi gutta. Jeg kjorer på

slå deg selv ut anonsen, tror jeg skal ta med en dram selv
men du tror faen meg ikke at polet hadde satt opp prisen på favorittwhisky'n min fra 630 til 650, ble helt rystet altså

Selvsagt er det lov user, det er tross alt torsdag.

> har ikke 7 dager helg

Har dere huska å ta tran i dag folkens?

>Jeg har ikke noe imot muslimer eller negre eller hijabber engang
Da fortjener du det fåvæ

Kule typer.

Ukule typer.

Lagavulin 16?

stemmer det

>whiskeysnobbene er i tråden igjen

niets logg på discord ditt naut jeg vet du er der

nå må du holde opp anonsen,er ikke noe gærent med å ta seg en dram

>whiskey

JÆVLA RIKINGER

>dfn må spesialbestille favorittwhiskeyen min

Hvem whiskey?

Neida absolutt ikke er bare en kar her som har mer penger enn vett virker det som.

Men ja ja, jeg bruker pengene mine på andre rusmidler jeg da.

Redbreast 12