/Norgetråden/

Forrige:

Other urls found in this thread:

twitter.com/wikileaks/status/914434002345431040
twitter.com/NSFWRedditVideo

Hovedkortet på PCen er döende, og jeg skulle gjerne oppgradert prosessor også. Kan dere anbefale en moderne hovedkort- og prosessorkombinasjon?

Det regner ute
Vått og grått
Jeg liker ikke det
Men
Det er bare sånn det er

T R O N D H E I M

kan ske du sporger i agt...
udækket åben...
hvad skal jeg kæmpe med...
hvad er mit våben...

JA
A !

Er det nok å trene 2 ganger i uken?

>dfn jeg skal ut å kjore meg en tur i regnet

her er dit værn mod vold...
her er dit sværd...
troen på livet vort...
menneskets værd...

>danske user er i tråden

God tur

syns rett og slett at noen burde lage en utgave som passer med selkskapshatten til neste utgave fåvæ
noen som tar utfordringen?

>dfn når Sup Forums er 14 år i dag

HVORFOR KLARER JEG IKKE Å FORLATE???

krig er forakt for liv...
fred er at skabe...
kast dine kræfter ind...
doden skal tabe!

Er på saken

Hva tenker tråden om folkeavstemningen i Catalonia?

ædelt er mennesket...
jorden er rig...
findes her nod og sult...
skyldes det svig...

twitter.com/wikileaks/status/914434002345431040

At det lager masse morsomme videor

Trolig ikke, ikke det er jeg er noen treningsekspert men jeg tror du bor beregne tre gagner i uke som et minimum om du vil ha noen faktisk fremgang.

dette er loftet vort...
fra bror til bror...
vi vil bli gode mod...
menneskenes jord...

sånne, denne skal fungere etter mine kalkulasjoner

Slurper ned en gronnsakssmoothie

For vedlikehold, ja. For gevinster, nei.

Hva synes dere om denne?

Stilig

ikke verst

Så hvis jeg veier 57kg og bare trenger å få litt mer muskelmasse (sånn samme mengde som en normal person, ikke noe mer) så hjelper ikke det å trene 2 dager i uken?

I Tromso har det vært tre branner i samme nabolag denne helga. Dette er FOR mistenkelig. Media og politiet holder kortet tett til brystet, men har påpekt at så mange branner på så kort tid såpass nært i seg selv er mistenkelig. Dette er åpenbart en pyromanbolge. Jævlig ekkelt.

13(!!) katter dode i en av brannene. Huset var leid av Dyrebeskyttelsen.

Skal nevnes at det er nært et mentalsykehus med både lukket og åpen avdeling.

Noen autister her som kan gi politiet en hjelpende hånd?

Kombinert med et sunt kosthold vil du helt fint kunne gå opp i vekt, men særlig optimalt er det ikke.

Du må nok trene 5 dager i uken og ta steroider fåvæ

hehe trykte visst litt for fort

Tror ikke hatten passer fåvæ, pepe må litt til höyre

Ingen bryr seg om de jævla trådstarterene heng dere autistjævler

...

eg bryr meg

Denne skal fungere

Nei vet dere hva....

NÅ KJORER VI

...rett tilbake i sengs.

god natt gutta!

Dette er vel ikke noe bedre, hatten kommer jo fortsatt halvveis utenfor hodet til pepe?

Jeg vil bare ha samme muskelmasse som en helt vanlig person. Mitt utgangspunkt er at jeg har veldig lite muskelmasse, at armene mine er som en slank jentes arm. Det må ikke være maks 2 dager i uken, men jeg kommer aldri til å bli en som drar og trener 4-5 ganger i uken, for det kommer ikke jeg til å prioritere, såpass kjenner jeg meg selv. Er dessuten 29. Hva tenker du er mulighetene mine?

Kransekaken må være en med norske flagg, sånn som den pleier å ha. Fiks det ellers boikotter jeg utgaven når den kommer.

Hvorfor har du odelagt de norske fargene?

Ikke han, men tror du at du kommer til å trene oftere hvis du trener hjemme?

kan komme et lite stykke med kroppsvekt hjemme

Danske user er kona mi.
Hold dere unna!

Kan hende du får blod på tann, når du ser gainsa komme er det motivasjon i seg selv, og du vil fortsette. Last ned myfitnesspal eller noe lignende så kan du også logge og passe på alt du får i deg
t. en annen gutt

Danskanon, min eneste venn

Det er mulig jeg kunne fått til en ekstra treningsdag hvis jeg kunne trent med noe hjemme, ja.

Hva er myfitnesspal?

...

Vis eg veie rundt 80 kg kor mykje må eg trene for å få masse?

Hva med svenske user

Leketoyet mitt, heng dere unna.

