/norgetråden/

Klassisk norsk jv-utgaven
Forrige:

Other urls found in this thread:

strawpoll.me/13963579
tv2.no/a/7509450/
adressa.no/nyheter/trondheim/2016/03/31/Ni-dopingtatt-under-NM-i-kroppsbygging-og-fitness-12541082.ece
instagram.com/thalemyhre/
youtube.com/watch?v=8buZ-A7gNn4
instagram.com/thalemyhre93/
youtube.com/watch?v=qXCFYdBEin4&feature=youtu.be
aftenposten.no/norge/i/RkMBd/MDMA-brukere-tar-avstand-fra-ecstasy--selv-om-de-to-rusmidlene-er-tvillinger
twitter.com/NSFWRedditVideo

Hvordan går det Dummie, kompis?

Forst for 15cm penis mesterkaplop

fåvæ

>mitt forbilde

Femte for sterke, norske menn.

Siste kan jeg brever stråstemmen, så nå må dere stemme

Ha dere begynt å negre til jul enda?
strawpoll.me/13963579

runkeoff bare du og meg bror
kom igjen

>dfn ingen JV som jeg kan binde fast og gjore hva jeg vil med

Vil Norge noen gang kunne konkurrere på topp i sterk mann igjen etter at boler ble ulovlig og politiet har startet å slå veldig hardt ned på miljöet?

Nei, si det.. Vi har nå relativt nylig hatt et styrkeloftstalent da, i det minste.

Regner med du tenker på CYC. Men der blir du jo testet, ikke helt det samme som sterk mann hvor det er fritt fram. I England f.eks er jo boler lovlig, er vel derfor en engelskmenn gjör det så bra for tiden.

>dfn ingen norsk olympisk bryter-jv

glemte bildet

Vet det, men det er nå styrkesport uansett. Regner med det er ganske greit for dem i England ja, mener det er lovlig i Polen også f.eks.

Var jo göy når de arrangerte body building konkurranse i Trondheim for noen år siden og nesten alle deltakerne stakk av når politiet dukka opp med dopingkontroll.

Fy faen.. Har du link til en artikkel?
Det er så dumt at de skal blande seg i slike ting synes jeg, odelegger jo bare for folk som koser seg og har det goy.

får kose meg med litt sprǿyter jeg da

Hva er det med meg som gjor meg så uelskelig

Var visst i Oslo de stakk av:
tv2.no/a/7509450/
Men var arrangementet jeg tenkte på (var nok flere som stakk der også): adressa.no/nyheter/trondheim/2016/03/31/Ni-dopingtatt-under-NM-i-kroppsbygging-og-fitness-12541082.ece
Kaliber Gym har jo vært kjent i årevis for å være bolergym #1 i Trondheim.

hvem spröyter fåvæ?

Du poster disse stygge mongofroskene hele tiden å bare klager og syter som en liten pinglepung.

>Hei user, vil du klappe marsvinet mitt?

tiss og bæsj

Vik fra meg fristerinne!

Hejsan!

(du)

Er du i godt humor når du er med jver?

Jeg har ikke venner, hverken typen (gutt) eller (jente)

Da er det jo vanskelig å vite noyaktig hva som er problemet, annet enn at du ikke har venner. Prover du faktisk å skaffe deg noen?

Hva er det med personligheten din som gjör at folk ikke vil være med deg?

Minner om at niggere dreper en av våre rasesösken 1-2 ganger om dagen i USA.

Faen gutta jeg hater å bo i kollektiv.

Hvordan man finner venner uten jobb, hobby eller skole

Driter faen i amerikanere fåvæ.

Nei det vet jeg ikke, jeg har bare passivt tilegnet meg venner ved å flytte i ei blokk med hypersosiale utvekslingsstudenter.

En dag vil tålmodigheten vår renne ut...

>Du får aldri römme ut i skogen og bo i en hytte med en 17 år gammel Liv Ullmann
Hvorfor egentlig leve lengre?

Bli med en forening eller organisasjon. For eksempel DNT om du liker å være ute.

instagram.com/thalemyhre/

Sånn kan det gå.

youtube.com/watch?v=8buZ-A7gNn4

Astrid S har tapt seg fåvæ. Hun var finere som 16-17 åring.

>rasesǿsken
>amerikanske euromulatter
kex

Bli med i Röd Ungdom

Dag fire med roykeslutt: Det er ikke så ille. Har veldig lyst til å gå ut og ta meg en sigg. Savner ritualet med å gå ut på terassen og ta meg morgenens forste sigarett. Finner meg selv ofte spaserende ute i stua i nærheten av doren som om jeg skal ut og ta meg en royk, men akk, det er bare spasering.

Mikrodosing av sopp gir meg et lite boost i humoret, men gjor det vanskelig å fokusere. Kan hende dette har noe med roykeslutt å gjore også, men det er iallefall ikke noe nootropisk stoff denne soppen.

