/Norgetråden/

eventyrlig utgave

forrige:

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=99myH1orbs4&t=1008s
youtube.com/watch?v=jMm9QNnRZjY
youtube.com/watch?v=k_EwG2kIhS0
vg.no/nyheter/utenriks/nordmenn-skadd-i-bilulykke-i-finland/a/9506940/
youtube.com/watch?v=dJ9SO9-_urg
youtube.com/watch?v=ZXsQAXx_ao0
instagram.com/_hcammy/
stormfront.co.uk
twitter.com/NSFWRedditGif

Forst for VOLDTEKT

Hoyrepopulismen er på fremgang i Europa. Det kan man like eller mislike, og man kan daglig lese lange analyser fra dem som har peiling på slikt, av hvorfor det har blitt slik. Historikere, sosiologer, journalister, kommentatorer og annet pakk står i lange koer for å gi sine analyser. Opptil flere av dem snakker til og med fornuft i disse forklaringene.

Når det derimot kommer til reinspikka rasisme, og – endatil – nazisme eller nynazisme, skal jeg spare alle for lange analyser inn i et forsok på å forstå det, simpelthen fordi det ikke er noen grunn til å forstå. Du trenger ikke å forstå det, bare å ta avstand fra det.

Du Måne, du Måne! Kan du si meg veien til Soria Moria slott?

Nei NÅ må du gi deg!

Svenske fver fåvæ

kan du slutte nå?

For (bursdags)sex som ikke er voldtekt

VOLDTA AKARI

Du har ikke skjont noe elementært. Du er helt uinteressant å hore på. Du har meldt deg ut. Snakkes!

tror faen ikke det

Gutta... jeg tenkte på å avnegre for å minske regningen på negringen, men det blir fortsatt en del å betale.

Hva syns dere, gutta? Må jeg kanskje gjöre noe... drastisk... for å kunne betale for dette?

Er det slik at når ein er over 15 kan ein rå over penga sine sjölv? Gjeld det berre dei som ein har tent gjennom syssel eller alt som er på kontoen din?

kan du også slutte? dette var aldri morsomt.

Altså ER du faktisk litt redd for ho.

Min gut, eg kjenner meg heilt igjen i dette, men det er tydeleg utifrå det du brevar at ho liker deg. Og faktum er at du ofte gjer betre progresjon i alt jo betre du har det (ikkje berre psykologisk, men det kan til og med ha hormonelle effektar) og no har du moglegheita til å få eit veldig mykje betre og rikare liv. Ikkje kast det bort!

"Me kjem alle til å klare det bror, det er ei sjuk fitte i oss alle!" - Zyzz, 2011

>"Det er jo helt elementært!"

Du som ikke synes det er nok å være rasist, men som onsker å ta det enda et hakk over i Kokoland, og som i 2017 erklærer deg selv som nazist. En såkalt nynazist. Eller, for å sminke sannheten, nasjonalsosialist. Forskjellen er som i kortspillene «Olsen» og «Vri-åtter».

For sent fåvæ

Forsåvidt sant.

Joda, man kan godt pröve å forstå nazismen
Bare fordi man pröver å forstå noe betyr ikke det at man kommer til å like det.

Nazisme bygger tross alt på diktatur, og du trenger ikke være en mesterhjerne for å se mange feil med diktatur

Også er det jo alt det der om folkedrap, det er heller ikke så bra

>Zyzz, 2011
Du anonsen...

Det siste horer jeg hele tiden, at vi må prove å forstå at folk blir nazister og rasister. Men jeg forstår det ikke, og jeg har ikke lyst til å forsoke heller.

Eg hugsar ikkje når den videoen eigentleg kom ut fåvæ...

youtube.com/watch?v=99myH1orbs4&t=1008s

Det kan godt hende det var tidligere det året, men det blir ikke så motiverende med årstallet tilknyttet akkurat.

Takk, men de bildene var helt elendige.

ja jo... sant nok...

fy faen gutta fant et album som jeg har blitt skikkelig glad i, hakke engang hort det ferdig forste gangen engang! fytti grisen!
youtube.com/watch?v=jMm9QNnRZjY

Jeg forstod aldri tingen med Zyzz, men kanskje trenger jeg ham nå. Hadde jo vært kjekt om kneboyen hadde gått opp enda litt mer av å få jv, dette kan jo være hemmeligheten til 200kg boy på texas. Takk for oppmuntrende ord da, vektloftingsanonsen.

Jeg tror bare jeg har problemer med endelig å få oppleve nærhet. Det er helt uvirkelig for meg å tenke at noen kan vore glad i meg, men samtidig er nærhet det jeg onsker meg mest.. Rare greier.. Bare tenk å få ta på en myk og varm jv.. Og bli tatt på.. Faen gutta.. jeg må få til dette her.

Berre gjer det!!!!!!!!!!

vg.no/nyheter/utenriks/nordmenn-skadd-i-bilulykke-i-finland/a/9506940/

Ja?

>revoltër..

Hvilken planet bor du på?

