/nederdraad/

Tijd voor avondeten editie

Welkom: dikzakken
Niet welkom: mensen met eetstoornissen

Other urls found in this thread:

loonwijzer.nl/home/salaris/salarischeck#/
dumpert.nl/mediabase/7250359/cfe6065d/dacht_je_alles_gehad_te_hebben.html
twitter.com/NSFWRedditVideo

schattig!

Kapsalon is echt dikke schijt voor domme mongolen.

schattig!

Ik vroeg al om suggesties voor het avondeten, maar iedereen zei rare dingen.

Hoi kankerjoden en kankermoslims

Ik heb een broek gekocht bij de Prim*rk in Amst*rdam

Hoeveel toeristen heb je aan de kant moeten duwen om naar die winkel te gaan?

Was het druk daar? Er staan altijd zo'n rijen voor de kassa en de pashokjes.

Wat sandwichen met kaas en ketchup.

Letterlijk een aantal, en ik bijna een of andere achmed in het openbaar op zijn kanis gekankderd. Hij heeft wel kanker na mijn scheldpartij, gelukkig.
Het is echt pure kanker en er was maar 1 blanke (ik) (niet meegerekend de russin achter de kassa die geen nederlands spreekt)

>ketchup
Dat zei ik, niemand had een goede suggestie.

Waarom ging je naar die van Amsterdam? Er zijn andere locaties.

Mijn anus was een goede suggestie oetz.

Omdat ik woon in dat gezwel, nerd

jij bent niet blank liefje

Blanker dan jij. Ik ben het meest puur van alle nederdraders ooit.

Een betere dan ketchup. Maar ik had liever iets waar meer vlees aan zat.
Gecondoleerd.

Dat is heel gepast.

Waarom verhuis je niet?

Waarom geef je me geen geld?

Niet de user waar je op reageerde, maar ik wil je wel een patatje betalen morgen. Ik moet de samurai nog testen.

Ik ben ook racistisch geweest naar een van de medewerkers.

Ik word helemaak ziek van de friet miem.

Ik wil géén friet eten in Amsterdam

Dan niet. Meer friet over voor mij.

>dennis palen
>dennis "palen"
beide lijken mij goed

Tis een filter jonge, hijs gewoon een doorsnee asian.

Was de Russin schattig?

Ik word kanker gek van die normaaltjes op nederdraad die dan onder massa z'n stream "/nederdraad/" gaan zeggen. Kanker echt op.

>doorsnee aziaten zijjn niet goed om te palen

Hoeveel verdienen mensen (netto) in Nederland, in een normaal, laag geschoold beroep. Zoals bijvoorbeeld een ober die ook in het weekend komt werken? Of een fabrieksarbeider?

Ja. Ze lachte heel sgattig naar mij. Had zeker niets te maken met mijn Dirk niveau dominantie hoe ik daar optradt tegen dat gore moslimtuig en die stinkende negers. Ik wil haar palen oetz.

Er zijn ook andere nederdraden oetz. Zodra ze 4kan zeggen dan breken ze regel 1 en 2.
Volgende keer regelen die hap.

>Er zijn ook andere nederdraden oetz.
Op plebbit zeker?
>Zodra ze 4kan zeggen dan breken ze regel 1 en 2.
dit

Op de andere kanalen komen ze voor. En op roodhet heb je inderdaad een paar cirkeldrekken.

Ik ga puur voor de lol naar Pr*mark om getrekkerd te worden door Engels sprekend personeel en om toeristen af te blaffen. Op dat soort momenten weet ik weer waarom ik rechts nationalistisch ben. Dat ik indruk maak is alleen maar mooi meegenomen.

Ik denk zo'n 1500-1600 euro per maand maar weet niet zeker

Bedankt, zal dan wel ongeveer hetzelfde zijn dan hier

jullie kankerflikkers hebben hem weggejaagd

Probeer in de Ondergrondse op het Rokin een Nederlands gesprek te voeren voor ultiem nationalistische voels. Alleen de gast van de appie te gaan sprak wel Nederlands, maar hij begon automatisch in het Engels tegen mij.

En dat is iets slecht? Het is alsof je je dokter de schuld geeft je kanker weg te halen

>dgw in hoofddorp centrum
>dgw alleen negers tokkies en buitenlanders
REEEEEEEEEEEEEEEE

maar dennis is schattig!!

Wat wil je dan.
Hoofddorp staat daar om bekend.

loonwijzer.nl/home/salaris/salarischeck#/

Fabrieksschoonmaker/opruimer verdient 2000 bruto wat iets minder dan 1700 netto is.

Weet alleen niet of het precies allemaal klopt, ik verdien namelijk een stuk meer dan het maximum binnen mijn beroep, dus wellicht iets erbij optellen.

het is nog steeds onbehoorlijk en om je voor te schamen user

Ja dat had ik dus

>loop kleedkamers in
>ik ken het principe, maar wacht niet want ik zie niemand
>randstedeling: "hello sir can ik check your stuff please"
>draai me om
>ik: "Nederlands."
>randstedeling: "Oh ik dacht dat je Engels was. Zo zie je er wel uit."
>ik: "Dankjewel. Ik weet niet waar je vandaan komt, maar zo zie je er wel uit."
>randstedeling: "... Dat stel ik op prijs. Je kan een vrije paskamer nemen."

Vorige keer was er een ork uitziende vrouw die geen nederlands sprak. God dat was vermakelijk. Ik denk dat ze die dag nog onstlag heeft genomen.

