"waarom ben jij zo zenuwachtig, user?"-editie
welkom: zenuwpezen
niet welkom: neurotypetjes
"waarom ben jij zo zenuwachtig, user?"-editie
welkom: zenuwpezen
niet welkom: neurotypetjes
Other urls found in this thread:
nu.nl
youtube.com
youtube.com
nen.nl
twitter.com
twitter.com
Wat een orginele OP
Ja, echt super stom!!!
Jij mag aan mijn linkerbal
En jij mag aan mijn rechterbal zuigen
Zorgpremie gaat met €10 omhoog. Doen of niet, jongens?
D: STOMME MIEMSTELER.
Ik ga dadelijk wat Dirks ongenadig tegen de grond werken.
15 a sahbi
Doen we lekker niet!
>Jij mag aan mijn linkerbal
Gadverdamme, vuile hetero!
>links Nederland gaat over de zijk om VIJFTIEN kanker euro
linkse ziekies zijn zo raar oetz. Als ik 15 euro op de grond zie liggen, dan raak ik het niet eens aan
alcohol is lekker
zometeen wiet
goed combinatie of niet?
komen we vanzelf achter
Alle drugs door elkaar zijn prima. Alles is een verbetering op het bestaan.
En dat wij zo'n 10x zo veel betalen voor zorgverzekering als gemiddeld Europa vind jij ook heel normaal?
daarom doe ik het ook oetz mijn leven zonderr drugs is kut
maar!!!!!!!! vijftien euro is hardstikke veel je moet eens gaan denken hoeveel dingen je daarmee kan kopen kan zelfs twintig parn transgender sokken halenbij de hema
15 x 17 miljoen scheelt inderdaad 255000000 euro in een jaar
>Wees mij
>Op school
>De klas is nog niet begonnen, ik praat met mijn vrienden over Neil Degrasse Tyson's "Cosmos" serie
>De bel gaat, maar ik zit net in het midden van een puik verhaal over de vorming van sterrenstelsels
>Besluit mijn verhaal af te maken, maar de leraar onderbreekt me
>"De les is al begonnen, rotjoch! Ben je helemaal van God los?"
>Rede_en_Logica.exe
>Ik sta op met een durvende blik in mijn ogen
>"U bent toch leraar? Dan zou u beter dan wie dan ook moeten weten dat de feiten van het universum veronderstellen dat er geen god is!"
>De hele klas lacht
>De leraar is verontwaardigd, zijn gezicht wordt rood
>Hij staat op het punt iets te zeggen
>Ik teleporteer achter hem en trap hem keihard in zijn ballen
>"Psssh... niets persoonlijks..."
>Ik trek mijn katana, een vlijmscherp Japans zwaard dat door staal snijdt als een warm mes door boter
>"...knul"
>Ik onthoofd hem
>Ik bewijs deze moedige maar onwetende tegenstander een laatste eer en kantel mijn deukhoed
>"Als je 'God als misopvatting' van Richard Dawkins had gelezen, had dit conflict vermeden kunnen worden!"
Waargebeurd verhaal, ik zweer het op de wetenschap.
Ik betaal ~100 euro per maand + 300 euro per jaar en wordt geholpen door de medisch meest geavanceerde zorgverlening per wereld.
Er zijn in Nederland veel zaken om over te kankeren, maar de zorg is er niet één van.
>door de medisch meest geavanceerde zorgverlening per wereld
nee dat is in amerika fo zwitserland enzo jewsz
ikdv, gestopt met blowen vandaag. Maar ik heb er al spijt van.
Ik vergeet telkens waarom ik drugs gebruik, tot ik weer nuchter ben.
je bent kaolo dom
>Amerika
*grinnik*
Waardeloze kutpauper. Ik haat jouw gejank. Wees blij dat iemand überhaupt voor jouw gezondheidszorg wil betalen. Als het aan mij lag, dan kon je kapotvallen.
Voor zorg moet je zo'n €1600/j vrij houden.
In veel landen heb je het over €150 of minder. Landen als Finland en Zweden zijn medisch gezien niet veel slechter en toch vele malen goedkoper.
