/Danmarktråden/

Ov det er sondag-udgave

Inviteret: Rigsfællesskabet og vore nordiske brodre

Other urls found in this thread:

sonderborgnyt.dk/afleverede-jobansoegning-i-bilka-og-stjal-en-deodorant/
youtube.com/watch?v=L6Cn8Gfiz90
politiken.dk/debat/art6126502/Aborten-skal-også-være-fri-på-Færøerne
twitter.com/SFWRedditVideos

Så vi ikke glemmer det

Hans Island is ours

Vi er moghamrende ligeglade.

No

>Vi er moghamrende ligeglade.
haha, en brony fra reddit

sonderborgnyt.dk/afleverede-jobansoegning-i-bilka-og-stjal-en-deodorant/

Hvem af jer gjorde dette?

Wie geht's, meine jütländischen Freunde?

Geht's gut mein deutsche freund.

Woher kommst du?

is there a lot of poles working in Denmark?

yes
stop stealing our jobs

i'm sorry if shitty jobs are your only option you should consider going back to school

Not as bad atm. Your craftsmen are way cheaper than ours, and are not too bad at it, which makes our craftsmen hate you.

My step dad, who's an unionist and has no problem with normal immigration hates Eastern European, due to your presence suppressing the wages and you lot stealing the jobs of unskilled workers.

>carpeting
>shitty job
you sound sheltered

Frier til min kæreste igennem 6år her til januar, onsker mig held og lykke gutter!

det kunne være temmeligt frækt hvis hun friede til dig i stedet for

men held og lykke

Ville nok mere irritere mig da jeg allerede har brugt 4000 kr på forlovelsesring

hei der dansker.

kender nogen til hvor man kan finde den der outdoor research hoody der yahya hassan altid bruger?

>kæreste
kan du så komme ud af min tråd. no normalfags zone

Kan ikke dere to bare bli med i Norgetråden i stedet for å sitte her og samhomse i en inaktiv tråd? Dere er hjertelig velkomne fåvæ.

>4000
Hvad er du for en nærigrov?

Grunden til vi aldrig har Danskertråde er fordi 90% af os er normalsvanser, så tag os eller hop tilbage til norgetråden

er der allerede, mongo

Danmarktråden er norsk leire fåvæ.

youtube.com/watch?v=L6Cn8Gfiz90

God brevning

op

>4000kr

Hvordan har du forberedt dig til når hun siger nej?

...

>sonderborg
Dejlig by, spojse jyder

RIP
Ej, er hun sod i det mindste? Laver hun din madpakke?

>yahya hassan
Er han ikke stadig i fængsel?

Vågn op drenge

NÅ MÅ DERE VÅKNE!

hello

Hej Ungarn, checket

nuke denmark

op

overvejer at lære mig et nyt sprog. hvad synes I jeg skal vælge? kan dansk og engelsk allerede, samt basisk tysk fra skoletiden.

My man, godt at hore!
Vælg et land der interesserer dig - det holder motivationen oppe, også når du kommer over begynder stadiet

hvorfor prover norge hele tiden at odelægge danmarktråds moralen?

Har lige lavet mig en kop varm kakao

politiken.dk/debat/art6126502/Aborten-skal-også-være-fri-på-Færøerne

hvorfor vil danskere aflive færoske born?

Kom hjem. Dere er velkomne her

jeg var der lige og alle skrev på dansk
er norgetråden i virkeligheden danmarktråden?

Slutt. La Danmark få ha tråden sin.

Dere er ikke velkomne lengre

hej

>Sondags folelser

Kæft et frækt stykke, der er serveret dér

>dfn man får vinterdepression hvert eneste år
kan allerede mærke det begynder at presse på. Og jeg har ikke råd til at tage ud og rejse efter jul i år.

haha ups

mit studie er svært

Er du edb gutten?

så slutter friheden i morgen gutter, efter 2 års NEEThed.
begynder på en uddannelse og har folt mig panisk hele dagen, ved ikke om jeg kan klare det da jeg stort set ikke har haft nogen kontakt med omverdenen imens jeg har været neet.

prov å bli kjent med likesinnede folk så du ikke isolerer deg selv

lykke til

tak
jeg skal gore et forsog

jeg var også NEET uden kontakt til omverdenen i et års tid inden jeg startede på studie. hvad skal du læse?

