NEDERDRAAD

Anti-sleepwet editie

300.000 stemmen voor 16 oktober moet lukken editie

Other urls found in this thread:

teken.sleepwet.nl
vocaroo.com/i/s0QqNzvM36T6
youtube.com/watch?v=1W2ZnAhZJnE
vocaroo.com/i/s1YnEdWwyeyl
flockdraw.com/ds5fw6
vocaroo.com/i/s0her2nQaI7b
twitter.com/AnonBabble

Wat maakt een twink zo mooi?

teken.sleepwet.nl
teken.sleepwet.nl
teken.sleepwet.nl

TEKENEN HOMO'S

>referendum over sleepwet
>meerderheid stemt tegen
>"haha is toch raadgevend" "haha hoe dom zijn gewone burgers hebben nergens verstand van"
>wordt toch gewoon doorgevoerd
>referendum wordt afgeschaft
>bindend referendum komt er niet
>nog steeds komen de bootjes vluchtelingen naar Nederland
>nieuwe kabinet doet niks tegen dan alleen "de turkije deal" handhaven

Welkom in de dictatuur van de 21

Alle rechtse partijen vinden het goed dat de vrijheid van burgers wordt ingeperkt om zo de strijd tegen terrorisme te kunnen winnen. Zo hoeft dat niet te gaan! Laat 1984 geen werkelijkheid worden en TEKEN DE PETITIE!

FvD zat nog niet in de kamer toen er op gestemd moest worden mongool.

Maar ik ben juist vóór de sleepwet

Leuke fictie

>Er mag een zogenaamd “sleepnet” worden ingezet om massaal online communicatie af te luisteren, ook van niet verdachte burgers. Zo mag een hele wijk afgeluisterd worden wanneer er een verdacht persoon in woont.
>Alle geautomatiseerde apparaten mogen gehackt worden. Denk bijvoorbeeld aan uw telefoon, computer of smart-tv.
>Er mag een geheime DNA-databank aangelegd worden waar iedereen in terecht kan komen.
>Verzamelde data mag met buitenlandse inlichtingendiensten gedeeld worden, ook zonder deze eerst geanalyseerd te hebben.

Waarom?

Om schijtpalers om een anoniem Zwitsers vishengelforum te trekkeren

Wat de neuk?
Ik haat rechtse partijen nu!

>impliceren dat ze dat allemaal niet al lang doen
ze willen het gewoon officieel hebben zodat ze meer geld kunnen vragen

Alles wat in die paal staat is 100% de waarheid.

1. de sleepwet komt er ondanks de uitkomst van dat referendum
2. het huidig referendum wordt afgeschaft en er komt geen nieuwe referendum wet. Het bindend referendum is verder weg dan ooit
3. De overheid blijft doorgaan met het importeren van kansarme radicale moslims uit het middenoosten die het hebben voorzien op onze welvaartsstaat

vocaroo.com/i/s0QqNzvM36T6

Maar user, er gaat een revolutie komen! Ik weet het heel zeker!

Referenda zijn met uitzondering van enkele dingen waar iedereen wel een uitgesproken mening over heeft nogal dom.

...

Hallo.

Dat is gewoon een antireferendumpropaganda van de Nederlandse regentenkliek. 90% van de burgemeester wil geen gekozen burgemeester. IK VRAAG ME AF WAAROM. Het merendeel van de politici dat nu beleid maakt is tegen het delen van deze macht met de bevolking. GOH IK VRAAG ME AF WAAROM.

Je onderschat ook de intelligentie van de Nederlandse bevolking. De meerderheid van mensen is hoog opgeleid en heeft toegang tot een grote selectie van diverse media om zijn mening op te baseren.

Ik vond politici juist enorm dom. Ik zie hun kwaliteiten gewoon niet in of wat ze dan allemaal zo goed zouden doen. Het is gewoon een kliek van regentjes die er een bijzonder en rijk leven op na houden en eigenlijk de heledag bezig zijn om dat bevoorrecht leven veilig te stellen. De inhoud van het beleid interesseert hun verder 0, zolang ze maar bij de Shell aan de slag mogen. Maar mensen hebben wel een echt en oprecht belang in het beleid dat gevoerd worden.

