Sverigetråden - Söta upplagan

...

Other urls found in this thread:

vocaroo.com/i/s03RziGg1pgQ
youtube.com/watch?v=6Np91ZNs9fo
spreaker.com/user/radionordfront/rn-direkt-50?utm_medium=widget&utm_source=user:9256352&utm_term=episode_title
youtube.com/watch?v=C5qfk9wq4IU
twitter.com/NSFWRedditGif

Påminnelse

Sluta vara stockholmare.

skippar nog att komma med tusentals specialflickor till en början iaf. även om det kanske är den största charmen med spelet

>min bakgrundsbild
Har ni en bättre? Tveksamt.

västvärlden borde ha makt att selektivt importera en massa kvinnor från skitländer

cringe

krinsch

kringle

papperskartong. tror inte bröst växer av asiatisk mat

titta hon håller hatten på sitt uppräckta finger! :3

breva era skrivbord

>dkn har samma

Vilken buse :3

kek

Jag spelade mera gitarr vad tycker ni, gjort nån felor förlåt mig

vocaroo.com/i/s03RziGg1pgQ
vocaroo.com/i/s03RziGg1pgQ

xddd kjempemorsomt med lav-anstrengt breving

>äpple

>har sex innan äktenskap
Rätt åt henne lmao

a-aaahh jag måste SKIITAAAA

...

HAHAHAHHA

t. herr rätt

>irrationellt och mordiskt hat mot människor med svart hy

asså fan va cool du är

>mvh rätt kille

FY FAN VAD JAG HATAR SVENSKA KVINNOR!

>ta någons sprit sådär
Lågt.

L. Ron Hubbard var baserad.
youtube.com/watch?v=6Np91ZNs9fo

Du är sjuk i huvudet SNSD.

Tino Sanandaji

Veckans rubriker tyder på att allt är mer normalt än någonsin

• ”Mordförsök i Gamla stan. Polisen berättar för SVT att den knivskadade mannen och en vän var på väg hem från krogen, när de passerar ett gäng på cirka sex personer. Helt plötsligt vänder en av personerna om och hugger den ena mannen i bålen och huvudet med en kniv. –Enligt personen som är skadad så ska gärningsmannen ha skrikit jävla nazist åt honom innan han högg”

Vi måste bekämpa Nazister genom att ge de oproportionerligt medieutrymme och oprovocerad attackera främlingar. Själv såg jag en parkerat BMW, kastade ägg på den i självförsvar. Inga nazister på våra gator! Har också länge misstänkt grannes katt för nazistsympatier, tänkte fixa den näst

• ”Två personer till sjukhus efter mordförsök på fritidsgård”

Lösningen på våldet är fler fritidsgårdar

• ”Fritidsgård fattade eld – polisen utreder mordbrand”

Fritidsgårdar har löst våldet länge sen om de inte vore att de ständigt fattar eld

• ”Sex personer har mördats och 35 personer har skottskadats i 102 skottlossningar i Malmö under årets första åtta månader”

Dock har tryggheten ökat när man justerar för socioekonomiska faktorer och att det snart är skottår

• ”Akuten i Malmö bevakas redan av två vakter varje kväll. Men nu ska även resten av sjukhusområdet få utökad bevakning”

Malmö skapar fler enkla jobb

• ”Av säkerhetsskäl planerar Region Skåne för nya vårdcentraler, där patienter och vårdpersonal hålls åtskilda. Läkare ska få egna dörrar att fly genom”

• ”Så grovt våld har vi inte utsatts för tidigare"...Väktarna som fanns på plats för att eskortera Icas personal till sina bilar anfölls då av ett tiotal maskerade män. Den ena lyckades fly medan den andra tillfångatogs och misshandlades, bland annat med slag mot huvudet med en batong”

>dkn all vilja att leva försvann över helgen
Har inga vänner, inget socialt liv, inga hobbies eller intressen, inga åsikter om något, ingen flickvän, ingen kärlek. Lyckas vanligtvis undvika att tänka på detta men nu går det inte längre.

...

Är du idioten som inte vill ha något men konstant klagar över saker han inte har?

börja någonstans

håll dig borta från kanalen är ett bra tips

>burkblondin suktar efter sin afgan
Inte ens förvånad favä

DJÄVULSK

>självbelåten afghan.png

brevas ju konstant 2d som är mer sexuellt än Anons paint bild. Dessutom så brukar dessa vara i 'loli' åldern.