Ikke sæt dig i et hjorne. Snak med folk (uden at være manisk omkring det). Deltag i ALT det sociale i starten
Selv tak - du klarer den buddy

det er revisoruddannelsen, valgte den mere eller mindre spontant så jeg ved ikke hvad jeg skal forvente af det.

ved ikke om det er muligt for mig, jeg har været alene hele mit liv så det foles som en helt anden verden for mig som bare er lukket af.

ja, tror jeg

Sker der noget spændende?

Fedt man. Hvad er det sværeste ved det?

Elektronikken

har lige pisset i håndvasken

...

...

pisse ligeglad

håber hun siger nej din dumme normie

Dds

hej

Hold tråden i live venner. Det er vigtigt, at vi går ind i den nye uge, med en velholdt tråd.

Hermed sket

>Næsten ingen Danskere på Sup Forums for en uge siden
>Nu er der en tråd som er bare lidt i live

Hvad sker der?

Fremtiden tilhorer os

Hvorfor er I egentligt på Sup Forums folkens? Der er så mange boards at vælge mellem

Sup Forums er det minst autistiske brettet. Bare sykinger på Sup Forums, bare nazister på Sup Forums og bare animehomser på Sup Forums og lignende.

Ah, att vara minst autistiska bland autister.

Varför brevar ingen Islänningar på denna tråden?

Bump

skal fandeme skide

Så overlevede vi endnu en dag.

islændinge kan ikke lide danskere

De kaldte hende splatterbalde. Hun så måske sod og uskyldig ud men når hun sad på tonden og tomte sine tarme var hun en dæmon. Hun var tynd og hvid men hun spiste gronsager og frugt i store mængder. Som dagen gik begyndte hendes mave at rumle og boble og hun begyndte at fole et hvis tryk ved tarmåbningen. Når hun placerede sin lille, blode numse på den stakkels tonde i sit hjem klemte hun den ledeste, tyktflydende diarre ud af sin rov som nogen kunne forestille sig. Toilettet som hun sad på blev afstraffet. Hvis hun ikke havde sat på det for blev det malet brunt og ingen mængde klor kunne ændre dette og hvis toilettet var som det hun havde der hjemme måtte man be til at det var forstærket og blev udskiftet hver uge da det ellers ville krakelere og spilde hendes dodelige tarmsuppe ud over det hele. Hendes tarme var som det dybeste helvede og lavede det mest uskyldige mad om det mest stinkende diarre.

Hun blev også kaldt "kloaktarm". Det var kendt at mindre dyr, som fluer og edderkopper ligefrem dode af lugten når hun viste sin vrede overfor toilettet under hende. Og på trods af lugten fra hendes afforing var det fuldkomment sterilt da ingen bakterier kunne overleve i det. Engang havde hun taget en fyr med hjem fra byen og næste morgen, efter han i nattens lob havde boret hendes numse, gik hun på toilettet og lydene og lugten derfra havde skræmt ham væk. Men hun elskede selv sine tarmtomninger. Når hun sad på tonden og sprojtede sin fekale masse ud over toiletet kunne hun ikke lade være med at stonne i nydelse. Når hun var tomt begyndte hun at spise igen og starte det hele forfra.

hi
i like denmark
have a nice day

Kan godt lide at snakke med folk fra forskellige lande og hore om deres vaner og kulturer. Derudover er memesne sjove.

Er det her den perfekte verden?

n-nice

eller det her?

forst er greit, men andre er GOAT
(and forget my shitty dansk)

Jeg er så stolt av dere

OP

...

er I på arbejde eller sådan noget pjat? Skriv dog noget

Laver ingenting

er i skole

lærer du interessant?

Hello, I have an interest in Danish ancient sites, be it ships, stones, settlements etc. What museums on this subject would you recommend in your country?

Copenhagen.

National Museum in Copenhagen
Moesgaard Museum in Århus
Ribe VikingCenter/Museum in Ribe. There's also a reenactment settlement/village of the viking ages in Ribe

>vi nærmer os autismeniveauer der ikke burde være mulige

Hvad studerer i?
Hvor lang tid har i været på uddannelsen?
Hvad syntes i om det?

programmering og elektronik
forste år
det er meget sjovt indtil videre men elektronik delen er svær
faktisk tvivler jeg på jeg vil komme gennem uddannelsen

Hvor fuck bliver jeg tjekket for konssygdomme drenge?

Historie
3. Semester
Det er fint nok, men jeg bruger det som springbræt til at komme ind på enten Internationale, eller Europæiske Studier, på kandidaten.