/Norgetråden/

fattig utgave

forrige:

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=JiFeDwKKSCo
youtube.com/watch?v=hVnetZUJOQY
en.wikipedia.org/wiki/Sverdrup_Islands
youtube.com/watch?time_continue=543&v=BSAoitd1BTQ
youtube.com/watch?v=x08oY_5o_sA
youtube.com/watch?v=LVAtl5MJsek
youtube.com/watch?v=os3-3K4Dtwg
youtu.be/o2wvisggqTo
twitter.com/SFWRedditImages

First for Swedes being gay

For pene unge norske jenter.

youtube.com/watch?v=JiFeDwKKSCo

Ekte neger timer gutta... joda... tjohei

...

dette er hvordan det foles å være vestlig sivilisasjon

HAHAHAHAHAHHAHAHHAHAH EKTE NEGER TIMER ASS KNUS DEN Reply KNAPPEN HVIS DU ER OPPE

hva er appellen til anime egentlig?

10 år, 40 år, 200 år, hva med at gjor ingen av dem?
ikke meg, ikke aldri, skjer ikke.

...

Kommer an på hva du ser på, anime er bare en form for media som alt annet. Appellen til den typen anime jeg ser på derimot, er hjernedod underholdning hvor ingenting skjer. healing anime, eller "iyashikei" er bare anime hvor ingenting skjer, det er ikke noen spesiell handling, og det er ikke noen spenning. For meg er det helt perfekt, jeg har nok med handlingen i eget liv "anonsen kjemper mot depresjonen og dårlige karakterer", så da liker jeg å slappe av og se på en ideell virkelighet hvor alt er sott, mykt, fluffy, og forutsigbart. Jentene er sote, vitsene er gode, og handlingen er fraværende.

>så da liker jeg å slappe av og se på en ideell virkelighet hvor alt er sott, mykt, fluffy,
litt homofilt, men jeg tror jeg skjonner greia nå.
i det siste har jeg tenkt så mye og vært så stressa og faenskap at på slutten av dagen vil jeg bare ha noe hjernedovt å koble av til, selv om jeg egentlig ikke liker det jeg ser på, sånn egentlig.
det blir liksom litt balsam for sjelen, litt sånn ASMR-aktig, ikke sant?

gidder ikke mer nå

dette er hvordan det foles å være meg

>det blir liksom litt balsam for sjelen, litt sånn ASMR-aktig, ikke sant?
Det er balsam for sjelen ja, det har du helt rett i. Veldig bra ordvalg, skal begynne å bruke det mere når jeg beskriver dette. Veldig ASMR aktig, når jeg ser på ting som dette, og kjenner igjen anime jeg har sett, får jeg automatisk masse ASMR reaksjoner fra å se/hore det, får flashbacks til de gode tidene hvor jeg så dette for forste gang, derfor horer jeg på animemusikk, og ser på ironiske drittbrevingsvideoer som denne: youtube.com/watch?v=hVnetZUJOQY

Prov å se på K-On!, eller Yuru Yuri. Hvis du forst klarer å komme deg over de pipete stemmene deres og den smått fetisjiserende holdningen til jentene til tider, så kommer du til å forstå hvorfor det er som det er.

...

Da lot Herren svovel og ild regne over Sodoma og Gomorra – ned fra Herren, fra himmelen. Han odela disse byene og hele sletten, alle som bodde i byene, og alt som grodde på marken.

Faen, gutta... Ligger i senga, klarte å drite på meg med et uhell

kukk tryner

Ikke pent >:(

tilbake, baby

Siste stopp for meg. -Hurigruteanon

ME SKULLE PLOKKA PLOMM[R I HARDANGER

Hei, hei, hei. Vennligst slett dette brevet. Her i /norgetråden/ står vi sammen mot fascisme, rasisme og alle de andre slemme -ismene.

Har du to forskjellige snublekoder? En for når du er oppe og en for når du er nede ?

Oisan

Nei, bare denne atm. Har vel brukt et par andre for. Bruker denne for å spre isgp

Hva faen? Store Ramy hadde större armer enn meg som 5 åring (altså storre enn jeg har nå). Kanskje jeg må begynne å pumpe litt jern....

...

