/norgetråden/

ingen gv-utgaven
Forrige:
>80397482
>80397482
>80397482

Lav energi

For jver som synes det er greit at du ikke fikk det helt til, og som hjelper deg med det

Men jeg gjǿr jo ikke det.

Du gjor jo helt åpenbart det. Herre jesus.
Du ahr lekt med Clarity og/eller sharpness og odelagt bildet fullstendig.
Ikke at det var et godt bilde i utgangspunktet, men likevel.

Jeg................................................

Antyder du at tråden ble raidet? Er jeg som posta 5 brev om Mosley, din jævla rumpesåre unge. Vet du hva jeg gjör når jeg ser animebreving, russiske breivik-jver, *prump* og så videre? Jeg gir faen. Du burde pröve det.

blanda upp

Neh. Det er bare dråper og noe merkelig autofokus på gang der.

Sånn, da er det fikset.

jaja... neidaså

*biter negler*

"Nei"

jo

>JEG ER SÅ TRIGGET NÅ
>Men her er 5 tilfeldige grunner som ikke trigget meg
>Og ja, du utpekte ikke meg spesielt, men jeg vet at du mente meg, siden den du snakket om er akkurat meg!
Sǿtt. Gi meg noen episke Himmlers siden han er kulere og mer norsk enn Hitlerhomoen

fy faen som jeg hater Liberalistanon
finnes det en större hanrei?

Tyskertǿser. De ǿnsker bokstavelig talt store tyske kuker anno 1941 i norske fitter i bytte mot lokal makt slik de kan ta igjen på bǿllene sine

innafor å kjope bil fra 1994 til 200tusen?

Vi er alle Guds barn

joa, jeg hater tyskertöser òg
forrædere fåvæ
men han liberalistanon er ikke mye bedre
han ville sikkert stötta deres "rett" til å ligge med hvem de vil

jeg... burde legge meg.... men... jeg vil sitte oppe... og gjore ingenting.... i hele natt.....
hva.... tenker tråden.... om..... det...... ?.....

bare legg deg

Nei hva? Er ikke engang bilfrelst og selv jeg vet at dette er idiotisk om ikke bilen er en sykt spesiell luksusvariant og/eller samlerobjekt som vil stå i en garasje i 40 år fǿr den skal selges igjen.

Som en bruksbil er dette regelrett idioti. Ikke har den mange av de funksjonene som kom rett fǿr 2000 tallet som er i dag en norm alle burde ha blitt kravsatt på, som ABS V2 og andre livsviktige ting.

jeg orker.... ikke....

>blir eid
>brever ting som ikke gir noen som helst mening og som jeg derfor ikke kan svare på
>triumferer seirende

blir jo en sommerbil da, har allerede en bruksbil
funkskjonene som har kommet etter 1994 er noe å se etter. abs og airbag er jo kun det som er nyttig teknisk

Impliserer du at Himmler ikke er kulere enn Adolf "En balle hanreien" Hitler?

Hitler gjemte seg i en runkebunker, mens Himmler var der ute og bokstavelig talt blåste trynet av fienden og så drittkjekk ut mens han gjorde det. Hitler skjǿt seg selv som en pinglete NAUT, mens Himmler mǿtte fienden fjes til fjes i rettsaken.

>Impliserer du at Himmler ikke er kulere enn Adolf "En balle hanreien" Hitler?
Det var ikke delen av brevet ditt jeg kommenterte på en gang.

>mens Himmler mǿtte fienden fjes til fjes i rettsaken.
Lol, siste (Du)en du får av meg i dag

ABS er kansje den beste oppfinnelsen i bil siden motoren ble funnet opp. Hadde i en kort periode bil uten, og kjǿre den på glatt vei var å hive terninger daglig. Anti skrens og slikt er bra og, men ABS er seriǿst undervurdert.

Ironisk nok mistet jeg min fǿrste bil da en annen bil uten ABS kræsjet i den etter jeg parkerte fordi fǿreren ikke klarte å kompensere for låste pedaler og glattfǿre samtidlig. Er samme grunnen til jeg har gått over til automatgir (moderne så klart). Det er bare bedre og en har ingen valid grunn i dag til å ikke gå for dem.

For å ikke være utpekt av nassevitsinga er du temmelig avfyrt på deres vegne, user.

Husker dere han som brevet bilder fra Liberalistenes internforum? Jeg har doxen hans.

Hei D. Tenk for du brever.

Husker faktisk ikke han, tar ikke folk som tar sånn megmeg politikk seriost fåvæ

t. en user her i tråden

kanskje jeg skal ta meg litt på tis-.... nei glem....det......

ræva trådstarter gutta. noen mekk ny

Germansk?

...

Enig, men drit i trådautisme da. TS, hva fikk deg til å bruke et så elendig bilde?

