/nederdraad/

Een bij heeft mijn hand gestoken en nu zwelt het op editie

Welkom: medicijnen
Niet welkom: kanker dikke lelijke worstenvingers

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=_swivbEsD50
twitter.com/NSFWRedditVideo

wauw user je mag niet pesten!
late draad trouwens!

autist

dennis neuken!

Bewijs dat FvD'ers dikke minderjarige mongooltjes zijn

Beetje teleurstellend dat het geen vriendenzone editie is geworden oetz.

user! SPEEL LIEF MET DE ANDERE KINDEREN!

Dit

FvD'ers zitten ook in de vriendenzone

Lijkt op een normale duim. Veranderd niet dat het een alt-right LARP partij is die geen echte interesse hebben in politiek.

Het was inderdaad sterker geweest.

Ja. Ze wilden een heuvel beklimmen, maar om een of andere reden verdwaalden ze terug. het hele verhaal is mysterieus. Ze hebben een camera gevonden en de foto's zijn erg vreemd.

er was een draad op /x/. U vindt het in de archieven. Duitse mysterie en criminaliteit websites geven veel info over dat geval en blijkbaar zijn er ook fatsoenlijke Nederlandse online sources

Ik vind het niet zo mysterieus. Toeristen verdwalen wel vaker in natuurgebieden en overleiden daar. Het is zo ongeveer een terugkerende grap van de kiwis dat de toeristenseizoen is begonnen als er een duitser in hun land overleid.

>mgw hij niet van joeri op ijs houdt

Ik wil een beer neuken. Beren zijn zo veel aantrekkelijker.

>robotisering, automatisering en kunstmatige intelligentie verdampen de meerderheid van de banen waar de Nederlandse lagere middenklasse vooral afhankelijk van is en dan vooral de "deeltijdsmoeder"
>Meer mensen binnen blijven halen die hier al geen baan kunnen vinden omdat het ongeschoolde analfabeten uit een derde wereld land zijn
>nog meer mensen in de steun met een nog kleinere arbeidsparticipatie met een welvaartsstaat die nog net te betalen is.
Wat denk jij dat de logische uitkomst van deze ontwikkeling is?

Thierry is ook super positief en constructief. Hij komt met echte en concrete ideeën om hedendaagse problemen aan te pakken. Waarbij hij zichzelf verzet tegen een dwantmatige - maar feitelijk onjuist - politiek correctheidsregiem en theeslurpende linkse zealoten uit de linlse kerk te lijf gaat.

Dus leuke poging tot adhominem verder, maar dit is waar ik dagelijks uren over nadenk. Je staat geen schijn van kans.

...

schattig
SCHATTIG!

>filters om blank te lijken
Waarom doen alle geeltjes dit?

Ik ga een poging doen tot slapen in tegenstelling tot gister. Ik spreek jullie morgen wel.

Hoi Dirkjan,
Ik heb hier uw bestelling van 5 kapsalon en 4 melkschudjes groot. En vergeet niet uw 3 porties bitterballen en de xxxl frikandel speciaal met saté stokjes.

Je hebt zeker een feestje zometeen? Wanneer komen alle gasten?

Huh? Je bent alleen thuis? Uhm. Oké.
Leuk lavendelzakje aan je voordeur hèhè...

Je kunt ook te ver gaan.

FvD'ers moet je soms gewoon confronteren met de werkelijkheid. Als je hun grootheidswaanzin houdt dan gaan ze stomme dingen doen zoals de politiek in gaan.

Dit is algemene kennis voor zat mensen maar waarom werd de VVD zo groot? Omdat economische boven alles gaat. Als de rijken kunnen verdienen aan derde wereld slaven ten kosten van de rest van het land dan zullen ze daar voor stemmen.

Ik heb talent oetz. Ooit zal ik Kamerlid zijn.

Laat hem nu maar even zijn 12-persoonsmaaltijd opeten. Die dikke vetklep moet weer zijn hele ochtend en middag doorslapen dus dit is zijn enige maaltijd de komende 12uur. Anders heeft hij geen energie om te eten morgen.

Nee, omdat multinationals tonnen doneren aan de campagnekas en een zetelende premier die de economie mee heeft niet is te verslaan.

Het enige dat jij representeert wat in de buurt daarvan komt is het gewicht van Ton Elias.

De enige die potentiele kamerlid is was die geschiedenisstudrnt

Dat ben ik dus, maar ben al afgestudeerd.

Heb je al een baan kunnen vinden?

Afgestudeerd aan de hoge school van dieetskeptici en sport-ontkenners.

Ik werk als sub-ZZP'er en scharrel wat contactjes. Het is een hondleef, maar ik verdien tenminste mijn eigen centjes plus een beetje extra.

Ik heb altijd nog een 1e graadsbevoegdheid.

Ik zou geen nederdrader als docent willen hebben om heel oetz te zijn.

vji: heb vandaag nog gesport.
om eerlijk te zijn.

