Sverigetråden - Nattupplagan

...

Other urls found in this thread:

youtu.be/K5OhEoMDcR4
xhamster.com/videos/amateur-busty-teen-atm-8237012
cpu.userbenchmark.com/Compare/Intel-Core-i5-7600K-vs-Intel-Core-i5-7600/3885vs3890
youtu.be/Gi4q9GrI-Rg
friatider.se/en-flumskola-kan-aldrig-gora-man-av-pojkar
twitter.com/NSFWRedditVideo

...

>Hur gör jag? Säg inte bara var dig själv snälla
Beror väl på din relation till henne

tagga ned svennebrevningen jösses
kolla på denna svenska "man"

>>dkn minns när jag var 16 och skulle åka i kollektivtrafiken ensam för första gången i mitt liv för att ta mig till gymnasiet och efter att jag suttit ensam vid datorn hela sommaren blev jag förälskad i första tjejen jag såg
Hur gick det då? Fick du henne?!

youtu.be/K5OhEoMDcR4

>ikeareklamen på instagram
AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Helvete vilka ångestkänslor jag kände över att jag inte upplevde tonårskärlek/fester överhuvudtaget
Kommer inte kunna sova nu.
BARA ta livet av mig

Hade tur om jag fick ihop en tusenlapp vid dom tillfällena. Sen fick jag inte heller hela barnbidraget någonsin, först vid gymnasiet började jag få tusenlappen i månaden. Snålade ändå som fan och sparade ändå ihop en del tiotusingar men inget som närmade sig 140k. Tror kanske jag slutade gymnasiet på 50-60?

Vet dock inte vad det är för poäng i den här konversationen förutom att kanske ge dig perspektiv dock.

>dkn över 2 år sedan hon dog

l1ka

haha
sa inte ett ord till henne och kan inte minnas att jag såg henne igen

Du gick förlångt!! Skam!!!

S-ser det ok ut? Har ett grafikkort jag ska få av brorsan (asus r9 290x) för att se om det duger.

>upplåst processor med ett moderkort som inte stödjer OC
vgh

Tråden brukade ju runka över Lisa dagarna i ända under sommaren 2015. Särskilt innan de hittade hennes kropp.

>290x
Varför?

Nice att du snappa upp det, det var lite därför jag brevade. Ska kolla närmare på det

För att jag får det i princip gratis. Vet att det är några år gammalt men det verkar ändå duga för det jag vill använda det till. Eller?

Vem är det här nu igen? Riktig tönt fö

>(((iqqa)))

Har du konverterat?

baren/färjan/numera thai-håkan

han ju skön

kan iaf ge mig ett (du) din jävel

Ah han e små skön ja

>dkn tvungen att genomlida två timmar långa seminarier med 20 andra vänstermänniskor

>SSD

vilja ha en låtande dator

>sa inte ett ord till henne och kan inte minnas att jag såg henne igen

kloanon.....

"nej"

favä så glömde jag ändå bort henne så fort jag steg av bussen och började fokusera på nervositeten inför nya klassen istället

att spela t ex Total War är tortyr utan SSD

[dagis]
>nivå : förströddhet
[lågstadiet]
>nivå : lätt
[mellanstadiet]
>nivå: medium
[högstadiet]
>nivå : svår
[gymnasiet]
>nivå : svår+
[universitet]
>nivå : lätt

>gymansiet svårt
>universitet lätt

[utbildning]
[dagis/grundskola]
>basal
[gymnasium]
>teknikvetenskap
[universitet]
>datateknik(civilingenjör)

>dkn kommer aldrig vara killen i den här videon
xhamster.com/videos/amateur-busty-teen-atm-8237012

Man behöver ju inte ens vara i skolan i unversitetet

>[gymnasiet]
>>nivå : svår+
>[universitet]
>>nivå : lätt

...

Vissa piller är svåra att hantera

Hade oironiskt mycket mer problem med både högstadiet och gymnasiet än med uni

Blir också ni bombarderad av företag? Tror vi har gratis lunch minst en gång i veckan för att företag ska visa upp sin jävla skit, så jäkla trött på det favä

detta

Älskar du inte kapitalism?

>bokstavligen direkt från sweddit
Bort.

kämpande gymnasiebög upptäckt

Blir smått äcklad av mängden reklam för hasardspel

>starta datorn
>vänta 2 min för att komma till loginskärmen
>logga in
>vänta 3 min innan datorn går att använda
>klickar igång programmen första gången efter datorn startats
>20 sek per program

skelettframfördator.jpeg

...

>kör sleep istället för att stänga av
>tar 5sek att vara inloggad på dattan

SSDcuckar lmao

Är chilikrydda vätskedrivande?

Åt en soppa kryddad med chili till middag klockan 20 och har fått gå och pinka en gång i timmen sen dess. Det är ju fan som när man dricker sprit.

>han tittar på traditionell tv
>laddar inte bara hem allt han vill se
farfar....

