Sverigetråden - Morgonupplagan

...

Other urls found in this thread:

investopedia.com/updates/history-rothschild-family/
ruinturist.se/galleries/Karlsborg/
instagram.com/lindamariie/
friatider.se/posten-ska-komma-ett-dygn-senare
twitter.com/SFWRedditGifs

>

I want a swedish bf !

Japaner är Mästarrasen

Explain this then!

Go to hell faggot!

...

...

varför brevade du detta?

>artikel från proletären

cringe

Trevlig fredag på er.

Ingen annan har vågat skriva om familjen Wallenberg. Länka en artikel till "NyaTider" då, nej det finns ju ingen.

Så att just DU kan läsa det.

>Mattias Karlsson (SD) vill kriminalisera "förintelseförnekelse"

Ingen bryr sig SDhataranon

wtf jag skiter i att rösta på sd nu och lägger min röst på agent 0.07% istället????

>asgeir sitter och spammar ner tråden med diverse judekonspirationer klockan halv sex på morgonen

After opening a trust company in Reno, Nev., Rothschild & Co. began ushering the massive fortunes of the world’s most wealthy individuals out of typical tax havens, and into the Rothschild run U.S. trusts, which are exempt from the international reporting requirements.

The Rothschild banking dynasty is a family line that has been accused of pulling the political strings of many different governments through their control of various economic systems throughout the world.

Historically, there is ample evidence to show that the family has used insider trading to bilk money from both private and public funds.

During the Battle of Waterloo in the Napoleonic wars, Nathan Rothschild was responsible for one of the oldest cases of “insider trading,” which led to the Rothschild family robbing a whole nation blind. In 1815 when the battle of Waterloo took place, there were no quick methods of communication like we have today so messengers were used for communication in times of war. The Rothschild’s took advantage of this by having spies on the frontlines of the battle who would return information to the family faster than the messengers used by the military.

When the British won the war, Nathan Rothschild, was of course, the first to know, and he immediately went to the stock exchange and started selling stocks while putting out the rumor that the French had won the war. This created a panic on the floor of the stock exchange and investors all over England began frantically selling their stocks. With the price of all stocks plummeting Rothschild was able to buy out the whole English market for a fraction of its cost. When word returned that the English had actually been victorious, the value of the market soared, and overnight Nathan Rothschild expanded his family’s wealth, and cemented their position as one of the richest families in the world.

investopedia.com/updates/history-rothschild-family/

Mitt liv på bilden

Ingen
Bryr
Sig

Kom

ju äldre jag blir ju mer inser jag hur jävla korrumperad den här världen är. hur illa det är i sverige är dock det värsta, jag köpte liksom "sverige är ett av världens bästa länder" men det är ju inte sant, inget med sverige är bra.

tänk om du föddes i Brasilien

...

sverige kommer se ut som den värsta favelan på jorden om 10 år.

en ny bunker?

det är lugnt så länge du är vit

ruinturist.se/galleries/Karlsborg/

t. jonte, 20 år

det är fult att vara vit i sverige. du kan inte få bostad eller jobb om du är en vit man.

...

det är inte sant, i slutet av dan så kommer de vita överlägsna styra
att det är fult att vara vit är bara något vita hittat på, alltså makten som gör att det är fult att vara vit är vit så är du vit har du makten

vita kommer inte ha någon makt eller inflytande om 10 år i sverige och andra delar i europa.

vill iaf ha en rispaj innan jag dör.

KOKA RISET
BETALA PRISET

vad är priset?

...

Evig ångest och tysta middagar, alkoholism och betaungar

abort om det blir en pojke såklart.

har redan 3/4 favä

De blir inte beta såvida du inte är beta

...endast betor vill ha rishoror

jag är en individ faktiskt

att vara en betahane är genetiskt. är man en beta så har man få val i sverige.
1. vara ensam och runka till porr hela livet
2. vara betastålar till en jävla sv ho
3. fixa rispaj/annan raspaj

4. flytta till ett faktiskt vitt land och skaffa en konservativ vit tjej

det kan jag faktiskt respektera(även fast du inte är en riktig individ).

en verklig mänsklig varelse

>konservativ vit tjej

Grod morgon.

Gmorrn Kiririn

...

Hade glömt bort hur jävla cp man känner sig efter att bara ha sovit 2 timmar.

Jävla horungarna från studentböcker har inte satt in pengarna på mitt konto än, wallah jag svär om dom förstör mina fredagsplaner kommer jag få spel.

...

gonatt! :3

Jämna tal fortsätt vara vaken, ojämna tal gå och sov.

God natt tråden.

gonatt

gomorron

Morron söta user.

Hm, morron på dig. Hur står det till?

Ganska bra favä. Ska ta en dusch och sen en promenad.

Själv då?

Helt okej. Ska ha frukost och sen planera för dagen.

>dkn ingen fv

hehe rolig bild xD
Ok om jag sparar den???

Någon annan värdelös människa här som deltar i AFs stöd och matchning?

>tfw no swedish gf
instagram.com/lindamariie/

>a fucking landwhale
Why?

>instagram.com/lindamariie/

libanon says he hates you all with a burning passion (>M

...

Yeah well his dad fuck niggers so...

same.

God morgon tråd1, ni har väl ätit en god och stabil frukost så ni har energi att ta tillvara på den här fina dagen och alla möjligheter den för med sig?
Är det inget vidare user?

he was being sarcastic when he said he hates you; you know that right? it was like a cute little way of saying that he loves you. ≈∞ ·
stop bullying him. he already has an eating disorder from so many stress

>dkn inte ätit frukost
börjar väl kännas lagom till lunch

Vilken värld lever du ? Det är nästan 0% arbetslöshet för (socialt)normalbegåvade etniska svenska män. Vi har det så jävla bra i det system våra förfäder byggt åt oss.

Ajaj, det vore synd om du saknar energi för dagen user, speciellt när helgen ligger framför oss. Ta dig ett extra mellanmål när du kommer hem vet jag, eller något nu om du är hemma.

>eating disorder
Its a fucking meme, if he just stopped showing food in his fat face he would become thin

sprängde precis en toalett

beror väl på hur man ser det med folk i studier osv. men i den svenska arbetaföra befolkningen har vi ju låg arbetslöshet.
sparar det här brevet
T. Säpo

åt bara bönor igår och sköljde ned det med loka crush och gin

ka-boom

>dkn kan inte sluta runka åt muskeltjejer

>dkn lite runksugen men vill spara upp min säd till ett bra runk

p p s

Givetvis räknas personer i (faktiskt) kompetenshöjande studier inte som en belastning på samma sätt som arbetslösa.

visst men en del är ju där för att de inte får jobb, studier har väl använt det ibland men ja praxis är att de inte är arbetslösa så klart

Svara inte på arabyanderepsykfallet.

bob frisyr på söta tjejer är topp sött och gör saker med mig

Jodel var ett misstag

Nbögar förstörde GoT totalt. Gick från en 10/10 serie till kappskit-nivå skräp. Fyfan...

...

varför blir man alltid deppig när solen skiner?

jvdk

Vem Dickon var bror med nån?

brukar vara tvärtom

Häng dig

friatider.se/posten-ska-komma-ett-dygn-senare

>dkn inget jobb
>dkn ingen fv
>ding inga v
varför leva?

>runkar åt muskelpajer som är på så mycket steroider att de är håriga och har utbuktande klittor
>kommer och känner genast ångest och äckel

Porr var ett misstag