/norgetråden/

Pappa-Lysglimt utgaven
Forrige:

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=vZelutbycJE
en.wikipedia.org/wiki/Palaquium_gutta
putlocker.ac/watch-das-boot-online-free-1981-putlocker.html
twitter.com/AnonBabble

SVIN!!!!

Jeg ble nettopp ferdig med alle ti sesonger Venner for Livet (1994-2004) gutta. For dere som ikke gidder å se: det ble Ross og Rachel til slutt.

youtube.com/watch?v=vZelutbycJE
brev norske skumle songar
den einaste pappaen min er trombonepappa!

sverigeanon, min eneste venn...

vetle, min eneste venn...

g-gutta
en.wikipedia.org/wiki/Palaquium_gutta

Venner for livet har tapt seg veldig. Var göy på 90-tallet, litt sånn som mot i bröstet. Seinfeld der i mot er fortsatt like morsomt.

>Seinfeldt
Nei nå

>Seinfeld der i mot er forsatt like morsomt.
e9

>ser på venner for livet i vår herrens år 2017
er du romkameraten min?

homo homo homo HOMO HOMO HOMO HOMO HOMO!!!!!

Tar å mediterer litt fåvæ

Er 200 μg krom per dag farlig for meg?

Så gjennom Friends igjen i fjor. Fortsatt bra frem til sesong 6, men så dabber det av.

*dabber av*

user som brukte mock locations for å være andre steder på tinder. Er du her?

>de har ennå ikke insett at Frasier var 90-tallets beste komiserie

Syntes cheers var ganske moro jeg da

>kjoper sko som er to storrelser for små fordi jeg er for autistisk til å si "åja dere har ikke min storrelse da kommer jeg tilbake om en uke :)"
>tor ikke bytte dem tilbake

Om du får på deg sko som er to nummer for små har du nok brukt for store sko i utgangspunktet fåvæ sdm

>dfn Avatarbreveren har gitt meg lyst til å se Avatar igjen
>dfn faktisk gleder meg til Avatar 2 nå

jeg kjenner tåneglene mine når jeg går i dem
>hvem faen kan fole tåneglene sine liksom

Jojo, men du har nok brukt sko som er kanskje et nummer for stort eller noe sånt. To nummer under den faktiske storrelsen din hadde vært såpass smått at du nok ikke hadde fått på deg skoene.

trene?

Tar å slurker litt fåvæ

Neger Neger Neger Neger Neger Neger Neger
Jeg er 100% Neger
Neger Neger Neger Neger Neger Neger Neger
Jeg er 200% Neger
Neger Neger Neger Neger Neger Neger Neger
Hvorfor hater politet Negere?
Neger Neger Neger Neger Neger Neger Neger
De hater oss fordi kukene våre er större
Neger Neger Neger Neger Neger Neger Neger
Hvorfor kaller du deg selv en Neger?
Neger Neger Neger Neger Neger Neger Neger
Fordi jeg er en forpult Neger!
Neger Neger Neger Neger Neger Neger Neger
Hvorfor drikker du så mye öl?
Neger Neger Neger Neger Neger Neger Neger
Jeg drikker ikke öl jeg drikker sterk-öl!

Enig

er dette ekte lyrikk?

Ikke ham, men jeg lurer litt på om veldig mange bruker for store sko når jeg ser hvor lett de får dem på seg selv med knyttede lisser.

Det er ekte Neger-rim.

>sterk ol
Burde oversettes til hjemmebrent eller kalinka i denne sammenhengen, da "malt liqour" er en fellesbenevnelse for lavkvalitet 5%+ "ol", ofte drukket av alkoholikere.

En del joggesko f.eks. er jo lagd for å sitte noe lost, men det er nok heller ikke helt uvanlig å gå rundt med for store sko nei.

Skjonner ikke hvorfor alle hata sånn på Avatar. Var en ganske bra film sdm.

Det er bare redditbrukere og kyniske jodiske kritikere som ikke kan fole eller verdsette skjonnhet som synes det.

Ja, men de har brukt veldig lang tid på 2'en nå.

>nei, jeg kommer ikke til å gjore det
>*slurker*
>MMMMMMMMMMMMM

Det har de. Håper den blir bra da, i det minste.

offår er tråden så dod da?
dere er ikke ute og faktisk gjor ting eller?

>dfn jeg er Danske Bank kunde og ikke påvirker av feilen i Evry's systemer

JOBBER I HELGEN, SÅ DET BLIR Å SLITE SEG UT FORST OG VÆRE SOSIAL på firekanalen ETTERPÅ. MEN HUSLEIA MÅ BETALES FÅVÆ! *hooo-ho-hoo

Er faktisk ute å kjorer.

Eneste filmen jeg har sett to ganger på kino fåvæ

T-to ganger? Hven lang tid mellom besoket?

Drekk ol og knasker litt fleinsopp med folka i kollektivet, kan ikke drittbreve her hele uka heller, tregner litt sosial kontakt med venner av og til.

Nei det trenger du faktisk ikke nå må du slutte å sosialisere tenk på de i tråden som ikke sosialiserer.

mhmmm....

Drikker kakao og ser på film

hvem film?

Beste serien fåvæ. Ty Lee er den beste jenta.