Gårsdagen gikk med til mye loking på nettet, for kvelden så gikk med til royking av store mengder cannabis og drikking av ol med en user fra tråden som var i nærheten. Jeg solgte han også litt sopp. Det var trivlig.

Tok nettopp en hette og en halv stilk av en sopp, skal i familieselskap senere så vi får se hvordan det går. Gleder meg til god mat og kanskje gratis drikke. Vi får se.

Alle er finere som 16-17-åring.

>amerikansk brun oya kjoter
>rasesosken

Heng deg din jævla idiot.

instagram.com/thalemyhre93/
Sånn kan det gå

Du virker som en patetisk person

er jeg den eneste som ikke synes at hun Astrid er så fin

Hva mener hun egentlig om at hun ikke vil objektiviseres, men hun poster fortsatt sånne bilder?

Hun er helt grei. Ser overhodet ikke noe spesielt med henne.

sier han som har blitt helt amerikanisert og tenker bare på rase. jeg gir faen i "hvite" folk fra andre siden av kloden, jeg bryr meg om etniske nordmenn og vår overlevelse.

detta
det finnes ikke en "hvit rase"
det er et amerikansk megmeg

Hun er pen når hun ser ut som en vanlig norsk jv, og ikke en "oppdolla artist"

>Jeg solgte han også litt sopp.
Du sa du skulle sende meg noe på discord, husker du dette?

Haha, fy faen. Rase eksisterer ikke, er det det dere sier? Hvis jeg ikke var klar over at dere er noen autister hele gjengen ville jeg trodd dette var jödisk D&C

Du hadde visst gjort det ja, beklager.

Gutta sporsmål.
Jeg er avloser og på Torsdag så fucka jeg opp hardt på treninga da jeg mista en 30KG vekt rett på skuldrene som gjorde til at jeg såklart har smerter i skuldre og rygg.

Jeg sendte melding til bonden på Torsdags kvelden om at jeg ikke kunne komme på Fredag og han onsket meg god bedring. Det er fortsatt ikke greit med ryggen og skuldrene, skal jeg levere egenmelding til avloserlaget eller hvordan fungerer det? Har ikke sjangs å arbeide 10 timet hver dag når ryggen har gått til helvette.
Har ikke peiling hvordan egenmelding osv fungerer.

Typisk norsk feminist-hykleri. Samme type folk som "kler seg nakne mot kroppspresset"

det finnes rase
men det finnes ikke en "hvit rase" som bare inkluderer de europeiske etnisitetene som du synes er fine

du synes vel at det er helt greit at skandinavere og for eksempel slavere får barn sammen
hehe.. det spiller ingen rolle om etniske skandinavere erstattes av polakker - de er jo hvite!

*heller i meg non ǿl*

Dette fåvæ. Jenter ser alltid bedre ut når de bare er "naturlige".

>Tar ti trillioner lettkledde og seksualiserte bilder av seg selv
>Ikke se på meg som et objekt!
Hadde vært morsomt å sett hvor hysterisk hun hadde blitt om folk plutselig slutta å gi henne oppmerksomhet.
Damer kan legge ut så mange bilder av seg selv som de bare vil for min del. Men blir for dumt å late som at det ikke er for å fylle det enorme egoet sitt at de gjör det.

har prǿvd å forklarer dette til feminist-lillesǿstra mi som ser ut som ei hore, men det går faen ikke inn

>men det finnes ikke en "hvit rase" som bare inkluderer de europeiske etnisitetene som du synes er fine
Den "hvite rase" betyr de europeiske etnisitetene. Jeg syns alle europeiske etnisiteter er fine.

>det spiller ingen rolle om etniske skandinavere erstattes av polakker - de er jo hvite!
Nei, jeg er ikke slik. Men du er vel slik at du gir faen i de hvite som blir slaktet i Sör Afrika og USA?

>du synes vel at det er helt greit at skandinavere og for eksempel slavere får barn sammen
slett dette

Jeg var ikke så full! Husk å breve her i tråden og snakke med meg neste gang du tar soppen da! Vil gjerne hore om opplevelsen. Husk, du har soppen på eget ansvar, jeg antar at du selv leser deg opp om sopp og dens effekter, og at du planlegger etter den informasjonen du skaffer deg.

Sopp er fryktelig goy.

Vi må nesten se noen bilder av henne fåvæ...

Dette. Sminkeindustrien er nok en million ganger större enn den burde være.
Sopp kan du være selv

youtube.com/watch?v=qXCFYdBEin4&feature=youtu.be

hvis du mener europeiske etnisiteter bǿr du si europeere, ikke hvite
jeg synes også at alle etnisiteter har en rett til sitt eget hjemland og å forsvare seg selv, og jeg bryr meg om de andre europeerne (men mest om skandinavere så klart)

Jeg synes boerne bǿr dra tilbake til Nederland eller til USA fåvæ. La negrene få Afrika for seg. De kommer til å koloniseres av kineserne på et blunk uansett.

t. Geir Kowalski

>hvis du mener europeiske etnisiteter bǿr du si europeere, ikke hvite
Men hva i alle dager er det du tror "hvit" betyr da?