>Revoltér

>ruller ned tråden
>ser no rosa hår i oyekroken
>ruller opp igjen
>det er en eller annen todimensjonellgrisemokkkjerring og ikke astolfo

ALLA TILL GÖTEBORG
HELL SEGER!!!

Heil siger?

Dra til helvete med den psy-op skiten din.

axel...

JAAAAAAA KOMPIS!
Meg på lordag (ikke på gymmen): youtube.com/watch?v=dJ9SO9-_urg

youtube.com/watch?v=ZXsQAXx_ao0

Hm? Ny potensiell jv til deg?

Zyzz var et forkastelig menneske og jeg er glad han er dod.

Hello Norway. Will your next government be Conservative Party + Progress Party + Liberal Party?
Why did they drop Christian Democratic Party from negotiations?

ikke svar utlendinger

Bra kar!
Trist fitte detektert fåvæ

Se på datoen.

Du kan egentlig ta det med ro, Hareide lager bare litt sirkus for å få gjennomslag. Han er en ganske dyktig forhandler, spiller alle kortene han har.

fuk u nigger

Blir bare jodelakeier fåvæ sdm

Hareide er egentlig ganske smart, selv om han har sine egne meninger. Flink politiker.

Faen nå må dere slutt å forlate meg i den gamle tråden uten å informere meg om at det har blitt mekket en ny

Nei
Kan ikke, vil, men kan ikke
Må etablere meg forst, med egen leilighet og fast jobb/skoleplass

...

ja, man må respektere karen.

Må vel gå ut til butikken da..

Er han en pingle eller en ulv i fåreklær?

So you think they will finally add Christian Democratic Party to government?
Unibet has H+FrP+V 1.60
and H+FrP+V+KrF 21
Weird that unibet thinks they would voluntarily choose minority government over majority.

Forstår enda ikke helt fåvæ. Skal det være til dyp ettertanke at det er på den dagen?

Nei, KRF lovet at de ikke skulle inn i regjering med FRP

Da har jeg bestilt sånn Nier automata kostyme og parykk til fruen hjemme. Begynner å bli litt androseksuell av meg kjenner jeg

Nei, jeg bare megmeger.

Stupid cry babys. I Hope FrP+Alliance get 86+ next election :p

Unibet har nok rett i dette.
>androseksuell
Det tydar ikkje kva du trur det tydar.

Motstandsbevegelsen har tatt over norden for det skjer

Å ja, beklager jeg var for autist til å ha det morro med megmeget da

Har androgyn tiltrekning engang et sånt navn? Trodde det var ledig og derfor brukbar for androider.

Om det var androgyn du tenkte på da.

Har du mer av den typen /fit/-humor?

ok thx for the info. Stay awesome

I hope

ville dere?
instagram.com/_hcammy/

Nu ska æ spill pubg med vennan mine gutta.

Andro = Mann/Maskulin
Gyno = Kvinne/Feminin
Androgyn = Maskulin og Feminin

Ordet "androide" (altså, "liknande ein mann") er eit dårleg ord, det burde eigentleg heite "anthropoide".

Nei takk fåvæ.

...

T Y C C

>enda en stormutlending
Megmeget er ekte

dette er en FIN tråd og vi skal breve FINE ting.
FINE!!!!!!

>det er enda en episode av "la oss overforenkle greske ord".
>mfn

Snakker vi gresk her?!? Det norske ordet for androider er androider! Ikke mannerobot eller nestenmann! Skamme seg må mannen!

Jeg så uironisk en mann med "stormfront" i diskret skrift på tskjorta si her om dagen. Han bare gikk på gata med kjæresten sin, så helt normal it.

hvem
faen
bryr
seg?

Kva er feil med det eg skreiv?

Androide er jo eit konstruert nyord i frå vitskapsfiksjonslitteratur, og det tydar jo noko slikt som "liknande ein mann" i omsetjing.

Forstår ikkje kva problemet er.

innafor?

Kan jo hende fyren ikke har peiling hva det er. Tror folk flest er ukjent med stormfront. Og ordet i seg selv er jo kult nok.

stormfront.co.uk

kanskje?

jeg sa at dere ikke skulle svare utlendinger
men hörte dere på meg?

Jaggu har de sinte kjellerdvergene snudd om imaget sitt siden sist jeg så dem!

>3 dager til så er jeg på land hjemme
Gleder meg til å spille krigshammer 2 og drikke meg tyttings i 2 uker!

blåǿyde nordmenn altså
vil alltid tro det beste om alle

dfn en av dine nærmeste bekjente er en MdG-stemmende turbohanrei.

>dfn grǿnnǿyd

Har noen en png av norgetråden tråden eller må jeg croppe den?

E-er det meg du tenker på?

From now on we will talk english anons. Fåvæ. We must help the international community to understand what we are saying. We are a multi cultural and open society here.

sånn mener du?

kan ikke hjelpe deg med det anonsen
finnes bare en lǿsning fåvæ

hurra hurra

"Nei"

Hva er dette anonsen?

Deutsch wäre besser uezs