>dvw geen NEDERLAANDSE vd

Neuk me schatjes~

hond en /fit/

>dvw vers geschoren benen

>GOH IK VRAAG ME AF WAAROM.
omdat je naar je eigen antwoorden stuurt ipv logisch na te denken

>De meerderheid van mensen is hoog opgeleid
bron?
Verder; de beste stuurlui staan aan wal.

Er s nooit een referendum geweest idioot

De FvD zit niet eens in de Eerste Kamer mongool.

Ikdv

letterlijk ik

>dvw je een klein deel van je scheen hebt geëpileerd maar je niet veel meer kunt doen aangezien je vrouwelijke familieleden zouden doorhebben dat iemand anders hun strips aan het gebruiken is
Wat doe ik nu?

"laat de politici maar voor mij denken; zij weten wat goed voor mij is"

ik lach om jouw slaafse houding.

Paal piemel

>le cuck sportif

piemel

Mensen zullen vast een goede interesse hebben voor enkele onderwerpen. Zo zal je mij niet horen klagen over referenda aangaande grote onderwerpen die iedereen bezighouden, zoals onafhankelijkheid, verandering van het staatsbestel etc. etc.

Ik stel echter ook vast dat niet ieder mens de tijd, interesse of geduld heeft om elk onderwerp van iedere kant te bekijken. Een gemiddelde werknemer werkt 8 uur per dag, komt thuis en wil gewoon even leuke dingen doen, niet bij iedereen is het zo dat politiek onder leuke dingen valt. En zelfs al is het zo dan is het vaak alsnog niet zo dat elk onderwerp eronder valt. Wat je overhoudt is bij veel onderwerpen een kleine groep kiezers die matig tot redelijk geïnteresseerd is in een onderwerp die vervolgens uit een breed scala van veel onderwerpen een beetje leert over de op handen zijnde kwestie en vervolgens met een zeer simpele beredenering een standpunt inneemt die rücksichtlos over alle nuances heengaat. Niet omdat men dom is, maar gewoon omdat de kinderen een fles moeten hebben, werk gedaan moet worden en oma haar luier verschoond moet worden, er is maar zoveel tijd in een dag.

Zoveel problemen als er zijn met een regentenklasse moet je je ook bedenken dat er voordelen aan zitten. Mensen kijken vaak erg naar hun eigen leven en huidige situatie, bij referenda kiest men nogal snel voor dat wat op het moment handig is, zelfs al zou het op lange termijn voor problemen zorgen. Daarmee zeg ik niet dat men niet langer kan kijken dan de neus lang is, dat kan een mens wel, maar je ervaart je eigen problemen wel zwaarder. Een beetje minder democratie zorgt ervoor dat de politici ook wat verder kunnen kijken dan het heden.

Nee dank je, doe mij maar zo weinig mogelijk referenda.

Dit oetz
De meeste bestuurders hebben geen flauw benul van hoe hun departementen zouden moeten worden geleid. Ministersposten worden niet verdeeld op basis van de kennis of kunde waar een individu over beschikt, maar op basis van hoe loyaal iemand is geweest aan de partijtop. Zie recentelijk nog ex-minister Hennis. Wat de letterlijke kanker doet een secretaresse op het Ministerie van Defensie? Het ergste is nog wel dat er serieus burgers in de samenleving zijn die niks verkeerd vinden aan deze praktijken. Nederlanders wijzen wel altijd met het vingertje naar, in hun ogen, corrupte landen in alle werelddelen, maar lijken zich er niet van bewust te zijn dat het dagelijkse kost is in nota bene hun eigen land. Het gebeurt alleen iets minder opzichtig, maar dat doet niks af aan het feit dat openbare bestuursfuncties weldegelijk worden verdeeld op basis van vriendjespolitiek.

TL;NG: djz

paal hondenpiemel

tl;ng versie: ik ben kaolo dom, laat de politiek maar hun spelletjes spelen

ik stem toch?

ik lach om jouw onwetendheid wat politiek inhoud

>schrijft gelijk een hele grondwet

Goed argument.

