/norgetråden/

Felle-utgaven
Forrige:

Other urls found in this thread:

timwise.org/2010/11/an-open-letter-to-the-white-right-on-the-occasion-of-your-recent-successful-temper-tantrum/
youtube.com/watch?v=TaRWgfS8_b0
youtube.com/watch?v=1LbRqcdRTUQ
youtube.com/watch?v=oRxbeAxPE3M
aftenposten.no/meninger/sid/i/npzn5/Ungdom-er-modnere-enn-for_-gi-16-aringer-stemmerett--Astrid-Marie-Foss-Claussen
twitter.com/AnonBabble

Er nesten ferdig med nye episoden "analyse av verden - sverigeanon" gutta. Kanskje den kommer ut i kveld.

Ganske fint vær i dag, gutta. 20 grader og greier. Skal jeg ta meg en tur i finværet med lydbok på öret, kanskje?

>Seeee user, jeg fanget en ål!

det der er dobbelt opp degenerert

...

få ålen vekk ÆÆÆÆÆÆÆÆ

Vennligst ta ned dette bildet av min kones datter og avstå fra å legge ut bilder av henne uten tillatelse i framtiden, takk.

sn

"God" "morgen"

Brev norske sötnoser gutta!

h..hun er over seksuell lavalder, i..ikke sant?

Ja. Dette også. Dette er karen som fant på "white privilege"

...

...

Finnes det et opptak eller noe da?

Hun er det nå.

Pigs

Kjeften på deg Poccnr

I går, (sondag ettermiddag), så var jeg, og handla, på Asda Breck Road Superstore, (i Everton).

Og det var gateteater, hele tida, (må man vel si).

Da jeg gikk inn, i butikken.

Så stod det, en svær mann, i rullestol, som lagde propp, rett foran inngangsporten.

Med seg i 'propp-gjengen', så hadde han også, en skrålete jentunge, som lop litt foran, sin far, (må det vel ha vært).

Og to Asda-medarbeidere, som kom, med nye handlekurver.

Jeg måtte holde handlekurven over hodet, (på meg selv og Asda-folka), for å komme inn inngangsporten.

(På grunn av rullestol-mannen og skråle-jenta).

#2 looks like a clone of my sister at that age

spooky

Alle kvinner er ibuande stygge

Jeg hadde pult henne hvis hun var enten et år yngre eller satt i rullestol.
Jeg hadde pult ham hvis han var enten et år yngre eller satt i rullestol.

Nå som jödene er blitt så eplekjekke over seieren deres er det faen meg en plikt å være "antisemittisk" fåvæ.

Det er fra et essay hjemmesiden hans. Teknisk sett snakker han til "gamle hvite rasister", men det er åpenbart at han gleder seg helt sinnsykt til den hvite rase dör ut.
timwise.org/2010/11/an-open-letter-to-the-white-right-on-the-occasion-of-your-recent-successful-temper-tantrum/

Her har du opptak av en tysk jödepolitiker som bokstavelig sier at det er bra at etniske tyskere dör ut
youtube.com/watch?v=TaRWgfS8_b0

dfn jeg nettopp innså at nordmenn skal do ut fullstendig for jeg klarer å lære meg norsk ordentlig
triste greier gutta men sånn er det bare

>Her har du opptak av en tysk jödepolitiker som bokstavelig sier at det er bra at etniske tyskere dör ut
Er nok ikke bare joder i tyskland som jubler over det, nei.
youtube.com/watch?v=1LbRqcdRTUQ

du skriver bedre norsk enn alle facebook-vennene mine polenanon, slapp av.

Vet, men det er jöder som har oppfostret den tankegangen hos dem

wow kult snakker vi om joder igjen

Nord-Korea går til krig gutta

jaja

sånn kan de gå

t. min venn fra Tyskland

situasjonen på den koreanske halvoya er ikke noe å le av anonsen....

*ler av situasjonen*

*ler og ler*

*spor deg vennlig om å slutte å le av situasjonen*

Får vel kjore hjem fra jobben da gutta

Är jag pedofil om jag onanerat över Emma?

Nei, du er homofil

Hvorfor tar du ikke bussen? Vil du ikke at barna dine skal ha en god fremtid?

>buss
>[nåværende år]
tilbakevist og vel så det

får vel eda litt salat eg då

>Buss
>Med alle negerne
Jeg onsker faktisk mulighet for å kunne ha egen barn, så unngår bussen så langt det er mulig

Nei men user da, det er jo bare hyggelig å bidra til at våre nye landsmenn blir godt integrert i samfunnet.

>Jeg onsker faktisk mulighet for å kunne ha egen barn
Hva mente du med dette?

...

Kan du inte ens vara på samma buss som dem? Var inte så barnslig.

>når bussen kjorer forbi negerstroket og alle negerene og andre flyktninger går av samtidig

har du hǿrt om likeansvar?

Er du en kanin?

"Foles godt mann" - Peter Frosk meme bildet

>dfn jeg får gratis bussturer av han ene innvandrerbussjåforen i byen

salat e god

dette
men bare ett busstopp fra hjemmet mitt

Hvorfor bor du så nærme innvandrere? er du fattig?