>nykommet_flyktingbarns_blir_tröstad.jpg

spreaker.com/user/radionordfront/rn-direkt-50?utm_medium=widget&utm_source=user:9256352&utm_term=episode_title
spreaker.com/user/radionordfront/rn-direkt-50?utm_medium=widget&utm_source=user:9256352&utm_term=episode_title
spreaker.com/user/radionordfront/rn-direkt-50?utm_medium=widget&utm_source=user:9256352&utm_term=episode_title

...

>rispajer är så jäääävla heta, min kuk!

Bara jag som tycker att Per Öberg både ser ut och låter som Anders Bagge från Idol?

cringe

Vet inte om jag är någon specifik idiot men det stämmer väl ganska väl. Det enda jag egentligen vill ha är lite kärlek och allt annat jag gör är bara gjort i förhoppning att uppnå mitt mål
Har börjat träna

Har du autism måhända?

Du kände liksom inte att det var dags att lägga ner med dampandet när den förra tråden dog?

...

...

asiater är så äckliga och fula

lyssnade ni även?

nej lol

...

vad vill du?

Var på nattklubb igår. Fyfan vad äckliga sv ho är. Hur kan man vilja gifta sig med det här smutset?

oj fel bild

...

hejsan user
>tar upp en tiki torch
vill du marschera med mig?

han lever inte upp till sitt namn

...

Chang Svensson är i farten och defändar sina "vackra" rispajer som påminner honom om 2d.
fy fan vad patetiskt

>luktar illa
>ful hudton
>fula tänder
>sneda ögon
>låter som grisar som blir slaktade

bokstavligen varför

Mysigt

vocaroo.com/i/s03RziGg1pgQ

här är det igen

jävla norrlänningar

sdjuden och hans pv...

Jag är en söt alkoholiserad loli.

här är jag :3

vad dricker du? :3

@80120104
du suger

>0:46
AJJJJJJJJJJJJ

ser att hon lider av afs

>80120140
Nej, du är en patetiskt jävla nolla som kommer att begå själv mord om några år.

/scammed/

hei jeg heter gunnar

Prosecco

Chang, tycker du att denna bilden är nsfw? bokstavligt talat en död man och blod syns. varför säger du inget?

>dkn satt och spelade datta under studenten

affärsidé: skapa en bot som skriver "cringe" varje gång ord som "nordfront" "hell seger", osv, har brevats

Var det du som spelade? Väldigt vackert. Jag uppskattar inte trippbögar och namnbögar dock.

vilket lögnaktigt svin till journalist, men jag upprepar mig

>Frågan visar hur polariserat Sverige är i dag, mellan dem som ser afghanerna som ett hot och vill skicka iväg dem fortast möjligt och dem som öppnat sina hem och anser att dagens lagstiftning är orimlig.
"""""""det finns en polarisering mellan sidan som vill ha dåliga saker och sidan som vill ha bra saker""""""

>Det finns en stor opinion mot att låta afghanerna stanna, inte minst sedan ålderstester visat att många av dem ljugit om sin ålder.
det finns inga opinionsundersökningar i den här frågan specifikt men dom samlar bara ett par hundra till sina demonstrationer. deras namninsamling har 1800 underskrifter. den största ab-gruppen har 500 likes. och både s och m skiter i det här, dom tror uppenbarligen att man kan vinna valet utan den här """""""stora opinionen"""""""""".

bild relaterad

youtube.com/watch?v=C5qfk9wq4IU

verkar stämma med tanken på hur du reagerar

ser god ut
har själv lust att dricka något men då blir det minttu som vanligt

har något bilden på när en Finland-svensk user fick en finne avskedad?

cringe

affärsidé: slå ihjäl alla födda efter 1995 och deras efterblivna jävla ord

>cringe är ett nytt ord
cringe

hittade den
hell seger

Hade donerat till din patreon oironiskt

"cringe" är ju årets stora trådjagjag.

skapa en bot som gömmer alla 2d och cuckbrev så köper jag.

på han, fucking på han!

I princip fött en lappjävel

anime er noe negerskap ærlig talt

>årets stora trådjagjag är ett engelskt ord
Hej Sweddit

Koreaner är perfekta.

f1h1

vassego

>1000x skönhetsoperationer och photoshop
lol?

>firefox
>apple
döda dig själv din äckliga bög

Hahahahaha!