>Brevet til knuset i fylla på lǿrdag når jeg satt alene
>Hun er utenlands i hjemmelandet sitt (Danmark)
>Endelig våget og se hva jeg skrev
>"M-men jeg forstår du ikke har tid til meg, skal selv på fest og mǿte noen venninner av ei vi begge kjenner, er ganske ettertraktet disse dager. Ha det så fint!"
Bare la meg finne ǿksen og bli ferdig.

nei....

Har bestemödre fått kantete humor nå?

Enten så doxxer du folk ellers så holder du kjeft. Denne midt-i-mellom greia er bare feig.

Å
EG MÅ BÆSJE

....jo?

Dette skjedde i en episode Venner for Livet (1994-2004). Rachel drakk seg full og ringde en masse dritt på Ross' voicemail.

t. Satan

Men det hadde jo ikke vært morsomt å bare si det rett ut!

det å sende kleine meldinger til folk i fylla er en veldig vanlig ting. dette hadde du visst om du hadde vært eldre enn 14

nei.........

je......

Jeg mente ikke at det ikke skjedde, jeg bare sier at det skjedde i serien også. Jeg er en voksen mann men jeg drikker bare noen få ganger om året. Jeg liker ikke alkohol og jeg klarer meg godt uten hvis det der er en 'vanlig ting'. Takk for meg.

var det noen som ba om livshistorien din?

Jeg er 26 og har aldri vært full.

....j-jo..

Har noen gitt deg lov til å ha det morsomt kanskje?

Gratulerer. Godt jobba anonsen!

Ja, nå tuller du?

e-egentlig ikke...

Kanskje det kanskje.

Kan fortelle at det finnes en vaskeekte jode her i tråden. Litt morsomt, med tanke på all antisemittisme som breves her.

Jeg vil ikke ha gratulasjoner fra animehomser.
Nei, jeg mener alvor.

Da synes jeg du skal rette på det til helga. Kjǿp en sekspakning og drikk alt ila. kvelden. Da vet du i det minste litt hva det handler om.

Hvem? Ervin?

Interessant... brever han ofte?

Men du får det uansett :^))))))

Hvorfor skulle jeg det?

...k-k-kanskje....?..

gutta, det er på tide at jeg kommer ut av skapet
jeg... er bare en mann

>13337
fordi

Ikke ham, men jeg er på ingen måte frelst på automatgir hva vinterkjǿring angår. Har kjǿrt noen mil med relativt moderne automat på vinteren og jeg liker ikke hvordan de oppfǿrer seg når forholdene ligger på grensen til hva som er kjǿrbart. Da vet jeg simpelthen bedre hvilket gir jeg vil ligge i, siden jeg rett og slett har mer informasjon tilgjengelig mens automatgiret bare kan være på etterskudd. Det er også fremdeles lettere å komme seg lǿs fra en parkering med manuelt gir. Personlig kommer jeg nok til å holde meg til manuelt gir så lenge bilen min faktisk har gir med mindre jeg skal ha en bil som kun skal kjǿres i by.

n-når... du sier d-d-det på.... den måten.....

*ser en film*
*skal legge seg når filmen er ferdig*

t. Satan, hva står (t.) for?

t. nyhomse

Vet ikke hva girkasse du har, men biler fra tidligst 2000 kan manuelt velge gir fremdeles. Min girkasse har 4 gir utnom de typiske P, N, R og D. Andregiret er et beist (men sikkert ikke bra for den) for eksempel. Men så har jeg V6 motor og kommer meg opp det meste uansett.

Er ikke det, men bruker ikke sånne amerikanske utrykk. Forklar

>amerikanske

Jeg har postet her i mange år, men så kom jeg hjem fra ferie og folk hadde begynt med dette "t.". Hver gang jeg spör hva det betyr kaller alle meg nyhomse

Og ved min ordmuble mener jeg at automatgir kan ha gir fremdeles, utnom P, N og D, mens eldre automater flest nektet dette, var mer drivstoffbrukende og generelt mindre holdbare.

Er meget fornǿyd med min Rover 75 (2001) som går som en kattepus. Men så var forrige eier en autist forsker som syns 60 var for nift å kjǿre som tok den med på checks 2 ganger årlig (som ikke er dumt)

Denne folkevågnen fikk jeg for 17k

>når du innser at du ikke er anonym på Sup Forums i det hele tatt

>autotragiske girkasser

haha fy faen

>Jeg har postet her i mange år, men så kom jeg hjem fra ferie og folk hadde begynt med dette "t."
t. nyhomse

T. Johnny Ola Dansgeborg Johansen fra indre Gaul
Automat er best. Kun nostalgiahomser som tror deres kunst med pinner er bedre er noe å "fǿre seg bedre over"

Dere snoper som vanlig, ser jeg?

