SVERIGETRÅDEN

KOLTRAST EDITION

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=gtUUXJhoMUc
youtube.com/watch?v=SXrz6ZrUQwU
youtube.com/watch?v=C4aqlT9FldY
twitter.com/SFWRedditImages

först för att hälsa på NMR

>folk verkar tro att det har varit en hemlighet förut var de har sitt hq
Inte så svårt att kolla upp, alla i Grängesberg vet redan var de håller hus.

TROR DU DET

varför har folk inte gjort nått?

youtube.com/watch?v=gtUUXJhoMUc

Finns det något mer kinografisk scen?

Hejdå god natt

Om en kille har en bögig röst

Är detta då en indikator på att han är bög?

...

Bottenlöst är finemang!

beror på om han är söt eller inte

Det är en sketen liten hyreslokal i Grängesberg, som säkert är mestadels tom? Inte som att de springer runt och heilar i byn dessutom, de beter sig som vanligt folk så folk bryr sing inte så mycket om dem.

f1 h1

youtube.com/watch?v=SXrz6ZrUQwU

I typ 8 av 10 fall, ja.
I vilket fall är det ju ändå bara för att få uppmärksamhet.

>dkn man är bög och hatar bögar

Bottenlöst säger du, som sagt jag föredrar nog trosor på om jag får välja, om det inte är knäsockor inblandade. Då tror jag nog allt att jag skulle skulle vilja ha dem av.

För att du är bög

>Diskussionsmaterialet är inte PK så vi löser problemet genom att ta bort det
När kvinnor får för mycket makt...

...

Vad är bäst?

Blåfargen i det svenske flagget heter "persian blue"

Gillar du naket lika mycket som bottenlöst fast med en tröja/bh/topp på då det första ju ändå är utan botten? Något på toppen borde väl ändå skänka en viss estetik till det hela?

*myser med henne*

rofl wtf. svenkar BTFO!!!

Bottenlöst gillar jag bäst, vet inte riktigt varför, men det är sött.

Hvordan er det å leve med autisme?

>dkn ingen brun fv

...

ett byxben i taget

B känns väl ändå som lite för lite gör det inte? Annars känns det som att det är likvärdigt.

Gå och var högljudd på nån flyplats Bjorn

vad kommer ske här?

...

För vi är arier! Duh!

jag till vänster

Godnatt min söta bögvän

dds

Varför rider du på mig

G A S

A

S

>han trär inte på båda byxbenen på en och samma gång
Kom min broder, du har mycket att lära innan du kan nå upplysning.

Varför går du inte tillbaks till mämmi?
Nej vänta, de hatar dig och önskar att du var död.

>dkn lägger byxor och kalsonger på golvet och trär genom fötterna genom varje ögla, sen drar up

tack!
>t. antifa

...

Alla vet att Spendrups bara är en täckmantel för NMR:s operationer.
Här är deras nya lager, som egentligen är ett koncentrationsläger med bro över vägen för att kunna marschera judar över utan att störa trafiken.

Ganska omtänksamt tycker jag.

HELL

Mobba inte finnanon, han är sötaste bögen här.

Folk som är så autistiska är generellt sett inte söta alls dock.

>Albaner är kackerlack-

youtube.com/watch?v=C4aqlT9FldY

framtiden ser ljus för NMR

Sover du naket user? Synnerligen oanständigt av dig.

>dkn aldrig något att göra

Hur blev det så här? Jag hade så många nystarter. Det blev likadant varje gång.

>dkn ingen ökenfru

vad menar du med nystarter?

hvilken norsk dialekt forstår dere svensker best?

Ny skola, ny stad och så

nynorsk

Börja om igen

Lika bra att ge upp user, det kommer inte bli bättre hur många gånger du än startar om.

>nynorsk
>dialekt

Vem fan har koll på olika norska dialekter lmao

Tror du att vi har koll på norska dialekter eller?

Hur långt kan man gå med förintelseförnekandet innan man blir stämplad som nazist?

Även om siffrorna är överdrivna finns det ganska självklara skäl till varför. Det främsta är att inte riskera att undervärdera det fasansfulla som faktiskt hände.

Är du go i huvudet på riktigt user? Nynorska är djävulens påfund.
Hur kommer det sig att du hade så många nystarter? Du tror inte det var negativt istället för positivt att byta skola och stad?

>dfn ingen jödisk kjæreste

ja?

