NEDERDRAAD

NEDERDRAAD

Maandag editie

Welkom: Vrijdagmiddag
Niet welkom: Maandagochtend

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=-WNo6YdN8u0
youtube.com/watch?v=fjDsUrwJ0FE
youtube.com/watch?v=8qIYIe3LrjY
teken.sleepwet.nl/
youtube.com/watch?v=JQs76B4aaYw&t
nrc.nl/nieuws/2017/03/15/tk2017-a1550054
youtube.com/watch?v=zd1YGMFYaEc
unsee.
youtube.com/watch?v=Y9ZBCnm-Mig
twitter.com/NSFWRedditVideo

BIEMELLLLLLLL

>dvwgprinsenvlag

HET IS NIET EERLIJK. HET IS GEWOON NIET EERLIJK DAT IK MOET PALEN ONDER DEZE HOLLANDSE OVERHEERSING.

...

>dvw wijn van 120€ per fles aan het drinken

Bij nader inspectie van ons draad pictogram worden we erin gekukedt. Ik verlaat deze draad uit protest en herwin mijn mannelijke vitaliteit.

bek dicht.

Is hij ook pinda?

Die wederzijdse Vlaams-Nederlandse liefde op dat plaatje is eigenlijk wel sgattig!

>dvw geen meisje rondom mijn biemel.

...

Het leven is een en al miserie vriend

Ek kom van die Suid Afrika af.

*sipt van 27 jaar oude wijn*

Daar hebben wij al jaren niets meer mee te maken, meneer mijn afkomst.

ik wil een vd

...

youtube.com/watch?v=-WNo6YdN8u0

ik mis haar nog steeds

youtube.com/watch?v=fjDsUrwJ0FE

Wat? Wat is er gebeurd?

Oh je mist je ex, ik dacht dat het meisje van het filmpje dood was

>haar

zijn ex is overleden

Die leeft nog, hoewel niet zo jong meer als toen.

Evens ik maak huiswerk
Onevens ik raffel het af

zou ze nog altijd doen

oei oei aan het werk jongen

Ik zal jou eens jongen noemen.

Oetz ze is wel lekker idd.

>evens

zijn we het eens met hem
youtube.com/watch?v=8qIYIe3LrjY

De nieuwe messenrenner film is erg goed jongens.

Ja

Ik wou dat Brabant weer een was.

>je deelt een draad met mensen die hier onironisch naar luisteren

Nederlandse meisjes zijn voor _____

bassie

vermist raken ;_;

abortus helaas

geslachtsgemeenschap

uitmaken voor hoeren je hele kont staat open

Groenlinks

teken.sleepwet.nl/
Vergeet niet te tekenen homo's

Maar ik wil mijn gegevens niet prijsgeven.
Wat als ik op een speciale lijst van opstandige burgers kom te staan?

Dat sta je al door hier te palen

Gedaan, hopelijk halen we de 300k.

>ze denken dat we in een democratie leven waar er iets met hun stem zal worden gedaan

Dat denk ik inderdaad ja, zo hebben we namelijk ook het weekend gekregen, 40 uur werken, etc.

Dat was vroegûh. Toen onze politici nog niet waren omgekocht door een multinationals.

Als hier niks mee gedaan wordt dan trekt het alleen maar meer stemmen weg van de VVD dus het is win-win.

dit
>youtube.com/watch?v=JQs76B4aaYw&t

Aub
Mensen die nu nog op de VVD stemmen zijn toch al hersendood.

want tot dusver is de eeuwig hollander wijsgenoeg geweest om niet verkiezing naar verkiezing te trappen in spelletjes van de VVD.

ondergewaardeerde paal

Want multinationals houden van hoge uitkeringen waardoor de lage klasse werken niet meer zo nuttig vindt?

Democratie werkt wel in zekere zin. Het bestaan van de PVV en het cordon sanitaire ertegen maakt de overige politieke partijen echt moeilijk om een coalitie te vormen. Hetzelfde zie je in Duitsland waar AFD het moeilijk maakt voor mutti merkel om een coalitie te vormen.

Hollanders stemden het meest van gemiddeld FVD (rode kaartje) en Brabanders etc. ongeveer net zoveel op de VVD (meer zelfs nog aangezien Hollandse grootsteden geen VVD stemmen).

nrc.nl/nieuws/2017/03/15/tk2017-a1550054

L O L hoe dom ben jij?

1. multinationals betalen in Nederland weinig of zelfs (dit is geen miem) geen belasting. Zij betalen dus niet mee aan de uitkeringen. Het zal ze dus een worstwezen. STERKER NOG ze houden van een uitkeringen voor paupers, want daarmee wordt geld uit de zak van de belastingbetaler geklopt en rondgepompt in de armen van arme paupers die het uitgeven aan hun iktelefoons en andere rotzooi waardoor de multinationals nog meer centjes verdienen.