3+ er optimalt når du begynner, men som nybegynner kan du bygge muskler ved å gjöre nesten hva som helst, så du kan fint begynne med 2 og öke senere.

kjop deg en pullups bar og finn en plass å gjore dips

du kan fylle en bag/bæreposerr med boker/vannflasker hvis du har lyst på manualler

Han liker vi ikke.

hvornår får vi en bi-udgave af norgetråden? kan i ikke lide honning?

Jeg har en slik faktisk. Har også manualer. Tror de er 10 eller 15kg.

Da har du egentlig det du trenger. Loft mer og spis mer.

da er det vel ingenting som stopper deg.
jobb hardt og lykke til :^)

Hor her idioter. For at bursdagshatten skal passe på bildet, kan ikke bildet bli storre når man klikker på det, ellers blir den forskjovet. Det må være 250x250 piksler akkurat. Prov å legg ned en innsats a gutta, for en gangs skyld, hm?

Se her f.eks:

Brad schoenfeld lagde akkurat noen studier som så på det å trene hver muskel 2 ganger i uka vs det å trene hver muskel 3 ganger i uka. Og det var ingen, eller liten, forskjell når det kom til muskelvekst. Så lenge de hadde like mye volum.
Men det er lettere å få mer volum hvis du trener hver muskel 2 ganger i uken utover 4-6 dager i uken i motsetning å trene hver muskel 3 ganer i uken utover 3 dager, fullkroppsprogram.

TL;DR: Hvis du ikke vil bruke mye tid med trening så gjor et fullkroppsprogram 3 daer i uken. Hvis du vil a maksimal muskelvekst så tren en 2- eller 3- split 4-6 dager i uken.

er jo ikke meninga at man skal trykke på det da, din knott

>ikke meninga at man skal trykke på bilder på Sup Forums

Er du en maur?

>våkner opp
>"faen, at jeg ikke har noen venner å finne på noe med"
>kommer på at jeg har en avtale med en venn senere på dagen
>"faen, skulle onske jeg bare kunne vært hjemme hele dagen"

Jeg HATER meg selv gutta

Vil ikke den væren funke bra da? Den er til og med OC fra norgetråden.

jeg kender den folelse

Bestillte en ting med click & collect klokka 6 i dag. Blir den holdt av til 6 på morgenen i morgen for meg? Eller går den ut ifra når de åpner, altså i morgen? De åpner klokka 10, så er litt rart om den blir holdt av for meg når de er stengt.

hvem vil /norgetråden/ stotte i den kommende spanske borgerkrig?

personligt stemmer jeg på baskerlandet

Sånn?

Vi må åpne grensene og akseptere nye farger anonsen

Så ikke trykk på bildet

Jeg stotter en full balkanisering av Spania fåvæ. Catalunya, Euskal Herria, Galiza, alt sammen.

Jeg vil veldig gjerne ha denne utgaven hvis du gir den de vanlige bannerfargene.

En del av vennene mine er litt som deg. Blir litt trist siden de finner bare unnskyldninger til å drite i det hele tiden.

Banneret er i 8k og har en vakker marineblå farge

En nodvendig oppgradering fåvæ

vi flyver væk på vinger af håbelose dromme, gutter...

greit, nå holder det

Uenig i at det er nodvendig å oppgradere. Vi holder tradisjoner i denne tråden. Men for den utgaven der holder det å bare putte på den blå fargen i banneret.

Har I været ude og gå idag, norgebrodre?

Enig i dette, men jeg gav det orginale banneret de riktige fargene nå, det er vel innafor?

Ja, innafor fåvæ. Vårt fine banner, får tårer i oynene.

Gleder meg til alle autismetårene når neste utgaven ikke er bursdagsutgaven

J..

E...

kan jeg få en bic mac fåvæ

Jeg ble uironisk litt kvalm

Er det meningen at dette skal smake godt? Mcdonaldsmat er jo jævlig.

...

Flott.

*glemmer bursdagen din*

*promper*

hehe

Ser den. Jeg finner sjelden på unnskyldninger da, selv om jeg har lyst. Akkurat nå botter det ned, har heller lyst til å sitte inne og se serier fåvæ. Men jaja. Får vel komme meg avgårde.

har lige været ude og kobe nogle NODDER

jæja...

Anbefaler asrock taichi + ryzen 1700 eller 1600x, det vil gi deg en moderne losning (mange cores osv.) og vil vare i flere år

...

Hah, NRK's reporter fra Barcelona ble nettopp peppersprayet

Hvor så du dette?

>dkn nordmenn er så apatiske, bortskjemte og resignerte at me aldri kjem til å ha gateslag igjen
Skulle ynskje eg var i frå sor- eller aust-Europa...

eller bare flytt til oslo

gi meg en kilde fåvæ

spors hvor mange muskelgrupper du prover å trene