Sverigetråden

...

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=VhkfnPVQyaY
youtube.com/watch?v=LtkwgPK-d1c
youtube.com/watch?v=ErfbD7_DwXA
youtube.com/watch?v=8qt2WbfotkU
youtube.com/watch?v=uW5S4YWDJPQ
youtube.com/watch?v=tkaEpUBUQDw
youtube.com/watch?v=AOlJQRSFdYA
youtube.com/watch?v=PhMckVUyrpo
twitter.com/SFWRedditImages

forst

BÖG
ANAL
SEX

...

> Finns INGA transor som är passerbara ivl

haha aa

Vad lyssnar ni på?
youtube.com/watch?v=VhkfnPVQyaY

Påminnelse

>böghatarasgeir

LMAO

Bara för att du inte gillar piggelin så äter den väl inte för att säga att den är äcklig?
Breva något intressant som alla kan haka på.
Sötbrevare är bokstavligen lorem ipsum av tråden.

...

>vara svensk
>vara bög

>forst
it's först Jamal

påminnelse

>1 Hour of Dark & Powerful Viking Music
Cringe to the max

cringe

youtube.com/watch?v=LtkwgPK-d1c

...

Inget fel med att hata psykiskt sjuka """"""""""människor""""""""""

Han tog nog 100 bilder innan han fick en bra fick. Sen använder de photoshop
rofl

HEDD SEGGER :DDD

>tfw no nordfront bf

>säger han på engelska

sten glashus etc

>MOTSTÅ
bra påminnelse, kampen fortsätter kamrater

Han har dubblat ner på det och försöker nu göra det till ett sorts jagjag. cringe.

HAHA DU ÄR SVENSK OCH BÖG

vi är en armé av psykfall och vi kommer tvätta bort smutset i tråden

Du fattar väl att hon skrev det där till sig själv?

Och du är finsk och du är min bög :3

die faggot

DET HÄNDER I SPANIEN JUST NU

ren och skär lögn

Nee, blev helt avtänt på deras nya filmer efter den första. Den var kreativt bankrutt och det kändes som att det enda de kunde komma på var att göra som de gjort innan, fast större för det är ju alltid coolare.
>omg låt oss göra en dödsplanet som kan lasra flera planeter på en gång ifrån andra sidan galaxen
Förtjänade inte i närheten så mycket hyllning som den fick, fast det sägs att tjuv 1 var bättre men orka slösa tid på den med tanke att de sa den första var fantastisk.

>hata psykist sjuka """"""""""människor"""""""""" är fel
haha aa

Påminnelse

>dkn ingen länkpv

I am girl no worry

Syns alltid på händerna att det är en bögjävel och inte en riktig flicka

youtube.com/watch?v=ErfbD7_DwXA

Mobboffercucken....

this guy is single

Eftersom du har viljan att hata på folk så har du ju något hatiskt inom dig som du vill släppa lös på någon istället för att handskas med den inre ondskan själv. Bokstavligen ingen positiv och glad människa hatar på andra för att må bättre. Rannsaka dig själv.

h-hello

VARFÖR DÖDADE SVENSK MAN SITT SJÄLV???????????? DÄRFÖR ATT HAN VAR INTE BÖG!!!!!!!

Oironiskt 3-4 brev där är mina.

>M

>N
>D
>A
>G

Martina är för gamla nu, har ni ny?

Går folk fortfarande på bio?

tits or gtfo

Tänker på Finnanon...

youtube.com/watch?v=8qt2WbfotkU

vet ni vad det bästa är?

hur arg och hur mycket asgeir än dampar så finns det iiiiiingenting han kan göra för att stoppa sötbrevandet! :3 haha

jag på bilden förresten

>M-man måste vara snäll mot bögar
För att?

Hur säger man, du har fina ögon på finska. Jag vill överraska min finska pojkvän.

Jag hatar homofiler eftersom de leder till civilisationers förfall och jag vill inte att Sverige skall förfalla (mer). Man är mer sjuk om man accepterar dessa abnormiteter och låter ens land gå till skit

Most Nordfronters are single so you just have to come to Sweden if you actually want one

youtube.com/watch?v=uW5S4YWDJPQ

TROR NI DET BÖGROLLSPELARE ATT NI SKULLE KUNNA TA OSS

TROR NI DET

JÄVLA "SÖTBREVARE" *spottar på marken*

cringe

Nej, vi ha slut på söta flickor tyvärr, går det bra med ett ensamkommande flyktingbarn istället?

