/Norgetråden/

Stǿre-utgave

forrige:

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=XNSsv86lsok
youtube.com/watch?v=aK8mbA083hE
youtube.com/watch?v=WoSvVDQJGv4
youtube.com/watch?v=89G-OibcmAo
pieurheimat.ytmnd.com/
twitter.com/SFWRedditImages

Forste for Liberalistene 2021

Skal jeg henge meg gutta?

fuck norvegians you autists

...

gomla i meg en av disse nye risgrotene de har i butikkene nå
var ganske greit, men det var en sånn suppete kanelsaus med litt sukker der som jeg syntes var litt rar

...

>han svarer utlendinger

youtube.com/watch?v=XNSsv86lsok

nej

pls give mountain

jaja får ta en slurk solo jeg da

en ymmärrä

Apropos Liberistane, vert det levert fleire hanreirelaterte skjermdumpar i frå internsidene deira?

eg græt kvar gong

Så det er altså bare 50% av dere som skal negre i år?
Selv om albertspartiet tapte? Blir nok ikke like enkelt å negre neste år, vet dere

For kreative lösninger.

Gutter, trenger deres sleipe hjelp egenskaper.

Har jobbet hos en bonde i 2 måneder nå og har fått betaling for det fra avloserlaget (4-5.000 pr. månede).

I slutten av den forste måneden lurte NAV hva i svarte jeg holdte på med om dagene og de ville kaste meg på mitt fredje jobbsokerkurs, men jeg sa at jeg var på arbeidspraksis hos bonden og bonden skrev gjerne under på ett ark som sa det samme, at jeg var der på arbeidspraksis. Sa også til han at dette var bare for at NAV skulle holde kjeft som han bare var helt enig i, siden det hjalp meg og tjene litt mer.

Nå, etter Torsdag ble jeg sykmeldt siden jeg skadet meg på trening samt ble forkjolet i lopet av helgen og jeg måtte jo såklart si det til bonden...Som ikke tok det så fint.

Nå sier han at jeg ikke skal få betalt av avloserlaget i det heletatt og fortsatt jobbe hos han i 8-10 timer hver eneste dag. Dette har ikke vært ett problem for jeg ble sykmeldt.

Hva skal jeg gjore / Hvordan skal jeg formulere det til bonden at, jeg har krav på penger fra avloserlaget pga. noe hokkus pokkus.

Hva er deres syn på det?

youtube.com/watch?v=aK8mbA083hE

hva skjel negers
hei folkens
god morgen gutta

...

Kontakt avlöserlaget og forklar situasjonen. Gå til lege og dokumenter skadene og uförheten först. Kom deg til helvete ut av NAV sitt overformynderi.

Syns at bonden hores ut som en hestkuk og burde henge seg

Legitimt sporsmål gutta, hvorfor skal de alltid skjære i ostmarka når normarka literært talt er storre en Oslo by?

Se og PELL deg UT din jævla PANNEKAKE

Beste versjon fåvæ.

youtube.com/watch?v=WoSvVDQJGv4

dfn du aldri vil lære fiolin

detta fåvæ
youtube.com/watch?v=89G-OibcmAo

Forstår ikke helt problemstillingen, du mener du ikke får penger du har krav på? Vet ikke hva et avloserlag er heller egentlig

Fordi det er vår beste natur her i Oslo og at den er fredet.

sno når?

Opphev markagrensa og ja til hoyhus fåvæ.

For kaldt oppi nord for våre nye multikultis.

Hva skal jeg si til avloserlaget da? Har dokumentert skadene siden jeg leverte sykmelding til avloserlaget i mårrest.

Ringte å avloserlaget for jeg leverte sykmeldinga og de sa at jeg skulle skrive opp timene jeg hadde fått med "Sykmeldt" bak som en kommentar.

Han var jævlig grei for jeg ble sykmeldt på Torsdag, fikk 2-3 meldinger nå at jeg "MÅTTE KONTAKTE AVLOSERLAGET I MORGEN"

Arbeidspraksis - Noe som NAV plaserer deg i for at det skal virke fint på statistikken, gratis arbeidskraft for en plass.

Avloserlag - Holder styr på bondene og deres ansatte (I.e Jeg) og de betaler ut lonn til ansatte. Bonden betaler ikke oss en dritt.

*tenker ikke*

Opphev den nordre markgrensa og bygg hoyhus på gronland fåvæ.

jeg elske pannekake
vin du ha mil hemmelige superoppskrift?

Det selvforaktsblikket når han bommer på en note..

Ikke vær for hard mot deg selv, Benji

Få avlöserlauget til å hjelpe deg. Gjör det de sier, og få et papir du kan vise til Bonden.

Får du 4-5000 totalt å leve på i måneden etter minst 40 timer arbeid/uka

Hva F A E N fåvæ

Forhåpentligvis aldri. Middelhavsklima for Norge NÅ.

...

Tenker mer på at bonden KAN rævkjore meg hos NAV hvis han så onsker.

"Ja, user har fått lonn fra avloserlaget han, hu hu når han skal arbeide gratis hos meg"

Som sikkert forer til utallige moter og dritt med NAV.

Arbeider ikke 40 timer i uken, arbeider etter bondens onske, men de siste 14 dagene har det vært i gjennomsnitt 9-11 timer hver dag.

Får betalt Bostotte, Strom og Praksispenger fra NAV utenom det jeg tjener fra Avloserlaget.

