Sverigetråden

...

Other urls found in this thread:

my.mixtape.moe/nsayxa.mp3
i.4cdn.org/gif/1507094392241.webm
aftonbladet.se/nyheter/krim/a/WnyzK/mamma-elena-mordades-och-styvpappan-forsvann-valdigt-tungt
twitter.com/AnonBabble

Fyfan

Cocks...

Vill kramas...

Oskar....

I don't really get it

INGET JÄVLA BÖGSPAM I DEN HÄR TRÅDEN SNÄLLA

bög
anal

Påminnelse

>Oskar Järmark
>1998

t. Ratsit

girls find nice guys disgusting

Simon sluta böga ner tråden

That nice guys are disgusting.

These same women will then be featured guest article writer on Salon.com or some Gawker affiliate website writing up blogs on how they're so sad and alone, single at age 40 crying about how their last 3 husbands beat them.

But hey, those bad boys are so sexy!

vadå äckligt?

men nej

>dkn ingen 2d fv

varför är kirinoanon så besatt av My?

varför försöker libanon fly till USA??

Tumblrpedofilbögmobboffercucken....

>dkn ingen 2d pv

kvinnor ogillar "snälla killar" eftersom de inte är sig själva, deras snällhet är konstlad

Fick dig! Kommer inte släppa taget förräns du kramar tillbaka heller.

jag är så jävla TRÖTT

Hype

Sven pls I can't read your runes, but google helped. Stop projecting that because you're an asshole everyone else is

Sov

>3
Hade inte funkat med Libanon.

Tack!

Det är ej naturligt att vara en Nice guy. Nice guys är bara skådespelare som tror de ska få något om de hjälper eller ger komplimanger till luder.

:3

Inget av dem

>80259440
Avsluta ditt liv tumblrpedofilbögen

>kvinnor ogillar "snälla killar" eftersom de inte är sig själva
Stämmer inte alltid.
En vän till mig berättade att en av hennes kollegor hamnade på psyket efter att han frågade ut en annan snygg tjej på det jobbet. Han hamnade på psyket eftersom hon först hånskrattade åt honom och sedan började hon och hennes vänner mobba och trakassera honom till han fick psykbryt efter några veckor av detta och ville ta självmord.
Han är okej nu men vågar inte prata med tjejer längre trots att han se bra ut och är jättesnäll (enligt min kompis).

identifying as a nice person says something about you - being nice is supposed to be a baseline, not one's character

jvdk

Ser kvinnor någon weakness så hugger de direkt för att försöka sätta sig över. Du måste ha pondus och ej ta skit från dem för att få deras respekt.

hur får jag My att svara på mina DM?

Ehh hur svårt är det att välja en ny tjej, sluta satsa allt på en bara

hårt liv i orten...

Som sagt de trakasserade honom på jobbet och via sms/ansiktsboken tills han hamnade på psyket. Nu vågar han inte fråga ut andra tjejer trots att min vän försöker hjälpa honom

Byt jobb, byt nummer, ta bort ansiktsboken, oj vad komplicerat. Tjejer gör samma sak

Vad video editing softa ska jag använda, vad är den bästa gratis, behöver för Nården bröder edits, tack

BERÄTTA FÖ HE

>2017
>han röker inte

som väntat av eviga oskulder...

>NMR hänger inte i tråden
haha "aa"

Tjejen som gjorde detta mot honom har slutat så han behöver itne byta jobb. Hon och hennes kompisar trakasserar honom heller inte längre. men han är fortfarande knäckt

>dkn du håller en jättestor skit inne och får slutligen låta den ut

>dkn uttalar det som svärje

Gör inte det för ofta annars kommer du få stånd.

Föll mig aldrig i smaken, ring polisen.

Blir hög som fan för jag är ett skelett som nästan aldrig röker
Fett skönt

Varför är inte homofili olagligt som pedofili?

Kdenlive, jos arvostat vapautta.

skaffa honom terapi då

>Knäckt av ord
Låter ganska cringe

pedofili är inte olagligt

ahaha neger vem fan röker 2017?

my.mixtape.moe/xxjqda.mp3
vintage My
>dkn nybögar kommer inte ihåg detta

Tanya är min waifu

Rökning dödar!

För att bara idioter bryr sig om vad samtyckande vuxna vill ha för förhållande till varandra

Att faktiskt utöva pedofili är ju dock olagligt

>han har ett bibliskt namn

Miksen ole kuullut koskaan, onko hyvä. Käytätkö itse?

jag tror han gått terapi. Han var ju på psyket. Kanske fortfarande går i terapi, vad vet jag

alla är inte så mentalt tuffa

>För att bara idioter bryr sig om vad samtyckande vuxna vill ha för förhållande till varandra
Så det ska vara lagligt att låta människor skjuta andra människor om dem vill?