Ne, men tyckte det var mycket svårare. Man behövde gå på massor av lektioner annars missa man. Nu kan man sitta hemma och typ lägga ner en timme per dag på plugg och det är över. Inget överflöd av uppgifter från massor av irrelevanta ämnen som minsann skulle visa att de också var relevanta, tortyr. Var jäkligt stressad under gymnasietiden, fyfan.

>spelar onlinedattaspel med ett system med olika klasser, varav vissa är begränsade
>lägger spelet på ssdn
>laddar alltid in först på servern när en ny karta ska laddas
>kan i lugn och ro välja fritt bland alla begränsade klasser och slipper bli utestängd varje gång pga långa laddtider

HDDcuckar lmao

>jag stirrar på bokstäver i en latinamerikansk onlinetankesmedja för förståndshandikappade
tror jag drar ut favä.
hoppas en babian """""råkar""""" kniva mig. puss och hej

breh

cringe

>han var tvungen att gå på massa lektioner för att klara kursen

lel

jag sket i att gå på nästan allt i slutet och typ 2 veckor innan slutbetygen sattes så skrev jag ihop alla inlämningar som jag hade missat och fick helt okej betyg på allt.

>dkn vi har övervaktjontar i tråd1

Kan vara Röd Orkester eller Stigande Storm också

Gjorde samma de tre sista veckorna och hade väll generellt typ 30% frånvaro men det går ju inte jämföra mot typ 85% nu. Massor av jävla arbeten som bara gjordes på lektionen, inget lades upp på Internet förutom inlämningar osv. Om man inte var på lektionen var det ju omöjligt att veta massor av saker.

Den här killen idkar samlag

Nej jag tycker inte alls om övervakt.

Titta, vi har en user som gissade rätt!

Jeg er ved at bygge en katapult. Må jeg godt kaste nogle arabere over oresund? Hvad skal jeg sigte efter?

Älskar er

d-du med

Var är Öresund som djupast?

typ 2 meter HAHHHAHHAHHAHAHAHAH JAG BOTTNAR DÄR *ANDAS OVANFÖR YTAN I ÖRESUND* AHHAHAHAHAHAHH

>Försöker beställa datorkomponenter
>Kommit fram till slutsatsen att jag förmodligen inte behöver en i5 7600k för jag kommer inte OC
>Går in på i5 7600 (inte k)
>Ser att den utan k är dyrare

REEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE ska inte k vara bättre? Varför är den billigare? Fattar inget

Jeg mente henover oresund, så de lander i sverige

>ska inte den exakt samma versionen men som man kan överklocka vara bättre utan ÖK????

Har suttit i timmar nu och researchat delar. Den utan k ska vara lite sämre, även om man inte ÖK

Men med andra ord finns det bokstavligt ingen anledning att köpa den utan överklockningsmöjligheter, även om man aldrig faktiskt kommer ÖK?

cpu.userbenchmark.com/Compare/Intel-Core-i5-7600K-vs-Intel-Core-i5-7600/3885vs3890

Lite, inte mycket.

Blev själv cuckad av 7700k, varm som satan och Intel rekommenderar inte ens att du ska överklocka den. Vågar inte dra isär skiten och lägga in ny pasta, även om det blir 20-25 grader kallare, dessutom ryker 3 års garantin.

Om du inte exklusivt använder datorn till enkeltrådade applikationer är Ryzen 5 1600 bättre på alla sätt och billigare dessutom.

>amdcucken

>intelshill
Snälla avgå

Okej grabbar, jag har bestämt mig. Efter att ha läst den andra anons brev om hans kärlek till sin HON känner jag att jag måste göra likadant och möta mina rädslor. Kommer breva allt i tråden men ska försöka att inte vara lika hanrejig som den andra user.

*0.1 shekel har deponerats på ditt konto*

kör på familj

>fattig amdcuckar är såhär stjärtsmärtade

lmao

riktiga män fixar sin grejer

Bäst jag sätter mig gråter i ett hörn med min bättre presterande processor

Ren nyfikenhet, vad kör du för CPU kylare?

Tack user
Kan även tillägga att jag har honbrevat om den här tjejen väldigt mycket tidigare i tråden så ni har säkert läst våra konversationer och hånat dem

Cryorig H5 Ultimate, är r1 känt att det är problem med värmen. Bara kolla på SweC

Titta på det här fotografiet.

jag till vänster

hur mycket jag än försöker så kan jag inte förstå hur män kan gilla rostbiffar

>tfw no winter bf

jag på din rygg

nice plebbit pasta

men det är ju en målning, min kära user...

v-vad!?

det är ju helt klart ett fotografi!

lol skulle gått till specsavers

youtu.be/Gi4q9GrI-Rg

nej nu får fan judarna lugna ner sig

friatider.se/en-flumskola-kan-aldrig-gora-man-av-pojkar

när ska ni börja läsa friatider-opion?

när ska det komma en högerextrem tidning som inte är falskflaggad kontrollerad opposition och journalistikens skrattstock?

Shiiit snart e den 30e

hahahahahahahahhahahaha, bara i dina drömmar