/mämmi/

jätskipainos

Oispa kaljaa.

Haluisko joku animepostaaja olla mun bf?

...

No mitä vittua nyt, eikö se liity langan aiheeseen? tai siis liittyi, nythän meillä on uus.

*naps nyymi into lusick*

HALUUN PAIJATA

>light recon infantry
>sissi

sissi forces are in fact tactical boipucci units

omkko simula kaiky hyvvim?

Puhutaanko pojista?

Our boipuccies > your boipuccies

Bloodbornea hakkasin kun viimeksi muutama kk sitten oli hetken kestävä pelailu kausi. Nyt alkoi kutkuttamaan tollaiset pienen skaalan sota rts:ät (men of war, jagged alliance) onko nyymeillä ehdotuksia? Myös Xcom:eu löytyisi valmiiksi jo.

oispa pojuyde

ai että

>Ilmeeni kun Cicero kiusaa

Nämä

Xcom EU on ihan jees, expansionin kanssa parempi. Ainakin jos et oo mikään XCOM elitisti jonka mielestä kaikki 2000-luvun jälkeen tehdyt on paskaa. (Alkuperäinen XCOM on toki ihan vitun luja peli, en sitä väitä, mutta ainakin täällä päin internettejä uudet XCOMit saa vähän liikaa kuraa niskaan.) Sanoisin siis että siitä saat monta kymmentä tuntia helposti irti jos nappaa (ja expansionin kanssa vielä enemmän)

Välillä tekee mieli aloittaa joku uus MMORPG, mutta ykskään joka edes hieman kiinnostais ei oikein oo vaiheessa johon vois hypätä.
Sitten tekis mieli pelata taas pitkästä aikaa kääpiölinnaketta, mutta vittu kun ei enää muista mitään ja ei jaksa opetella uudestaan.
Stellarista tekee sitten mieli, mutta päivittivät justiinsa ja eivät oo saaneet bugipatchiä ulos joten paska toistaiseksi pelikelvoton.

Vittu elämä on vittujen kevät.

pierasin nyrkkiin. mihin vapautan pierun?

Jos tykkäät managerointi ja beissin rakennushommista niin kokeile darkest dungeon.

Mutsis pilluun.

pröööt
präts
pruut

Mitäs tossa on?

antabs

Ootko jossain suomikillassa? Vetänyt soolona tähän mennessä mut o2s kohdalla alkanu homma tökkimään PFn kautta. Ei vaan oikein tunnu löytyvän suomalaisia tolla servulla, jotka ei olisi ihan täysiä autisteja

>Ei vaan oikein tunnu löytyvän suomalaisia tolla servulla, jotka ei olisi ihan täysiä autisteja
Ei taida mämmissä lykästää sen paremmin.

>painele musiikin tahdissa näytölle ilmestyviä pyöreitä kohteita
>600 perättäistä osumaa
>paina ohi pallurasta
>aloita alusta

LIVING THE LIFE

xivi on ihan kiva teemapuisto jos tykkää viimeisistä fantasioista ja hyvästä tarinasta

combat on taas ihan täyttä vittua ja saatanaa ensimmäiset 50 tuntia koska 2.5s gcd eikä kunnon rotaatiota ennen myöhäisempiä leveleitä

elämä om ihnanaa kum sen oikeim oi valtaa

Haven't tasted space nazi boipucci, so can't say.

Ei olle

En ole kummassakaan, melkein meinasin frozen dawniin liittyä kun aloitin mutta jos kuvaus vie verkkosivulle, jossa jengi vaatii kirjallista hakemusta, niin skippaan ihan suosiolla koko porukan.
Omassa FC:ssä on suurin osa brittejä, eikä meitä taida ollakaan kuin se 10 aktiivia tällä hetkellä.

Miksei mun kissa mee töihin

Ei tällä kaikki mitään totaaliautisteja ole. Kunhan ei meno nyt jotain homofantasia esileikkejä tms. niin asia kunnossa

jauhenliha, valkosibal, makarylls ja valkosia papuja tomanttikastikkeessa
ihan ookoo

Itsehän aina kun kissa riehuu tai rikkoo jotain niin laitan uuniin pariksi minuutiksi käänteisjäähylle.

Ai pelaat Osua.

Mille runkkaan?

Juuh ite kuullut myös, että frozen dawnissa aika assburger meno. Ehkä vielä jonain päivänä löytyy jengi, tai sitten pitää vaan suosiolla kokeilla servunvaihtoa

ansoille

Ruotsille

Kääpiölinnakkeessa ainut paska asia on se että viimeinen päivitys oli joskus 2016 heinäkuussa. Vitun sammakkojäbä sais jo julkistaa lisää, en halua koskea siihen peliin ennen seuraavaa päivitystä koska siinä menee päiväkausia taas kun jään koukkuun siihen. Fiilistelen vaan tätä nytten:

joo ja oon aika huono tässä.

Mikä nyymejä oispattaa näin maanantaina?

...

oispa tyty-yde
oispa pojuyde

Juuh, näillä mennään.

Älä hoputa. Se jätkä yrittää koodata maailman edistyneimpää hokkus vitun pokkus systeemiä. Ei sellaista parissa kuukaudessa tehdä.

Oispa isotissinen soturiyde

Ansailu

No ei tehäkkään ja arvostan Rupisammakkoista Ykköstä, pitää vaan pitää ajatukset muualla. Mutta ihan mielenkiintoisia päivityksiä siltä tulee systeemeihin liittyen.

Oispa kuollut.

Terveys. Vitun flunssa ja opinnot.

homottaa
panettaa
tytyilyttää
oispattaa

Oispattaa muodokkaat tytyt.

Opinnoista suoriutumien. Täyttä paskaa tää mun meno niitten suhteen.

Panettaa

HOMOTTAA

kiisulla niin nälkä kiisu syö sormen

pitsu on niin väsy pitsu ottaa päikkärit

hmm

lusikka

Mikä helvetti tällä on kädessä t. vammainen

HAISTA VITTU

Mobiili persereikä

näyttää japsilaiselta ketsuppi/kastikeputkilolta
toki animen huomioon ottaen se on kuitenkin enema tai muu peppulelu

Se on mehupullo.
t. weebexpertti-pertti.

ei haista sinä vittu nahkamies

Mulla on ihan hyvä olla

Mul on vieläkin vähän darra.

Mulla on ihan paha olla

Nahkaklubi on kaksi korttelia kauempana.

Suositelkaa jotain hyvää elokuvaa.

Tropic Thunder

Woman in the Dunes

The Room

Yön ritari

Pekka ja pätkä neekereinä

Oon rönttönen irl mutta internetissä poju

Oispa edes jotain

hyh ripulipieru

...

Jaahans mitäs pörinäperseitä tänne on taas eksyny

pröööööööööööööööt

...

...

>The Governator
>tuomitsi 2 ihmistä kuolemaan

aika poeettista

ei olis aatelis apustajaa?

...

tän alempiarvosta aatelista en löytäny

...

siis

Nuku hyvin pitsu!

Syön nakkimestarin pataa.

ai syöt nakkia?

ootko homo? hahahahaha

TSING
TSING
TSINGIS KAAN

*Saatana saapuu lankaan*

Kiinteät tissit

*piiloutuu nyymin vaatekaappiin*

Makaronilaatikko > ranet & kanakasti > jauheliha ja wokkivihannekset