La meg også minne deg om at folk har brukt "den hvite rase" i lang tid, Hitler gjör det i Mein Kampf blant annet..

>Thihihi, ikke objektiviser meg user!

hvit bǿr bare brukes om amerikanske euromulatter sdm
når man bare kaller alle europeere hvit hǿres det ut som om det ikke er noen forskjell på oss
jeg er ikke hvit, jeg er skandinavisk, og jeg vil ikke at noen skal kalle meg hvit.

>Husk å breve her i tråden og snakke med meg neste gang du tar soppen da!
Skal prove mitt beste å få dette til.
>Husk, du har soppen på eget ansvar, jeg antar at du selv leser deg opp om sopp og dens effekter, og at du planlegger etter den informasjonen du skaffer deg.
Jada, jada, jeg er faktisk ikke så dum som jeg virker.

Hvorfor er det enkelte autister som alltid må påpeke en slags "nǿdvendighet" å skille "europeiske etnisiterer" og "hvite"? Vi skjǿnner alle hva som menes med "hvite" - det er europeere og angloer i australia og nord-amerika.

Er 1/2 russer. Morsomt hvordan tiden har endret seg, på 90-tallet ble det ganske mye styr pga meg i hjembyen min i nord-Norge. "Horte du han [faren min sitt navn] fikk seg en russisk kjerring?" Mye tisking og hvisking, mye drittsnakking, mange sporsmål. I fylla kalte den norske onkelen min meg "ikke ekte vare" og en "horesonn". Kom fra 2 drittfamilier som ikke respekterte meg.

>Jada, jada, jeg er faktisk ikke så dum som jeg virker.
jeg vet men man må alltid forsikre seg når det kommer til ting som dette.

>Sopp kan du være selv
Er glad i deg å assa

helt utrolig at man kan være RASIST i [nåværende år] fåvæ

Jeg vil aldri forstå hvordan det er fysisk mulig for jenter å ta så mange bilder av seg selv.

dette
alle er lik

fordi jeg ikke vil lempes sammen med alle andre europeiske etnisiteter som om vi er helt like. Det er nettopp det EU er ute etter, fullstendig europeisk integrasjon og å viske ut nasjonaliteter
Jeg er skandinavisk

gode tider

aftenposten.no/norge/i/RkMBd/MDMA-brukere-tar-avstand-fra-ecstasy--selv-om-de-to-rusmidlene-er-tvillinger

Ja gutta hva tror dere? Er det virkelig ingenorer og arkitekter som bruker MDMA?

>soster, jeg synes du hadde vært mye vakrere om du gikk for en mer naturlig look

>Vi skjǿnner alle hva som menes med "hvite"
uironisk nei. er samer "hvite"? spanjoler? halvjǿder, kvartjǿder?

>dfn jeg vet bokstavelig talt ikke hva min sosters naturlige hårfarge er

tilbakevis dette

bare prǿv

Samer har blitt bleknet såpass at de er hvite
Spanjoler som ikke er voldtektsbabyer er hvite
Halvjöder kan aldri være hvite pga historiske grunner

Du kan like godt bytte ut hvit med europeisk her, det gjör ingen forskjell

Alle rusmidler er degenererte. Kun degenererte mennesker bruker rusmidler.

Forskjell på å kalle europeere den hvite rase for enkelthetens skyld og å påstå at alle er like.

Har söstera di blitt sortnet ennå?

>Halvjöder kan aldri være hvite pga historiske grunner
Så hvit/rase generelt er et sosialt konstrukt?

det er ganske morsomt egentlig

Nei, men jöder er et unntak siden de har vært den hvite rases fiende i tusen år. Litt som når du kaster noen ut av familien din fordi de har vanæret dere hele livet.

Ditt bilde er en norsk familie med "samiske aner" om du vil si det sånn.
Bilde relatert er hvordan samer egentlig ser ut/pleide å se ut.

Om jenter ikke hadde brukt mobiltelefoner, hadde frontkamera aldri vært oppfunnet.

Ikke han du svarer, men dette er idiotisk. Europeiske jǿder er hvite, og medlem av samme rase. Sånn er det bare. Dette er såklart helt uavhengig av deres kultur og hvordan du mener de jobber for å utslette oss eller hva det enn skulle være.

mfn kollektivister er kollektivister i Norgetråden nær meg

påminnelse om at hvite er kollektivt skyldig i holocaust og slaveriet, og at det derfor er riktig at du skal betale for dine forfedres handlinger.

nettopp derfor jeg vil skille mellom etnisiteter og ikke "den hvite rase"

er ikke kollektivt skyldig for andres handlinger bare fordi man anerkjenner at ulike raser/etnisiteter finnes og man ǿnsker å bevare dette mangfoldet