"Foles dårlig mann!" - Peter frosk meme bilde bare at han ser sur og lei ut

Only the third one is barely cute.

nei bor i hvit nabolag
men det er negerstrok like utenfor

jeg får autismeanfall når dere bruker ordet "hvit" som om det gir mening i norsk sammenheng.

dette for å være ærlig sdm

er jo mange stormhomser som uironisk synes det er greit med "vestlig" innvandring da.

>ikke si hviiiiit duuurrrrrrr
pedantniggere

Fy faen så teit du er. Du vet folk har brukt uttrykket "den hvite rase" i evigheter? Nöyaktig hva er problemet?

>The Jews were responsible for bringing negroes into the Rhineland, with the ultimate idea of bastardizing the white race which they hate and thus lowering its cultural and political level so that the Jew might dominate.

>hun

youtube.com/watch?v=oRxbeAxPE3M

Jeg ler av å se for meg dere si dette vrövlet idvl.
>Nei til raseblanding med dansker!
>Jadajada, vi blir invadert av niggere, men vi må faen ikke glemme alle tyskerne som kommer hit!

Tror jeg uironisk er deprimert. Hva gjör jeg må ?

Flytt til USA om dere vil ha det slik, vi faktiske nasjonalister holder oss her.

For hundrede gangen: vi vil ikke "ha det slik". Men at dere uironisk klager på vestlig innvandring i disse dager er bare så jævlig absurd at jeg får lyst til å skyte deg.

Du venter på at noen skal dra deg ut av det. Men den personen kommer aldri.

slutt å sitere Fǿreren på engelsk.

Det er ganske trist fåvæ

Kan du godt nok tysk til å forstå boka? Har lest at de engelske versjonene er oversatt så krökkete som mulig så folk ikke skal gidde å lese den. Men Ford-oversettelsen fra 2009 skal visst ha oversatt så det ikke er pain å lese.

>fraktur
Hva er poenget? Gjor det jo bare vanskeligere å lese.
>å nei slutt å være prinsippfast

Du vet godt at vi har masser av steder i Norge der det bor polakker, litauere og andre ǿsteuropeiske folk. Sånne nabolag må kalles "hvite", men det er like fullt fremmede elementer i vår kultur og vårt land.
Å bruke samlebegrepet "hvit" gir mening i Amerika, men ikke her.

>hva er poenget?
estetikk.

Jeg tar ti polakker over én nigger. Men uansett så er jo dere imot all innvandring, selv fra germanske land. Det er ren autisme. En av dere må være strasseristen i tråden.

uff.....da......

detta fåvæ
skandinavere er ikke "hvite", vi er skandinavere, ferdig snakka

ja... jeg...

>somaliere er ikke niggere, de er somaliere, ferdig snakka

han er har skjönt det

Da var jeg kommet hjem gutta
Var en behagelig kjoretur, helt til jeg var 2mm unna å bli kjort ned av en neger
Hadde det ikke vært for at kjorekamera var tomt for strom hadde vi nok endt opp med neger uten forerkort og en liten slant til meg for bryet

Det vi skulle endt opp med burde vært en neger uten puls din jævla hanrei

Fy faen narkoanon har fått meg til å se sopp hvor enn jeg går så jeg plukker og håper alt er flein men alt detta er enten giftig eller ubrukelig. FAEN DA

Somaliere er jo faktisk bokstavelig talt ikke niggere da.

*lager mandagstaco*

ikke innafor

>Blir kjort ned
>Fanger regnummer på video
>Jeg ligger skadet i grofta
Hvordan skulle jeg klare å kværke negern da?

>behagelig kjöretur
>ligger skadet i gröfta
kjörte du bil, eller sykla/gikk du?
bestem deg

Motorsykkel fåvæ

>/norgetråden/ skitsnakker om somaliere igjen
jeg har nyheter til dere...

Jeg bare tuller. Men nå ble jeg nyskjerrig på statistikk om negere i trafikken.

hva faen jeg elsker somaliere nå

Hvilken motorsykkel kjorer du da?

Greit, de er noe enda verre

Fy faen, Kvinneguiden er offisielt hanreiet. Jeg lagde denne tråden og det ble slettet:
>I 2014 ble 446 hvite amerikanere drept av svarte amerikanere. 187 svarte amerikanere ble drept av hvite amerikanere (kilde fra FBI). Men inntrykket man får av mediene er jo at det nesten er en epidemi med rase-motiverte drap mot svarte. Husker dere Treyvon Martin? Det ble vinklet som et rasistisk drap, men bilder fra åstedet og rettssaken beviste at det var selvforsvar... OG GEORGE ZIMMERMAN ER JO MEKSIKANER! Hva syns dere om dette?

Enda en norsk mann ansatt som barnehageonkel som har voldtatt uskyldige barn. Hva er det med oss og pedofili? Er ikke lenge siden den saken om en norsk pedoring i Thailand heller.

Det er innafor

>Hmm, hvor skal jeg sutre om min hvit makt våte drǿmmer?
>Sup Forums? Nei.
>Stormfront? Nah.
>Daglig storm? Pfft.
>Hele 8ch? Niks!
>Kvinneguiden? PERFEKT!

>Stemmerettsalderen har vært den samme siden 1978, og siden den gang mener jeg unge mennesker er blitt modnere og har fått mer kunnskap.

aftenposten.no/meninger/sid/i/npzn5/Ungdom-er-modnere-enn-for_-gi-16-aringer-stemmerett--Astrid-Marie-Foss-Claussen

Han der er ikke somaler. Hvor er halvmånen? falskflagg