/nederdraad/

Zwijgen is goud-editie

Welkom: Loerders
Niet welkom: Chronische palers

Other urls found in this thread:

nu.nl/apps/4953830/politie-maakt-pokemon-app-helpt-met-opsporen-gestolen-autos.html
youtu.be/6OQPQzG3d6U
youtube.com/watch?v=AFvcGWM8pRY
twitter.com/NSFWRedditVideo

holland :3

California :3c

groningen?

Utah?

:(

:

amsterdam?

Miami?

Not a real country desu

frisia?

No Belgian poster as of yet. It's still early in the morning.
Texas?

annex belgium

and the green flag with golden lion?

We have no need of Belgium. They have to ask to join before we even consider.

And the flag that looks like the flag of Somalia only with a bigger white star because everything is bigger in Texas?

...

...

Ik wou net om half twaalf even Zelda spelen... En het is half acht s'ochtends.
Kankerspel.

Jelle Jellema aub

>moet een nieuwe gebruikersnaam verzinnen
>gebruik alle miemnamen
>alles is al bezet
>mgw

DirkDonderlul is al bezet?

Raar genoeg wel. Bedankt voor het meedenken.

Haha, Dirk Donderlul heeft weer iets van je afgepakt.

Hoorndrager.

...

waar

zenuwtrek

dennisvermijn ook al bezet?

Nu wel. Bedankt user.

Geen probleem.

>dvw je erachter komt dat je vriendin na drie jaar lang een relatie te hebben gehad lesbisch is
>dvw je de deur in het gezicht van je beste vriendin gooit wanneer zij je wilt ontmaagden
>dvw twintiger en nog steeds maagd.

>3 jaar lang geen seks
Goh.

Voor de rest komt het wel goed, maar je had haar beter vriendelijk kunnen afwijzen oetz.

kan je geen triootje doen?

>having a gf

Goede avond!

>fiets gevonden
>jas gevonden, en bevestigd dat die van Faber was
>rugzak gevonden
>nog geen spoor van lichaam

dit is spannender dan tv jongens, gegarandeerd dat iemand haar gaten heeft gevuld en vervolgens vermoord. maar wie. asielzoekers? boze blanke man?

>boze blanke man?
Hoop op deze.

Ben jij een boze neger dan

Hoezo? Wie was Anne Faber misschien?

Is er nou al een fapfic?

welke anime zal ik kijken?

Dragonball Super

imposante cijfers

Heeft het goede waifus?

Totaal niet, het is puur actie. De vrouwtjes die er in zitten zijn best wel shit.

waarom raad je mij schijt aan dan?

Je wou een anime maar je was niet specifiek in welk type.

Ze was heel mooi en lief :-(

eentje met goede waifus

De één is dus lesbisch en de ander wil mij voorlopig niet meer zien

Dragonball Super

Wie leest er regelmatig teletext? Ik lees net dat dat vage Apple bedrijf genderneutraliteit (wat dat ook is) belangrijker vindt dan roodharigen. Heb meteen op m'n hyves gezet en naar een vriend ge-sms't. Zou graag nog ff blijven maar moet naar de C1000 om cheetos balls en Joy te halen. Laters. Ik ga proberen om straks mn knikkerverzameling te posten.

Jongens, is "beste meneer/mevrouw" goed als aanhef als je een mail stuurt naar een organisatie van leeftijdgenoten?

Nee want het is niet genderneutraal.

oke, "beste meneer/mevrouw/geesteszieke" dan?

En over welke leeftijd hebben we het hier?

Beste lezer.

22 jaar

ik stuur een mail naar een studievereniging

dus beste meneer/mevrouw klinkt iets te formeel in mijn oren

Hallo iedereen is denk ik wel afdoende.

Wat boeit het

voor een NOOT als jij die al 5 dagen dezelfde onderbroek draagt boeien zulke dingen inderdaad niet

ik heb driemaal zoveel als normaal betaald voor ham die eigenlijk hetzelfde smaakt als normale ham. als geld niet gratis was dan zou ik boos worden

nu.nl/apps/4953830/politie-maakt-pokemon-app-helpt-met-opsporen-gestolen-autos.html
waarom verspilt de pliesie hier geld aan maar doen ze niks aan mijn buurman?