Brev nesa deres da, gutta

God morgen

en.wikipedia.org/wiki/Sverdrup_Islands

>"The islands are named after Norwegian explorer Otto Sverdrup, who explored and mapped them from 1898 to 1902 with the vessel Fram, although some were previously inhabited by Inuit people. Sverdrup claimed the islands for Norway, but the Norwegian government showed no interest in pursuing the claim until 1928. At that point, the Norwegian government raised the claim, primarily to use the islands as bargaining chips in negotiations with the United Kingdom over the status of two other islands: the Arctic Jan Mayen and the Antarctic Bouvet Island. On 11 November 1930, Norway recognized Canadian sovereignty over the Sverdrup Islands. On 19 November 1930, the UK recognized Norwegian sovereignty over Jan Mayen.
LMAO, THE MADMEN ACTUALLY DID IT!

>morgen

lonns taper som ikke har vært våken i 9 timer

Noen er begavede

GOD MORGEN

>dfn jeg horte noen si "epic" når jeg gikk av bussen
Kringle fåvæ

jv2017?

Satser på det, for jeg klarer ikke tenke på annet

Har du sett deg ut noen allerede, eller tar du det mer som det kommer?

...

Å ja, du er Zydrunanon, ja.

Du får ha lykke til.

jv[nåværende år] fåvæ

Status: koser meg

>får reklame på facebook om psykologer og hårtransplantasjonsklinikker
J-jeg..

jeg elsker hitler og nazismen

>bruker fb

...

Hadde sletta min om det ikke var sosialt selvmord

>tok ikke sosialt selvmord i 2013

>han har et sosialt liv

Statusoppdatering: koser meg ekstra mye

ta å avliv dem.

d-det der er vel ikke lov, anonsen?

Venter på resultat fra en pröve först
Kjeks

youtube.com/watch?time_continue=543&v=BSAoitd1BTQ
2:00-13:00

Morsomt. Hun kommer til å bli angerepet enda mere etter idag.

*blokkerer stien din*

pls give us the islands so we can look threatening on the map

*går rundt hiv fella*

Er du her Ervin anonsen? Har du fått svar?

Faen så rar han ser ut egentlig

Tror magnus er blant oss. Nå blir han lei seg

Ligger i senga og koser meg, godt med fri fra jobb.

...

Er han her?

Matteprove gutta

hvordan skal vi bli kvitt 00- og 01-ere i tråden?

Kast dem på sjoen

hej norge jeg spiser grovbirkes

du må tulle med oss...

Er du en sånn som aldri beveger seg fra stolen sin, eller?

Nå begynner det å bli nok. Er utlendinger blinde? Da jeg var i Kina og Japan så folk at jeg så ut som DiCaprio, men dette avskrev jeg som et kompliment basert på "alle hvite ser like ut" trope'n i Asia. Men så horte jeg ei tysker si at jeg lignet på bruce willies helt plutselig på fest noen måneder tilbake. Tenkte hun bare var full. I dag satt jeg på en benk og så en gruppe amerikanere stirre på meg og si til hverandre at jeg lignet Brad Pitt.

Naturligvis er jeg langt unna kjekkheten til noen av de, og norske venner sier det samme. Så hvorfor syns utlendinger at jeg tilsynelatende ligner kjekkaser?

>trope'n

HEI ALLE SAMMEN

Var det lite politikk i brevet som avfyrte deg, stoggen?

Hæ.
Mente ikke at brevet mitt skulle være rettet til deg spesifikt.

Beklager, missvarte, var luringen over deg jeg skulle svare

Hva synes du egentlig om at gamle jomfru-edderkopper lar seg spise av tantebarna sine?

Har ingen formening om det fåvæ

Men det var da fole gale så lite interessert du var dåååå.

...

Hvor var du når urgeanon var drep?

j...

...

kanskje jeg skal gå og kjope meg sprit, men ikke begynne å drikke det for i kveld, sånn rundt 8-9 tiden?

Kanskje du egentlig er dritkjekk men alle vennene dine er misunnelige og bare avfeier det.
>Der kommer kjekke-user, men vi må holde han nede på landjorda så han ikke får for stort ego!

kanskje jeg skal... nei... bare glem det

dette

D-du også?

gutå

Flott norsk musikk!

youtube.com/watch?v=x08oY_5o_sA

youtube.com/watch?v=LVAtl5MJsek

youtube.com/watch?v=os3-3K4Dtwg

youtu.be/o2wvisggqTo

...

da begår jeg et aldri så lite selvmord

da begår jeg et aldri så lite selmord

da begår jeg et aldri så lite selmord

f...

da begår jeg et aldri så lite mord

kos deg