Sverigetråden - Fredagsupplagan

...

Other urls found in this thread:

prisjakt
youtube.com/watch?v=gLpoDp_-nmo
twitter.com/NSFWRedditImage

Skatt är stöld.

Hur står det till med er töntar, har ni skaffat fv/pv, eller shemale fv ;3

Jag på bilden

Bli min flickvän

Har en söt fv :3

Bra jobbat, jag har varit ihop med min shemale fv i snart ett år, känns härligt.

Min fv har en väldigt liten och feminin kuk :3

Oj, är hon också en shemale?
Min har en rätt stor snopp, vi turas om då och då. När hon känner för det.

Hur man vänder dygnet rätt och snabbt:

Om man vaknar först så sent som du säger så skall man inte lägga sig på morgonen därefter, utan låta bli att lägga sig.* Det viktigaste är inte att vara i rörelse, utan att faktiskt vara vaken. Om du tittar på teve på småtimmarna så fortsätt med det.

Under dagen så skall du vara aktiv och röra dig. Ägna dig inte åt saker som kräver någon djupare tankeverksamhet, ty vissa delar av din hjärna sover bokstavligen. Tag en längre eftermiddagspromenad där du undviker störiga ställen och tider, typ välja rätt övergångsställe där det cyklas en massa när det är kvällsrusning osv.

Ät bra lunch och middag. Dels kan du vara vaken längre och dels så behöver du det.

Nu på kvällen kommer det svåra. Om ögonen står i kors så skall du inte lägga dig vid 20. Försök att hålla ut till 22, men varva ned ordentligt.

Du kommer då att somna som en klubbad och nästa morgon är allt normalt igen.

t.Varit långtidssjuksriven

*) Detta gäller så klart även om man som jag vaknade vid 10 och släckte vid 4. Bränna ut sig under en dag är receptet.

TPB är mer en brevstil som (ibland medvetet) används för att trigga autister. Kom ihåg vad som gör dig lycklig innan du dödar någon...

TPB................................

>TPB svarar på sig själv

f1 cringe

Ping IT-experter.

Vilken av följande hårddiskar bör man köpa?
prisjakt nu/produkt.php?j=3795752,2167793

Kan verkligen inte skillnaden förutom att ena är mycket billigare.

Är nog dags att vi lägger ned tråden

Vem är TPB?

Påminnelse
Ett vidrigt missfoster

TPB:s dampanfall når nya nivåer. Han lär läggas in antingen idag eller imorgon. Bara vänta ut det.

Ingen.

Vet inte, dock tycks han vara popular.

>ty
>tag
connor.......

köp seagate
den är bättre och billigare

Får man fråga varför den andra är dyrare om den är sämre?

okej *lägger ner den* hjälpte det?

Hmm
Verkar som det troligaste
Nämns verkligen ofta

Så vad gör du idag ficklampsanon?

"Jobbar"

Den billigaste (kr/tb), så länge den är 7200RPM, alltid. Bokstavligen ingen skillnad.

Kul, har du skaffat någon ny lampa ;3

se Vill bara veta hur folk som väljer den dyrare varianten resonerar.

Dock är ingen 7200. Den högsta är 5900.

Nej har fortfarande samma gamla kvar
Den har varit med om mycket

SLUTA PRATA MED DIG SJÄLV JÄVLA PSYKFALL

Snart behöver du inte den när du träffar din fv.

Krukmakeri

:3

:3

sluta dampa

Att prata med psykfall är ju en av de bästa grejerna med fyrkanalen favä.

Kan man vara såhär jävla skadad

Vem pratar du om?

...

Jaha.
Han är ju en störd jugge aka stayhardjuggen aka mcgregormanskultingen. Han tycks ha något för "TPB".

Kan inte någon förklara bakgrunden till hela den här grejen. Varför spenderar juggen 18 timmar per dygn med att anklaga folk för att vara TPB?

han är bög och kompenserar

haha mm det är bara så att det är exakt 0 bögbrev i tråden medan TPB inte är här och när han är här så exploderar de i tiotusentals av en slump, dessutom när han blivit tagen på bar gärning med att samböga 3 personligheter samtidigt på /bant/

Häng dig

Ni gräver fram lik och försöker desperat skaka liv i dem genom att kalla nybögar för allt möjligt.

Det är ett riktigt jävla sorgligt stadie tråden befinner sig i....

TPB är en kille som brevar bilder på unga pojkar och killar med tumblrfilnamn.
Juggen dampar loss på det och tror en dag så gjorde TPB något emot juggen och det fick juggen att gå bananas.

Men döda dig själv din jävla horunge. TPB blev bokstavligen tagen på bar gärning som nazistbögen och norrköpingsbögen på samma gång på /bant/. Dessutom så är det även TPB som gnäller på homofobi och alltid drar upp sin "pv" och att han är bög då han kommer från tumblr och blev avtryckt av att vi använder ordet bög som ett skällsord här.

Men känns det inte konstigt att du anklagar alla inlägg förutom dina egna för att vara TPB. Om du har rätt så är det bara två personer som brevar här, du själv och TPB.

Addade en tjej från jodel på snapchat. Vad ska jag skriva till henne?/hur använder man appen?

tpb har ingen pv, han är inte en nazist bög det är någon annan psykfall. du är bokstavligen störd, sluta.