Mooie aannames vriend
Dat jij je zo druk maakt om de aanhef aan een studievereniging nota bene duidt er toch wel op dat je een onzekere kankerautist bent

Eerste paal van 12:19:45

NOOT

Ik heb toch besloten om te gaan voor "goedemiddag"

volledig neutraal en niet te formeel

Is het onbeleefd om een half uur te laat te komen en niet je excuses aan te bieden? Wat als je wel op tijd kon zijn maar gewoon geen zin had om te vertrekken?

Als NS gewoon niet in de media ging opblazen hoe ze van "dames en heren" naar "beste reizigers" gingen maar gewoon stilletjes gingen invoeren, had niemand iets doorgehad.

fuck de NS

jammer dat er geen alternatief is want ik zou dat bedrijf heel graag willen boycotten vanwege hun omarming van de vernietiging van het westen

>van "dames en heren" naar "beste reizigers"
Waarom?

Ik hoor af en toe nog steeds "dames en heren".

Genderneutraliteit

Maar "dames en heren" is al neutraal

Pokemon generatie 1, 2, 3, 4, 6

Nee van sommige heren voelen zich als een dame en sommige dames zich als heren.
Dat is beledigend.

Niet als dusdanig, immers als ze zich vrouw voelen dan zouden ze zich al aangesproken voelen door dame. Dan zou er niets aan de hand zijn, het probleem is dat men ook meegaat in de denktrant van hen die menen dat er meer dan twee zijn.

Dat is niet beledigend, noch de schuld van de NS. Hun gevoelens zijn hun eigen probleem.

Als ze zich heer dan wel dame voelen, ongeacht hun biologische geslacht, is het aan hen om zich door de juiste aanspreektitel aangesrpoken te voelen, te weten, geachte "dames" dan wel "heren".

Dat is letterlijk wat "geachte" betekent.

Dat is toch niet de reden? Want heren die zich een dame voelen vallen dan (in hun eigen mening) onder "dames" en vice versa.

Ik dacht dat het voor geesteszieken was die zich onder geen van beide termen scharen.

>Studeren
>NOOT
Kies 1.

waarom niet 5??

mijn rechtententamen ging best wel hayek :/

...

Je recherarm is ten minste geen communist (in tegenstelling tot de NS)

[verklapper];_;[/verklapper]

riv

[spoiler]:)[/spoiler]

Allemaal heel erg maar ik heb andere dingen aan m'n hoofd.

Leuk meid oetz, hoop dat ze levend wordt teruggevonden. Binnen 3 weken is de terugvindpercentage nog hoog.

Ja ja en als het een lelijke meid was die vermist was had niemand van jullie ernaar omgekeken

...

Er zijn sowieso meer mensen vermist waar geen haan naar kraait.
Waaom krijgt deze dame überhaupt zoveel aandacht?

Word Baarn nu opgepakt en in de krant afgedrukt net zoals de Sheikh?

ze is 25 mongool

beetje nadenken

En als het een man was dan had het de locale krant niet eens gehaald. Vanwege dat soort shit hoe vrouwen verheerlijkt worden kan het mij dus niks schelen dat ze vermist worden.

Niemand vroeg om jouw visie op deze zaak 77IQ
Laat de grote mensen maar het woord nemen

wat een kutinfographic

Het kutste is dat ik hem een jaar geleden gevonden had en bijna niet meer terug kon vinden?

triest dit

>mensen zijn hebben meer interesse in mooie mensen
schokkende informatie. maar de zaak is zo interessant omdat er waarschijnlijk een misdrijf is gepleegd en iemand bewust haar heeft doen laten verdwijnen. meeste vermissing zijn een of andere mongool die ergens lag te slapen en binnen 24u terug wordt gevonden of een rassenmixer wiens kinderen worden ontvoerd naar terroristenland

Ik zal jou eens afdrukken

#NotYourWomen

youtu.be/6OQPQzG3d6U

>Word ontvoert uit park en mogelijk verkracht en vermoord.
>Oh nee, mannen help me!

youtube.com/watch?v=AFvcGWM8pRY