2. De multinationals houden ook de massa-immigratie in stand, want zo komt er meer concurrentie op de arbeidsmarkt. Dat betekent nog lagere lonen en tevens nog meer paupers die hun iktelefoons kopen. En gaan ze niet aan het werkt: ga terug naar 1.

3. Er is absoluut geen democratie in Nederland. De politici zijn omgekocht door multinationals die op alle belangrijke en grote themas, zoals EU en migratie gewoon hun zin afkopen. Waarom niet? Ze investeren wat miljoenen, leuke reisjes en baantjes in politici. Wat krijgen ze terug? Ohjah MILJARDEN en een stel schoothondjes die alles doet wat zij willen.

Vroeger toen stonden politici nog voor het volk. Maar nu zijn we overwoekerd door de lobby van internationale bedrijven en banken die via de EU hun zin afdwingen. Ook in Nederland. Hoeveel oudpolitici werken er wel niet bij een lobbyorganisatie of een bank? Je schrikt je de tering.

Onzin. FvD kreeg in Volendam-Edam het hoogste percentage van héél het land en dat was 6.2%.

Ter vergelijking de VVD kreeg daar 23%.

6 en 23 zijn nie het zelfde hè, anoniempje.

>dvw je ook vieze politieke spelletjes wilt spelen maar je partij dat niets vind dus je doet maar braaf niets en doet dat soort dingen alleen in computerspelletjes

Dat zeg ik ook niet, het enige wat ik stel is dat de FVD het succesvolst was juist in Holland.

Ik zei: Hollanders stemden het meest van gemiddeld FVD (is idd niet de lekkerste zin maar goed)

Ik zei niet: FVD is gemiddeld de grootste partij in Holland, wat lariekoek zou zijn aangezien de FvD maar twee zetels kreeg.

>je partij
Ben jij die pvda-flikker? Want de PvdA heeft de vuile en kinderachtige spelletjes uitgevonden.

K A N K E R
A
N
K
E
R

"Van alle provincies haalde FvD in Holland de meeste stemmen".

Inderdaad een complexe zin.

Probeer het maar eens hard te maken dommerikje..

En "oh kijk wat toevallig!!!111!!" is enkel een argument als je iq 77 is.

Nee, dan kon ik lekker met messen in ruggen steken. Maar oetz doe ik ook geen moeite meer om bij vergaderingen te komen enzo, dus het ligt wel een beetje aan mezelf ook.

Ik zal jou is hard maken.

Het is laat en laten we elkaar nou maar niet af gaan bekken, morgen zijn mijn opstellen hier op de draad weer van betere kwaliteit. Ik schatte je intelligentie dusdanig hoog in dat ik ervan uit ging dat je zelf die context ook wel begreep.

...

Leuke nummertjes. Ik begrijp ook wat je bedoelde.

Met "Hollanders" doelde ik ook op blonde typjes met zo'n broek met veel te veel zakken. Mensen die netjes eten ""rond"" 18:00:00. Die een hond hebben met 2 kindertjes. Hij doet iets in de verzekering, zij geeft parttime dansles.

Dat soort complete kankermongolen die op een partij stemmen met de campagneslogan: normaal. doen.

Hollanders dus.

mijn buikje doet zeer : (

Denk jij dat Turken en Surinamers niet om 18:00 eten?

Weet ik veel.

Waarschijnlijk niet.

>raadgevend referendum verdwijnt volgend jaar
Nog een reden om de petitie te tekenen! Dit zal wellicht jouw laatste kans zijn om gebruik te maken van jouw democratische burgerrecht!

Droom zacht over Thierry en ik zie jullie hier morgen weer alwaar ik nogmaals propaganda verspreid over de toestand van het politieke systeem.

Weltrusten.

>>raadgevend referendum verdwijnt volgend jaar
Daar gaan we een referendum over uitroepen bois

Slaap zacht.
youtube.com/watch?v=zd1YGMFYaEc

>bois
je bedoelt joingens

nog 'maar' 12

Mag ik er ook eentje?

ja

Paal biemels

welke wil je?

i unironically love this frog. its qt af.

Brown hairy manlets leave

Welke heb je?

i am 188cm, 100kg, bear mode muscled pretty wh*Te skinned turk. you have any objections sissy boy?

I have 1: you're still a subhuman turk

objectively false. also we helped you sissy boys against spaniards;

>In 1604, Prince Maurits changed the name of the village in Turkeye to thank the Turkish sailors for their support to the Dutch during the battle with the Spaniards in the Dutch War of Independence.

so no need to insult each other. protestants and turks are eternal allies.

no

Ga slapen Leonard

pretty rude desu, considering i came here with friendship and good will.

unsee.
cc/pubizame/

niet delen~

Zou het graag willen.

Er is geen biemel

deze compilaties zijn echt 10/10 vermaak
youtube.com/watch?v=Y9ZBCnm-Mig

dont understand dutch speak sorry.

Meant for

hihi, dan zag iemand anders mijn biemel eerder.

Hij was echt goed nat. Lekker weke eikel.

m..maar ik wou de biemel