Lagde meg ordentlig middag i dag gutta. Pasta med faktiske gronnsaker, brokkoli og gulrotter og greier. Litt karbonadedeig med lok også. Vet at karbohydrater ikke er det sunneste som finnes, og det var en ganske stor porsjon, men det er forste gang på ukesvis, kanskje til og med på over en måned, at jeg har spist noe annet enn kebab eller pizza til middag.

Jeg er egentlig litt stolt av meg selv gutta. E-er dere stolte av meg?

Fordi den var populær. Enkelt og greit.

>joggesko
>sitte lǿst
Du snakker vel ikke om de som faktisk er for å jogge i nå? De skal jo sitte som stǿpt hvis du ikke vil få problemer.

Det var vel en reaksjon på at den ble presentert som mer fantastisk enn den var. Den er helt grei og ser bra ut, men den er ikke så bra som budsjettet og markedsfǿringen skulle ha det til.

Jepp. Har fått lasta ned alle sesongene i 1080p fra gutta på reddit. En bra remaster.

Du har jogge sko for å se kul ut. Det å jogge forer bare til krympende muskler.

>Det å jogge forer bare til krympende muskler

Det kommer jo helt an på hvor mye muskler du har. Vanlige sofagriser vil få en god del mer muskler av å jogge.

Har ikke sett remasteren enda, men skal gjore det i desember. Det har liksom blitt Avatar-måneden min av en eller annen grunn.

Knasker i meg litt baconsnaks
Slurker i meg litt pose iste med ekstra [spoiler]sukker[spoiler]

Avatar er noe helt annet i så hoy kvalitet. Tror jeg skal se alt på nytt igjen for sjette gang nå

>han folger homoen skoobi2017

Loping hindrer muskelvekst, ta det fra en som aldri har har kuk i kjeften.

Gleder meg. Blir fjerde gangen for min del.

Nei, sko man bruker til idrett må jo selvsagt passe. Tenkte mer på vanlige hverdagssko, men mangler et bedre ord for det enn joggesko.

dod tråd????!?!??!?!

Ser på Skavlan fåvæ.

>rumpehake

Hmm.. hvem skal jeg höre på?
>Scooby
Han er drit gammel men har mer muskler og erfaring enn hele /norgetråden/ tilsammen
>En anonsen
Har lest SS og /fit/

>skoobi har mer muskler en hele tråden

Du vet det er 2-3 powerliftere på tråden som knuser skoobi helten din i markloft.

>skoobi helten din i markloft.
å nei, markloft, ikke markloft! en gjeng tjukke styrkeloftere lofter men i markloft enn en gammel bodybuilder! for en skandale!
Skoobi er nesten 60, men er i bedre form enn alle i tråden her.

kjempestolt

Er det verdt å snakke med psykiater om jeg föler jeg trenger det ?

>dfn du vil aldri sitte fast i en jernboks på 150 meters dyp med venner og kjente

putlocker.ac/watch-das-boot-online-free-1981-putlocker.html

Jeg studerer norsk. Hjelp mej. Tipse en godt norsk modern roman.

Vurderte det samme her om dagen,men tenkte å utsette det cirka en måned, eventuelt neste semester

Tar jo et halvt år + å få time uansett.

interessant

>han er mer muskulos en alle på tråden og han er 60 år
>n-nei anonsen det er mange på tråden som er storre og lofter tyngre
>muh 60 år muh loping

Du må huske at han også fremdeles har testosteronnivåene til en 20-åring, men fordelene av 40 år med strukturert trening på toppen av det.

>skateboardsquats
struktuert trening, hahahahahahahehehe

>n-nei anonsen det er mange på tråden som er storre og lofter tyngre
Kanskje, men ingen her ser like bra ut og er i bedre form. hjelper ikke å lofte 350 kg i markloft om du veier 160 kg og faller dod om for du er 30

Hvis du kryper rundt på gulvet i 30 min. faste dager i uka i flere år så er det også strukturert trening, det trenger ikke å være maksimalt effektivt.

ja ok da

Hva snuser dere på gutta?

*hygger i sengen*

Meg* Hva slags sjanger liker du?

Det er sören meg alltid helg når jeg bestiller noe på nettet, så ordrene mine tar lengre tid

Gjett om det smaker mugg av denne prisnedsatte sjokoladen jeg kjöpte på Rema

Fikk en match med en polakk gutta.
Er det nå man skal kjǿre /SLAVER JV/?

Rent objektivt sett så er det tekniske/grafiske det eneste gode ved filmen. Plottet og karakterene er bare spedd på som en ettertanke i et prosjekt den störste prioriteten var å vise hvor flott teknologi man har.

>butikken når folk faktisk betaler for muggen mat

Halla gutta

Er i Sverige

Noen som skal ha noe på systembolaget?

t. reddit

>norsk flagg

Brever fra WiFi senere

Ironien med den webmen er ganske saftig med tanke på at Avatar er bokstavelig talt "Pocahontas i verdensrommet", og Disney lagde en Pocahontas-film på 90-tallet som er bedre enn Avatar

>dfn ingen NPC-jv

Noen liter billig whisky til å ha i kaffen og ǿlen takk. Har savnet det den siste tiden.

>Filmer kan vurderes objektivt

Dette.

>Disney lagde en Pocahontas-film på 90-tallet som er bedre enn Avatar