/mämmi/

yöllinen 3D -painos

who dat

>3D

...

>jotain z-ulottuvuuden hirviöitä

hyvä että tol oli toi suoja lattialla olis tullu sotkua muuten

how do I get a finnish gf?

...

>loggaa skypeen ekaa kertaa kahteen vuoteen
>suurin osa kavereista on poistanu sut
o-okei..

kiinalaiset hakkerit varmaan laittanu sut spammimaan jotain linkkejä

...

...

No et taida sinäkään niitä kummoisina kavereina pitää jos kahteen vuoteen et pidä heihin yhteyttä.

ei saa

Gib source or I rangeban

.....ihmeem linstä....

mnikä ??

No okei, enemmänkin vuoteen. Mut siis ne oli sellasia lapsuuden kavereita joiden kanssa hengailin ennen aina koulussa ja tyyliin viikonloppusin. Nykysin mulla on ehkä vaan pari kolme kaveria jäljellä ja niitäkin nään tosi harvoin.

>ei saa pillua oikeilta naisilta

Postaa painos ja pituutes autistihomo

piti

she's literally the most generic whore in existence why would you want source?

vau se ei ole mitään

be black

Mitä on miesselitys?

Et vaan ymmärrä kun sulla ei ole kavereita.

S-she seemed cute to me

eiku täs se juju on että mullakin oli kavereita

ei vittu make :DDDonia

Ei mullakaan oo kohta. Parhaat kaverit henkeen ja vereen on täysin vieraantunu musta ja pyörii eri piireissä nykysin.

hmmmpgh em näje mittäm

I'd make you pancakes for that.

kyl sun normovanhemmatki on menettäny 95% kavereistaan

...

syön kananuudeleita

Mut mä en tuu saamaan ikinä lapsia ja toi luku tulee olemaan 100%. Oon menny monta kuukautta yksin kun vanha posse on matkustellu, juhlinu, saanu uusia kavereita, rönttöisä jne.

Mut juuh, turha siitä on itkeä.

miten sit kirjotit?

Et nakkimestarin pataa?

minulma on pi näppäim apu apastaja

hhhmmm kuulemn ääniä

laita side korville

Tää on vähän ongelma itselläkin. Vanhat kaverit jatkoivat elämää ja hankkivat kukin toiset piirit ja itse oikotien (epä)onneen valinneena jäin yksin kun en uusia suhteita pystynyt luomaan.

mennemn tekemmään nakkimestarin pattaa

Juuh tää.

hellpo nakki

Ostin tänään epäironisesti neljä (4) pakettia semmosia x-tran 30 nakin nakkipakettia. Siitä saa monet nakkimestarin padat.

>matkustellu, juhlinu, saanu uusia kavereita, rönttöisä jne.

Itse olen näistä asioista kateellinen veljilleni. Itse olen aina ollut epäsuosittu ihmisten keskuudessa syystä jota en itsekään ymmärrä tai tiedä.

aika karseita nakkeja ne

Testi

pataruokien valmistuspussit on aika kalliita siihen nähden että niiden sisältö on suurimmaks osaks makaronia

tarkana kun porkama

Pitäis jaksaa viimeistellä essee aamuksi
Miten sen teen?

toivon todella ettette keitä nakkeja

En oikeesti yleensä ees syö nakkimestarin pataa. Aika usein laitan makkaramestarin pataa mut siihen nakkeja. Sit tietty välillä ihan oikeeta makkaraakin.

You're not cute or funny mate. Just fuck off.

rude

>kello 3:25
>täydessä energiassa
juuh

Miksei?
Höyrynakit best.

>'hurrr im gonna post the same question in /mammi/ every single thread so maybe the Finns will accept me as their lovable mascot American :D'

Yeah no mate, piss off.

Itse laitan makkaraa uuniin

*grillaa vihanneksia*

vesi vaan kiehautetaan ja se siitä. keittäminen pilaa nakin

>women trying to barbecue

Cribbens, that hurts to look at

Ai että.

et sä voi sanoo noin

Pari pekonihampurilaista isoilla ranskiksilla ja laiha olut kiitos
Tusina keksejä ja vahvaa teetä kiitos

me taking the pic :^)

miten nakkimestarin ja makkaramestarin padat eroavat

Mieslapsi

haha toi tyttö ei osaa käyttää housuja

Onneksi jätin suomitötöt taakseni ja seurustelen godtire aasialaisen kanssa :3

Jumalrengas?

Niinhä mä taisin sanoa

Oon tuolla koulussa mut en oo kyl tos pöydäl oikeesti.

yritin ettii sitä nakkimestari sammakkokuvaa mutten löytänyt
harminlista

>Tusina keksejä ja vahvaa teetä kiitos

maitoa ja sokeria?

Hyvää yötä. Menen itkemään itseni uneen.

Laita kaikki vaan juu

Stop stealing Asian women

aika irstaat setit jtp

ruokameemien aika ei ole vielä ohitse

mitä siinä oli

suomalaisia opiskelijarönttöjä imemässä alfan kyrpää samalla kun piiskasivat toisiaan paljaille pyllyille

irstasta jtp

...

kiisuittaa erittäin kovasti

...

Olen anorektikko mies. Olen 6'0 ja 123lbs mutta olin 103lbs noin vuosi sitten, vaikka en ole lihonut vähintään 6 kuukautta, ja minun terveys pahenee uudelleen

En voi huudahtaa enemmän kuin noin 1/2 tl, ja minun syke on noin 60bpm. Viime vuonna en voinut cum ollenkaan ja sydämeni oli 50bpm, mutta 6 kuukautta sitten en voinut huudahtaa 2 rkl ja minun syke oli 70bpm ja olin onnellisin olen ollut vuosiin. Olen jopa söi oman siemennesteen, koska siellä oli niin paljon, tiedän, että kuulostaa pelottavalta, mutta en muista päivämäärää, 23 joulukuuta 2016, että tunsin tarpeeksi vahva syödä oman cum huolimatta mahdollisesti korkea kaloreita, riskeistä huolimatta lihoo.

Rehellisesti haluan kuihtua ja kuolla reikä. Suurin vitsi on, että kun vuosia sitten aloin menettää paino, se oli, koska minulla oli laiha tyttö, pidin koulussa ja halusi mennä hänen Halloween-juhliin, kuten syömäpuikot. Olin liian lihava olla syömäpuikko aluksi. Mutta kuten olen laihtunut rakastin sitä ja nyt pelkään, että minkäänlaista rasvaa ottaen viikoittain mittauksia jokaisen osan itsestäni.

nyt kyllä maistuisi söpön teiniröntön pylly suussa

hou huo hauu
omkos ätllä kiltemjä laipsia ?

pelkään kyllä

kakkainen vai puhdas

joko saa postaa ilmatteeks? :DDD

ei törpöttimet kakkaa

Näitä normojen ongelmia on kiva lukea "oon pannu yli kahtakymmentä muijaa mut siin välis löyty se oikea mut jatkoinkin panemista eikä menty yhteen ja nyt oon masentunu yhyy yhyy :("

eihän kakskyt oo mitään

oon masentunut hikky, ollut vuosia panematta ja silti pannut melkein kahtakymmentä

sanokaa vittu jotai

Moi

*Ottaa nyymin huomioon*

ANNA MUN OLLA

JA UNOHTAAAAAAAAAAA

HUOMENTA!