Carl är härskarrasen, det har redan diskuterats

my.mixtape.moe/nsayxa.mp3

>bakgrundsmusiken
jag skrattade

>att lägga stora skitar ofta leder till stånd
Hur resonerar du här och varför skulle det vara negativt? Nog för att man inte kan gå runt med torpeden armerad och klar för jämnan men lite då och då för att man sket kan väl inte vara så illa?

du fan lika äcklig som tpb

Du kommer bli beroende av prostatastimulation

Skulle inte likställa kärleksförhållande med att uttryckligen fysiskt skada någon men ja jag bryr mig inte heller direkt om Jonte och Conny leker Wilhelm Tell och skjuter varandra, förutom att det nog strider mot vapenlagarna.

Är det så? Tur att man har normala tarmrörelser då.

>kärleksförhållande
*psykisk sjukdom

Tror inte du förstår hur rumpan fungerar.
Prostatan ligger nere i ändan.

i.4cdn.org/gif/1507094392241.webm

tur att man inte gjort bort sig så här

än iaf

Låt mig uttrycka mig annorlunda, tur att jag inte går och håller mig dagarna i ända då.

tråden är så jävla skit
hejdå.

Bra.

samma här

Va fan håller på med

Hejdå Jimmie-senpai, lycka till i valet nästa år.

>jag ska rösta på sd nästa höst

>vågar inte klicka länken
>det kanske är jag på webmen
kväääää

>Va fan håller på med
va fan håller jag på med

Vänlig påminnelse att Tanya är faktis 40-årig man i en lolis kropp.
Se on semmonen perus, joten riippuu varmaan siitä mihin sä sitä tarvitset. Ei tosiaan mikään Adobe Effectsin kaltaista, mikä ei pitäisi haitata ellet ole erikoistehosteiden tarpeessa. Onko masinalla linux vai windows?

Vad ska du rösta på om något?

>dkn pv

Grattis

fy fan

aftonbladet.se/nyheter/krim/a/WnyzK/mamma-elena-mordades-och-styvpappan-forsvann-valdigt-tungt

>80260490
Häng dig tpb

sluta skryta My

var tog alla sötbrevare vägen?

tack!

Haha aa. Krånglig situation. Medan SD tappat skorna och sålt spaghettin så har de en liknande sits som Moderatena hade kring Reinfeltregimen, ensamrätt på en fråga. Vill man ha nån slags konkret skärpning rörandes migrationspolitiken är man illa tvungen att rösta SD för att ordentligt hota sjuklöverpolitikernas plånböcker. Litar inte på Kristersson innan han faktiskt genomfört något.

Hallå kan någon breva bilden på tjejen som spelar kubb tack, ni vet vilken jag menar

Sifo ringde mig igår och jag uppgav SD.

För övrigt tror jag att det finns risk att Bylund/Hanna-haveriet skadar partiet tillfälligt med någon eller ett par procentenheter.


SD har ändå guldläge:

-Verkställande av utvisningar av avvikande asylanter fungerar inte.

-Våra svenska barn får bo kvar hemma utan att få bostad medans araber och afrikaner får hyra bostäder i en gräddfil i kommunerna. Sjukt!

-Tiggarna har peakat och befolkningen tycker inte längre att de omgärdas av fantastisk glamour och glitter. Den tillhörande våldskriminaliteten börjar synas. Inget tiggeriförbud ännu.

-Den för Sverige sjuka och mycket besvärande dödsmassakern fortsätter i ghetto-orten. Alarmerande!

-Frånvaron av det gamla mysiga sverige som ersatts av horder av främmande arbetslösa afrikaner och araber ute på gator och torg kommer inte försvinna.

-Ulf Kristersson är ok, men ändå hetsig och lite stirrig med vacklande mänsklig värme. Han kommer locka tillbaka några men inte jättemånga tror jag. Utan tvekan bättre än AKB dock, fast AKB är ju sämre än nästan alla människor som finns i Sverige.

När Bylund kastats ut så tycker jag SD kan börja kampanja med full kraft, detta kan bli valet då etablissemanget blir totalmanglat.


Kämpa kämpa Sverige!

>Medan SD tappat skorna och sålt spaghettin
det vet jag inte men man kan ju tycka vad man vill om sådant

...

NMR

I don't like that image
Delete immediately