Begrijpelijk, oetz.
maar voor de klas viel het wel mee. Leerlingen vonden me wel aardig. Ik verzon regelmatig leuke lessen en deed niet te moeilijk over huiswerk en toetsen.

Vond je het niet eng om voor de klas te staan en dingen uit te leggen die ze niets interesseren?

Zondag met Lubach is dit seizoen erg sterk oetz.

Ik wil nu een schattig blond vriendje!

In het begin wel. Die klas die je zo aankijkt als je begleider je voor de eerste keer voorstelt is dodelijk. Ik zakte letterlijk door de grond. Ze zijn verder inderdaad moeilijk te boeien, maar met wat excentriek gedrag en grapjes kom je vaak wel een heel eind. Verder kon de stof me vaak zelf ook maar weinig boeien, want je volgt gewoon een verplicht curriculum. Dus er was een soort wederzijds begrip. Met het vak zijn ook zelden problemen en ik hield de cijfers hoog. Ik won altijd.

Het vervelende gedeelte is leerlingen moeten corrigeren. Vooral in vmboklassen is dat lastiger. Straf geven is wel echt leuk. Paragraaf over feminisme overschrijven en dan elk woordje een ander kleurtje.

Ben jij ook blond?

Mix van rood en blond :3

Ik snap dit niet. Bedoel je zo roestblond?

Nah, vroeger was het helemaal
Rood maar nu is de voorkant een mix van rood/blond en de rest blond

haha rooie

Alsof nog niet genoeg mensen me zo pijn hebben gedaan

i want to move to the netherlands and get a dutch farmgirl gf

Move to the east of the netherlands then

i've started learning dutch but i'm worried that i'll be too short for a dutch gf

i'm only 180cm

Thats fine the average height here is only 184cm
My dad is only 177cm and he turned out fine

Nu voel ik me schuldig.

Bedankt weer...

Ik heb nog steeds geen beeld van je kapsel is het geverfd?

Sorry zoveel mensen hebben me er al mee geplaagd, en mijn haar is niet geverfd
Het ziet er uit als deze man

ikdv

rood haar, beste haar

Niks mis met rood haar oetz. Ik vind het wel aantrekkelijk.

Ik vind blond ook wel mooi
Aww, dankje user!

etstaal

>simpele mensen hebben ook recht op bestaan. mensen zijn niet slecht alleen omdat ze domme proleten zijn. er zijn andere kwaliteiten dan intelligentie die ook belangrijk zijn, bijvoorbeeld hard werkendheid, betrouwbaarheid en generositeit.

Ik ben verdwaald in de lagen ironie.

Ik zal het zo stellen dat zelfs proleten het kunnen begrijpen: proleten zijn geen mensen.

Je buurman is weer bezig? :(

...

Heb je nog wat voor mij? Ik heb moeite om mijn ogen open te houden

Vieze landverrader, dan ga je toch lekker naar de VS als je een republiek wil. Mega autist.

Komt er zo aan, Jan.

...

Telefoonpalers zijn de superieure palers

>heeft programma nodig om een beetje normaal te palen
>captcha
>kleine plek voor je paal

2/10 meer kan ik het niet geven

Why does the waterjew sing songs about us?
>Als je bitch wil Chile is 't geen probleem, dan ga ik erheen
Ik kom niet alleen want ik heb drank en drugs
youtube.com/watch?v=_swivbEsD50

Because if you bitch wants to, we'll go.
So, does your bitch want to, cause I can use a holiday.

It's shillen, because it's about a Jewish gold digger

>come to netherland for business trip
>its a fucking shithole full of niggers
jesus christ thought you are better than Germany

Amsterdam =/= Netherlands

i am in eindhoven

You are not, Amsterdam lets you think you visit other places but actually it's one big Madurodam.

Eindhoven =/= the Netherlands

k i will just smoke my weed in chill

Do dutch people like anime?

Is er iets heldhaftiger dan een p*litieagent doodschieten?

>smoking weed

Fuck off!

Een politiemoordenaar doodschieten

Aaaand, yur the nigger
Thanks for ruining eindhoven

Yes!
We even have a animé, animated by the same company as moomins

>een held doodschieten is heldhaftig

Iemand die de politie doodschiet is geen held, maar tuig.

>iemand die tuig doodschiet is tuig
watte?

Hoi, ben ik weer om jullie alle te informeren dat dit een kut draad is.

Doe er wat aan

Verzin een gespreksonderwerp

De huidige media

ik wil dennis haatneuken

Ok. Geef een stelling.

Nee dat is onkuis.

>Ok. Geef een stelling.
Gesprek, geen discussie.

Ok, wat vind jij van de huidige media?

Kijk ik niet. Anders zat ik wel op Sup Forums.
Hetzelfde maar dan /lgbt/.

Weet ik het, speel alleen nog oude spellen

Maar muziek en spellen zijn ook media

Hetzelfde maar dan Sup Forums en Sup Forums.

Kan jij even oprotten naar ergens anders?

Jij eerst

Nee.

Idem dito.