Hengules degth selvus

Fǿrste som får meg til å le får en premie.

syntes egentlig vi kan hoppe over vinteren i år jeg da

la oss beföle

kanskje jeg skal få meg en sånn hatt som han Ben Shapiro har?

Altså, NAV er faktisk ikke onde, selv om det virker sånn. Si at du har kommet deg ut i jobb hos en bonde, men at han nekter deg betaling pga. skaden. Hvis du har for lite penger, så hjelper de deg med det. Målet deres er jo å få folk ut i jobb?

...

bra brev

pieurheimat.ytmnd.com/

Håper ikke det blir noen sommer neste år fåvæ.

Burde gå rett fra vinter til host og til vinter igjen

turskaa ja öljyä

...

ar du provd manjar?

Nei veit jo at NAV ikke onsker å ta livet av meg liksom, men det er jo fortsatt NAV det er snakk om.

Tingen er at jeg er ferdig med oppsankingen av potet, gullerotter osv. Enten denne uken eller neste, så da blir det ikke mer jobb etter det. Derfor jeg har arbeidspraksisen i bakgrunnen for en hoyere stonad fra NAV etter sagt jobb er ferdig.

Han kan jo ikke nekte å betale meg en dritt, er jo avloserlaget det.

>målet deres er å få folk ut i jobb

hehe

kanskje jeg skal soke bostotte selvom jeg eier bolig

En JÆVLA gryteklut? Nei fy faen, veit du hva.

>Målet deres er jo å få folk ut i jobb?

er jo stilig den da

brev noe da!

Sank ferdig potetene og gjör det du skal. Vær hyggelig mot bonden og kom deg vekk. Vet ikke annen råd. Gjör en ekstra innsats.

akkurat det jeg tenkte når jeg så på ruby klassisk

Ja, teoretisk sett, men i praksis.. Ja, pappa tok et bilde av meg utenfor NAV siste gangen jeg gikk der, stod og smilte og ga tommel opp. Ta dere et truckförerkurs, lett å få jobb.

Tenkte å gjore det, men hva skal jeg si til bonden? Kan ikke bare... ikke si noe til han på over en uke?

Stusser, shaver eller gror dere?

pul dattera hans gåvæ

Hun er 2-3
>inb4

Shaver?

>shaver

barbarörer*

Hvorfor er det så mange i tråden som er opptatt av jobb?

...

Fordi at jeg vil faktisk ikke virke som en satans slask til dama.

Hur fixar vi norska och finska kvinnor?

Hva driver Bonden med? Truer deg med å si fra til lauget hvis du ikke gjör jobben? Slaveri er ulovlig i Norge. Gjör jobben, og bare opptre proft, han liker sikkert å være sjefen, behandle han som det.

kvalmt
ikke brev her igjen

hva er målet om ikke det?

S V E R T E R dem fåvæ

faktisk.no/faktasjekker/MRM/mann-med-tre-koner-far-tre-leiligheter-i-sverige

jaja

Driver med i form av... arbeid eller hva?
Arbeidsmessig så sitter han i traktoren 10 timer i strekk og kjorer rett fram.

Han truer meg ikke, men får en folelse at han vilgå til NAV/laget hvis jeg ikke sier i fra til laget i morgen, som igjen kan fore til tilbakebetaling av penger (som jeg ikke har) og eventuelt anmeldelse fra NAV hvis de finner ut at jeg har loyet på sosialsoknaden så å si.

Kan gjerne gjore jobben, men er som sagt sykmeldt ut uten, så hvis jeg gjor han sur nå så får jeg garantert ikke jobb etter helgen og... Ja, da veit jeg ikke.

natta gutta

>Det stemmer at Nacka kommune i Sverige har kjopt tre leiligheter som en mann, hans tre koner og 16 barn skal bo i.
>Overskriftene i norske medier gir inntrykk av at storfamilien fra Syria får leilighetene av kommunen, eller at de skal bo der gratis. Det er ikke riktig. Flyktningene må betale leie til kommunen, og de har bare rett til å bo i leilighetene i to år.

Og hvor får de pengene til å betale leia fra mon tro?

så de blir alle kastet ut etter to år da, tenker jeg men men

Si ifra til lauget, forklar situasjonen. Lurte bare på hva som foregår inne i hodet hans. Bare ha papirene i orden, så går det nok fint. Skjönner jo egentlig bonden, han har jo ikke tid til å la avlinga ligge, det kan jo fryse til. Hyr inn noen rumenere eller noe haha

...

Ja ja gutta da har jeg snart ordna meg kjoleskap og fryser. Fytti grisen gutta livet er ikke så ille alltid.

sot

>leser CNN

hva faen? Jeg trodde SJW opplegget var overdrevet og ikke verdt å bry seg om, men det virker jo som om 1/3 av USA er ideologiske zombier

Er sannelig glad vi har fått et uavhengig organ til å faktasjekke mediene våres!

Se der! Ting begynner å ordne seg.

det er faktisk helt sant

Den folelsen når dama skriver at hun savner meg og tissen min.

Trodde aldri jeg skulle fole denne folelsen gutta.
Er litt fjernt.

når du egentlig bare vil do

Post skjermskudd eller hold kjeft

jöder alle sammen antar jeg stormhomser?

Hva svarte du?

Ja du kan tro det er fjernt for meg

"Tissen min savner deg også :S"

hvor mange skjermer bǿr man ha?