...

purapura purapura purapura pura

Av automat har jeg for det meste kjǿrt andre folk sine post-2000 småbiler og noen stasjonsvogn-leiebiler, og ingen av de har hatt tilgang på å tvinge et spesifikt gir noen tilstrekkelig bra måte. Om det kommer tilgjengelig på vanlige biler og ikke bare utenom min prisklasse så kan jeg vurdere det hvis jeg skal ha bil da, men da må det også være mulig å gjǿre umiddelbart på muskelminne, akkurat som på en manuelt hvis jeg trenger det. Den umiddelbare nedgiringen kan være forskjellen på om du kommer opp den bakken eller sklir hele veien ned til bunnen igjen i en vanlig bil etter min erfaring.

jævla lang ferie fåvæ

Du ofrer kontroll over bilen for komfort og lettvinthet. Uansett om man har en autokasse hvor man kan "velge" girene manuelt er det fremdeles ikke komparativt med valgfriheten og kontrollen man får med en vanlig manuell girkasse. Er det noen som bruker sitt valg av girlosning her for å "fole seg bedre" er det deg.

Autokasser er dyrere i vedlikehold, mindre pålitelige og gir mindre kontroll over bilen og dens oppforsel. Mot dette får du marginalt flere km per liter.

>Bil i A3 sliter i en bakke (selv om den logisk ikke skal om du gasser på nok men user sier noe annet)
>Slå den over til A2 eller A1 om ikke D er nok
Er dette så vanskelig?
Dere skal jo være mestre så dette kan dere.
>Bruker fremdeles mindre drivstoff fordi den forstår kompenasjon framfor manuel overfeeding
Sa pappaen din at du var homo om du fikk auto?

>>Slå den over til A2 eller A1 om ikke D er nok
Jo da, men det er måten å gjǿre dette på som ikke har tilfredsstilt meg så langt. Vi kjǿrer nok på litt forskjellige steder med litt ulike biler og under litt ulike forhold også.

>Hvorfor vil folk ha bedre valuta for penger enn oss?
>Hvorfor dǿr mitt mekaniske verksted når alle disse automatene ǿdelegger butikken vår?
Alså, jeg bytter registerreim til dere bonder fordi dere alltid har tid, så ikke lat som at dere mangler tid. Og ikke bare det, men dere tar 8k lapper for min reim, mens en manuel slipper for 2. Fikk ironisk nok bekreftet av bymecks at de tar det for 5 lapper så dere taper enda en kunde. Heldigvis har staten stǿttepenger til dere. Aka Velferdspenger.

Altså nå altså!

Hva.... faen mente du med brevet her, egentlig?

god natt gutta

Mystisk hodepine hver dag nå etter jeg kuttet ned på spilling. Tro om det er et abstinenssymptom

Når skal filmen Amadeus komme på norsk Netflix?

>sitter og damper smått inne i min nye hybel
>har fått advarsler om å ikke gjore dette med vinduene lukket, selv om du har sokker over brannvarsleren
>horer middels hoy piping, sikkert brannvarslerfaen som begynner så smått å gaule
>panikk.kvad
>åpner alle vinduene i en fei, tenker det kanskje ikke er for sent
>ser rundt meg
>ser det bare er thinkpadden min som skriker fordi batteriet begynner å gå tomt

fy faen gutta trodde jeg kom til å få en saftig bot nå

Jeg har ofte gått å tenkt på hva det var jeg gjorde galt. Tenkt på alt jeg ikke fortalt. Det er så mye jeg ville gi deg, det er så mye jeg skulle gjort. Men tida gikk så alt for fort.

Du er det beste som har hendt meg norgetråden, og det kjæreste jeg har. Ingen kan ta fra oss det vi har. For drittbrevinga kommer, og drittbrevinga går. Men det vi har sammen skal bestå.

Om det skulle blåse kaldt, om jeg ikke hadde netttilgang. Ingen er så bra som dere, dere er det vakreste brettet som fins. Om det skulle blåse kaldt, om jeg aldri fikk fortalt. At ingen er så gode som dere, dere er det vakreste som fins for meg.

Var så godt å være her, godt å poste om germanske jver, og jeg lengter etter brevinga deres hver dag. Er så fint å være sammen, og dere sa >alt er bra
men deres brev sa meg meg mer enn dere forstod. Det fins håp i alt du brever, håp i alt vi gjor. I vårt liv skal vi engang ha jver og ikke være nauter.

Om det skulle blåse kaldt, om jeg leter overalt. Ingen er så gode som dere. Dere er det vakreste som fins. Om det skulle blåse kalt, om jeg ble utestengt, ingen er så gode som dere. Dere er de vakrestene anonsene på 4kanalen.

Vi skal breve sammen, for de drommene vi har, vi skal finne mange nye megmemer. Og bålet vi tente, skal aldri tenne ned. For jeg vet at vi kan holde liv i det.

Om det skulle blåse kaldt, om jeg leter overalt, ingen er så gode som dere. Dere er de vakreste anonsene. Om det skulle blåse kaldt, om jeg ble utestengt, ingen er så gode som dere. Dere er de vakreste anonsene på 4kanal for meg!

Hæ? Har du badstue i hybelen?

damp som i e sigarett

For en jævla taper du er