>haha snart dags att gå hem
>*får sms*
>ens verkstad säger att två av ens vinterdäck är kassa och behöver bytas
>får snällt köpa ett par vinterdäck
Jaja, synd att låta sådant förstöra dagen, bil-sama måste ha däck. Vad ska ni hitta under helgen anons?

ey bby u want sum fuck?

Tack men nej tack

Ska ha analsex med en kille från grindr ;3

Skriv bara
"Du jag har funderat i flera dagar på vad jag ska skriva till dig, detta betyder väldigt mycket för mig så låt mig bara få det sagt....För att vara ärlig så är jag värdelös på att chatta. Jag tycker att du är skitsnygg och skulle gärna vilja lära känna dig bättre, därför tycker jag att vi borde skippa chattandet och ta en kaffe på måndag istället."

Oscar...

Anklagar inte alla utan bara de uppenbara TPB-breven. Men ja när han dampar ur totalt så kan han stå för över 50% av breven i tråden.

Han har ingenting. Han är sjuk i skallen och schizofren, till vilken grad kan vi bara spekulera om. Han har ju för fan avslöjat att han brukar runka till blöjporr samt att han faktiskt legat inne på psykhem.

Har en kanelbulle

Det är antagligen psykfallsanon som sambögar som bög och böghatare. Kan inte komma på någon annan som är så här pass dedikerad till att sprida cancer i tråden.

Den som sa det han va det

hälsningar tpb

...

Jag äter dadelkakor just nu.

>dkn tappar håret

Vill fan ta livet av mig.

Dags för chips och öl favä.

TPB svarar ej på kritik. Vi snackar alltså om en schizofren pedofil med en blöjfetisch som ibland får psykoser och har konversationer med sig själv. Han går ej att resonera med.

Detta är en fejk-TPB/skitbrevande. TPB hade följt upp sitt eget brev + att han skriver :3 inte ;3.

Varför adda du hon?

Coolt.
Har redan ätit varma nygräddade kanelbullar jag. Det var riktigt gott.
Jag är säker på att du skulle se topp snygg ut kortklippt om du väljer att gå den vägen user.

dakka?

Hon bad mig

Japp, tog all mitt mod för att fixa helgsknull

Just dig? Varför då?

Sverige om 10 år när Liberalerna och Socialdemokraterna har flugit hit konsumptionsslavar från Afrika som på dina skattekronor köper marijuana lagligt och lagar sallad köpt på ett amerikaniserat ICA.

youtube.com/watch?v=gLpoDp_-nmo

Topp eller båten? :3

Så länge du inte ser ut som bild relaterad kommer det inte varan några problem. man kan få flint att se bra ut

Men det är ju bokstavligen du som skitbrevar mest i hela tråden. Du hittar fan alltid på en massa korkade, långsökte faktoider om olika brevare i tråden och tror att folk går på det.

Jag klagade på på tjejer som ghostade mig och hon sa att jag kanske behövde någon som inte gör det i mitt liv

Topp, tänder inte på bottna.

Det gör du rätt i lillebror, skulle inte säga nej till lite chips själv, kanske får köpa en påse. Vad har du för smak?

>Searching for posts in ‘MT’. Returning only first 5000 of 9836 results found.
Hur kan man ha så här mycket autism?

Åh, bilden påminner mig om att det är bläcktober.

>jobba 7 till 20 imorgon

>7 till 20
mm vi säger så

Har redan testat att snagga mig och jag såg ut som en psykiskt störd feministlesbisk utomjording. Vet inte riktigt vad jag ska ta mig till favä. Vill inte äta onyttiga bromsmediciner i resten av mitt liv men jag mår extremt dåligt av att tappa det i vilket fall som helst så jag vet inte vad som är värst.

Nästan. Tror mitt hårfäste kommer se ut som BARA Jude Law om något år eller två. Dock så ser ju han bra ut.

O-ok cool
*tappar spagettin*

>kortklippt

säg hej eller nåt
fråga om hon ville göra nåt, t.ex bio lr vafan man kan tänkas göra

Inte han, har gjort 7-21 två dagar i rad på en helg, inget vidare

Ranch chips. Ranch dip.

Vad har du för bil?

t. ska snart köpa bil men allt är så dyrt

Det är väl inte ens lagligt eller hälsosamt?

Att toppa söta är skönt, sen gillar jag de som power bottna åt en.

Har gjort 19-8 en gång, i februari, utomhus hela tiden

Det där är inte kortklippt, det är bara vidrigt.

Orkar inte med TPB:s dampande och om jag känner han rätt kommer han fortsätta någon gång tills inatt då han tar det ivl istället och börjar skrika på sig själv och gå ut och dampa på området tills polisen kommer och lägger in honom på psyket. Man kan ju hoppas han blir kvar där för gott den här gången men mest troligt så proppar de honom full med lugnande och han är tillbaka nästa dag...

Ses på söndag hur som helst.

Vem blir nästa "nyttiga idiot" för Hollywood?

intressant teori favä

Ingen bryr sig tpb, ingen bryr sig mcgregormanskultingen

Här är min bil i alla fall

Hell seger

Är för lat för sånt favä

behöver mer än ett exempel för att säga att det är så
Sen så finns det fler möjlgia orsaker

Sluta besöka pol