>dkn fixat Kungadöme Hjärtan Sista Blandning med 60 bps och skall spela för första gången

k bry Jonte

Påminnelse att inte skaffa barn om ni inte vill må dåligt resten av livet.

...

egen erfarenhet?

Själv har jag rakt ut sagt bland vänner och bekanta att jag tvekar på att förintelsen hände som det sägs.
Skulle säga att man kan ifrågasätta siffrorna öppet utan att det är för konstigt, men om man börgar säga "Hitler gjorde inget fel, förintelsen är en lögn men det borde ha hänt" då jävlar blir det fart i folk.

>dkn börjar bli småfull

Jag kommer aldrig mer ge dig något (du), user.

...

varför är "ni" så söta

Se hva jeg lagde for dere!

>Det blev likadant varje gång.
Vad var det som upprepades och satte stopp för dina planer?

Ska vi ligga?

"allas"
Ja, de brukar dock inte vara så glada i det.

Ligga?

>*viralgranskar dina rasistiska påståenden*

då har du helt fel
har ni koll på våra?

f-fina siffror

Knulla

såklart

ni är verkligen besatta av oss
sverige är sannerligen kungen av norden

Ja gjerne det. Er du en snygg tjej?

>de fjällen
Har aldrig sett ett berg eller fjäll här i söder och den här builden ger mig längtan för fjällen. Vill fiska i höjderna.

Likte du collagen? Jeg plukket ut ganske flotte bilder.
Ǿverste rad = nord sverige
De to mellomste radene = midt-sverige (tror jeg?)
Nederste = sǿr sverige.

user på bilden

vad spelar det för roll

KD och MP kommer inte in 2018. SD får inte 51% ensamma.

S+M+C+L bildar regering. Även om några partier faller bort, så kommer SD och V aldrig kunna bilda en koalition. Sossarna har nu fritt fram att massimportera invandrare, eftersom att det tar 4 år för dem att få medborgarskap om de är flyktingar, och de kommer att rädda röstetalen i tid till nästa val. De kan även stoppa utvisningen av alla som kom hit 2015, som kommer ha medborgarskap redan 2019.

Detta är det mest sannolika resultatet. Sverige är redan förlorat. Det är kört, grabbar.

Hjelp...!

hmmm
revolution är enda sättet

Detta. Mer Shiva och mindre Vishnu.

Okej grabbar detta är planen för dejten nästa fredag

1: Möt henne vid stationen, ingen blomma eller något sånt. Säger att det är fär gammalmodigtså hon vet att jag tänkt på det
2: Gå hem från stationen. Har hållit hand med henne förr så ska prova det igen. Kom på ett roligt och riskfritt sätt att göra det på, bara frågade om hon ville se ett magiskt trick och signalerade att hon skulle ta ut handen, när hon gjorde det tog jag tag och hon tycke det var väldigt charmigt tror jag
3: För att visa hur icke-trist jag är hade jag tänkt att vi ska göra lite napalm och leka lite med det innan fördrinken. hade tänkt kalla det "Ögräsränsning vietnam style" om jag ger henne ett skriftligt schema (men det verkar ganska stelt)
4: Förrätt. Har fixat ett par fina högtalare så kommer spela lite lugn musik. Själva förrätten är toast med hemplockadekantareller, bacon och ost. Dricka är Champagne.
5. Vet inte vad som är tänkt mellan förrätt och huvudrätt, kanske bara be henne sätta på en låt som hon tycker om eller möjligtvis prova att dansa lite.
6: Huvudrätt. Höstgryta som för stå och puttra sen några dagar tillbaka. På det viset behöver jag inte stå i köket mycket och det är jättegott och verkar sofistikerat. Dricka är rödvin.
7: Hade tänkt att vi går till något mysko ställe och skjuter av raketer så hon kan se vilken rebell jag(låtsas) är. Kanske inte blir av beroende på vädret och om hon verkar tycka det är en bra idé.
8. Efterrätt. Hade tänkt typ panna cotta med choklad och några söta shots så hon iallafall blir lite påverkad. Dricker resten av champagnen
9. Filmen. Jag har en tv vid sängen så det kan bli väldigt mysigt. Jag kommer försöka ta på henne och se om jag får en positiv reaktion
10. Om det går som det ska kan jag försöka hånga med henne och därefter gå över till knul

Vad tycker ni om planen?

>skriftligt schema

Bjud på donken, få avsugning på toan