/ZUIDEN/

youtube.com/watch?v=1W2ZnAhZJnE

>Bindend referendum komt er niet.
Luister. VVD, PvdA, CDA, D66 en Christenunie.
Zijn tegen het bindend referendum.
Zij zijn tegen het uitvoeren van wat de meerderheid van het land wilt. Zij zijn tegen democratie. Stem nooit (meer) op deze partijen.

Ben je links, ben je rechts, ben je tegen de islam. Stem SP, stem FVD, stem PVV.

Maar stem niet op de partijen tegen de democratie. (PtdD).

Jezus christus dat was gewoon verbijsterend slecht

Burgers horen zich juist druk te maken om de politiek, of ze nou wel of niet genoeg tijd hebben om daar aan te besteden. De politiek is er niet voor om een gemakzucht te zijn. De politiek maakt belangrijke beslissen die direct en indirect invloed hebben op jouw leven. Mensen geven weinig neuks omdat zij denken dat dat niet het geval is. Gelukkig zijn er nog een paar die kunnen denken, zoals leerkrachten die vinden dat zij niet genoeg verdienen en het burgerrecht benuttigen als wapen tegen de besluiten van de Kroon. Burgers moeten zich gewoonweg meer bezig houden met de politiek om de Nederlandse samenleving zo eerlijk mogelijk te houden voor iedereen.

Groenlinks is ook tegen oetz

>de draad bestaat alleen uit saai droog politiek gebazel
Ik mis de homopalers, zij waren tenminste interresant

>dvw vdj morgen komt

Dat paalde je gisteren ook

Ja GL is ook deel van de PtdD.

Beantwoord mijn vraag dan aub

hihihihihihi
vocaroo.com/i/s0QqNzvM36T6

Koop je eigen epileermiddelen duh

>homopalers zijn interessant
Oetz is de discussie redelijk droog, maar het is beter dan die palers die iedere dag precies dezelfde palen paalde

>Geleen

Letterlijk het kontgat van Limburg

Gewoon scheren

Betastem oetz

Dat vinden nederlanders van limburgers

Je klinkt 12.

MODS, PLEASE BAN THIS LITTLE BOY!

>dvw geen vdje en al je vrienden haten homos
Ik ben jaloers

Daily reminder that Alkmaar is the best city in your country.

>dvw lekker eten naar sporten, en dan slapen

wat gaan jullie doen?
verhuis naar de randstad of verhuis uit je moslimbuurt.

Maar wat gaat de kassierster dan zeggen? Ik wil niet voor schut staan
Ik heb dat al gedaan met mijn bovenbenen, maar het duurt zo lang en ik moet het zo vaak doen. Ook kan ik moeilijk goed scheren zonder dat ik moet stoppen om niet betrapt te worden

Geen zorgen user, alles komt ooit
Echt geluk, zul je uiteindelijk vinden

Flevoland en Groningen (de provincie niet de stad) zijn erger oetz

Burgers moeten en kunnen zich druk maken om de politiek, maar laten we dat alsjeblieft houden bij een verkiezing om de 4 jaar (of minder als er iets valt). Je kiest dan voor een partij met een soort tapasplaat aan standpunten die ze vervolgens bij formaties of in de kamer af moeten wegen ten opzichte van hun andere standpunten. Dit gaat niet altijd lekker echter omdat we steeds minder partijtrouw zijn en partijen steeds mee één-issue worden herkenbaar op enkele punten die hen stemmers zal doen laten trekken. Wat dat betreft was onze democratie vroeger beter toen iedereen nog voorspelbaar stemde tenzij een partij het wel heel erg kut verklootte.

Het lastige aan het demonstreren voor dingen die direct invloed hebben op je leven is dat het maar een rad in een groter geheel. Meer geld naar ouderen/leraren/wegen etc. betekent dat men af moet wegen of ergens anders geld weg moet of dat er meer geld opgehaald moet worden aan belastingen. Ik ga niet ontkennen dat een gemiddelde kiezer dit niet weet maar ik stel wel dat men vaak nogal sterk de 'meer geld naar waar ik mee bezig ben' houding hebben. Als iedereen die houding heeft is alles lastig te betalen, meer democratie zorgt ervoor dat men erg sterk in de waan van de dag stemt voor het eigen behoud. Je ziet dit bijv. in California waar referenda een ding zijn. Zaken die afgewezen zijn door de lokale politiek worden opgezet als referenda, vervolgens stemmen de mensen die er het meest bij betrokken zijn en de rest van de bevolking niet omdat niet elk referenda je echt ligt. Het is een geweldige manier om de overheid op kosten te jagen voor je eigen voordeel.