Ik vind het prima om geld te betalen voor zorg, maar om elk jaar meer betalen is belachelijk en draagt amper wat bij. Het enige wat het doet is mensen afschrikken, omdat ze het niet kunnen betalen.
Persoonlijk heb ik er ook last van gehad, had zorg nodig maar op dat moment had ik gewoon niet het geld zomaar liggen. Toen was het een leuke beslissing, een schuld opbouwen of eten.
*...en de winnaar van de Darwin-award is...............
Als je geen vmbo deed, zou je moeten weten dat die award wordt uitgedeeld aan helden die op een minder heldhaftige manier doodgingen.
pala eens
dubbels en ik rook wiet
dubbels en ik rook wiet
lmke ik heb dubbelgepaald
Junky.
Fijne struikeldonderdag. Ik paal vanaf een telefoon, dus ik heb geen struikel bij me. En aangezien het al bijna vrijdag is stop ik gelijk, maar ik spreek jullie volgende week wel weer. Tot ziens!
Krijg de tering.
Jij ook een ziekte toegewenst.
je bent lief
nu.nl
Wat een mooie insteek heeft die man :^)
Ik begin ook altijd te zweten als die kikker als ik in een te kleine kamer ben met mensen die ik niet ken en mensen vragen mij dat dan ook ;_;
ik ben terug van weggeweest (was verbannen)
youtube.com
feestuh
Paal waarvoor je was verbannen
tl;ng
blijkbaar zat ik plaatjes te palen die onder copyright zaten ofzo, weet ook niet welk plaatje het was dus zal waarschijnlijk wel weer gebeuren in de toekomst
Waarom ben jij zo zenuwachtig??
paaspepe.png
tl;ng oetz
>op 4kan verbannen worden wegens copyright
Juist, geloof je het zelf?
Mijn lul ook, gelukkig leest je moeder hem niet.
Verban jijzelf ajb weer.
Ik ben nooit verbannen geweest
Waarom voelen normaaltjes de noodzaak om continu hun gedachten te delen?
Ik wil ook weleens de noodzaak om oetz iets delen, maar ik diciplineer mijzelf omdat ik weet dat niemand geïnteresseerd is in mij? Waarom begrijpen normaaltjes niet dat niemand zin heeft in hun gekwijl?
Het wordt is tijd.
HOU JE MUIL
Ik heb dit niet gelezen want ik heb geen interesse in jouw persoonlijke blog
Kutnormaaltjes.
en dan janken als je afgeschoten wordt.
lmke
15*12=180
Ik ben geïnteresseerd! Deel eens iets interessants.
>zeurt over dat normaaltjes hun gedachten delen
>deelt zijn gedachtes
>geef negatief commentaar
>wij zijn de normaaltjes
De hersenen waren uitverkocht toen jij gemaakt werd?
Ik besef je commentaar en mijn hypocrisie. Niet praten maar doen.
Dit is mijn laatste paal ooit. Het was leuk om jullie gekend te hebben. Wat is een betere dag om te gaan dan je verjaardag?
jongens ik ben jarig vandaag
Gecondoleerd met je verjaardag
jij ook
abonneer op mijn gedachtes
>wat de neuk een vriend van mij is zojuist doodgeschoten door een drive-by waarom doet de politie niets??
>wie het gedaan heeft? Geen idee politie agent ik ben geen snitch namelijk :^)
Wie hier /zin in weekend/?
De zorgpremie gaat met 10 euro per jaar omhoog voor 2018, dus dat is ongeveer 0,80x12, maar goed.
Ondanks dat daardoor het eigen risico gelijkblijft, vind ik wel dat er een aparte regeling voor chronisch zieken moet komen, omdat zij veelal al in januari door hun eigen risico zijn en ook vaak tot de laagste inkomensgroep behoren. Het is niet vaak dat ik meega in de demagogiek van de SP, maar het is op deze manier wel een boete op ziekzijn.
Ik ben aangeschoten, dus ik ben helemaal niet meer zenuwachtig