Ska vi se om vi kan pressa TPB tills han exploderar? Han kokar redan.

cringe

>Jag hatar homofiler eftersom de leder till civilisationers förfall och jag vill inte att Sverige skall förfalla (mer). Man är mer sjuk om man accepterar dessa abnormiteter och låter ens land gå till skit

youtube.com/watch?v=tkaEpUBUQDw
>dkn ingen mormorfv

Begå dig själv

>finska
>bög
ta ett (1)

D1

Dessutom är det massa forcerad SJW-skit och fanservice för korkade nbögar. Bokstavligen samma väg som tronspelen gick. De här nya filmerna är fan ännu sämre än prequels.

Inga ähläm tack.

Ja HELL SEGER

finskbög :3

nej
youtube.com/watch?v=AOlJQRSFdYA

Jag tänkte bara påminna tråden om att det idag har gått 10 år sedan den orangea boxen (och därmed HL2: Episod 2) släpptes.

>deportering=död
Fan vad jag är trött på detta jagjaget, det var en kille på min gamla skola som deporterades till Italien och vissa bekanta trodde seriöst att han skulle dö

njae

SÖT

>10 år
Hmm kanske dags att bli hjälte ändå

Ott > Shpongle favä

d-du ger mig en farlig blick just nu

NÄ NU ÄR DET KRIG

*går bersärk*
*slår ner alla bögar i tråden*
*smäller in deras lealösa kroppar genom väggar och bord som går sönder*

HEEEEEEEL FUCKING SEGER

Om några timmar.

HAHHA DU ÄR BÖG (SVENSK)!!!!!!!

Hur kommer det sig att bögarna alltid brevar 2d flickor? Borde de inte breva pojkar?

dags att sova
gonatt

>M-man måste hata
För att? Läs mitt tidigare brev och arbeta med dig själv.

Kliv ner från din höga häst.
Jag tror knappast att du bidrar en gnutta till civilisationen eller till Sverige. Om det nu är så pass viktigt, varför har du inte byggt upp en kärnfamilj och bidragit till ditt lands framgång än? Du bidrar minst lika mycket till Sveriges "förfall" som bögar.

...

de lider av könsdysfori

De ska känna sig välkomna på anonyma internet men bete sig som folk i verkligheten. Du pressar dem bara att bete mer degenerarat när de får chansen att uttrycka sig genom att göra deras säkra tillhåll mindre och färre.

Aggression förtjänar kastrering, bögarna är iallafall störda nog att naturen sätter stopp för dem.

Vad lyssnar ni på?
youtube.com/watch?v=PhMckVUyrpo

kvääää vill ha sommar

Det går inte att förstå sig på dessa psykfall. Deras hjärnor är helt förstörda och det barmhärtiga är att avliva dem
>Jag tror knappast att du bidrar en gnutta till civilisationen eller till Sverige
Betalar skatt ditt jävla avskräde
>Om det nu är så pass viktigt, varför har du inte byggt upp en kärnfamilj
En majoritet av svenska kvinnor är horor som inte vill bilda familj
>Du bidrar minst lika mycket till Sveriges "förfall" som bögar.
se betalar skatt

>Dessutom är det massa forcerad SJW-skit
Det vet jag inte, men den var kass iaf. Prequelsen tyckte man var ok när de släpptes men då var man ju en liten sötis som var mer lättimponerad, men överlag tycker jag väl CGIn som inte har åldrats med värdighet i dem är det värsta. Det hjälper att man kanske inte är full stjärnonas krig autismo fläkt som anser att allt utom de första filmerna med stormtrupper i fladrig plastskit till rustning är bajs och att de är någon slags helig gral.
Det var ett bra köp på den tiden det.

Håller på att bli länkpv själv favä.

>de ska känna sig välkomna
>på 4kanal
Jadu tillbaka till reddit Jonte

>De ska känna sig välkomna på anonyma internet
omg hejsan feminit-jenny

Thanks i should

>En majoritet av svenska kvinnor är horor som inte vill bilda familj

du är ju lika sjuk i huvudet som bögarna, din dumma cuckbrevare

Är säkert Jack som är här och bögar sig igen

Breva mer sötpojkar

>bidrar till Sverige/civilisationen igenom att betala skatt till staten som tar kål på den
Börjar väl bli dags att sluta komma på ursäkter och jaga ner en ordentlig kvinna istället för att spendera din tid med att vara patetisk och hatisk på ett degenererat bräde för autister och vedbodar.

Kanske

pax för den här länken jag såg honom först knula av