Ik hoop niet dat wat ik nu ga zeggen door je opgevat wordt als ad hominem, zo is het niet bedoeld. Maar ik denk wel dat jij allicht je meer interesseert en bezighoudt met de politiek. Ik zou mezelf wel ook zo willen omschrijven maar ik erken ook dat er zaken zijn waar ik niets over weet en me eigenlijk niet voor boei. Allicht kan dat je beeld troebelen.

Is dat jouw piemel?

>Flevoland

Ben je er ooit wel eens geweest?

Verkleden in meisjeskleren, ennuh...
Gewoon oefenen
Ik doe het om de dag, dat is niet nodig, maar het is makkelijker om de onzichtbare haren te scheren voor ze sichtbaar worden
En hoezo kun je betrapt worden? Heeft je badkamer geen slot?

nee (ja)

Maar ik woon al in randstad
Dankje user

>Maar wat gaat de kassierster dan zeggen? Ik wil niet voor schut staan
Meestal zeggen ze er niks over, maar kijken ze je alleen raar aan. Als je daar niet tegen kan, ben je wel echt een pussy.

meer dan ik zelf wou, al was het bijna altijd in Almere of Lelystad

>ennuh...
ennuh???

NOU NOU NOU!

vocaroo.com/i/s1YnEdWwyeyl

Als ze of hij je een rare blik geeft zeg he dat het voor je vriendin is, of anders bestel je het aanlijn

Nu zonder onderbroek.

Je klinkt als een homofiel

Je klinkt als een minderjarige homofiel.
MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOODS

Niet de beste plaatsen inderdaad, hoewel ook daar wel leukere wijken zijn. In de dorpjes zelf is het echter niet heel erg anders dan een gemiddeld ander Nederlands dorp. Er is niet veel te beleven als buitenstaander maar het is redelijk goed wonen. Het landschap is wat saai, dat zal ik toegeven. Een ouder koppeltje op de fiets vroeg me eens of ik nog leuke fietsroutes wist, ik heb hen toen een paar leuke in Overijssel verteld.

>.

>haat leven
>durf geen zelfmoord te plegen

kom lekker tekenen
flockdraw.com/ds5fw6

Het probleem is niet dat ik het niet kan, het is gewoon zo'n arbeid, en waxen lijkt zoveel beter. Ik bedoel niet echt "betrapt worden, maar als je met zes in huis leeft hebben mensen wel vaak de badkamer nodig, en als ik die heel de tijd bezet dan wordt het toch wel heel verdacht
Ik kan het proberen, natuurlijk...
Ik kan het niet aanlijn bestellen, want ik kan het niet wagen dat iemand anders dan ik het pakketje ontvangt.

vocaroo.com/i/s0her2nQaI7b

Het is echt niet een karwei als je het elke dag doet, en het went ook
Sowieso duurt het echt niet lang

Ja want in Zwitserland gaat het ook zo slecht. Al die referenda, democratie en vrijheid enzo. Bah, bah.

Ik mis gewoon de cultuur in Flevoland. Als je bv. naar Maastricht gaat heb je overal oude gebouwen, rustieke kroegjes van 100 jaar terug, traditionele streekgerechten, artisanale winkeltjes, etc

Flevoland is te nieuw en oppervlakkig

wat de neuk is PtdD

Je kunt niet echt cultuur verwachten van een kunstmatig eiland dat ook nog 50 jaar geleden pas klaar was.

Proficiat, dat is net mijn punt.

Partij tegen de Democratie, dommerik.

>go to nederlands
>everyone looks down upon me

wtf guys. was it my southern accent?

Ik heet geen Rik.

Nah mate, were just very direct

"vertrouw de politici maar jongens, zij weten wat beter voor ons is!"

Bovendien is belasting diefstal en is het ook perfect logisch dat het wordt afgeschaft.

Overtuig mij om Belgie niet te verlaten

Waarom België verlaten als je ook deze wereld kunt verlaten?

Koek