Vandaag een college(wie UNLE hier?) gehad met een paar bruine jongens (achterin natuurlijk) en ik had gewoon met ze te doen zo kansloos zijn ze. Dom, stinken, mompelen, slecht nederlands... Letterlijk kansloos. Wat moeten we met deze arme jongen doen? Serieuze vraag oetz. Sla de racistische en holocaust grappen even over aub.

treurig

Koek. Het lijkt me erg vermakelijk om met jou te winkelen.

Doe niet zoals een normaaltje, met gebogen rug ontwijken. Ga er tussen zitten. Bewijs je dominantie. Dit versterkt hun schaamte omdat ze zich dan niet kunnen verbergen in een groepje. Het maakt hun schaamte openbaar, en er blijft niets over van hun stoerigheid.

Alles in Noord-Holland is kut.

>koffiemelksuiker troep van de sterrenaries
>1,70 per stuk
>mgw ik evenveel geld uitgeef aan /koffie/ als loonslaafjes voor hun maaltijd

Maakt dat jou per definitie ook niet kansloos?
Jij deelt immers een zaal en college met hen.

Winkelen kan best leuk zijn. Je moet gewoon de kleine dingen een originele draai geven. Zit er bijvoorbeeld een M*rokkaan achter in de tram die niet heeft ingechekt? Geef het aan bij de conducteur. Dit is veel leuker dan een beetje schuw wegkijken.

Ik stink, mompel en praat ook slecht Nederlands. Dus ik kan je geen advies geven.
Helemaal mee eens.
Normaaltjes spenderen toch 4 euro per kop voor /koffie/?

Doe eens lief. Ik kom ze het liefst ook niet meer tegen. Zijn van die jongens die hun HBO propedeuse hebben en dan doorstromen naar het WO terwijl ze er eigenlijk niets te zoeken hebben.
Kost de stakkers ook nog eens 2k per jaar die ze niet kunnen missen

Leer het mij, fampai. Ik betaal je uit in friet.

Als je in de spiegel kijkt, wat zie je dan?

Iemand die nodig naar de kapper toe moet en wel een scheerbeurt kan gebruiken. Beetje mollig en wel een vrolijk gezicht.

Maar welke kleur ?

Zalm denk ik? Ik denk dat je het kan omschrijven als bleek. Met kleine donkere vlekjes en wat donkere plekken onder mijn ogen.

helaas wel, ik ga naar gronginen of Denemarken verhuizen oetz

wil jij mijn vd zijn?

Ga je dat nou elke keer vragen?

Faeröer eilanden

Je bent blank. Je bent geslaagd voor les 1, en de belangrijkste. Wees er trots op. Dat is een wapen dat werkt in 90 procent van de gevallen. Blanken zijn genetisch superieur. Gedraag je er naar. Niemand zal je vies aankijken zoals meneer Goudberg je doet geloven. Integendeel, je wordt een verbetering op de wereld. Blanken passen niet in een slachtoffer rol.

De kleinste daad maakt een wereld van verschil. Voer je een strijd op kleine schaal, draag je bij aan het groter goed. Geen oorlog is begonnen zonder subtiele beginselen. Geen oorlog is gewonnen zonder te vechten.

Dank je dat je mij zo superieur vind. Ik houd er wel van om mijn ego gestreeld te hebben. Vertel gerust verder over hoe geweldig ik wel niet ben. Wat wil je trouwens op je friet?

...

Ik wil oorlog

OORLOG

HAILE HDORTER!

>onironisch patatje oorlog lekker vinden

deze miem moet stoppen. Enkel samurai of stoofsel zijn toegestaan op frieten. En steek je zoete mayonaise ook maar in je reet.

Dat is dus 2 oorlog en een samurai dus.
Jij wilt een tweede patatje oorlog?
Ik zei al dat ik samurai ging nemen, Bart. Rustig maar.

:(

Dag Bartje

Ooit komt jouw prinses op het witte paard, user.

...

Willen jullie een echte roodpil? Patat is kut. Raspatat is nog redelijk maar eigenlijk is het ook niet zo goed. Patat is over het algemeen pleb niveau snelvoedsel.

>geen smaak hebben

Wil jij een echte roodpil?
Jij bent zelf pleb en je leven zal niets bijdragen.

>niets bijdragen
;___;

Je mening staat genoteerd. Geen friet voor jou. Scheelt toch weer, want ze zijn best duur.

Ze moet die browk repareren

Ok, leuk, nu allemaal weer terug.

Verkeerd plaatje?

>patat is duur

Ik ben het met je eens
>zachte aarsappel met een korst vol vet

>hij weet niet hoe je goede patat maakt

Ja, dat patatje oorlog wat ik laats had is 3,90. Nu nog 2 andere anons die mee-eten en begint al prijzig te worden.

>Verkeerd plaatje?
Nee, ik ben nou eenmaal imuun voor elke vorm van sociale controlle.

>3,90
>voor iets wat amper een euro kost om te maken

Maar je paal en plaatje waren conflicterend.

En waarom heb ik het gevoel dat jij 77IQ ben?

Het is wel heel lekker.

>iets wat amper een euro kost
je denkt zeker dat hun gebouw gratis is
en dat de frietbakker een uitkering heeft

>
nee dankje, daar is helemaal niets

Ondanks dat maken ze zelfs nog veel te veel winst. Ik kan je dnug maar ik bespaar je voor deze keer.

>2d meisjes palen
sterf kut knurfjes.
haha jullie zijn zeker allemaal vroeger gepest.

Dat ga ik niet ontkennen.

Meer dat ik het zelf goedkoper en beter kan maken.
Ook haalde ik het altijd voor €2,5-3

In Groningen ook niet.

dumpert.nl/mediabase/7250359/cfe6065d/dacht_je_alles_gehad_te_hebben.html

pensioen is zeker ook een uitkering?